וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

24.12.2020 / 0:09

הסלבס מתחסנים, גם בני הגיל השלישי בעידודם של שרי הממשלה, מכירות מאסיביות של סוף העונה ברשתות הגדולות ויוזמות תרבות רבות. כל מה שקרה במחצית השנייה של השבוע

תרבות ומוסדות

גלריית יוניטי ארט, המאגדת למעלה מ-250 אמנים מכל רחבי הארץ וממוקמת בלב יפו, מציעה את "פסטיבל המתנות", לרגל חגיגות הנובי גוד והשנה האזרחית החדשה. במסגרת זו יימכרו יצירות של אמנים ישראלים, כולל עבודת יד מגוונות, כמו ציורים, עבודות קרמיקה, בובות אומנותיות, איורים, צעצועים, תכשיטים מעוצבים, פסלים ועוד, שהמשותף להם: כל הפריטים מקוריים ומתאימים כמתנה לסופשנה.

המבקרים ייהנו בין הייתר גם מעבודות יד מקוריות כמו: מחרוזות זכוכית של האמן יבגניה פיאטיגורסקי, ציור על תכשיטים בטכניקה מיוחדת: על עגילים, תליונים, טבעות וצמידים - של האמנית של תמרה רזניק. סיכות מעוצבות מצדפים של האמנית - אינה קרזנר, תכשיטי זכוכית של יוליה רזינסקי, תכשיטים מעור ואבניי חן שיוצרת טטינה פאיירוביץ וסיכות מיוחדות ומצחיקות של מרינה ווצירוב.

כמו כן הפסטיבל יכלול פריטים מעוצבים לבית: נורות קרמיקה בצורת בית של ילנה כהן, בתי נר מזכוכית מצוירות שיוצרות תיאטרון צללים על הקיר בזמן שנרות בתוכם דולקים של ג'ליה דיבגני ואלה טאימנקן ויצירות מעץ של ילנה ריאדינסקי.

המתנות במגוון מחירים, מ-99 ועד 799 שקל. בכניסה לגלריה עץ חג מולד מעוצב עליו תלויות מתנות קטנות לכל מי שנכנס לגלריה.

פסטיבל השנה האזרחית בגלריית יוניט. יחצ,
פסטיבל השנה האזרחית ביוניטי ארט/יחצ

לכל מטרופולין מוביל בעולם - טוקיו, ניו יורק, ברלין, לונדון - יש מידטאון. מתחם שמרכז את כל מה שטוב בעיר: בילויים, תרבות, תיירות, קולינריה ולייפסטייל, עסקים ומגורים. לראשונה, גם לת"א יש מידטאון משלה בזכותה היא נכנסת לקטגוריה זו לצד אותן ערים גדולות ומתהדרת באזור אורבני חדש.

מידטאון, בבעלות ישראל-קנדה של ברק רוזן ואסף טוכמאייר, הינה הלב הפועם החדש של העיר והעורק הראשי לסטריפ מע"ר צפון-מרכז עסקים ראשי. הסטריפ, מתחיל סמוך לרכבת השלום ומסתיים בתחנת רכבת ארלוזורוב ונפרש על פני מיליון מ"ר וכולל 12 מגדלי עסקים ומגורים, מרכזי סחר ומבנים אורבניים. עם סיום בניית גורדי השחקים במתחם, יהווה את הציר המרכזי ביותר של מרכז העסקים וחיי התרבות של תל אביב. במקום יפתח בית זאפה החדש ואולפן הקלטות שיעבור ממיקומו המיתולוגי ברמת החייל. עירית תל אביב בחרה למקם שם את אולם הספורט החדש והמשוכלל שלה. במקום היצע גדול של מסעדות שף ובתי קפה ובקרוב יפתח גם בית מלון אורבני.

היום ייפתח במתחם אירוע הצילום המרכזי בישראל: תערוכת עדות מקומית, כאשר לראשונה בתולדותיה תוצג ב"מוזיאון פתוח" תחת כיפת השמיים. לנוכח החשיבות התרבותית וחברתית של אירועי השנה החולפת, החליטה הנהלת מידטאון לפרוש את חסות על התערוכה ולהנגיש את התכנים לקהל ללא תשלום. עדות מקומית תוצג בפיאצה המרכזית במתחם, בשטח של 2321 מ"ר, כאשר סביב מבחר מסעדות שף, בתי קפה וחניה בשפע. היא תהיה פתוחה לקהל עד ה- 21 בינואר 2021. לראשונה בתולדות התחרות, שני צלמים זכו בפרס תמונת השנה והם תומר אפלבאום (הארץ) ועודד בלילטי (AP). הצילומים מתעדים את ישראל בשנה החולפת. אחוז ניכר מהתמונות תיעדו את משבר הקורונה, כפי שבא לידי ביטוי בכל תחומי החיים ומציגים את משבר הקורונה, ריחוק חברתי, פוליטיקה, מחאות, טבע, ספורט וסדרי עולם חדשים- ואכן איזו שנה זו הייתה.

"אנו שמחים מאד לארח את תערוכת "עדות מקומית" בשנה כה דרמטית, שתיעודה מהווה אבן מרכזית בהיסטוריה של העת המודרנית מזמינים את הקהל הרחב להגיע למקום. מידטאון הינו מתחם אורבני ראשון מסוגו בישראל, שמאתגר את המודלים המסורתיים של מרחבי מגורים, עסקים ופלז'ר ומיקומו במטרופולין יאפשר גישה נוחה לציבור רחב להגיע ולקחת חלק באירוע זה", מסרה שרון חן, מנכ"לית מידטאון, "כשם שהחזון שלנו בבחירת התמהיל המסחרי אינו "קלאסי" אלא מתבסס על אוצרות אורבנית כך גם התוכן והחוויות התרבותיות והאורבניות שאנו רוצים ליצור. זו גם אחת הסיבות שהחלטנו להנגיש את התערוכה לראשונה ללא תשלום במסורת ארוכת השנים של קיומה לתת לקהל רחב להגיע למקום, בבטחה ולהביט על השנה שחלפה".

עדות מקומית, תציין 17 שנים לפעילותה ותרכז את מיטב צילומי העיתונות והתיעוד מהשנה החולפת בישראל. מעל 430 צלמים הגישו עבודות השנה- מדובר במספר שיא. כמו כן, נרשמה עלייה חדה בכמות התצלומים שהוגשו - מעל 7000 סה"כ. מתוך כלל התמונות המוצגות, יוענקו פרסים בסך 40,000 שקל לזוכים בקטגוריות: תמונת השנה, סדרת השנה, עבודת הוידאו של השנה ו"פרס שומרים" (על ביטוי ערכי הדמוקרטיה).

אוצר עדות מקומית 2020: אלדד רפאלי, המייסדת והמנהלת של עדות מקומית: דנה וולפיילר ללקין.
הצילומים נבחרו על ידי חבר שופטים בלתי תלוי הכולל את דורון צברי, אתי שוורץ, איילת השחר כהן אילן יצחייק, רמי מימון, ורדי כהנא , היידי לוין ועמי שטייניץ המכהן גם כחבר מערכת - http://www.edutmekomit.co.il/

קמפיינים

אחרי שזכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה, הגיעה לינוי אשרם הישר מהבידוד לסט צילומי הקמפיין למוצר מוביל של מותג הנשים הגדול בעולם - Always Platinum. אשרם היא הפרזנטורית של המותג זו השנה השנייה. לינוי נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של Always Platinum - התחבושות המתקדמות ביותר של Always המעניקות את ההגנה ותחושת הנוחות הטובה ביותר.

רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל, הגיע לברך את לינוי על הזכייה והוסיף "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות וגם מהווה השראה בשל תכונות האופי שלה כמו, חתירה בלתי מתפשרת למצוינות, משמעת עצמית גבוהה ואורך רוח".

לינוי אשרם אמרה: "אני גאה להיות חלק מ-Always, מותג עולמי המקדם העצמה נשית כבר מגיל הנעורים ואני שמחה שיש לי חלק בחיזוק הביטחון העצמי וההערכה העצמית של נערות וילדות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לינוי אשרם. גבע טלמור,
לינוי אשרם/גבע טלמור

השבוע נערכה בביתם של יואב ומיכל צפיר ברמת השרון הקרנה מצומצמת לסדרה המוזיקלית החדשה של יהונתן מרגי PPS (פרסונל פופ סטאר) שתעלה בסוף החודש (יום ראשון, 27.12) בערוץ טין ניק לצופי Yes. הסדרה בערוץ טין ניק לצופי Yes היא מבית היוצר של אורי גרוס, יואב צפיר וטדי הפקות.

בין הנוכחים: טמירה ירדני, אניה בוקשטיין, חנה לסלאו, ריף נאמן, מיה צפיר, אברהם ארנסון, גילי נימני, יואב גרוס (המנהל של מרגי) ועוד.

טין ניק. אביב חופי,
הקרנה מצומצמת אצל יואב ומיכל צפיר/אביב חופי

חברות וטכנולוגיה

גב-ים חתמה ביום שלישי על הסכם עם חברת GM, לפיו שכרה GM שטח של כ-9,000 מ"ר במרכז גב-ים הרצליה לתקופה של 5 שנים, בתמורה כוללת של כ-63 מליון שקל. בנוסף להסכם עם GM, חתמה גב-ים על הסכמי שכירות עם חברות מייקרוסופט וזרטו, כך שכל השטחים אותם עתידה מייקרוסופט לפנות במרכז גב-ים הרצליה, עם המעבר לקמפוס החדש שלה, שווקו והושכרו מראש. הסכם זה נחתם בנוסף להסכם שכירות משמעותי אחר, עם אחת מענקיות ההייטק בעולם, בשטח של כ-30 אלף מ"ר בפארק מתם, אשר נחתם במהלך נובמבר 2020.

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר: "אנו חווים ביקושים חזקים מאוד במתחמי גב-ים בהרצליה פיתוח, הכוללים כ-250 אלף מ"ר. בנוסף, בימים אלו מקדמת החברה תב"ע לתוספת של כ-30 אלף מ"ר במתחם אפל ו-NSO בהרצליה. מתחמי גב-ים בהרצליה מהווים עוגן מרכזי לחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, הכוללות בין היתר את פייזר, אפל, מייקרוסופט, אמזון, GM, DELL-EMC, PTC, מטרוניק, NSO, סולארדג', ורוניס ואחרות. בתקופה זו מנהלת גב-ים משאים ומתנים עם חברות בינלאומיות וישראליות לשכירות אלפי מ"ר חדשים. חברות ההייטק הן סוג של קטר ומאיץ בעולם המשרדים והן מובילות את המגמות בשוק. החברות הבינלאומיות לא מוותרות על מרכזי הפיתוח, שהם ליבת הפעילות שלהן. ההייטק בישראל לא נפגע ומראה על המשך צמיחה".

אבי יעקובוביץ'. אלדד רפאלי,
אבי יעקובוביץ'/אלדד רפאלי

חברת דלק השלימה לאחרונה בהצלחה פרויקט הטמעת פלטפורמת המכירות של SAP בענן: SAP Sales Cloud באמצעות שותף עסקי של SAP ישראל, Value Plus. SAP Sales Cloud הוא פתרון CRM (ניהול קשרי לקוחות ותהליכי מכירה) המסייע לארגונים לשמור על תקשורת רציפה עם לקוחותיהם לאורך מסע הקנייה שלהם. הפתרון מספק תובנות בזמן אמת ומאפשר להאיץ את ביצועי המכירות בעזרת אופטימיזציה של תמריצים ותגמולים, לנהל הכנסות, ואף מציע הדרכות והמלצות על מנת לעזור לצוותי מכירות ליעל את הזמן והעבודה שלהם מול הלקוחות. לאחר בחינה מעמיקה של מספר פתרונות מובילים בשוק, בחרה חברת דלק בפלטפורמת המכירות של SAP.

SAP Sales Cloud מתממשקת לפתרונות המחשוב הקיימים של החברה בקלות (פתרונות שאינם SAP), ומספקת פתרון אחיד, רחב וכולל, מקצה לקצה, שיודע לספק תמונה של 360 מעלות על הלקוח, לרכז את כל המידע הנדרש לצוות ולנהל את כל הפעולות ממקום אחד, המערכת בנויה לשימוש מלא ופשוט במובייל עם אפליקציות ייעודיות וכן עבודה מלאה גם במצב אופליין כשאיש מכירות נמצא במקרה במקום ללא קליטת רשת.

בנוסף לכך, המערכת מאפשרת תקשורת דיגיטלית מרחוק לעשרות עובדי החברה, אנשי מכירות ואנשי שירות, אנשי שטח ואנשי מטה שיכולים להתחבר למערכת מכל מכשיר. המערכת אף מתממשקת ישירות למאות אלפי לקוחות דלק שיכולים לבקש שירות באופן ישיר ולקבל חווית שירות לקוחות דיגיטלית, מהירה, פשוטה ויעילה.

קובי יוסף. יחצ,
קובי יוסף, סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות בדלק/יחצ

שלי בן דור מנכ"לית מכון "PURE COSMETICS" לטיפולי הקפאת שומן ועיצוב הגוף השקיעה לאחרונה כ-800 אלף שקל לרכישת מיכשור של חב' ZIMMER בטכנולוגיה המתקדמת בעולם בעולם לטיפולי הקפאת שומן.

בן דור: "היקף הפעילות של מכוני הקפאת שומן בישראל בשנת ב- 2020 מעורך בכ- 10 מיליון שקל.
בעקבות עליית במשקל כל ישראלים רבים בתקופת משבר הקורונה בחודשיים אחרונים יש גידול שך כ-55% לטיפולי הקפאת שומן. טיפול הקפאת השומן מתבצע באמצעות מיכשור עם טכנולוגיה המתקדמת בעולם של חב' ZIMMER מגרמניה, מיכשור שמבצע את תהליך הקפאת השומן בטיפול לא פולשני בטמפרטורה מבוקרת ובטוחה למקסום התוצאה".

אורכו של טיפול בודד להצרת היקפים באמצעות הקפאת שומן הינו כ-60 דקות. במהלך הטיפול מקבלים תאי השומן באזור המטופל שילוב של ואקום וקירור לטמפרטורה של מינוס 10 מעלות, טמפרטורה הנחשבת להרסנית עבורם. הקור מקפיא את תאי השומן וגורם להרס, ובזמן החולף בין הטיפולים שבסדרה, המערכת הלימפתית שבגוף מעבדת את תאי השומן ההרוסים ומסלקת אותם באופן טבעי מהגוף כתוצאה מכך, מספרם של תאי השומן הקיימים באזור מסוים קטן בצורה ניכרת, וההיקפים מצטמצמים. התהליך איננו פוגע ברקמות או בתאים אחרים, בשל פגיעותם הייחודית של תאי השומן לטמפרטורה הנמוכה.

הטיפול מתבצע על ידי מכשיר עד 2 המוצמדות לאזור המטופל ולוח בקרה דרכו ניתן לשלוט על עוצמת הקירור, הזרועות של המכשיר יונקות את מצבור השומן ומקררת אותו בעזרת גופי קירור הנמצאים בתוכה למינוס 10 מעלות צלזיוס, בטמפרטורה זו תאי השומן עוברים תהליך של מוות הנקרא APOPTOSIS שלאחריו הם מופרשים באמצעות מערכת הדם, טמפרטורה זו אינה פוגעת בכלי דם, עצבים ושרירים ולכן אין כל נזק לרקמות אחרונות.

מדובר בסדרה של 4 טיפולים במרווחי זמן של כחודש וחצי בין טיפול לטיפול. אזורי הטיפול הינם: בטן, ירכיים, אגן, מותן, גב, זרועות, ירך פנימית, ירך חיצונית, וישבן.

שלי בנדור. יחצ,
שלי בנדור/יחצ

חדש ב"טבע נאות" מסכות פנים מבד אנטיבקטריאלי ואנטיוויראלי. בד המסכה מיוצר תוך הטמעה של יוני כסף בסיבי הבד בשיטות ננוטכנולוגיה. המסכות החדשות מיוצרות מ-2 שכבות בד עם רצועות מתכווננות ותכונות הבד נשמרות ללא הגבלה של כמות הכביסות. המסכות נבדקו ועומדות בתקנים בינלאומיים בנושא אנטיבקטריאלי ואנטיוויראלי בתקן איזו .

מיכאל אילוז מנכ"ל חב' "טבע נאות" מציין: שהמסכות מיוצרות מ- 2 שכבות בד עם רצועות מתכווננות, (כותנה/פוליאסטר 50/50). המסכות מיוצרות ב- 2 גדלים מדיום ולארג'. במהלך פיתוח ייצור ושיווק המסכות השקיעו 900,000 שקל. פיתוח הטכנולוגיה, ייצור הבד וייצור המסיכה הינם תוצרת כחול לבן לאורך כל שרשרת הערך. המחיר למסכה 100 שקל.

מיכאל אילוז. יחצ,
מנכ"ל טבע נאות מיכאל אילוז עם המסכה/יחצ

מתחם כספות "בריקסטון" יוצא בימים אלו בתוכנית חדשה להשכרת כספת לכל החיים. לקוחות יוכלו לשכור כספת לכל החיים לתקופה של 40 שנה בעלות של 40,000 שקל - (עלות השכרת כספת לשנה הינה 1,650 שקל + מע"מ).

דביר אינדיג מנכ"ל חב' "בריקסטון", מציין: "בדיקת שוק שערכה החברה בקרב מדגם של כ-2,000 בעלי כספות עולה שכ-70% מתוכם שוכרים כספת לתקופה בלתי מוגבלת לרוב לכל החיים. בשבועות האחרונים יש גידול של כ- 25% בהשכרת כספות פרטיות להפקדת כסף מזומן - לביצוע קניות ועסקאות רכישה".

מתחם בריקסטון. מורג ביטן,
מתחם בריקסטון/מורג ביטן

בחברת WeissBeerger אשר מפתחת פתרונות טכנולוגיים מובילים לתעשיית המזון, השתייה והקמעונאות, החליטו לקיים לעשרות עובדיה סדנת קוקטיילים מיוחדת עם אריאל לייזגולד - אחד הברמנים הטובים בישראל ובעולם. הקוקטיילים יתבססו על מותגי ABinBev, מבשלת הבירה הגדולה בעולם אשר רכשה את WeissBeerger לפני כ-3 שנים.

וייסברגר. יחצ,
לחיי השנה החדשה/יחצ

הסטרטאפ הישראלי אורה אייר, שפיתח טכנולוגיה יחודית לטיהור האויר בחללים סגורים, חתם על הסכם במסגרתו יסופקו מתקנים לחדרי הקריוקי ביפן שיאפשרו את חידוש פעולתם לאחר שהושבתו מפרוץ הקורונה.

ברחבי יפן פועלים כ-100 אלף חדרי קריוקי והם ממוקדי הבילוי האהובים ביותר על קבוצות חברים ומשפחות. פרויקט טיהור החדרים נעשה במסגרת הסכם רחב בהיקף של 30 מיליון דולר לאספקת מערכות ישראליות לשוק היפני באמצעות חברת J-TEC היפנית.

חברת Aura Air פיתחה טכנולוגיה לאיתור זיהומי אוויר וניקוי האוויר, כולל השמדת וירוסי קורונה, שמבצעת תחלופה מלאה של האויר בקצב ממוצע של 2.5 פעמים בשנה. בחדרים קטנים הקצב גבוה אף יותר. במחקר שנערך בבית החולים שיבא נקבע כי המערכת בעלת יכולת השמדה של נגיפים שונים כולל נגיף הקורונה בשיעור של 99.9%.

המערכת של אורה אייר כוללת חיישנים אשר בודקים את כל החלקיקים המצויים באוויר וכן את הטמפרטורה, לחות, כמות הפחמן הדו חמצני, גזים אורגנים ועוד ומשווה אותם בזמן אמת לאיכות האויר מחוץ לחדר. החיישנים מזהים ומנתחים תופעות יוצאות דופן או עלייה מסוכנת בזיהום, מטהרים את האוויר ומחזירים אותו אל החדר. למערכת יכולת לנבא תרחישים עתידיים בכל הנוגע למפגעים או בעיות באיכות האוויר בחלל הסגור. כך למשל, היא מזהה שריפה בחדר עוד לפני שהעשן מתפזר, באמצעות זיהוי רמה גבוהה של מולקולות פלסטיק שרוף ופחמן דו-חמצני.

חברת אורה אייר הוקמה על-ידי האחים אביעד ואלדר שניידרמן והשקיעו בה מרחביה אחזקות והשקעות, א.י אלקטרוניקה, שאחראית על ייצור המערכות באמצעות חברת שירהטק ביחד עם משקיעים נוספים. החברה מונה 14 עובדים, ומייצרת את המערכת בישראל בשיתוף תעשיות בית אל. מוצרי החברה נמכרים ללקוחות ארגוניים דוגמת בתי ספר, תחנות רכבת, משרדים וגופים גדולים בארץ, באירופה, ארה"ב ובמזרח הרחוק וכן לאנשים פרטיים באמצעות אתר החברה.

אביעד ואלדר שניידמרן. טל זליקוביץ',
אביעד ואלדר שניידרמן/טל זליקוביץ'

איך אפשר לשפר את איכות החיים בצל ההתמודדות עם פיברומיאלגיה? מהן ההשפעות של הקנאביס ואיך מנהלים חיי שגרה לצדו? האם ישנן תופעות לוואי? הכרה מעמיקה עם עולם הקנאביס הרפואי וזני תיקון עולם שעשו מהפכה בחיי מתמודדים ומתמודדות עם פיברומיאלגיה.

וובינר מיוחד בנושא פיברומיאלגיה וקנאביס פתוח לקהל הרחב ללא עלות. הוובינר יתקיים ב-30.12 יום ד' 20:30-21:30. את הוובינר תנחה יפעת קריב, חברת הכנסת לשעבר מטעם 'יש עתיד' וכיום סמנכ"לית ממשל וקשרי קהילה בתיקון עולם - קנביט. ד"ר יפתח שגיא, מומחה ברפואה פנימית בנושא טיפול בקנאביס רפואי ופיברומיאלגיה. ליהי צחובוי, אחות מוסמכת בנושא עקרונות הטיפול בקנאביס רפואי בכאב
נטע קובלסקי - מנהלת עמותת "גוונים של סגול" לקידום זכויות חולי פיברומיאלגיה ומטפלת רגשית בשילוב קנאביס מודעות ונשימה שתחלוק גם את סיפורה האישי.

נטע קובלסקי. יחצ,
נטע קובלסקי/יחצ

כחלק מעדכון התוכנה 14.3 IOS באפליקציית מזג האוויר של Apple ובSiri, העוזרת הקולית של Apple, מאות מיליוני משתמשים במכשירי אייפון יוכלו מעתה לקבל נתונים ומידע אודות איכות וזיהום האוויר המועברים ישירות מחברת BreezoMeter (בריזומטר).

רמות זיהום אוויר יכולות להשתנות באופן דרסטי במהלך היום ואף למרחקים קצרים. נתוני איכות אוויר ההיפר-לוקליים של BreezoMeter זמינים כעת באפליקציית מזג האוויר של Apple ובסירי, בעת צפייה במיקומים בארה"ב, בריטניה, גרמניה, הודו ומקסיקו. נתונים מדווחים בזמן אמת ומשקפים את מדד איכות האוויר המקומי של המשתמש (LAQI - Local Air Quality Index) וקטגוריית הבריאות הקשורה אליו, המיוצגים חזותית בתוך סולם הצבעים של ה-LAQI. תוסף זה מאפשר למשתמשים לפקח על איכות האוויר ולקבל החלטות מיידיות ומושכלות להפחית את חשיפתם לזיהום אוויר. מידע נוסף על איכות האוויר זמין למשתמשים באתר BreezoMeter או באפלקציית ה- iOS. מידע נוסף זה כולל: מפת איכות האוויר, רמות מזהם, רמות אלרגנים, המלצות הקשורות לבריאות אוכלוסיות רגישות ותחזית סביבתית.

רן קורבר, מייסד משותף ומנכ"ל BreezoMeter אמר: המשימה של בריזומיטר היא לשפר את הבריאות ואיכות החיים של מיליארדי בני אדם, ע"י מתן מידע מדויק ואיכותי אודות איכות האוויר, כולל המלצות. היום הודות לשיתוף הפעולה עם Apple אנחנו מתקדמים צעד גדול להגשמת משימה זו.

seperator

קורונה וחיסונים

כ-600 אנשים, מרביתם מעל גיל 60 וחלקם הקטן אנשי צוות רפואי, התחסנו אתמול במוקד חיסוני קורונה שפתחה כללית במרפאת רוטשילד במרכז פתח תקוה. בין הפרצופים המוכרים שנצפו בקרב קהל המתחסנים היו סמנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו; ראש עיריית ראש העין, שלום בן משה; וכדורגל העבר המיתולוגי מוטל'ה שפיגלר, שהיה מראשוני המתחסנים במקום.

שפיגלר הגיע למוקד כללית בפתח תקוה במצב רוח מרומם, חייך למטופלים הנרגשים שהגיעו להתחסן ואף עשה איתם סלפי לבקשתם. כשנשאל טרם החיסון האם הוא מעל גיל 60, הוא צחק ואמר: "אני כבר בן רבע למאה". בהמשך הרצין ואמר: "אני קורא לכל מי שחצה את גיל 60 לנהוג כמוני ולהגיע להתחסן במוקדי קופות החולים. רק יחד בהירתמות משותפת נוכל לחזור לחיים שהכרנו לפני חודש מרץ, לחזור להיפגש ולחזור למגרשי הספורט".

שפיגלר (משמאל) עם מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית ד"ר יעל רייכנברג ועם סמנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו. סער ורדי, דוברות כללית,
שפיגלר/סער ורדי, דוברות כללית

הבוקר התקיים ביקור מפתיע ומרגש במרכז הרפואי של לאומית שירותי בריאות בחולון, כאשר פרופסור רוני גמזו מנכ"ל ב"ח איכלוב ומי שכיהן עד לאחרונה כפרוייקטור הקורונה, הגיע כשהוא מלווה את אימו שהגיעה לקבלת חיסון נגד קורונה.

בתום הטיפול פרופ' גמזו הודה לצוות הצוות הרפואי על הטיפול המהיר , היעיל והמסור.

פרופ' גמזו בסניף שירותי בריאות לאומית בחולון. יחצ,
פרופ' גמזו בחולון/יחצ

קניון שער הצפון פותח בשיתוף קופת חולים כללית מתחם חיסוני קורונה אזורי לתושבי הקריות. המתחם שייפתח בראשון הקרוב (27.12) עתיד להוות מרכז חיסוני קורונה לאלפי תושבי הקריות ולחסן מידי יום מאות ממבוטחי "כללית" .

המוקד נפתח ביוזמת הנהלת קניון שער הצפון ומנהל מחוז חיפה בקופת חולים כללית רונן נודלמן, נועד כדי לקדם את הצורך הגובר במתחם אזורי מרכזי, שישמש כמוקד חיסון ל-70% מתושבי העיר והאזור מבוטחי "כללית". ההיענות הציבורית והביקוש הגבוה יצרו בימים האחרונים זמני המתנה ארוכים וקושי בזימון חיסונים בקופות החולים ובמרכזים הרפואיים ולכן פעלו נודלמן והנהלת הקניון לפתיחת מתחם אזורי.

"כחלק מתפיסת שער הצפון כקניון משפחות אזורי חשוב לנו לקחת חלק במבצע לאומי שעתיד להחזיר את כולנו לשגרה המיוחלת, המטרה המשותפת לנו ולקופת החולים כללית היא ליצור מתחם נוח ורחב ידיים על ציר מרכזי עם הסדרי חניה נגישה כזה שיעודד את הציבור להגיע ולהתחסן כחלק מהמבצע הארצי. שער הצפון משמש מאז הקמתו עורק מרכזי בחיי תושבי הקריות והצפון. אחריות שאנחנו שמחים להמשיך ולספק ככל הניתן ממנה גם בימים חשובים אלו", מסביר דותן שלום מנכ"ל הקניון.

דותן שלום. יחצ,
דותן שלום/יחצ

ביום שלישי מגן דוד אדום החל במבצע חיסונים מיוחד שהתקיים בדיור המוגן "מגדלי הים התיכון" בגני תקווה. במעמד נכח שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין ושר העבודה והרווחה איציק שמולי שליוו את המחוסן הראשון מתוכנית "מגן אבות ואימהות".

בהנחיית משרד הבריאות, מגן דוד אדום החל במבצע חיסונים נרחב - בכל בתי האבות ובדיור המוגן בישראל. היום לראשונה חוסנו כ- 1,000 מדיירי ועובדי הדיור המוגן "מגדלי הים התיכון" בגני תקווה.

לצד המחוסן הראשון דוד כוכב ממגדלי הים התיכון מופיעים בתמונה מימין, שר הבריאות יולי אדלשטיין, במרכזה שר העבודה והרווחה איציק שמולי ומצד שמאל מוטי קירשנבאום יו"ר רשת מגדלי הים התיכון.

יולי אדלשטיין עם איציק שמולי במהלך חיסון בבית אבות. יחצ,
השרים יולי אדלשטיין ואיציק שמולי בזמן מתן החיסונים/יחצ

*ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי*, התחסן היום (ג') בעמדת החיסונים של קופת חולים "כללית" באשדוד. לפני כשנה, ראש המועצה החלים בשנית ממחלת הסרטן וממאבק אישי, עבר למאבק למען הציבור, כאשר הוביל את המלחמה בנגיף קורונה ביישובי המועצה. עד כה, שמרה המועצה על נתוני תחלואה נמוכים במיוחד הודות לשיתוף פעולה עם היקל"ר, מערך המתנדבים ועובדי הרשות.

השבוע, עם תחילת מבצע החיסון נגד קורונה, ראש המועצה קובי אביבי לא חשב פעמיים, הזמין תור ועשה את דרכו אל עמדת החיסונים. "החששות והלבטים בשיח הציבורי סביב השאלה 'האם אתה מוכן להתחסן?' הם טבעיים ומקובלים", אמר ראש המועצה, "אלא שכראש רשות, אני מעוניין לשמש דוגמא אישית ואחריות ציבורית. אני סומך על מערכת הבריאות הישראלית וכמי שמוגדר בקבוצת סיכון, אני לקחתי את הסיכוי הזה בשתי ידיים".

ראש המועצה פנה אל תושבי המועצה האזורית באר טוביה ואמר: "הזמינו גם אתם תור וגלו אחריות אישית למען בריאותכם ובריאות יקיריכם בתקווה לחזור במהרה אל השגרה הברוכה".

קובי אביבי מתחסן. יחצ,
קובי אביבי מתחסן/יחצ

העסקים שמעניקים הטבות למתחסנים נגד קורונה

  • 20 אחוזי הנחה על לימוד ערבית שפה 1- בית הספר הוירטואלי ללימוד שפות - מתכננים לבקר באמירויות, מרוקו או סתם להעשיר את עצמכם? שפה1, הלומדה האינטראקטיבית המתקדמת, שמלמדת ערבית אונליין באמצעות למעלה מ-60 אינטראקציות עם הלומד ונבחרה על ידי אוניברסיטאות ומוסדות שונים כתוכנת הלימוד הנבחרת, בשל יכולתה ללמד ערבית, כמו שתינוקות לומדים שפה, דרך האזנה, חיקוי ולבסוף הבעה, תציע למתחסנים 20 אחוזי הנחה על הקורס השלם. עלות הקורס תהיה 520 שקל במקום 650 שקל
  • רשת סיטי וואש אקספרס City Wash Express מעניקה שבועיים שטיפה חינם - רשת שטיפת הרכבים המתקדמת בישראל, הפועלת בשיטת מנוי שטיפה חודשי, ללא הגבלה במחיר חודשי קבוע של 45 שקל - תציע למתחסנים הטבה משמעותית בכל סניפיה ברחבי הארץ- בהצגת אישור חיסון יקבלו מנוי חינם למשך שבועיים, במסגרתו יוכלו לשטוף את הרכב ללא הגבלה
  • קינוח אישי בסרפינה תל אביב - האיטלקית של צפון תל אביב, תפנק את המתחסנים בקינוח טרמיסו אישי מתנה בהזמנת ארוחה בטייק אווי או במשלוח. 12:00-24:00 - 03-6579080 https://serafina-tlv.com/. אזורי החלוקה - תל אביב, כפר שמריהו, הרצליה, רמה"ש, רמת גן.גבעתיים ורמת השרון. דמי משלוח 15-40 שקל בהתאם לאזורי החלוקה. מינימום הזמנה- דרך המסעדה אין. דרך וולט 50 שקל.
הטבות למתחסנים. יחצ,
הטבה למתחסנים בסיטי ווש/יחצ

יוזמות

עמותת יוניסטרים, המקדמת יזמות עסקית וחברתית בקרב 3,500 בני נוער מהפריפריה ומעניקה להם כישורי תעסוקה מתקדמים, החלה במיזם המפגיש קרוב ל -100 בני נוער ממדינות ברחבי העולם יחד עם חניכי העמותה מישראל. במסגרת המיזם שהחל ביום חמישי האחרון באמצעות פלטפורמות אונליין, השתתפו בני נוער מישראל, ארה"ב, סין, פרו, הודו וונצואלה, ושיתפו כל אחד על הקשיים מהזווית שלו בחוויות מתקופת הקורונה - בהיבט הלימודי, החברתי, הרגשי ועוד.

בהמשך, התחלקו בני הנוער לקבוצות בין לאומיות ויחד עם מנטורים, חברי הקהילה העסקית של עמותת יוניסטרים, העלו רעיונות יישומיים אשר יכולים להוות פתרון לחלק מהבעיות הקשות הקשורות בבני נוער בעת הנוכחית. בין הבעיות שהעלו בני הנוער היו על כך שמערכת החינוך איננה מבינה את צרכיהן, הקושי ביציאה מהמסכים ויצירת מוטיבציה לספורט בקרב בני הנוער, ועוד.

מבין הרעיונות המשותפים אשר עלו במהלך המפגש הגלובאלי - מערכת בה התלמידים יכולים לבחור מה ואיך ללמוד, אפליקציה מבוססת מיקום בה בני נוער יוכלו להכיר ולשחק תוך כדי ביצועי אימוני ספורט (דוגמת פוקימון גו ומוביט), אפליקציה להחלפת שיעורים פרטיים במסגרתה נער/ה שיודע/ת לנגן בגיטרה, ילמד גיטרה נער/ה שטוב בהיסטוריה ולהיפך. רעיונות נוספים אשר עלו: פלטפורמה וירטואלית שבה צוותי הוראה ותלמידים יוכלו לשתף הדרכות ומיני-קורסים על פלטפורמות כמו זום/מירו ועוד במטרה לאפשר לתלמידים מסביב לעולם ליהנות משיעורים רציפים ואינטראקטיביים שעוזרים להתרכז ולשמור על ממוצע לימודי טוב. פלטפורמת סרטונים חברתית וירטואלית בה נמצאים סרטונים העוסקים בלמידה/הוראה, ועוד.

אסף וייס, מנכ"ל יוניסטרים, אשר הנחה את המפגש, סיפר כי: "כבר מתחילת משבר הקורונה ראינו שהצורך בפעילות יוניסטרים הפך לקריטי יותר מתמיד ואנו פועלים ביתר שאת לשכלל את הפעילות כך שתמשיך לדאוג לבני הנוער והצעירים מהפריפריה. עם האתגרים והקשיים המשבר גם מביא איתו הזדמנויות עצומות ואחת מהן היא היכולת שלנו להביא בני נוער ומנטורים עסקיים מכל העולם לפעילות משותפת בה הם מכירים אחד את השני, חושבים ביחד על אתגרים דומים ובונים יחדיו, בפעילות בינלאומית, פתרונות חדשניים לבעיות עולמיות. בני הנוער מתייעצים, נחשפים ומרגישים שהם לא לבד בתקופה הזו, יש עוד בני נוער בקצה השני של הגלובוס אשר חווים גם הם קשיים בעקבות המשבר. אין כל ספק כי המפגש והקשרים שנוצרים בו מעצים את בני הנוער מכל הצדדים".

יוניסטרים. יחצ,
יוניסטרים/יחצ

השבוע נפגשה יערית שושן, יוזמת הקואליציה החברתית "הבודדים" עם יושב ראש הקואליציה מיקי זוהר על מנת לקדם הצעת חוק שהוגשה לו עבור חיילים בודדים לפני מספר חודשים. ח"כ זוהר ציין כי "ההצעה הוגשה וימשיך בעשייה על מנת שהחוק עבור החיילים הבודדים המשוחררים יעבור".

שושן הוסיפה: "בכל שנה משתחררים מהצבא כ־3,000 חיילים וחיילות בודדים, חסרי עורף משפחתי מסיבות שונות. הם הופכים מיד לאזרחים בודדים שאיש אינו תומך או דואג להם בצעדיהם הראשונים בעולם כבוגרים עצמאיים, ולהם נותר להתמודד לבד בכל תחומי החיים ואף לשאת בנטל הבדידות הרגשית. עם השחרור הם מבקשים להשתלב בהצלחה בחיים האזרחיים, אבל הופכים בבת אחת ממחובקים לחסרי מסגרת".

יערית שושן עם מיקי זוהר. הדר יאמין,
יערית שושן עם מיקי זוהר/הדר יאמין

עמותת חמניות הפועלת למען ילדים ובני נוער שאיבדו את אחד מהוריהם, יוצאת בקמפיין גיוס המונים, במטרה לגייס כספים שיממנו את פעילותה ויאפשרו לה להעניק תמיכה בעוד כ-1,200 ילדים ונערים הממתינים להשתלב בפעילות העמותה.

מדי שנה הופכים אלפי ילדים ובני נוער בישראל ליתומים מאם או אב. ילדים אלו מתמודדים עם אתגרים רגשיים ונפשיים גדולים וחווים בדידות קשה מנשוא. הם חווים קושי חברתי, סובלים מפגיעה בתחושת הביטחון, מאבדים את המוטיבציה להשקיע בלימודים ובשל כך הם בעלי פוטנציאל גדול להידרדר למצבי סיכון ממשיים.

עמותת חמניות מציעה לילדים אלה רשת תמיכה מחזקת בדגש על צמיחה מהאובדן. תכנית הדגל של העמותה 'חמניות נעורים' במסגרתה משתייכים ילדים ובני נוער שחוו אובדן הורי לקבוצה המתכנסת מידי שבוע וביחד עוברים בהכוונת מדריך מגוון חוויות שמטרתן להתמקד בצמיחה ובריפוי. ילדים אלה מדווחים תוך זמן קצר על שיפור בתחושת הביטחון, על הישגים טובים יותר בלימודים ועל הרגשה טובה יותר בשל היכולת לשתף את האחרים בקושי שהם עוברים.

לדברי הדר קס, מייסדת ומנהלת עמותת חמניות: "השנה הקושי של ילדים יתומים הוא עצום. מלבד ההתמודדות עם האובדן הנוראי, הם צריכים לחזור לשגרה תחת מגבלות הקורונה שכרוכה בבידוד חברתי, בזמן שתחושת הבדידות גדולה גם ככה עבורם. עבור ילדים אלה מדובר בגזרה קשה ומאמללת".

חמניות פועלת באופן אינטנסיבי כדי לפתוח עוד קבוצות לילדים יתומים שיפעלו בכל רחבי הארץ ויתפקדו עבורם כמקום שבו הם מובנים, אהובים ופורקים את אשר על ליבם. הקמפיין 'חמניות - עוזרים ליתומים לצמוח' נועד לגייס כ-300,000 שח במטרה לפתוח עוד סניפים שבהם יקלטו ילדים שנמצאים ברשימות ההמתנה שלנו. אנו מקווים לגייס את הציבור לטובת המטרה, "חשוב לציין כי 50% מהאלמנים/ות בארץ נמצאים מתחת לקו העוני ומשבר הקורונה פגע בהם ובילדיהם בצורה משמעותית".

עמותת חמניות הוקמה בשנת 2016 כארגון ללא כוונת רווח על ידי הדר קס, אשר איבדה את אביה - איש העסקים אמיר קס, בתאונת דרכים כשהייתה בת 14. העמותה מתמקדת בשלושה אפיקי פעילות: יצירת קהילה תומכת אוהבת ומוכוונת צמיחה עבור ילדים ובני נוער שחוו אובדן הורי, באמצעות הקבוצות המתכנסות על בסיס מיקום גיאוגרפי; העלאת המודעות בזירה הפוליטית והחברתית במטרה להביא לשינוי מדיני ולהקצאת משאבים ציבוריים לטיפול באוכלוסייה רגישה זו ומתן סיוע משפטי לאלמנים ואלמנות בכלל ההתמודדויות המלוות אותם כתוצאה מהסטטוס החדש אליו נקלעו. העמותה מסייעת בכל שנה למאות משפחות.

רותם ונור חמניות. יחצ,
עמותת חמניות/יחצ

קבוצת יוזמות בהובלתו של המייסד והמנכ"ל תמיר פלג, המפעילה מספר מכללות מהמובילות בארץ למקצועות האימון ולהתפתחות אישית ומקצועית, הפועלת בכ-14 סניפים, יתנו מענק בסך 750 ש"ח, כשובר קניה לרשתות נבחרות, לכל עובד אשר יתחסן כנגד נגיף הקורונה. בנוסף, הקבוצה מציעה מענק ע"ס 750 ש"ח לכל תלמיד אשר יציג אישור שהוא מחוסן כנגד הנגיף. מטרת המהלך, מלבד חשיבות התחסנות העובדים והתלמידים, הוא לעודד את הכלכלה הישראלית ואף לסייע לעסקים שנזקקים להכנסה בתקופה מורכבת זו באמצעות שוברי הקניה.

מדברי תמיר פלג, מייסד ומנכ"ל קבוצת יוזמות: "במהלך החודשים האחרונים עובדי המכללה עמדו באופן מעורר השראה אל מול המציאות המשתנה והמורכבת, על כן החלטנו להעניק מענק זה על מנת להביע את הערכתנו לעובדינו על עבודתם הקשה בתקופה זו. אנו רואים אחריות גדולה לסייע לכלכלה בזמן זה ולכן הוחלט להעניק את מענק זה כשובר קנייה. אני קורא לשאר האירגונים והחברות להצטרף למאבק בנגיף וליצור תמריצים לעובדים כדי שנוכל לעבור את תקופה זו במהרה".

תמיר פלג. הדר דרור,
תמיר פלג/הדר דרור

צוות מפתחים ממרכז הפיתוח של סיילספורס ישראל התנדבו לאחרונה בארגון בשם "הבית לסולידריות We19", שם הם ישבו במשמרות במוקד לקבל פניות טלפוניות מעסקים לקבלת מענקים לשרוד את הקורונה (אותם נותן הארגון לעסקים).

צוות המפתחים של סיילספורס התחברו מאוד לארגון, למהות שלו ולעשייה שלהם במוקד, ומהר מאוד הבינו שהם יכולים להשתמש בידע ובכלים הטכנולוגיים שלהם, ובכך אחד מצוות המפתחים יצר במיוחד בשביל הארגון סקריפט שיבצע פעולות רבות שחוזרות על עצמן שמוקדנים עושים באופן אוטומטי, ובכך מייעל ממש את תהליך הפנייה של העסקים שזקוקים למענקים של הבית לסולידריות. הכול נעשה כמובן כתרומה והתנדבות לעשייה בארגון ולמען העסקים שצריכים להמשיך ולהחזיק גם כעת.

בימים אלו המיזם הגיע לשלב השני והמכריע במסגרתו אלפי העסקים שנרשמו למיזם בוחרים את העסקים האחרים שיקבלו את המענק, תהליך הבחירה נעשה באופן אנונימי לחלוטין.

seperator

עיריית הרצליה, בשיתוף עמותת "צלול", מעלה הילוך במאבק שהיא מנהלת לאיסור השימוש בפלסטיק ובכלים חד פעמיים.

בשלב ראשון העירייה פונה לבעלי העסקים, המשרדים, המסחר, בתי הקפה והמסעדות בעיר, באזור התעסוקה ובחוף הים, ומציעה להם להצטרף למהלך הפחתת השימוש בכלי פלסטיק בכך שיאסרו על הכנסת כוסות, צלחות וכלים חד פעמיים לבתי העסק שלהם.

בית עסק העומד בקריטריונים לקבלת התו יהיה זכאי לקבלת תעודת עסק בעל תו תקן של 'נקי מחד פעמי', ליווי מקצועי מטעם עמותת צלול, פרסום בית העסק בפלטפורמות העירוניות ועידוד יוזמות נוספות בקרב קהילת העסקים המקומית. מדובר בשני סוגים של תו: בתי עסק העומדים ב-90% מהקריטריונים יזכו לקבל תו זהב. בתי עסק העומדים ב-50% מהקריטריונים יזכו לקבל תו כסף.

ראש העירייה משה פדלון מבהיר כי "העיר הרצליה מחויבת למאבק בפלסטיק ובכלים החד פעמיים. דווקא עכשיו, בזמן בו גובר השימוש בחד פעמי, בחרנו לשים את הנושא על סדר היום ולתת מקום ובמה לעסקים, במיוחד אלו השומרים על הסביבה. בקמפיין ההסברה הנוכחי אנחנו מזמינים את בעלי עסקים לקחת חלק בשמירה על עירנו ובעיצוב עתיד ירוק ובריא יותר".

הקמפיין הוא חלק ממהלך עירוני רחב היקף שנועד להכין את העיר לאתגרים הצפויים כתוצאה מנזקי הסביבה הצפויים ולהפחית את טביעת הרגל האקולוגית העירונית. בעבר יצאה העירייה בשני מיזמים פורצי דרך: קמפיין "עיר ללא פלסטיק" שהושק ב- 2018 בשיתוף עמותת 'צלול' שנועד להפחית את השימוש בפלסטיק וחד פעמי במשרדי העירייה, במערכת החינוך, במוסדות ציבור, בחופי העיר ועוד. בפברואר 2020 עבר במועצת העיר תיקון לחוק העזר העירוני, האוסר על הכנסת כלים חד פעמיים לחופי העיר.

מאיה יעקבס, מנכ"לית "צלול": "בעקבות משבר הקורונה ופגיעתה בענף המסעדנות, אנו עדים לעלייה חדה במספר המשתמשים בכלים חד פעמיים מפלסטיק. למרות הקושי, דווקא עכשיו הזמן לפעול להעלאת המודעות הציבורית לבעייתיות הרבה של פלסטיק לגוף האדם ולטבע, לקידום פתרונות וחלופות לפלסטיק החד פעמי ולהתמודדות עם מכת האשפה במדינה. צלול גאה בשיתוף הפעולה עם עיריית הרצליה ובטוחה שהתגייסות העסקים למהלך תוכיח את חשיבות העניין לכולנו. גאה ומודה לעיריית הרצליה על שיתוף הפעולה הממשוך למען המטרה החשובה".

תו נקי מחד פעמי עיריית הרצליה. יחצ,
התו של עיריית הרצליה/יחצ

ועד עובדי כלל ביטוח בראשות רוני רז תרם השבוע לעמותת כ"ן (כח נשים) כמאה עותקים של ספרה האוטוביוגרפי של אליס מילר אשר ניהלה בשנות התשעים מאבק מול צה"ל כדי לפתוח את קורס הטיס גם לנשים. העמותה אשר פועלת לקידום מנהיגות נשים בישראל והגדלת מספר המתמודדות לכנסת ולרשויות המקומיות התרגשו מהיוזמה ואמרו ליו"ר הוועד רז כי אין ספק שסיפורה יוצא הדופן של אליס יעניק השראה לעוד נשים רבות לשבור את תקרת הזכוכית של נשים בפוליטיקה וגם במגזר העסקי.

עמותת כן ועד כלל. יחצ,
חבר הוועד אילן לוי, ד"ר מזל שאול מנכ"לית עמותת כ"ן ורוני רז, יו"ר הוועד/יחצ

קמעונאות

קניון רננים יוצא במבצעים עד 50% הנחה ומבצעי 1+1 במגוון חנויות ורשתות של מותגי האופנה והבית המובילים בישראל. המבצעים יערכו בין התאריכים 23.12.2020-5.1.2021, כל חנות בהתאם לתנאים ולמועד שקבעה. המבצעים הם עד גמר המלאי ובאחריות החנות המשתתפת במבצע.

המבצעים

  • קבוצת גולף מציעה מבצעי סוף עונה בכל חנויות הקבוצה: ב-GOLF&CO תקנו ב-300 ותשלמו רק 200 שקל (בתוקף עד 4.1, על הפריטים המשתתפים במבצע). רשת אינטימה מציעה את קולקציית לוני טונס ב-50% הנחה ומגוון פיג'מות ב-99.90 (בתוקף עד 3.1, על הפריטים המשתתפים במבצע). בגולף קידס במבצע של 50% הנחה על קולקציית החורף (בתוקף עד 25.1, על הפריטים המשתתפים במבצע). גם בפולגת תיהנו ממבצע של 50% הנחה על קולקציית החורף (בתוקף עד 3.1, על הפריטים המשתתפים במבצע)
  • רשת נעמן במבצע אטרקטיבי של מחבת שנייה בשקל אחד בלבד (בתוקף עד 3.1 או עד גמר המלאי)
  • רשת ורדינון במכירת סוף עונה עם 45% הנחה על שמיכות חורף ללא מילוי ומצעי פלנל (בתוקף עד 3.1 או עד גמר המלאי)
  • רשת פולגת מציעה 50% הנחה על כל קולקציית החורף
  • דרך היין מציעים מבצעים שונים על מותגים נבחרים לדוגמא- בלו נאן מבעבע כשר 2 ב- 100 שקל, קווה ג'ום סרה כשר 3 ב- 90 שקל, שמפנייה מונופול כשר ב-150 שקל, רקנאטי "גליל עליון" כשר 2 ב-100 שקל
  • רשת פלאנט מציעים עד 50% הנחה על שעוני יד מקוריים מהיבואן הרשמי של מותגי האופנה המובילים בעולם
  • בפאפיה במבצע מיוחד של 1+1 על הנעליים, או 30% הנחה על זוג אחד (בתוקף עד - 26.12.20)
  • רשת קסטרו במבצעי סוף עונה- קונים ב- 400 ומשלמים רק 200
  • בדלתא תקנו ב-400 ותשלמו רק 200 על קולקציית החורף
  • באריסטו שמט מציעים 40% על כל קולקציית החורף
  • דסיגואל עם עד 50% הנחה על מגוון פריטים
  • קבוצת פוקס מציעה 50% הנחה על כל קולקציית החורף בכל - MANGO, FOX, FOX HOME, LALINE, AMERICAN EAGLE, YANGA, THE CHILDREN'S PLACE, BILLABONG, שילב (בתוקף עד ה-26.12)
  • אופטיקה הלפרין עם 50% הנחה והמע"מ גם עליהם, על כל משקפי השמש והראייה (בתוקף עד 25.12.20)
  • בתמנון מציעים סריגים לנשים ולגברים 2 ב- 100 שקל בלבד בתמנון
  • באופטיקנה מציעים 50% הנחה על עדשות מולטיפוקל (בתוקף עד ה-31.12)
  • בקוק אנד בייק מציעים מבחר מוצרים בהנחות של עד 50% ובנוסף מציעים מארז סירים ב-149 שקל בלבד (בתוקף עד 3.1)
  • בלבנבנים מציעים את כל החזיות בהנחה של עד 50%, פיג'מות פוטר ופלפי אחד ב-79 שקל שניים ב- 149 שקל
  • בקרייזי ליין מציעים עד 50% על מבחר פריטים מקולקציית החורף- מעילים, ז'קטין, סריגים וקרדיגנים (בתוקף עד 31.12, לא כולל דגמי עור וסיגל דקל)
  • סולוג עם 30% הנחה בקניית 2 פריטים ומעלה
קניון רננים. יחצ,
קניון רננים/יחצ

השבוע בני הזוג ג'ובאני רוסו ומאיה פישל הוזמנו לשדר את תוכנית הרדיו בהנחייתם "מאיה וג'ובאני" ברדיו חיפה, בשידור חי היישר מסניף קריית חיים של רשת המרכולים קשת טעמים. בני הזוג הגיעו בטיימינג מושלם של מועד חגיגות ה-נוביגוד, החג החילוני שמציין את ראש השנה האזרחית.

ברשת קשת טעמים מציינים בימים אלה, את פסטיבל הנוביגוד עם הרבה צבע וניחוח של החג עם עשרות מוצרים, קישוטים ומאכלים שלא ניתן להתעלם מהם למי שנכנס לכל סניף. הגיעו להרים כוסית: דני גרינברג - מנכ"ל קשת טעמים, נתן לכט - סמנכ"ל פיתוח עסקי ונכסים של קשת טעמים וג'ני אישתו.

דני גרינברג, ג'ובאני רוסו, מאיה פישל. דורון זלצר,
דני גרינברג, ג'ובאני רוסו, מאיה פישל/דורון זלצר
ג'ני לכט, נתן לגט, דובאני רוסו ומאיה פישל בסניף קשת טעמים קרית חיים. דורון זלצר,
ג'ני לכט, נתן לכט, דובאני רוסו ומאיה פישל בסניף קשת טעמים קרית חיים/דורון זלצר

אתר האונליין של עדן טבע פותח את השנה החדשה עם הטבה למצטרפים חדשים לאתר. 50 שקל הנחה בקניה מעל 499 שקל לרכישה בקנייה הראשונה באתר האון ליין - www.edenteva.co.il ובנוסף, משלוח חינם בקניה מעל 650 שקל.

עדן טבע מציעה, מגוון מוצרי בריאות , תוספי תזונה- מבחר ויטמינים וצמחי מרפא, מוצרי סויה, טופו, סייטן , מתבלים וממרחים טבעיים, מוצרי מזון אורגני, מחלקה של מוצרים ללא גלוטן , קוסמטיקה וטואלטיקה ועוד.

אתר המכירות עדן טבע משרת את אזור השרון - רמת השרון, הוד השרון, הרצליה, כפר סבא, רעננה. פתח תקווה, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, ת"א דרום, ת"א צפון, ת"א מרכז. בכפוף לאזורי החלוקה המופיעים באתר.

אתר עדן טבע. יחצ,
אתר עדן טבע/יחצ

בתקופה שבה מרבית המשפחות בעולם בוחרות להתאחד ולקבוע מפגשים משפחתיים מחוץ לגבולות המדינה, במציאות של ימינו אפשרות זו כבר לא ממש קיימת. בין אם רוצים לשמח את הסטודנטים הישראלים (שחלקם גם מהמגזר הערבי) הלומדים באירופה או את משפחותיהם של קרובינו מחבר העמים לשעבר או אפילו מהודו או הפיליפינים, חברת GMT יוצאת השנה בהטבה בעבור לקוחותיה ובה היא מאפשרת להעביר מתנות כספיות בסכום של עד 200 דולר או יורו למדינות נבחרות ברחבי הגלובוס וזאת ללא עלות, כחלק מהתרומה שלה לקהילה לקראת השנה החדשה.

מותגים ומבצעים

לאחר גיל המעבר, העור נהיה דק יותר ומתחיל להיראות נפול. כתוצאה מכך, העור מאבד את חיוניותו ואת זוהרו הטבעי. בלילה, העור מתחדש פחות מבעבר, ועם ההתעוררות מופיעים עליו סימני שינה והוא נראה עייף. טיפוח עור הפנים חשוב מאוד בלילה וזאת, כי במהלך הלילה מחסומי ההגנה של העור מתרופפים, העור מתחדש באופן נמרץ, חדירת חומרי ההזנה יעילה יותר, חילוף החומרים מהיר וייצור סיבי הקולגן והאלסטין מוגבר. שינה טובה בשילוב עם הרכיבים הפעילים מעניקה לעור רעננות וזוהר ותורמת למראה צעיר ובריא.

בלילה העור לא מתגונן אלא משקם. במהלך הלילה העור לא חשוף לנזקי היום - קרינת השמש, רדיקלים חופשיים, זיהום אוויר, על כן הוא מפנה את המשאבים שלו לשיקום ולבנייה מחדש, בניגוד להגנה ולחימה במזיקים. לאחר גיל 65, העור נהיה דק יותר ומתחיל להיראות חיוור ונפול. כתוצאה מכך, העור מאבד את חיוניותו ואת זוהרו. מעבדות וישי מציגות מוצר חדשני: נאובדיול רוז פלטיניום לילה, קרם לילה לעור בוגר מאוד ועמום להחייאת העור והשבת הנפח לעור הפנים. פורמולה בעלת מרקם רענן ונוח עם ניחוח עדין של ורדים.

נאובדיול רוז פלטיניום לילה - חדשנות לעור בגילאי 65+ : הפורמולה של קרם הלילה נאובדיול רוז פלטיניום, מכילה סידן וסוכרים ממקור צמחי. ומסייעת בהפחתת מראה סימני השינה, הזוהר הורדרד הטבעי חוזר לעור והוא מרגיש רענן יותר. לילה אחר לילה, העור מתמלא בלחות ומרגיש גמיש יותר.

המים הטרמליים של וישי, מסייעים בחיזוק מערכת ההגנה הטבעית של העור מקורם של המים הטרמליים של וישי הוא בהרי הוולקנו בצרפת. המים הטרמליים עשירים ב-15 מינרלים חיוניים, המסייעים בחיזוק והרגעת העור.

הוראות השימוש: יש למרוח בכל ערב לפני השינה באופן שווה על עור פנים וצוואר נקי.

יעילות: קרם הלילה נאובדיול רוז פלטיניום מסייע בהפחתת מראה סימני השינה. הזוהר הורדרד הטבעי חוזר לעור והוא מרגיש רענן יותר. להחייאת העור והשבת הנפח לעור הפנים. לילה אחר לילה, העור מתמלא בלחות ומרגיש גמיש יותר.

וישי קרם לילה. יחצ,
קרם לילה נאובדיל/יחצ

אחרי שכיכבה בפסטיגל ולפני הכניסה לסגר השלישי קפצה ציפי שביט לראשון לציון לנשום קצת אוויר עם חברה ועל הדרך התאבזרה בריחות אופטימיים ובבושם יוקרתי ברשת דרך היופי.

ציפי שביט. יחצ,
ציפי שביט בדרך היופי/יחצ

מבצעי סוף שנה ברשת בנא משקאות - מבצעים בלעדיים בחנויות הרשת ובמשלוח עד הבית: הנחות חגיגיות על מגוון יינות ואלכוהול לקראת פתיחת השנה האזרחית החדשה.

לדברי פני בכר, מנהלת שיווק בנא משקאות: "לקראת פתיחת השנה האזרחית החדשה יצאנו במבצעים והנחות על מגוון רחב של יינות, שמפניות ומשקאות אלכוהוליים, נערכנו עם מלאים בחנויות הרשת והכל במטרה לאפשר ללקוחות להגיע לחנויות ליהנות ממגוון רחב ולרכוש במחירים אטרקטיביים כך שכל אחד יוכל למצוא את המוצרים שהוא אוהב".

תוקף המבצעים: 26.12.20, המבצע לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. ניתן להשיג ברשת בנא משקאות. להזמנת משלוח: https://www.banamashkaot.co.il/

ליקר אמרולה. יחצ,
ליקר אמרולה ב-59.90 במקום 79.90 שקל בבנא משקאות/יחצ

מכירות סוף העונה החלו ברשת גולף, עד 50% הנחה ברשת החנויות עד ה-27/12 ולרגל השקת האתר החדש, 50% הנחה על כל האתר עד ה-30/12 - www.golf-il.co.il

טווח מחירים לאחר הנחה: 59.90 שקלים - 599.90 שקלים (למעיל עור).

לכבוד השנה החדשה שבפתח, יקב הרי גליל משיק מארז נוצץ במיוחד עם כל מה שדרוש לחגיגה ביתית!
אומנם השנה החגיגות יהיו מצומצמות מהרגיל אבל מה צריך יותר מקוקטייל טוב כדי לשכוח מ-2020? המארז החדש מכיל בר הרי גליל לבן, 2 כוסות קריסטל ללא רגל, שייקר מקצועי, בקבוק פרייר 330 מ"ל וחוברת מתכונים לקוקטיילים על בסיס היין.

מחיר : 99 שקל לא כולל דמי משלוח.

מארז סילבסטר יקב הרי הגליל. הגר שמיר,
יקב הרי גליל/הגר שמיר

לקראת הסילבסטר, יקב רמת הגולן משיק יחד עם חנן הגבן מארז אירוח יוקרתי לכבוד חגיגות השנה החדשה שבפתח. כדי שנוכל להיפרד מ-2020 בצורה הכי חגיגית שיש, יצרו השניים מארז מפנק עם כל מה שדרוש כדי לפתוח את שנת 2021 על הצד הטוב ביותר.

המארז מגיע עם סלסלת מתכת לבנה ובתוכה ניתן למצוא: ירדן ברוט רוזה, גבינות בעבודת יד (חרות בסגנון גאודה ויותם בסגנון טום ), לחם כפרי שנאפה במקום, עלי גפן ממולאים, זיתים מתובלים, פילה אנשובי, ממרח פסטו, ממרח עגבניות מיובשות ולקינוח תותים.

ירדן ברוט רוזה הינו יין מבעבע המופק מענבי שרדונה ופינו נואר והוא מיוצר בשיטה המסורתית של מחוז שמפיין שבצרפת הכוללת בציר ידני, סחיטת אשכולות שלמים ותסיסה שנייה בבקבוק. היין הותאם במיוחד למנות במארז כדי לספק לצרכנים חוויה קולינרית יוצאת דופן בערב החגיגי.

מחיר : 369 שקל, ניתן לרכוש באתר של חנן הגבן - https://bit.ly/2WGWXQX

מארז סילבסטר יקב רמת הגולן. חנן הגבן,
מארז יקב רמת הגולן/חנן הגבן
גולף שמלת מיני פאייטים. הילה שייר,
שמלת מיני פאייטים בגולף/הילה שייר

בשנים האחרונות ישנה עלייה בצריכת יינות מבעבעים מכל הסוגים והגוונים, מיין נתזים פשוט שעלותו פחות מ-20 שקלים לשמפנייה משובחת שיכולה אף להגיע לאלפי שקלים (אם לא יותר), אפשר לראות איך השנה היתה עלייה משמעותית בצריכה הביתית של המבעבעים הללו למשל פרוסקו לקוקטיילי שפריץ או שמפנייה ברוט לקוקטיילי קיר רויאל.

הבקבוק היקר ביתור בהרמיטאז' כרגע הוא של אחת המזקקות המעורכות ביותר בעולם (אם לא הכי מוערכת) מקאלן. זאת גרסת 52 השנים שלה, שבילתה מעל למחצית המאה בחבית שרי פריסט פיל ובוקבקו ממנו אך ורק 250 בקבוקים. כל הטוב הזה יעלה לכם רק כ300,000 שקל. אם אתם רוצים אולי ללכת על משהו צנוע יותר, ישנה גירסה צעירה יותר בת רק 50 שנים שממנה בוקבקו 200 בקבוקים בלבד. מחירה צנוע יותר - כ-290,000 שקלים. צפי הגעתם לרשת הינו בימים הקרובים, איך שום דבר לא וודאי בימים טרופים אלו בממלכה הבריטית.

בין המותגים היותר מבוקשים השנה

בגזרת האיטלקים: טומאסי פרוסקו, יין מבעבע משובח אשר מגיע מצפון מזרח איטליה, קל ונעים לשתייה ומעולה לקוקטיילים
בגזרת השמפיין: פומרי ברוט סילבר, שמפניה כשרה עשירה ומורכבת, הולכת נפלא בארוחת החג אולי התמורה הכי טובה לשמפנייה שתתן לכם עודף משטר של 200 שקל.
פייר ג'ימונה רוזה דה בלאן- שמפניית בוטיק סופר פרימיום שרובה (94%) מורכבת משרדונה (6% פינו נואר) מכרמים בדירוג פרמיר קו וגראנד קרו, צלולה בעלת אופי שרדונה טהור, רענן ואלגנטי עם רמזים של ניחוחות "פינו נואריים". שתתאים למנות ים או כ"קינוח" יבש עם פירות

שמפניה פומרי. יחצ,
השמפניה מצוינת שתתן לכם עודף מ-200. פומרי/יחצ

עופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר, פותח השבוע סניף דגל של רשת מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה WOW LONDON (וואוו לונדון), בהשקעה של 1 מיליון ש"ח. הסניף החדש המשתרע על שטח של 200 מ"ר ומחליף את הסניף הקיים בקניון המשתרע על שטח של 80 מ"ר. הסניף החדש יפתח בקומה השלישית, בצמוד לסניף סולתם.

סניף הדגל של WOW יציע מגוון רחב של מוצרי: איפור, טיפוח וקוסמטיקה, בין הייתר: מוצרים לפנים, לגוף, לשיער ולציפורניים, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובמחירים נוחים במיוחד.

לדברי ניר ברקן מנכ"ל עופר גרנד קניון מסר: "סניף WOW בקניון הוא דוגמא אחת להצלחה של מותג שבחר להתרחב ולשדרג את החנות בהתאם לקונספט החדש. לדבריו: "מודל זה מאפשר למותגים נוספים לחדש ולרענן את הסניפים בקונספט החדש שלהם וליצור חוויה טובה יותר ללקוח תוך כדי שיפור פעילות המותג.

במסגרת השקת סניף הדגל, מצטרפים חדשים למועדון הלקוחות של החנות ייהנו ממתנה מפנקת.

עופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד הקניונים המובילים בישראל. הקניון משתרע על שטח של כ- 200 אלף מ"ר עם כ- 270 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם : אמריקן איגל, ווי שוז, פפאיה, גולברי, מאניה ג'ינס, טויז אר אס, , טוונטי פור סוון, סטיב מאדן, וואנס, טרקלין חשמל, איי דיגיטל, סבון, קדס, אמפוריום, גולף גידס, יאנגה, סוורובסקי, פולגת, בוגארט, פליי פוט, קפה קפה, מיה אינספיריישן, נייקי, פנדורה, מנגו, אירוקה, זארה, אדידס, פול אנד ביר, ברשקה, טבע נאות, וואו, בודי שופ, צומת ספרים ועוד...

חנות וואו בקניון עופר. אסף לוי,
חנות וואו בעופר גרנד קניון חיפה/אסף לוי

רשת אירוקה, המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, יוצאת במבצע סוף שנה על כל מותגי העל. במסגרת המבצע: 30% עד 50% הנחה על כל המותגים המובילים לנשים ולגברים.

המבצע כולל דגמי כל משקפי השמש של 30 המותגים מובילים: פראדה, דולצ'ה וגבאנה, פנדי, רייבאן, מארק ג'יקובז, טומי הילפיגר, הוגו בוס, רוברטו קוואלי, גסס, סלין ועוד.

מחירי מבצע לדוגמא: פראדה - 800 שקל בלבד, במקום 1600 שקל, סלין - 700 שקל בלבד במקום 1400 שקל, טומי הילפיגר - 350 שקל בלבד במקום 700 שקל, דיויד בקהאם - 400 שקל במקום 800 שקל, גסס - 300 שקל בלבד במקום 600 שקל.

המבצע בתוקף עד 31.12.2020, ניתן להשיג בחנויות רשת אירוקה ובאתר: www.erroca.co.il, @errocafashion

אירוקה מבצע סוף שנה. יהונתן ויצמן,
משקפי אירוקה/יהונתן ויצמן

קולקציות החורף של המותגים המובילים בעולם בהנחות של עד 50% בסייל סוף עונה באתר FACTORY54.CO.IL ובחנויות פקטורי 54 ברחבי הארץ. משלוחים מהירים חינם עד דלת הבית לכל רחבי הארץ בין 2-4 ימי עסקים. לייב צ'אט זמין באתר. שירות החזרות ללא תשלום ו- 12 תשלומים באשראי

פקטורי 54. יחצ,
פקטורי 54/יחצ

WINTER SALE ב- AMOR כיכר המדינה - עד 50% הנחה על קולקציות חורף 2020 של בתי האופנה המובילים בעולם.

בין המותגים המשתתפים במבצע: SAINT LAURENT. FENDI. BALENCIAGA. VALENTINO. DOLCE & GABBANA. GIVENCHY. JIMMY CHOO. ISABEL MARANT. CHRISTIAN LOUBOUTIN. STELLA MCCARTHNEY

קולקציית החורף של אמור כוללת פריטים נחשקים מתוך מסלולי התצוגות של מותגי העל הבינלאומיים, ונבחרה בקפידה מתוך מחשבה על האישה האלגנטית. הקולקציה מציעה פריטים בסגנון קלאסי ובמראה על-זמני המדגישים נשיות ומשדרים עוצמה וכוללת פריטים בגזרות מחויטות, לצד פריטים מבדי משי עדינים ורכים בגזרות נשיות שנועדו להחמיא לאישה בכל שעות היום, מלוקים של בוקר ועד ערב ומלאי סטייל.
בוטיק אמור, ה' באייר 74 כיכר המדינה.

AMOR כיכר המדינה. סיימון אלמלם,
AMOR/סיימון אלמלם

ברשקה מתחילים את מכירת סוף העונה: עד 30% הנחה על קולקציית סתיו חורף 2020 - אופנה, תיקים, הנעלה ואביזרים לנשים ולגברים. סוף העונה ייחל בחנויות Bershka החל מיום חמישי ה-24.12.2020 ועד גמר המלאי.

טווח מחירי סוף עונה אופנת נשים ואביזרים: החל מ- 19.90 עד 299 שקל. טווח מחירי סוף עונה אופנת גברים ואביזרים: החל מ- 19.90 שקל ועד 249 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות Bershka ברחבי הארץ.

ברשקה. יחצ,
ברשקה/יחצ

החורף בפתח והשלוליות, מטריות ומעילים הם חלק בלתי נפרד מהשגרה החורפית. בקרב ילדים ותינוקות, השגרה כוללת גם צינון והתקררות מתמשכת. תינוקות וילדים מתמודדים עם אף סתום ואדמומי, נזלת שלא פוסקת ועור שמתייבש בקלות בפנים ובגוף.

באופן טבעי, כאשר אנחנו מרבים לנגב את אזור האף בניירות טישו, הניירות מגרים את העור ופוצעים אותו כל פעם קצת יותר. החזרה על הפעולה שוב ושוב לאורך היום גורמת לפציעה עמוקה יותר המספיקה לגרות את העור, ולעיתים אף לדמם מעט.

לשם כך פיתחו מעבדות ד"ר פישר את מגבונאף - מגבונים מיוחדים לתינוקות וילדים, העשירים בלחות אופטימאלית, בריח מנטה עדין המקלים על ניקוי אף נוזל. מגבונאף מכיל שילוב ייחודי של תמציות קמומיל ואלוורה להרגעת העור, פפרמינט ואקליפטוס להקלה על אף נוזל ולרענון הנשימה ופרו- ויטמין B5 להענקת לחות ושמירה על מראה עור בריא. מגבונאף הינו היפואלרגני, מומלץ לשימוש יומיומי ואינו מכיל אלכוהול, צבע, פראבנים, SLS ו- SLES.

קרמאף מבית ד"ר פישר הינו קרם ייחודי להקלה ומניעת יובש וגירויים באזור האף ומהווה תכשיר משלים למגבונאף. לקרמאף מרקם עשיר המכיל פפרמינט ואקליפטוס לרענון הנשימה וכן תמצית הממליס לטיפול יעיל באדמומיות. קרמאף מסייע בריכוך וטיפול בעור סדוק מנזקי החורף, היפואלרגני ומותאם לעור עדין ורגיש במיוחד.

מחירים: מגבונאף: בודד 8.90 שקל, מארז שלישיה: 21.90 שקל. קרמאף: 25.90 שקל. מארז חורף המכיל 2 מגבונאף וקרמאף: 29.90 שקל. להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת וברשתות המובחרות.

מגבונאף ד"ר פישר. יחצ,
מגבונאף של ד"ר פישר/יחצ

החלה מכירת סוף עונה ברשת TOPSHOP - עד 60% הנחה על פריטים נבחרים. תוקף המבצע עד ה- 25.01.21 או עד גמר המלאי, ללא כפל מבצעים והנחות. על הפריטים המשתתפים במבצע. המבצע ייערך החל מ- 22.12.2020 ועד ה- 25.01.2021 בכפוף לתקנון. טווח מחירים לאחר ההנחה: 19.90 עד 649.90 שקל.

טופשופ. יחצ,
טופ שופ/יחצ

רשת חנויות ואתר ZARA, מתחילה את מכירת סוף העונה של קולקציית סתיו חורף 2020, החל מיום חמישי ה- 24.12 , עם הנחות של עד 30% הנחה על מגוון עשיר של דגמים מקולקציית נשים, גברים וילדים: חולצות, מכנסיים, שמלות, חצאיות, חליפות, ז'קטים, אביזרים ועוד: https://www.zara.com/il/he/woman-dresses-l1066.html?v1=1549249

זארה סוף עונה. יחצ,
מכירת סוף עונה בזארה/יחצ

רשת חנויות ואתר STRADIVARIUS, מתחילה את מכירת סוף העונה של קולקציית סתיו חורף 2020, החל מיום חמישי ה- 24.12 , עם הנחות של עד 30% הנחה על מגוון עשיר של דגמים: חולצות, מכנסיים, שמלות, חצאיות, חליפות, ז'קטים, אביזרים ועוד - https://www.stradivarius.com/il/

סטדיווריוס. יחצ,
סטרדיווריוס/יחצ

רשת נעלי SCOOP יוצא במבצע חגיגי ומשתלם לקראת חגיגות הנוביגוד, כריסמיס והסילבסטר, במחלקת נשים, גברים וילדים. במסגרת זו כל קולקציית חורף 2021 בהנחות החל מ-50% ועד 70% הנחה. המבצע כולל : הנחות על נעלים, נעלי ערב, מגפים, מגפונים וסניקרס וייערך עד ה- 15.1.21 בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר המכירות און ליין של SCOOP https://scoopshoes.co.il/

נעלי סקופ. שי יחזקאל,
נעלי סקופ/שי יחזקאל

עד 50 אחוז הנחה בקולקציות החורף של טומי הילפיגר לפקטורי 54 באתר FACTORY54.CO.IL ובחנויות טומי הילפיגר ופקטורי 54 ברחבי הארץ.

חודש דצמבר מעניק לרבים מאיתנו מוטיבציה להתחלות חדשות, החלטות חדשות ומלתחה חדשה. מבצעי הסייל יוצרים הזדמנות להתחדש בפריטים קלאסיים ועל-זמניים, לצד דגמים מבוקשים עליהם פנטזנו במהלך כל העונה. קולקציית החורף של טומי הילפיגר עד 50% בחנויות הדגל של טומי הילפיגר ובאתר פקטורי 54.

המעצב האמריקאי המוערך טומי הילפיגר, אשר החל את דרכו כמוכר ג'ינסים, הפך ברבות השנים לבית אופנה משפיע ומוביל, עם קו עיצובי שנשאר נאמן ליסודותיו ואינו מושפע מטרנדים חולפים. הסגנון המוכר של המותג, שנמצא בבעלות תאגיד PVH, נשען על אסתטיקה ספורטיבית עם נגיעות אלגנטיות והשראה ממראה הקולג' האמריקאי. הצבעוניות מבוססת ברובה על גווני דגל ארה"ב, והיא באה לידי ביטוי מדי עונה בפרשנויות שונות ומתעדכנות לנשים, גברים וילדים. הקו הצעיר והפופולרי של בית האופנה הוא TOMMY JEANS, שמחובר לטרנדים הבולטים השולטים כיום באופנת הרחוב. הפריטים מציגים הדפסים תוססים, לוגואים ומונוגרמות, ונגיעות מעולמות הפאנק והרוק. בית האופנה חוגג העונה 35 שנה להיווסדו, וחוזר אחורה בזמן אל לוגו החתימה האייקוני, שמופיע במגוון פריטים בקולקציה החדשה וירוץ איתנו לאורך כל החורף.

מעיל טומי הילפיגר. סיימון אלמלם,
טומי הילפיגר/סיימון אלמלם

קולקציית חורף 20/21 של ביתה אופנה פולו ראלף לורן, עד 50% הנחה. חודש דצמבר מעניק לרבים מאיתנו מוטיבציה להתחלות חדשות, החלטות חדשות ומלתחה חדשה, עם קולקציית החורף שנחשבת לאחת היפות בתולדות בית האופנה . מבצעי הסייל יוצרים הזדמנות להתחדש בפריטים קלאסיים ועל-זמניים, לצד דגמים מבוקשים עליהם פנטזנו במהלך כל העונה.

קולקציית חורף 20/21 של בית האופנה פולו ראלף לורן נחשבת לאחת היפות בתולדות המותג, ומציגה את המראה הכל-אמריקאי ואת השראות המערב הפרוע המזוהים עמו, בשילוב אלמנטים חדשים שהופכים את הקולקציה לאחת המוצלחות בתולדות המותג. הסיפור המרכזי של העונה מתמקד באווירת Road Trip המאגד תחתיו את טיולי המסע האפיים שיש לארה"ב להציע - ויש לא מעט כאלו. ניתן להבחין במעברים בין רצועת החוף הפסיפי לבין הנוף המדברי, בין עיירות קטנות לבין מרחבי טבע אינסופיים. לכל פיסת דרך יש מאפיינים משלה, וכולם יחד מרכיבים את המארג הייחודי של ארצות הברית.

משלוחים מהירים חינם עד דלת הבית לכל רחבי הארץ, בין 2-4 ימי עסקים. לייב צ'אט זמין באתר.
שירות החזרות ללא תשלום ו- 12 תשלומים באשראי למשתמשים רשומים ומצטרפים חדשים. ההרשמה לאתר ללא עלות, המבצע בכפוף לתקנון, למעט מהדורות מוגבלות, אין כפל מבצעים והנחות.

פולו ראלף לורן. יחצ,
ראלף לורן/יחצ

מותג הדנים האהוב והמוביל LEVI'S לבית פקטורי 54, יוצא בסייל סוף העונה עם הנחות עד 50% הנחה על מבחר גדול של פריטים מקולקציית חורף 2020. המבצע בחנויות הדגל של ליוויס ובאתר פקטורי 54:
https://www.factory54.co.il/designers/levi-s. משלוחים מהירים חינם עד דלת הבית לכל רחבי הארץ
בין 2-4 ימי עסקים. לייב צ'אט זמין באתר. שירות החזרות ללא תשלום ו-12 תשלומים באשראי, למשתמשים רשומים ומצטרפים חדשים. ההרשמה לאתר ללא עלות, המבצע בכפוף לתקנון, למעט מהדורות מוגבלות, אין כפל מבצעים והנחות. המבצע תקף באתר ובחנויות ליוויס פקטורי 54 ברחבי הארץ, לחברי מועדון ומצטרפים חדשים.

ליוויס בפקטורי 54. יחצ,
ליוויס/יחצ

מותג הטיפוח האורגני ecoLove (אקו לאב), של חברת אורגניקזון, המתמחה במוצרי טיפוח וקוסמטיקה אורגניים משיק לראשונה קולקציית ייעודית לרשת חנויות טבע "ניצת הדובדבן".

הקולקציה לרשת ניצת הדודבדבן כוללת 3 מוצרים: סבון גוף, שמפו ומרכך, המשווקים בגודל 400 מ"ל.
כל מוצרי הקולקציה מתאימים לכל סוגי השיער והעור ומכילים תמציות אורגניות של במבוק יסמין ותה ירוק ואינם מכילים SLS, פראבנים ופטרוכימיקלים. באישור vegan friendly העמותה הישראלית לטבעונות ומיוצרים בישראל לתמיכה ועידוד התעסוקה המקומית.

הקולקציה מתאפיינת ברכיבים אורגניים ייחודיים שנבחרו כמייצגים את תפיסת העולם ההוליסטית של רשת ניצת הדובדבן: במבוק כסמל לאקולוגיה ואיכות סביבה, תה ירוק- כסמל למזון בריא ורפואה אלטרנטיבית ויסמין כסמל ליופי וניחוח. גם בקבוקי המוצרים קיבלו עיצוב מיוחד, בנוסף לעיצובי הפטרנס של במבוק, עלי תה ירוק ופרחי היסמין, ניתן למצוא על הבקבוק הדפסים של דובדבנים כהומאג' וקריצה לשם הרשת "ניצת הדובדבן".

"ניצת הדובדבן" היא אחת מרשתות הטבע המוכרות והמובילות בישראל ומונה 19 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מתמחה במוצרי מזון טבעיים ואורגניים, תוספי תזונה, קוסמטיקה טבעית ובדומה למותג ecoLove שמים דגש על טיפוח אורח חיים בריא הכולל תזונה בריאה ומאוזנת וכן אקולוגיה כדרך חיים.

המוצרים ישווקו במחירים נגישים לצרכן: 19.90 שקל לכל מוצר בגודל 400 מ"ל. את המוצרים ניתן להשיג בלעדית ברשת חנויות טבע "ניצת הדובדבן" ובאתר אינטרנט: https://bit.ly/3h7nMrb

אקו לאב. יחצ,
אקו לאב/יחצ

מתחם עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר, פותח השבוע חנות פופ אפ חדשה של המותג הבינלאומי לאופנת גברים בוורלי הילס פולו קלאב. החנות תפעל משתרעת על שטח של 71 מ"ר, תפעל במהלך חודשי החורף ותציע מגוון רחב של חולצות מכופתרות, סווטשרטים, חולצות פולו, חולצות טי, ג'ינסים, מכנסיים ועוד, במחירים חסרי תקדים של 99-199 שקל.

בוורלי הילס פולו קלאב - חולצות חלקות במגוון עצום של צבעים וטקסטורות, חולצות כפתורים קלאסיות במבחר דוגמאות, חולצות משובצות במבחר צבעים. חולצות פולו המשלבות צווארון עם שלושה כפתורים או רוכסן עדין בעשרות דגמים ספורטיביים ואלגנטיים, טי שרט נעימות וקלילות במגוון הדפסים, חולצות ספורט, מכנסי ג'ינס ועוד. החנות ממוקמת ליד פוקס הום.

בוורלי הילס בעופר בילו סנטר. יחצ,
בוורלי הילס במתחם עופר בילו סנטר/יחצ

בימים אלה בהם החורף כבר בפתח, מה יותר טוב מלהתפנק בשתיית קפה חם להתרעננות בשעות הבוקר או לתת 'בוסט' של אנרגיה בשעות הערב לאחר יום עבודה ארוך. כל אחד אוהב לשתות את הקפה שלו בצורה אחרת, אבל כולנו אוהבים את הפינוק הקטן ליד הקפה, שעושה את כל ההבדל.

Twix, החטיף המוכר של חברת MARS, ענקית הממתקים הבינלאומית, הוא חטיף עשוי מביסקוויט פריך, מעליו שכבת קרמל קרמית ועשירה וכיסוי שוקולד חלב עדין, האהוב על ידי צעירים ומבוגרים כאחד. לא בכדי הוא נחשב לפינוק המושלם לצד הקפה: הוא מגיע במגוון אריזות בגדלים שונים, מבודדים ועד מאגדות, ניתן להסתובב איתו בתיק כשמזג האוויר קריר והוא מעלה את מצב הרוח באופן מיידי.

Mad4Twix: מעבר להנאה של שתיית קפה עם Twix מתוק, ניתן גם להשתתף בפעילות מתוקה ו"משוגעת" ברשת - כל מי שירכוש אחד ממוצרי Twix מוזמן להיכנס לאינסטגרם של twixisrael, להשתתף בפעילות #Mad4Twix ולקבל אפשרות לזכות במכונת קפה ובמגוון פרסים, במהלך חודש ינואר 2021.

הטוויסט של ה- Twix: כל מי שרוצה ליהנות בדרך ייחודית מהחטיף המתוק יכול להניח אותו בכוס הקפה ולהשתמש בו כקשית לשתייה כשהארומה הפעם תהיה מיוחדת במינה. אפשר אף לערוך תחרות חברתית משעשעת של שתיית הקפה עם ה- Twixבתור קשית.

מחיר מומלץ לצרכן:
3.9 שקל לחטיף במשקל 50 גרם
10.9 שקל מאגדת של 5 חטיפים
14.9 שקל מארז Sticks Twix
21.9 שקל מיניס 403 גרם

חטיף טוויקס. מארס,
טוויקס/מארס

PULL&BEAR מתחילים את סייל סוף העונה: עד 30% הנחה על כל הפריטים - אופנה, הנעלה, תיקים ואביזרים לנשים ולגברים. המבצע תקף בחנויות ובאתר. ניתן להשיג ברשת חנויות PULL&BEAR ברחבי הארץ ובאתר https://www.pullandbear.com/

פול אנד בר. יחצ,
פול אנד בר/יחצ

מותג הטיפוח LIERAC PARIS (ליראק פריז) יוצא במבצע סוף שנה על מוצרים למיצוק העור, במסגרתו בכל קניית 2 סרום אקטיבי ממצק לעור לטיפול יעיל באזורים מדולדלים ( בטן, ישבן, זרועות, יריכיים) מקבלים במתנה מיקרו פילינג לגוף. שווי המתנה -129 שקל. בנוסף - משלוחים ללא תשלום עד לבית. המבצע יתקיים בין התאריכים: 24-31.12.20 או עד גמר המלאי

ליראק פריז. יחצ,
ליראק פריז/יחצ

נדל"ן וערים

דירקטוריון חברת 'עדן', בראשות ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אישר השבוע (א', 20.12) את תוכנית העבודה של החברה לשנת 2021. היקף התוכנית - כ-205 מיליון שקלים, עליה של פי 1.5 מתוכנית העובדה לשנת 2019.

במסגרת התוכנית יקודמו תב"עות למיזמים שונים וביניהם מיזם הכניסה לעיר, יימשכו תהליכי ביצוע של מיזמים קיימים כדוגמת בינוי קמפוס האומנויות במרכז העיר וכן המשך עבודות פיתוח רחובות ברחבי ירושלים.

תכשיטי Pandora מציעים מבחר פריטים מתוך קולקציית חורף 2020, לכבוד השנה האזרחית החדשה, פריטים נוצצים ועל זמנים המתמקדים בקסם השמיים והכוכבים, פתיתי שלג ורגעים אלגנטיים שילוו אותך לאורך השנה החדשה שבפתח. תכשיטים חמימים המקרבים אותנו לאהבות שלנו ולאנשים החשובים בחיינו, לרגעים בהם נרצה לבלוט או לכאלה שיחברו אותנו לזיכרונות מתוקים.

טווח מחירים: צ'ארמס החל מ-139 שקל, צמידים 285 שקל, עגילים 189 שקל, שרשראות 335 שקל, טבעות 139 שקל. ניתן להשיג בחנות האונליין: www.pandora-shop.co.il

תכשיטי פנדורה. יחצ,
תכשיטי פנדורה/יחצ

בין הפרויקטים המרכזיים:

  • פיתוח אזורים אסטרטגיים בעיר בראייה ארוכת טווח ובמודל מימון ייחודי (משק כספי סגור לאגרות והטלים) ובדגש על אזור תלפיות ומרכז עירוני מזרח
  • קידום תב"עות אסטרטגיות במגרשים עירוניים בדגש על עירוב שימושים - דיור להשכרה, מעונות סטודנטים, דיור מוגן, מבני ציבור ועוד
  • קידום פרויקט רובע הכניסה לעיר - מתן שירותי ניהול כולל, עבור העירייה ורמ"י, של רובע הכניסה לעיר בדגש על קשר צמוד וליווי היזמים שזכו בשנה שעברה והכנת תיקי השיווק למתחמים הבאים
  • הקמת מבני ציבור - סיום הקמת קמפוס ירושלים לאומנויות, שדרוג מוסדות ציבור - בית הספר לצילום מוסררה, מרכז ז'ראר בכר, מצחם בית הנוער, מתחום זיו, פיתוח מרכזים מסחריים ברחבי העיר
  • פריסת מערך אופניים להשכרה כחלק מיוזמת ראש העיר והעירייה לשדרג את איכות החיים והנגישות
  • פיתוח רחובות בכלל רחבי העיר - תכנון, פיתוח וביצוע שדרוג רחובות בכלל שכונות העיר ובדגש על מזרח העיר
  • קידום מיזמים לאנרגיה מתחדשת - פריסת עמדות טעינה חשמלית במרחב הציבורי ובחניונים ציבוריים והתקנת עשרות גגות סולאריים על מבני ציבור - כחלק מרכזי ממדיניות ראש העיר והעירייה להפוך את ירושלים לירוקה
  • ייזום הקמת והפעלת חניונים ציבוריים ומציאת פתרונות ייחודים במרכזי התעסוקה והשכונות. בין המיזמים שיסתיימו בשנת 2021 - חניון בית הדפוס, חניון זיו, חניון הנביאים
  • תכנון וביצוע מבני וחללי תרבות ברחבי העיר ובדגש על האזורים האסטרטגיים חלק מרכזי ממימוש מדיניות ראש העיר והעירייה להקמת "בית קבע" לכל אחת מקבוצות ומוסדות התרבות בעיר
  • ראש העיר ירושלים ויו"ר דירקטוריון 'עדן', משה ליאון: "הגידול המתוכנן בפעילות חברת 'עדן' לשנת 2021 הינו ביטוי נוסף להשקעה העירונית בכלל התחומים, בדגש על פיתוח תשתיות, בינוי ציבורי, פיתוח עוגנים כלכליים ופיתוח תחום האנרגיה הירוקה. נמשיך לקדם את העיר ולבנות אותה".
  • מ"מ מנכ"ל עדן, ליאור בר-דור: "תוכנית העבודה של חברת עדן לשנת 2021 ממצבת את החברה כזרוע עירונית כלכלית לצד החברות העירוניות הנוספות, במטרה לקדם תוכניות בכלל רחבי העיר ובמגוון תחומים למימוש חזון ומדיניות ראש העיר ולטובת תושבי העיר".
עדן ירושלים. יחצ,
אושרה תכנית העבודה ל-2021/יחצ

תכנית התחדשות שכונת וואדי ניסנאנס הוצגה במפגש שיתוף ציבור עם תושבי וסוחרי השכונה. התכנית ביזמת המינהלת להתחדשות עירונית בחיפה ואגף תכנון עיר, הוצגה במפגש שיתוף ציבור שנערך ב-ZOOM ושודר בשידור חי בפייסבוק העיריה, בהשתתפות תושבי השכונה, סוחרים ובעלי עסקים הפועלים בשכונה ההיסטורית. למפגש שיתוף הציבור קדם מפגש היכרות מקדים עם אנשי הדת ונכבדי השכונה, להבנת צרכי הקהילות ויצירת הזדמנויות לשיתופי פעולה עתידיים. את התכנית חפ' 1797/ח "התחדשות עירונית בשכונת ואדי ניסנאס", מקדמת העירייה בשיתוף ובמימון משרד הבינוי והשיכון מחוז חיפה.

עוד השתתפו במפגש: רה"ע עינת קליש רותם, מנהל מחוז חיפה במשרד השיכון שלמה פייבלוביץ, סגן ומ"מ ראש העיר ויו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה מיכאל אלפר, אדריכל מחוז חיפה במשרד הבינוי והשיכון, מהנדס העיר חיפה, מנהלת אגף תכנון עיר, אנשי המנהלת להתחדשות עירונית, עורכת התכנית אדריכלית נילי בר און ואנשי צוות שיתוף הציבור.

ראש העיר עינת קליש רותם: "אנחנו יוצאים היום לדרך עם תכניות ייחודית שאין דומה לה בכל העיר. התכנית נועדה לשפר את איכות החיים של תושבי השכונה תוך שמירה קפדנית על אופייה וצביונה. מדובר בשלב ראשון ותחילתו של תהליך אותו נוביל ברגישות רבה תוך שיתוף התושבים, הסוחרים וכל מי שיש לו עניין בשכונה הציורית שהיא חלק מהלב ההיסטורי של חיפה אחת הערים היפות בעולם".

השכונה שבנייתה החלה בערוץ וואדי ניסנאס במאה ה - 19, הפכה במהלך השנים לנדבך חשוב בהתפתחותה של העיר ולרובע משגשג, המהווה את הלב והמרכז של האוכלוסייה הערבית בעיר, המשלב מגורים, מסחר ועסקי הסעדה לצד מוסדות דת, חינוך ותרבות.

בסמטאות השכונה הצרות, הוקמו מבנים בסגנון ערבי מנדטורי, המשלב בנייה ערבית מסורתית עם השפעות הסגנון הבינלאומי, שהינם בעלי ערך היסטורי גבוה לשימור - בדומה למרכזים ההיסטוריים הקיימים בערים בעלות צביון דומה באגן הים התיכון.

התכנית החדשה מבטאת את מחויבות העירייה לשימור מורשת הבניה הערבית לטובת הציבור והדורות הבאים. התחדשות השכונה תבוצע "במנות קטנות" ובאופן ממוקד, תוך איזון בין הצרכים השונים וזיהוי הזדמנויות לשימושים ציבוריים.

בהתאם למדיניות זו הותאמה התכנית לשכונה ההיסטורית תוך שימוש במאפייני השכונה, הדגשתם ופיתוחם לרווחת התושבים ובעלי עסקים הפועלים בה.

תכנית התחדשות ואדי ניסנאס הינה תכנית בניין עיר מפורטת, המאפשרת להוציא מכוחה היתרי בניה. התכנית מסדירה את הבינוי הקיים, מאפשרת מימוש זכויות בניה קיימות וכן תאפשר לשפץ ולמגן את הבתים ולהוסיף בנייה מבוקרת תוך התחשבות בעקרונות השימור שהותוו לשכונה.

במקביל יפותח ויורחב המרחב הציבורי תוך שיפור הנגישות, התנועה והחנייה בשכונה המהווה חלק חשוב בליבת התיירות העתידית של העיר. במסגרת זו תחובר השכונה לרצף המוקדים התיירותיים הסובבים אותה ובכלל אלה העיר התחתית, המושבה הגרמנית, הגנים הבהאים, ואדי סאליב ושכונת הדר.

התכנית העקרונית תוצג במליאת הועדה המקומית ותועלה לאחר מכן לאתר "תובנות חיפה" להמשך קבלת התייחסויות הציבור. לאחר לימוד וניתוח הערות הציבור והטמעתן בתכנית תובא התכנית לאישור מליאת הועדה המקומית.

ואדי ניסנס. יחצ,
ואדי ניסנס/יחצ

בעוד עתיד ענף הדיור בישראל לוט בערפל ועליות המחיר שנרשמו ערב המשבר נמחקו כלא היו, בפרויקטי התמ"א מסתמנת מגמה יציבה: חברת גרופין יזמות ובניה, מהמובילות בתחום (עם ניסיון רב בפרויקטי תמ"א בתל-אביב ,רמת גן וקריית אונו) דיווחה הבוקר על סיום מכירת כלל הדירות בפרויקט זמיר הממוקם בלב קריית אונו. כעת פניה לשיווק שני פרויקטים: פרויקט חדש ברחוב קורצ'אק בו מוצעות 20 דירות (4 חדרים ופנטהאוז החל מ- 2,100,000 שקל) והמשך שיווק פרויקט ברחוב זיידמן בו נותרו 3 דירות אחרונות- דירות 5 חדרים ופינת עבודה ופנטהאוז בהחל מ-2.9 מיליון שקל.

לדברי גרגורי קוזניוק, מנכ"ל ומבעלי חברת גרופין יזמות ובניה, "העובדה שתכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים תגיע לקיצה כבר באוקטובר 2022 לא מותירה את הישראלים אדישים- למרות המשבר ומחיקת עליות המחיר שנרשמו בתחילת השנה הם ממשיכים להביע עניין בפרויקטים שממוקמים במרכזים האורבניים המבוקשים".

פרויקט קורצ'אק בפארק. א. הדמיות,
פרויקט קורצ'אק/א. הדמיות
  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully