וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבשבת ו-COFACE BDI ישיקו מערכת המתריעה מהתקשרות עם עסקים בסיכון

24.12.2020 / 9:46

H-PROTECT היא מערכת המתריעה בפני התקשרות עם עסקים בסיכון ומאפשרת למשתמשיה לקבל התראה בזמן אמת על לקוח שיש בו סיכון עסקי: "כלים שלא היו זמינים עד היום"

ד"ר אסף אברהמי. ינאי יחיאל,
פרופ' אסף אברהמי/ינאי יחיאל

חברת חשבשבת וחברת COFACE BDI משיקות את תוכנת H-PROTECT, מערכת המתריעה בפני התקשרות עם עסקים בסיכון ומאפשרת למשתמשיה לקבל התראה בזמן אמת על לקוח שיש בו סיכון עסקי. השימוש במערכת ימנע התקשרות עם לקוחות המוגדרים "מסוכנים", בשל חשש כי לא ישלמו על השירותים שקיבלו.

עסקים קטנים ובינוניים נמצאים בסכנה של חשיפה ללקוחות "מסוכנים": לקוחות אשר אינם משלמים את מלוא התשלום על השירות שקיבלו, המחאותיהם חוזרות, פיגורים בתשלומים, תביעות משפטיות וכד ו עבור עסקים קטנים, די בסחורה אחת שיצאה ללקוח ולא נענתה בתשלום כדי שהעסק יעבור טלטלה משמעותית. לעסקים גדולים יש מערכות השוות עשרות אלפי שקלים אשר תפקידן לנטר סכנות מסוג זה, וכעת מציעות החברות חשבשבת ו-Coface Bdi שירות חדשני, במחירים הנוחים לעסקים קטנים ובינוניים. השירות עונה על צורך הקיים כבר זמן רב ואשר פוגע בתפקודם התקין של עסקים רבים.

כיצד עובד השירות?: כאשר המשתמש פותח את הלקוח במערכת ה-ERP של חשבשבת והוא מנוי על השרות החדשני, לפני ביצוע כל עסקה , פתיחת הזמנה , הוצאת חשבונית וכד המערכת מתריעה בפני המשתמש האם קיימת סכנת אי תשלום . כך יוכל המשתמש לדעת שאחד מלקוחותיו מוגדר כמסוכן בטרם ינפיק לומוצרים/סחורה , כמו גם במהלך העבודה עצמה במידה והלקוח כבר מקבל את השירות.

על אף שהבעיות אותן שואפת המערכת לפתור היו קיימות מאז ומתמיד, הן הלכו והתעצמו במהלך משבר הקורונה. המכה הכלכלית שהונחתה על המשק הישראלי נתנה את אותותיה גם במוסר התשלומים, מה שמתבטא, בין היתר, בהרחבת היקף אי התשלומים. לכן המערכת החדשה אותה פיתחו חשבשבת ו Coface Bdi נחוצה היום יותר מתמיד.

seperator

פרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת: "אנחנו שמחים וגאים על שיתוף הפעולה שלנו עם Coface Bdi , ובפרט על המערכת הזו שכולי תקווה שתסייע לעסקים רבים לצמוח ולשגשג. מדובר במהפכה אמיתית, אשר תספק לעסקים קטנים ובינוניים כלים חיוניים שלא היו זמינים להם עד היום. ההגנה מפני סכנות כלכליות כבר לא תהיה נחלתם של העסקים הגדולים בלבד".

תהילה ינאי, מנכ"לית Coface Bdi: המערכת החדשה שפותחה היא כלי ייחודי המאפשר לעסקים קטנים ובינונים להקטין את היקף החובות האבודים ובכך לשפר את תזרים המזומנים שלהם . כידוע לכל - מנוע הצמיחה של המשק - הינם עסקים אלו ותזרים מזומנים בעייתי , הינו המחולל העיקרי של קשיים עבורם . עסקים קטנים מתקשים מאד להתמודד עם אי תשלום של לקוחות בעיקר משום שלהבדיל מתאגידים גדולים ,פיזור הלקוחות שלהם קטן יותר התלות בכל לקוח גדולה יותר וכושר המיקוח שלהם מול הלקוחות נמוך יותר . על פי נתוני BDI בישראל כיום יש למעלה מ - 120,000 עסקים בקשיים כלכליים. כ- 55,000 מהם הם עסקים הנמצאים בקשיים בשגרה ועוד למעלה מ - 65,000 עסקים שנקלעו לקשיים בעקבות משבר הקורונה. לכן בתקופה הנוכחית התנהלות זהירה בבחירת הלקוחות היא קריטית להישרדות העסקים

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully