וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מון אקטיב רוכשת את חברת המשחקים Melsoft

23.12.2020 / 16:53

מון אקטיב הודיעה על רכישת החברה, המפתחת משחקי מובייל בקטגוריית ריסורס מנג'מנט: "מתכננים לגדול ולהרחיב את הפורטפוליו שלנו על ידי פיתוח משחקים חדשים ובאמצעות רכישות"

family island. יחצ,
אחד הפופולריים. Family Island/יחצ

מון אקטיב הודיעה היום (רביעי) על רכישה אסטרטגית של חברת המשחקים Melsoft - חברה המפתחת מספר משחקי מובייל בקטגוריית ריסורס מנג'מנט, הפופולריים ביותר הם Family Island ו- MyCafe. מטה החברה נמצא בקפריסין והחברה מעסיקה מעל ל-240 עובדים, מרביתם בבלארוס. כמו מון אקטיב גם מלסופט נמצאת בצמיחה מואצת עם קצב הכנסות שנתי של 160 מיליון דולר.

מון אקטיב שוברת שיא ישראלי: לפי חברת המחקר Sensor Tower, המשחק המוביל של החברה Coin Master הוא המשחק הרביעי הכי מכניס בעולם בשנת 2020 לאחר שחצה את רף מיליארד דולר הכנסות. המשחק ממוקם בראש טבלת ההכנסות במקומות רבים בעולם ביניהם - ארצות הברית, אנגליה, צרפת, איטליה ועוד ובכך מציב את מון אקטיב כחברה הישראלית עם המשחק הכי מצליח בעולם.

מולי אלבין, מנכ"ל ומייסד מון אקטיב מסר: "היעד שלנו הוא להפוך לחברת משחקי המובייל המצליחה בעולם, אנו מתכננים לגדול ולהרחיב את הפורטפוליו שלנו על ידי פיתוח משחקים חדשים ובאמצעות רכישות. מעבר לרכישה משמעותית של משחקים מובילים, מדובר בחברה מדהימה עם הון אנושי ברמה הגבוהה ביותר הנמצאת בצמיחה מאסיבית".

מון אקטיב, נוסדה ב-2011, החברה מעסיקה מעל ל- 650 עובדים במשרדיה, רובם במטה החברה בתל אביב, בנוסף לחברה מרכז פיתוח גדול בקייב ומשרד נוסף בלונדון.

מתחילת השנה, החברה יותר מהכפילה את כמות העובדים וגייסה למעלה מ-350 עובדים חדשים. על מנת לתמוך בצמיחה ובפיתוח משחקים חדשים החברה מתכוננת לגיוס נרחב של מאות עובדים גם בשנת 2021.

תעשיית משחקי המובייל העולמית נמצאת בצמיחה חסרת תקדים עם הכנסות של למעלה מ-77 מיליארד דולר בשנה האחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכישות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully