וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורקל תציע ללקוחות את המוצר של סייבריזן

23.12.2020 / 16:17

שיתוף פעולה בין אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם לחברת הסייבר הישראלית, שתגן על לקוחות הענן של אורקל: "הפלטפורמה מחזירה את השליטה אל המגן"

ליאור דיב. יחצ,
ליאור דיב/יחצ

אורקל, חברת תוכנה מהגדולות בעולם, בחרה בסייבריזן הישראלית להגן על לקוחות הענן שלה. במסגרת שיתוף הפעולה, לקוחות הענן של אורקל יהנו מפלטפורמת ההגנה המתקדמת של סייבריזן אשר מגנה על נקודות הקצה בארגונים ומבצעת זיהוי, מניעה ונטרול של תקיפות סייבר (NGAV, EDR,XDR). משיתוף הפעולה, לקוחות אורקל ירוויחו פלטפורמת הגנה המאפשרת לפקח באופן רציף אחר המערכות השונות בארגון, וכן לזהות, לחקור, לבודד ולעצור התקפות סייבר בזמן אמת.

שיתוף הפעולה של החברות יכלול תחילה פריסה של מעל 300 אלף נקודות קצה של סייבריזן בתשתית הענן הגלובלית של אורקל (OCI), דבר המקנה יכולות תגובה מהירות ועלויות נמוכות.
"אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה האסטרטגי עם אורקל שיעצים את החזון המשותף - להגן על עוד חברות גלובליות מפני תקיפות סייבר מתקדמות ולעצור אותן בזמן אמת לפני שנגרם סיכון או נזק לארגון. בחרנו בענן אורקל בגלל גישתה של 'אבטחה לפני הכול' והודות לביצועים. בנוסף, פריסת חוות השרתים הגלובלית של ענן אורקל תאפשר להציע את פלטפורמת ההגנה של סייבריזן ללקוחותיה תוך עמידה בדרישות רגולטוריות של אחסון מידע ברמה מקומית ביותר מדינות", מסר ליאור דיב, מנכ"ל ומייסד סייבריזן.

"המעבר הפתאומי לעבודה מרחוק בתחילת השנה גרם לחברות רבות לצייד את עובדיהם בציוד הנדרש לעבודה מהבית, אך יחד עם זאת, לא הושקעו משאבים לטובת מימוש עבודה בטוחה מרחוק. היכולת לנטר ולעצור מתקפות בזמן אמת אשר מתרחשות מחוץ לחומות הארגון ובתוכו (מחשבים, שרתים, טלפונים) מפחיתה את סיכוני הסייבר בצורה משמעותית. פלטפורמת ההגנה של סייבריזן נותנת פתרון לבעיה זו ומחזירה את השליטה אל המגן", אמר ליאור דיב, מנכ"ל ומייסד סייבריזן.

"בניגוד לפתרונות אבטחה אחרים בשוק, אשר מסתמכים על גישה ממוקדת התראה, סייבריזן מציעה גישה ממוקדת פעולה. כלומר, צוותי האבטחה בארגון לא צריכים לרדוף אחר אלפי התראות בניסיון להבין האם מתקיימת התקפה. המערכת של סייבריזן מאפשרת לנטר באופן שוטף ואוטומטי אחר פעולות זדוניות של תוקפים, ומקנה יחס של אנליסט אחד ל -200,000 נקודות קצה, דבר הגורם לצוותי האבטחה בארגון לממש יעילות תפעולית חסרת תקדים. גישה זו משפרת את יעילות הזיהוי ותגובה ב- 93% ומובילה לנטרול איומים בזמן אמת תוך מספר דקות לעומת ימים או שבועות שיקחו עם פתרונות אבטחה מסורתיים" מסר שי הורוביץ, סמנכ"ל מכירות בכיר בסייבריזן.

seperator

"סייבריזן מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של חברות המאמצות את תשתית הענן של אורקל בזכות יתרונותיו המובילים בביצועי אבטחה ובמחיר, באזורי הענן שלנו ברחבי העולם", אומר קליי מגויריק (Clay Magouyrk), סמנכ"ל בכיר, תשתית ענן אורקל. "אימוץ תשתית הענן של אורקל ישפר את יכולתה של סייבריזן להפיק תובנות על איומים על פני אלפי נקודות קצה, ויאפשר ללקוחותיה להישאר צעד אחד לפני המתקפות הנפשעות מהסוג שאנו עדים להן כיום".

אורקל וסייבריזן חברו יחדיו גם לצורך שיווק ומכירה משותפים של פתרונות. פלטפורמת הגנת נקודות הקצה המובילה של סייבריזן מותאמת היטב להפצה באמצעות אזורי הענן הגלובליים, דור 2, של אורקל. הפתרון זמין דרך סייבריזן ודרך Oracle Cloud Marketplace, שם הלקוחות יכולים למצוא את הפתרונות העסקיים הטובים ביותר עבור ארגוניהם.

  • עוד באותו נושא:
  • אורקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully