וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: התכנית שתעסיק אתכם במשרה מלאה מיום ההכשרה הראשון

23.12.2020 / 16:34

נקסט אינשורנס משיקה תכנית הכשרות לבוגרי תואר במסגרתה ייקלטו הבוגרים כמפתחים ומפתחות במשרה מלאה החל מיומם הראשון בהכשרה

עובדי נקסט אינשורנס. יחצ,
עובדי Next Insurance/יחצ

נקסט אינשורנס (Next Insurance), סטארטאפ טכנולוגי המפתח מוצרי ביטוח דיגיטליים לעסקים קטנים בארה"ב, משיק תכנית הכשרה ייעודית לבוגרי תואר ראשון שסיימו לימודיהם זה עתה.

מטרת התכנית, תחת השם "UpNext" היא לסייע לבוגרים ולבוגרות של מדעי המחשב, הנדסת מחשבים והנדסת תוכנה למצוא עבודה, דווקא בתקופה מאתגרת זו של משבר הקורונה. במסגרת תכנית ההכשרה ייקלטו המשתתפים כעובדי החברה, במשרה מלאה, כבר מיומה הראשון של התכנית.

התכנית, שתיערך כחודשיים, תעניק למשתתפים ידע תאורטי ופרקטי מעבר לנלמד באקדמיה, מנטורינג ולווי צמוד מאנשי הפיתוח המובילים של החברה וכל זאת במסגרת כיתתית תומכת. ההכשרה מתוכננת להיערך במתכונת משולבת הן באופן מקוון (בזום מהבית) והן ממשרדי החברה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

המחזור הראשון של התכנית ייפתח במרץ 2021 וכבר עכשיו מחפשת החברה מועמדים (המחזור השני מתוכנן לקיץ 2021). יום המיונים למחזור הראשון של התכנית יתקיים בתחילת ינואר 2021.

בנקסט אינשורנס מציינים כי תנאי הקבלה לתכנית הינם: בוגרים שסיימו לימודיהם השנה ופנויים למשרה מלאה במרץ 2021, ממוצע ציונים של 85 ומעלה וידע מעמיק ב-Object Oriented.

ביום ראשון הקרוב, 27.12.20, בין 18:00-18:45, החברה תערוך וובינר בזום שיאפשר לבוגרים לקבל מידע על התכנית, לדבר עם אנשי הפיתוח שמובילים אותה, לשאול שאלות וכו'. הוובינר יונחה על ידי מנהלים בצוותי הפיתוח בחברה, ויקטור טראכטנברג ונועה ברמן ויאטר - https://bit.ly/3nKlUXP.

seperator

ניסים טפירו, מייסד-שותף וסמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה: "תכנית ההכשרות של נקסט אינשורנס לבוגרי תארים במדעי המחשב, בהנדסת מחשבים או בהנדסת תוכנה נוסדה מתוך אחריות חברתית שלנו כחברה, במיוחד בתקופה מאתגרת שכזו למחפשי עבודה. אנחנו רואים חשיבות עצומה בהכשרת דור העתיד של המהנדסים בישראל, כאשר מטרת התכנית להעניק למשתתפים ידע ונסיון פרקטיים עם כניסתם לתעשיית ההייטק, תוך יצירת מעטפת הוליסטית עבורם שתאפשר כניסה חלקה לתפקיד. המשתתפים בתכנית ההכשרה ייקלטו לחברה כמפתחים וכמפתחות במשרה מלאה כבר מיומה הראשון של התכנית, אותה מובילים מנהלים מנוסים מצוותי הפיתוח השונים שלנו בחברה. אנחנו מתכננים לערוך את תכנית ההכשרה בכמה מחזורים, כאשר הראשון ייפתח כבר במרץ 2021 והשני לקראת חודשי הקיץ."

  • עוד באותו נושא:
  • פיתוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully