וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ICONYC labs מחפשת את הסטארטאפים הבאים

23.12.2020 / 13:17

עם כ- 50 חברות סטארטאפ ישראליות וגיוסים של למעלה מ-200 מיליון דולר, labs ICONYC מחפשת את הסטארטאפים הבאים שיצטרפו לתכנית ההאצה הכי מבוקשת לסטארטאפים ישראליים בניו יורק

אייקוניק לאבס. יחצ,
הגיעה השעה לעלות על הרכבת/יחצ

ICONYC labs המשקיעה ומאיצה סטארטאפים ישראליים בשוק האמריקאי עם דגש על התרחבות לניו יורק, הודיעה על גיוס מחזור ינואר 2021 לאקסלרטור בו ישתתפו חברות סטארט -אפ ישראליות מבטיחות המבקשות להיכנס לשוק האמריקאי.

התכנית, שהוקמה בשנת 2015 על ידי השותפים אייל בינו וארי אבקסיס, משקיעה מדי שניה בכ-12 חברות סטארטאפ ישראליות מבטיחות בשלבי פרה-סיד וסיד ומסייעת להם לבנות חברות מצליחות בשוק האמריקאי.

ניו יורק הפכה בשנים האחרונות לזירה החמה ביותר בעולם הסטארטאפים וקרנות ההון סיכון ומשמשת כקרש קפיצה לפעילות גלובלית עבור חברות רבות. כיום פועלים בעיר כ-300 מאות סטארטאפים ישראלים, אולם הכניסה לשוק האמריקאי מאתגרת עבור יזמים ישראלים בשל פערי התרבות, השוני באופי השוק, היעדר גישה למשקיעים, מקורות מימון, לקוחות רלוונטיים וחסמים רבים נוספים. ICONYC labs נוצרה מתוך הבנה של פערים אלו, ומביאה ניסיון משמעותי בתעשייה כדי לגשר עליהם.

עד כה השתתפו בתכנית כ-50 סטארטאפים ישראלים בתחומי הפינטק, בריאות, AI, דאטה ואנליטיקס, ML, בריאות, פודטק ועוד ובהן SecuriThings, Dataloop, Connecteam Mealco, Hunterz, TrialJectory. נתון מעניין נוסף הוא כי יותר מ- 20% מהחברות ב-ICONYC labs מובלות על ידי נשים ובהן TrialJectory , MyndYou, Lance. סכום הגיוס הכולל של החברות בוגרות האקסלרטור מסתכם עד כה בכ- 200 מיליון דולרים והן מעסיקות מאות עובדים.

החברות שתעבורנה בהצלחה את תהליך המיון יוזמנו לקחת חלק בתכנית השותפות האטרקטיבית של ICONYC labs שכוללת השקעה ראשונית, השתתפות בתכנית האצה בת 4-6 חודשים לפיתוח עסקי, גישה לחלל עבודה אטרקטיבי בניו יורק, היכרות מעמיקה עם עולם ההשקעות הניו יורקי, גישה ללקוחות אמריקאיים ראשונים, גישה לטאלנט אמריקאי, נטוורקינג איכותי וגישור על פערים תרבותיים וגאוגרפיים ולאחר מכן המשך שותפות וייעוץ עסקי לפי הצורך לאורך חיי החברה.

"שבעים אחוז מהחברות המשתתפות בתכנית שלנו מגיעות לגיוס מימון של שלב הפרה - סיד או סיד תוך 4-6 חודשים מרגע תחילת השותפות. במהלך השנה החולפת ובעקבות התרחבות מגפת הקורונה מציעה ICONYC מודל השתתפות וירטואלי, כאשר חברות המשתתפות בתכנית כבר גייסו עשרות מיליוני דולרים במימון באמצעות מודל זה מקרנות גלובליות מובילות", אומר אייל בינו, שותף מייסד של ICONYC labs

"ICONYC משמשת כמשקיע, מנטור ושותף אסטרטגי למספר קטן של יזמים. כל שנה אנחנו מלווים יזמים וסטארטאפים ישראלים בניו יורק בכל צומת. היזמים מקבלים גישה ללקוחות אסטרטגיים מותאמים, שותפים עסקיים בכירים, משקיעים וקרנות מובילות, עיתונאים, יועצים, מנטורים ועוד. הגישה לבכירי התעשייה בניו יורק ותכנית המנטורשיפ היא קריטית להצלחה בעיר עמוסה בתכנים וחברות הייטק כניו יורק ובשוק תחרותי כשוק האמריקאי. נראה שגם נגיף הקורונה העולמי לא עצר את הצלחתה של התכנית בקידום יזמים ישראלים בשוק האמריקאי והיא ממשיכה להפגין מדדי הצלחה יפים, במיוחד בשנה החולפת. מאז תחילת המגיפה, החברות של ICONYC גייסו כ -70 מיליון דולר מקרנות מובילות ואנו צופים שבשנת 2021 יוסיפו להיות גיוסים יפים ומצפים לחברות הסטארט אפ הישראליות החדשות שיצטרפו אלינו", מוסיף אייל בינו, שותף מייסד של ICONYC labs".

להרשמה למחזור ינואר 2021 של ICONYC labs לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully