וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 24 שנה: מנכ"ל חדש לדויטשה בנק ישראל

22.12.2020 / 11:23

דויטשה בנק הודיע על מינויו של דורון אברבוך לתפקיד מנכ"ל השלוחה הישראלית, יחל לכהן ב-1 בפברואר. יחליף את ד"ר בועז שוורץ שהודיע על פרישה מתפקידו לאחר 24 שנים

דורון אברבוך מנכ"ל דויטשה בנק ישראל. סיון פרג',
דורון אברבוך/סיון פרג'

דויטשה בנק הודיע היום (שלישי) על מינויו של דורון אברבוך לתפקיד מנכ"ל דויטשה בנק - השלוחה הישראלית, החל מ- 1 לפברואר 2021. אברבוך יחליף את ד"ר בועז שוורץ שהודיע על פרישה מתפקידו בדויטשה לאחר 24 שנים.

כמנכ"ל ( CCO ) דויטשה בנק - השלוחה הישראלית, אברבוך יהיה אחראי על כל פעילות קבוצת דויטשה בנק בישראל, במגוון החטיבות העסקיות שמנוהלות מקומית על ידי דויטשה ניירות ערך ישראל בע"מ ודויטשה גלובל מרקטס בע"מ.

אברבוך מצטרף לדויטשה בנק עם ניסיון של למעלה מ 20 שנה בבנקאות בינלאומית. טרם הצטרפותו לדויטשה בנק, החזיק אברבוך במספר תפקידי הנהלה בכירים בקרדיט סוויס בלונדון ולאחר מכן מונה למנכ"ל קרדיט סוויס ישראל. בתפקידו זה עמד אברבוך במשך כעשור בראש עסקי הבנק בישראל לרבות בנקאות להשקעות ובנקאות פרטית. לפני הצטרפותו לקרדיט סוויס היה אברבוך בנקאי השקעות בפירמת דונלדסון, לופקין וג'נרט בלונדון. אברבוך הינו בעל תואר MBA מלונדון ביזנס סקול ובוגר תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב בהצטיינות. הוא טייס קרב לשעבר בחיל האוויר הישראלי.

קיס הובינג, מנהל שותף בדויטשה בנק לאזור מזרח תיכון ואפריקה, מסר: "פעילות דויטשה בנק בשלוחה הישראלית הינה נדבך משמעותי באסטרטגיה שלנו לאזור המזרח התיכון ואפריקה. אני נרגש לצרף את דורון, איש מקצוע בעל ניסיון פיננסי עשיר עם הבנה עמוקה של האזור, על מנת לנהל את הפעילות של דויטשה בנק. אני משוכנע כי ניסיונו בשילוב עם התובנה וההסתכלות הייחודית שלו, משלימים את החוזקה של הצוות הקיים והם שיאיצו את המומנטום העסקי של דויטשה, תוך מתן מענה לצרכי לקוחותינו בישראל".

הובינג גם הודה לד"ר שוורץ: "אנו מודים מעומק הלב לבועז על המסירות והשירות לאורך קריירה מעוטרת של 24 שנים בבנק. בתחילת דרכו קיבל את המשימה לייסד את החטיבה העסקית בישראל ושיחק תפקיד חשוב בייסוד חטיבת השווקים הגלובליים וחטיבת ניהול העושר וחיבורם יחד עם חטיבת בנקאות ההשקעות. לבועז היה חלק חיוני ומרכזי בחיזוק הנוכחות המקומית של דויטשה ושמירה על קשרים עם לקוחות אסטרטגיים ואנו מאחלים לו את הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully