וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fivetran, מובילה בתחום פתרונות אינטגרציית נתונים, נכנסת לישראל

21.12.2020 / 10:11

Fivetran היא חברת יוניקורן, אשר פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך לאינטגרציה וטיוב נתונים ממספר מקורות: "תחילת הפעילות הרשמית והמיקוד שלנו בישראל היא ציון דרך משמעותי עבור פייבטראן בדרכה של החברה לצמיחה גלובלית"

נתנאל ספוהן מנכ"ל Fiveteran. יחצ,
נתנאל ספון, מנהל אזור EMEA/יחצ

חברת Fivetran (פייבטראן) האמריקאית, חברה פרטית מובילה במתן פתרונות אוטומטיים מנוהלים לאינטגרציית נתונים בענן, הודיעה באופן רשמי על השקת פעילותה בשוק הישראלי. במסגרת הכניסה לישראל החברה מינתה את נתנאל ספון, מנהל איזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) בפייבטראן כאחראי על תחומי מכירות, שותפים ופיתוח עסקי בישראל.

פלטפורמת אינטגרציית הנתונים של פייבטראן מאפשרת לחברות לדייק את העבודה מונחית הנתונים שלהן באמצעות סנכרון רציף של נתונים ממקורות ויישומים שונים, ביצוע טרנספורמציית נתונים פנימית, טיוב נתונים, גיבוי נתונים והפקת דוחות ניתוח. הפתרון של פייבטראן ניתן להתקנה תוך חמש דקות בלבד, לאחריהן הוא מתחיל באופן אוטומטי לבצע את תהליכי ניהול הנתונים.

פייבטראן מוגדרת כחד קרן ושווי החברה הינו 1.2 מיליארד דולר, כאשר עד היום הצליחה לגייס 163 מיליון דולר. בספטמבר האחרון דורגה פייבטראן במקום 43 בדירוג 100 חברות הענן המובילות על פי פורבס. כמו כן, בחודש האחרון גוגל בחרה ב"פייבטראן" כשותפה במעמד "פרימייר". החל מהחודש (דצמבר 2020), פייבטראן הודיעה על מודל תשלום על פי שימוש ("Pay-as-you-go") דרך ה'מרקט פלייס' של Amazon web service והפלטפורמה של Amazon Redshift על מנת להאיץ את יכולת העלאת הנתונים והפקת תובנות עסקיות.

לאחר שמספר לקוחות ישראליים הפועלים בשוק הבינלאומי, רכשו את הפתרון של פייבטראן ביניהם: Bringg LTD, סייסנס, Sightfull.com סנטריקל, , Gurushots, ועוד, החליטה החברה להעמיק את חדירתה לשוק בישראל, כאשר בשלב הראשון תתמקד בחברות ההיי טק והארגונים הגדולים בישראל.
"ישראל היא מעצמה טכנולוגית ולאורך התקופה האחרונה נוכחנו לגלות כי טמונות בה הזדמנויות עסקיות אדירות. בכוונתנו לממש אותן על ידי הוצאה לפועל של פרויקטים חדשניים ושיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות הפועלות בישראל בתחום הענן והנתונים", אמר ספון.

seperator

פייבטראן נוסדה בשנת 2013 מתוך האקסלרטור Y Combinator, על ידי ג'ורג' פרייזר וטיילור בראון, שני חברי ילדות שחברו יחד במטרה לפתור בעיות מרכזיות בעולמות הדאטה הקשורות לאחסון נתונים וניתוחם. פלטפורמת הנתונים של פייבטראן נועדה בתחילת דרכה לייעל ולהאיץ פרויקטים של ניתוח נתונים, על מנת להתגבר על כשלי תהליכים שנוצרו על ידי שימוש בפתרונות ETL (Extract, Transform, Load) מבוססי תוכנה, שנחשבים למיושנים, מסובכים ויקרים יותר.

החברה פיתחה מודל אוטומטי לחילוץ מידע ממקורות מרובים ללא צורך בשירותי אחזקה, אשר מאפשר להעביר נתונים למחסני ענן מודרניים. מודל זה מאפשר לרכז נתונים ממערכות שונות כמו SAP, אורקל, סיילספורס, נטסוויט, בסיסי נתונים ארגוניים, כלי שיווק ועוד, ולאחד את כל הדאטה על ידי ממשק API במערכת אחת נגישה ונוחה לשימוש. כך ארגונים יכולים לשלוט בנתונים שלהם בקלות ולא יצטרכו להסתמך על פתרונות הנדסה מורכבים ומיושנים.

בשונה מפלטפורמות ניהול נתונים אחרות הנמצאות בשוק, אשר מחייבות את לקוחותיהם להמשיך ולנהל את מחסן הנתונים באמצעות צוותי הדאטה, הפלטפורמה שמציעה פייבטראן מנהלת את עצמה בצורה אוטומטית המאפשרת למנף יכולות להסקת תובנות עסקיות ללא התערבות אנושית.

כיום, החברה מעסיקה למעלה מ-450 עובדים באופן גלובלי, ומשרתת למעלה מ-1,600 לקוחות ממגוון מגזרים ברחבי העולם. מטה החברה נמצא באוקלנד, קליפורניה ומשרדיה פזורים בעולם עם סניפים מרכזיים בדבלין, סידני, לונדון, מינכן ועוד. הפלטפורמה לאחסון וניתוח הנתונים שמציעה פייבטראן מתאימה לארגונים מכל הגדלים והמגזרים אשר מחפשים לייעל את ניהול המידע בארגון. מבין לקוחותיה הבולטים בעולם ניתן למצוא את DocuSign, Square, פוראבר 21, אורבן אאוטפיטרס, Outsystems, Okta, Lime ועוד.

ספון הוסיף: "תחילת הפעילות הרשמית והמיקוד שלנו בישראל היא ציון דרך משמעותי עבור פייבטראן בדרכה של החברה לצמיחה גלובלית. בזמן שכל העולם מנווט לעבר שינויים גלובליים מהירים, נוכחנו לדעת עד כמה שימוש מושכל בנתונים הוא קריטי כדי לקבל החלטות עסקיות נכונות. אנחנו כאן כדי לסייע לארגונים הישראלים לבסס את הצלחתם העסקית על ניהול נכון של המשאב החשוב והאמין ביותר שלהם - הדאטה והפקת תובנות בזמן אמת על בסיס נתונים איכותיים. המטרה שלנו היא לספק לכל מי שירצה להצטרף לדור הבא של עולמות הדאטה, גישה למידע באופן פשוט ומהימן, בדיוק כמו שימוש בחשמל".

  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully