וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Blazepod מגייסת 8.5 מיליון דולר: "השוק בנוי לטכנולוגיות ייחודיות"

23.12.2020 / 12:46

הסטארטאפ שפיתח כלי חדשני לאימונים פיזיים-קוגנטיביים משלבי טכנולוגיה יוצא בגיוס שני. בין המשתמשים: כוכב ליברפול רוברטו פירמינו ומכבי תל אביב בכדורסל

Blazepod. יחצ,
גיוס סבב שני בלבד. Blazepod/יחצ

הסטארטאפ הישראלי BlazePod (בלייזפוד) שפיתח כלי חדשני לאימונים פיזיים-קוגנטיביים (Flash-Reflex Training) מותאמים אישית המשלבים טכנולוגיה, אור ותנועה, מכריז היום (רביעי) על סגירת סבב גיוס בסך של 8.5 מיליון דולר מקרן הפרייבט אקוויטי AP Partners, המתמחה בחברות מוצר ישראליות קטנות וביננוניות עם הזדמנות צמיחה בינלאומית. בכך, משלימה החברה גיוסים בסך של כ-10 מיליון דולר. מדובר בסבב גיוס שני בלבד של החברה ממשקיעים, מאז הקמת החברה ב-2015. החברה גייסה הון ממשקיעים במטרה להאיץ את החדירה לשווקים הבינלאומיים ולהמשך פיתוח המוצר. את AP Partners ייצגו בעסקה עו"ד עטיר יפה ממשרד פרל כהן צדק, את בלייזפוד ייצג בעסקה עו"ד יניב ארונוביץ ממשרד תדמור.

בלייזפוד הוקמה מרעיון יזמי ליצירת כלי שנועד להפעיל ילדים במרחב, עם זאת הפוטנציאל של הפיתוח התברר כגדול הרבה יותר. ההבנה של מייסד החברה, יניב שניידרמן, כי עולם הספורט והכושר זקוק ובשל למוצר אינטראקטיבי, טכנולוגי ומדיד, המשלב אלמנטים קוגניטיביים, וחדירה לשוק רחב יותר הפכה את החברה לרווחית תוך שנה מרגע השקת המוצר. החברה מנגישה לראשונה אפשרויות אימון מתקדמות המשתפות את היכולות הקוגנטיביות באימון הפיזי, ובכך מאפשרת לספורטאים מקצוענים וצרכנים נוספים לשפר את זמן התגובה, התמצאות במרחב וקבלת החלטות, כל זה כחלק מאימון דינמי במרחב. האלמנטים הקוגניטיביים, אותם המוצר מחזק, הפכו את בלייזפוד לנפוץ מאוד גם בקרב פיזיוטרפיסטים ומטפלים אשר אימצו את המערכת לטובת תוכניות שיקום.

בשנה וחצי האחרונות, מאז הושק המוצר באופן רשמי לשוק העולמי, יותר מ-300 אלף אנשים ברחבי העולם התאמנו עם המוצר, בכ-120 מדינות. בלייזפוד מוכרת ישירות את המוצר דרך אתרי ה-e-commerce שלה, באירופה ובארה"ב, ודרך אמזון, ובנוסף באמצעות רשת של יותר מ-40 מפיצים. "מאז השקת המוצר," מציינים בחברה, "חצינו את ה-10 מיליון דולר הכנסות והבנו שעלינו שלב בחיי החברה". מספרים אלו מחזקים את העובדה שהמוצר של בלייזפוד בעל ייחודיות יוצאת דופן בשוק וזו אחת הסיבות לפופולאריות הרבה שלו: העובדה שהמוצר משמש קהלי יעד שונים, החל מנהגי פורמולה 1, ביניהם פייר גאסלי ואלכסנדר אלבון מהנבחרת של רד בול, מתאגרפים כמו האלוף אנתוני ג'ושוע, שחקני כדורגל מהליגות העולמיות, לדוגמת שחקן יובנטוס אדריאן רביו והקשר ההתקפי של ליברפול רוברטו פירמינו, קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב, פיזיותרפיסטים, קליניקות ובתי חולים, צה"ל וצבא ארה"ב וילדים בגנים כאחד.

יניב שניידרמן. יחצ,
יניב שניידרמן/יחצ

בבלייזפוד מספרים כי בתקופת הקורונה חלה עלייה משמעותית בצורך באימונים חדשניים ומותאמים אישית לאור המציאות המשתנה שמשפיעה גם על שוק הספורט והכושר, לדוגמא ביטול ודחיה של משחקים, סגירת מכוני כושר, שמירה על מרחק וסגרים. המציאות החדשה מכריחה את כלל השווקים להתאים את עצמם לריחוק חברתי ולשינוים בצריכה ובהתנהלות היומיומית. המוצר של החברה מאפשר למאמני כושר, מאמני קבוצות מקצועיות, לספורטאי על ופיזיותרפיסטים לבנות תוכניות מותאמות לצרכים השונים של המתאמנים. האימונים משלבים טכנולוגיית BLE (Bluetooth Low Energy), תנועה ואור, באמצעות פודים (קונוסים חכמים) אלחוטיים שנדלקים בצבעים ותוכניות משתנות העוזרות למתאמן ולמאמן למדוד הישגים, ביצועי זמן תגובה, התמצאות במרחב וקבלת החלטות, כל זאת תוך שיפור מתמיד של המתאמנים. חוויית האימון שונה והאקטיבית המאפשרת שליטה מלאה בתוכנית בעזרת טלפון הנייד, ובכך מספקת שגרה גם מרחוק, מחוץ לכותלי חדר הכושר או מגרש הכדורגל ובכך גם המשך התנהלות שגרתית של חיי ספורט פעילים החשובים כל כך ללקוחות בלייזפוד.

הפתרון של בלייזפוד המבוסס על Bluetooth Low Energy, טכנולוגיה קצרת טווח וחסכונית באופן יוצא דופן מטכנולוגיית ה"אם" Bluetooth, מאפשר לחברה לייצר מוצר אפקטיבי יותר, בעל חיבוריות מהירה יותר ומשמעותית יקרה פחות. שכן, בשונה מ-Bluetooth, BLE מאפשרת חיבור מקבילי של מכשירים רבים באותה העת תוך צריכת אנרגיה נמוכה במיוחד. רוב היישומים בעולם אינם משתמשים במאפיין זה, לאור המורכבות הטכנולוגית והיכולות הפיתוחיות הנדרשות, ואילו בבלייזפוד הבינו כי שימוש בטכנולוגיה, שהבשילה בצורה משמעותית רק ב-4 שנים האחרונות וזמינה במכשירי iOS ואנדרואיד, מייצר סוג של "מגרש אימונים" באמצעות הפודים שנשלטים על ידי אפליקציית מובייל.

ההשקעה של קרן הפרייבט אקוויטי AP Partners, אותה הובילו השותפים ישראל שליסר וחגי שטדלר, נועדה לתמוך בהמשך צמיחה תלת ספרתית של בלייזפוד בשנים הקרובות, כמו גם בגיוס עובדים ופתוח מוצרי המשך של החברה המואמים לסגמנטים השונים. החברה הממוקמת בתל אביב, תצא לגיוס בתקופה הקרובה של של עשרות מפתחים, מנהלי מוצר, אנשי מכירות ופתוח עסקה ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
seperator

יניב שניידרמן, מייסד ומנכ"לBlazePod ציין כי, "היום יותר מתמיד, שוק הפיטנס והספורט המקצועי בשל לטכנולוגיות ייחודיות שיכולות למקסם את האימונים ולהתאים אותם לצרכים המשתנים של המתאמנים. אין ספק כי תקופת הקורונה והריחוק החברתי חיזק את הצורך במוצר אינטראקטיבי שזמין לשימוש בכל מרחב או חלל. השנה האחרונה הוכיחה לנו כי משברים הם גם הזדמנות והחברה צמחה באופן משמעותי ואיתה הכנסותיה. הטכנולוגיה שהבשילה, קהל הלקוחות הייחודי והרחב שלנו והאמון של המשקיעים הביאו אותנו לנקודה בה אנחנו מביאים לשוק מוצר אשר לראשונה מאפשר חוויית אימון אקטיבית, מדידה ויעילה במחיר נמוך משמעותית מפתרונות אחרים, ובאיכות הגבוהה ביותר". עוד הוסיף כי "לא כל יום חברה ישראלית המתמחה ב-B2C מצליחה לפרוץ לשוק גלובלי, לגדול במהירות, לבנות מותג עולמי הנמכר במעל ל-100 מדינות וכל זאת באמצעות השקעות נמוכות למה שנהוג באקו-סיסטם המקומי. אני מודה לצוות הייחודי של החברה, להם חלק עצום בהצלחתה ולקרן AP Partners על האמון שניתן, אני בטוח שנעבוד קרוב ביחד על מנת להביא אותה להישגים בינלאומיים".

שמוליק וולדינגר מייסד קרן AP Partners, מסר כי: "תחום ה- Well-being המוערך במעל ל-4.5 טריליון דולר, הוא מוקד עניין של הקרן, וזוהי ההשקעה השניה שלנו בתחום רק בשנה האחרונה. Well-being מקבל משקל הולך וגדל בחיים של כולנו, ואנו צופים שילך ויגדל גם בשנים הקרובות, והקורונה להערכתנו רק מחזקת מגמה זו. בלייזפוד נותנת מענה חדשני לצרכים של שוק הפיטנס המקצועי והפיטנס הבייתי המתפתח. אך מעבר לפוטנציאל העסקי, אנחנו משקיעים ביזמים - יניב, הוא יזם שונה בנוף של האקו-סיסטם בישראל. הוא הרים במו ידיו חברה רווחית צומחת עם קהל לקוחות מתרחב בשווקים שונים וביניהם, ארה"ב, אירופה, ישראל ועוד. אנחנו מחכים להתחלת העבודה המשותפת כדי לבנות חברה בינלאומית צומחת ומובילה".

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully