וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ControlUp הישראלית רוכשת את Avacee האמריקאית

22.12.2020 / 15:53

ControlUp, שפיתחה פלטפורמה לניהול מערכות מחשוב עבור תאגידים גלובליים, נמצאת בצמיחה מואצת של פי 3 בפחות משנתיים ורוכשת כעת את החברה האמריקאית Avacee המתמחה בפתרונות ניהול IT

יוני אביטל ואסף גנות. דיוויד גארב,
יוני אביטל ואסף גנות, מייסדי ControlUp/דיוויד גארב

קונטרולאפ הישראלית (ControlUp), שהוקמה ע"י אסף גנות ויוני אביטל, תומכת כיום ביותר מ 1200 ארגונים בהם: אמריקן אקספרס, Sprint, ורייזון, T-Mobile ויותר מ 50 חברות הנמנות ברשימת חברות ה Fortune 100.

קונטרולאפ שמפתחת טכנולוגיה לניהול מערכות המחשוב בארגונים, הודיעה על רכישת החברה האמריקאית Avacee, המספקת פלטפורמה לניהול מערכות ומכשירים. יחד איתה, תספק החברה פתרונות ניהול של כלל יחידות הקצה בארגונים, הפועלות בתצורה וירטואלית ופיזית גם יחד.
הצורך בשינוי דרמטי של מערך המחשוב בחברות רבות ברחבי העולם, כחלק מהמעבר לעבודה מהבית, הפך את הפתרון של קונטרולאפ לחיוני עבור הלקוחות הקיימים והחדשים של ControlUp וכתוצאה מכך, בשנתיים האחרונות חווה החברה צמיחה של מעל 300%. לצד זאת, החברה חווה גידול מהיר של מעל 50% במספר עובדי החברה במהלך 2020.

רכישת החברה משמשת אבן דרך מרכזית עבור ControlUp, לאחר שהודיעה לפני כשבועיים על סבב גיוס נוסף בסך של 27 מיליון דולר.

seperator

"חברות לא יכולות להסתכן בירידה בתפוקת העובדים שלהן כתוצאה מביצועים כושלים של מערך המחשוב בעבודה מרחוק". אומר אסף גנות, מייסד ומנכ"ל החברה. "השילוב של טכנולוגיית ControlUp ו- Avacee יוצרת פלטפורמה משולבת חזקה שתספק זמינות גבוהה, אמינות וביצועים שישפרו ויתמכו בעובדים לצד הנורמה החדשה של עבודה מרחוק. אנו שמחים לקבל את פני Avacee למשפחת ControlUp העולמית ולהקים את מרכז המחקר והפיתוח החדש שלנו בארה"ב".

שינוי מערכי המחשוב ברחבי העולם, הציב בפני ספקי שירות ומחלקות IT אתגר אשר דורש יכולות ניהול, אבחון וסיוע למשתמשי הקצה במקומות העבודה המשתנים.

ControlUp יחד עם Avacee מספקים את הפתרון המלא לזיהוי תקלות מראש ופתירתן, ניטור וניתוח בעיות ותיקון אוטומטי, בטרם מורגשות ההשלכות על עובדי החברה. בשילוב החוזקות של ControlUp ו- Avacee, יכולות השתיים לסייע לחברות וארגונים לייצר חוויות משתמש מעולה לעובדים אשר תגדיר מחדש את עולם העבודה מרחוק.

באמצעות ControlUp יכולים ארגונים לאתר בזמן אמת תקלות או ביצועים ברמה נמוכה וגם לפתור את התקלות מתוך מגוון פתרונות מוכנים מראש, מאותה המערכת. כך קל יותר לתמוך במשתמשי הקצה, לזהות בעיות ועומסים הנוצרים על גבי התשתית ולמצוא את מקור הבעיה במהירות על מנת לספק לה מענה.

  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully