וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי מצטרפות ראשונות לפלטפורמה החדשה של בורסת ת"א TASE UP

22.12.2020 / 10:50

קרן ההון סיכון, 11 Group של המשקיע דובי פרנסס וחברת הסטארט אפ VEEV הן המצטרפות הראשונות ל-UP TASE. צפויות לגייס סכום כולל של כ-150 מיליון דולר

מנכ"ל הבורסה איתי בן זאב. תמר מצפי, מערכת וואלה!
מנכ"ל הבורסה איתי בן זאב/מערכת וואלה!, תמר מצפי

הבורסה לניירות ערך הודיעה היום (ג') על שתי המצטרפות הראשונות ל- TASE UP: קרן ההון סיכון 11 Group וחברת הסטארט אפ VEEV.

TASE UP שהושקה לפני מספר חודשים, היא פלטפורמה ראשונה מסוגה המאפשרת לחברות הייטק פרטיות, קרנות הון סיכון, קרנות המשקיעות במיזמי נדל"ן בחו"ל וקרנות אשראי ליהנות מגישה ייחודית למשקיעים מוסדיים ומשקיעים כשירים, ולגייס כספים מבלי להפוך להיות ציבוריות, ללא חיוב בדיווחים על פי חוק ניירות ערך ומבלי לפרסם תשקיף כמתחייב בדרך כלל מחברות הרוצות לגייס הון בבורסה.
שתי המצטרפות נחשפו היום לראשונה במסגרת מפגש העיתונאים של הבורסה לסיכום השנה, שהייתה שנת שיא מאז 2007 במספר החברות החדשות שהצטרפו לבורסה, רובן בתחום הטכנולוגיה (19 חברות טכנולוגיה הכוללות 5 שותפויות מו"פ, מתוך 30 סה"כ חברות חדשות).

Veev - הדור הבא של הבית - היקף גיוס - 50 מיליון דולר

עמית הלר. יחצ,
עמית הלר/יחצ

כניסתה של חברת Veev לפלטפורמת הגיוס, תאפשר ליותר משקיעים בעלי חזון משותף לחברה לקחת חלק בהישגיה ולהביא לגדילתה באופן משמעותי. במסגרת שילובה בפלטפורמה תגייס החברה 50 מיליון דולר להמשך פעילותה.

Veev שהוקמה ע"י היזמים עמית הלר ועמי אברהמי מציעה שיטת בנייה חסכונית ויעילה המשלבת טכנולוגיה, עיצוב וייצור מודולרי. המבנים אותה מציעה החברה באיכות טובה יותר, בעלות נמוכה מהעלות הממוצעת ובמהירות גבוה פי ארבעה מהסטנדרט בתעשיית הבניה. החברה מתמקדת בבניית בתים מרובי משפחות, בתים צמודי קרקע ויחידות דיור מאובזרות (ADU) בקנה מידה גדול, כדי לסייע בפיתוח ותמיכה בקהילות, ושיפור איכות החיים בהם.

לחברה משרדים בסן פרנסיסקו ובתל אביב, והיא מעסיקה כ-280 עובדים בארצות הברית ובישראל. עד כה גייסה החברה כ-90 מיליון דולר ממשקיעים, ביניהם גרופ 11 של דובי פרנסס, משפחת סגול, קרנות הון סיכון- Zeev ventures, וקוסלה.

עמית הלר, מנכ"ל ומייסד Veev: "המשימה הראשונה של Veev היא להביא איכות חיים יוצאת דופן לכולם. אנו מחדשים את הנורמות הקבועות בענף הבנייה באמצעות בניית בתים ברי קיימא וטכנולוגיה המאפשרת לבנות בתים טובים יותר. TASE היא ביתם של כמה מהחברות והמשקיעים החדשניים בעולם, וכעת הקימו פלטפורמה חדשנית המאפשרת השתתפות משקיעים רחבה יותר. כחברה הראשונה שנרשמה ב- TASE UP, אנו פותחים את הדלת בפני משקיעים בעלי חזון דומה לשלנו, להצטרף אלינו למימוש חזון זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

דובי פרנסס מנפיק קרן הון סיכון בהיקף של 100 מיליון דולר

דובי פרנסיס. יחצ,
דובי פרנסס/יחצ

פרנסס הוא שותף מייסד בקרן Group 11 מעמק הסיליקון שמשקיעה בחברות טכנולוגיה מהפכניות בתחום השירותים הפיננסיים. השנה חברות הייטק בהן פרנסס השקיע הגיעו לשווי של מיליארדי דולרים כל אחת מהן. ביניהן TripActions שפיתחה פלטפורמה לתכנון נסיעות עסקיות הגיעה לשווי של מעל ל- 4 מיליארד דולר, חברת הפינטק Tipalti המפתחת פתרונות אוטומטיים להעברת תשלומים גלובליים צמחה לשווי של יותר מ -2 מיליארד דולר, כך גם חברת הביטוח הדיגיטלי לעסקים הקטנים Next Insurance.

לדברי דובי פרנסס, מייסד Group 11: "חלפו הימים שבהם משקיעי הון סיכון דיברו הרבה, אך שיקפו מעט מאוד לציבור. מהיום, ביצועיה של Group 11 זמינים לכל ואנו נמשיך לדווח על ביצועינו מדי חציון באמצעות הבורסה. זוהי יריית הפתיחה למה שעתיד להפוך לסטנדרט בעשורים הבאים - זמינות של קרנות הון סיכון גם למשקיעים כשירים ולמשקיעים מוסדיים באמצעות פלטפורמה מרכזית, המאפשרת קנייה ומכירה חופשית של זכויות השותפות המוגבלת שלהם בקרן. שקיפות מלאה של הביצועים תביא לבחירה טבעית של הקרנות בעלות הביצועים הטובים ביותר."

הקרן החמישית של Group 11 היא קרן הטכנולוגיה הראשונה הנסחרת בזירת TASE UP של הבורסה לניירות ערך. המאפשרת לחברות טכנולוגיה ונדל"ן להיסחר בבורסה לניירות ערך בת"א, דרך תשתית מערכות המסחר והסליקה של הבורסה.

מאז שפרנסס הקים את Group 11 בסוף שנת 2011, הוא השקיע דרכה למעלה מ- 200 מיליון דולר בחברות המובילות של עמק הסיליקון בתחום טכנולוגיה פיננסית. החברות מבוססות בארה"ב, אך כ- 70% מהן בעלות קשר לישראל, עם מייסדים ישראלים ופעילות מחקר ופיתוח בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • בורסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully