וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתמשתם פחות ברכב השנה. אז למה שילמתם את אותו סכום על הביטוח?

23.12.2020 / 14:36

סקר Wobi מעלה כי 69% מהישראלים השתמשו פחות ברכבם בשנה האחרונה. עם זאת, רק 22% מהנשאלים בדקו אם ניתן להוזיל את פרמיית הביטוח שהם משלמים

ביטוח רכב. shutterstock,
ומה קורה במקרה של תאונה? אחת הדאגות המהותיות של המשיבים/shutterstock

סקר שערכה חברת Wobi באמצעות חברת הסקרים רושינק בקרב מאות נשאלים שיש להם ביטוח מקיף/צד ג' לרכב שבבעלותם, מעלה כי השיקול החשוב ביותר למבטחים בבחירת ביטוח (ניתן היה לבחור מספר אופציות) הוא המחיר, כש-81% מהמשיבים השיבו שהוא חשוב בעיניהם. שני השיקולים הפופולריים ביותר לאחר מכן אותם ציינו 70% מהנשאלים היו "שהביטוח יכסה גם במקרה של תאונה" ו "שעלות ההשתתפות העצמית תהיה כמה שיותר זולה". רק ל-50% מהנשאלים היה חשוב כי הפוליסה תונפק על ידי חברה גדולה ומוכרת.

Wobi בדקה גם את ההשפעת הקורונה ושאלה "האם בחודשים האחרונים בתקופת הקורונה השתמשת פחות ברכבך?" ההגבלות וההסגרים שחווינו והמשבר הכלכלי שגרם לרבים לעבוד מהבית או להיות מפוטרים, ניכרים ברמות השימוש ברכב ו-69% מהנשאלים דיווחו כי השתמשו פחות ברכבם בשנה האחרונה ביחס לעבר. עם זאת, רוב הנשאלים לא בדקו אם ניתן להוזיל את פרמיית הביטוח שהם משלמים בשל הפחתת הנסיעות, כשרק 22% העידו כי עשו זאת.

ב-Wobi בדקו גם אם הנשאלים השוו מחירים לפני שעשו את הפוליסה האחרונה. 75% מהנשאלים השווה מחירים ומכאן, שרבע מהנשאלים לא בדקו והשוו וייתכן שהחמיצו הזדמנות לחסוך מאות שקלים. רוב מוחלט של אלו שלא השוו מחירים העידו כי חידשו את הפוליסה בחברת הביטוח בה היו מבוטחים בשנה שעברה. מתוך אלה שכן השוו מחירים, 20% ביקשו מסוכן הביטוח שלהם שיבדוק להם בכמה חברות, 23% התקשרו לחברות ביטוח לקבל הצעות ו-56% השוו באינטרנט. מתוך אלה שהשוו מחירים באינטרנט, כמעט שני שלישים השוו מחירים באתר Wobi.

הסקר בדק גם איך בסופו של דבר רכשו הנשאלים את פוליסת הביטוח. 24% מהם רכשו אותה אונליין, 26% רכשו אותה דרך סוכן ביטוח ו-26% דרך חברת הביטוח שבה בוטחו בשנה שעברה שיצרה איתם קשר. 19% התקשרו מיוזמתם לחברה המבטחת.

  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully