וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לשים את זה על השולחן: איך באמת קונים נעליים ברשת?

דקל סטולרו

24.12.2020 / 10:50

משבר הקורונה יצר עליה חדה בקניות ברשת ואיתה גם אתרי ההונאות. על מה חשוב להסתכל ואילו דגמים פופולריים? הנה כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם לוחצים לאישור העסקה

ככה מנקים נעלים עם מברשת שיניים/AtHomeWithChelle

מאז פרוץ משבר הקורונה הייתה עלייה חדה בקניות ברשת. במבט על שוק האופנה המקוון בישראל ראינו כניסה של אתרים חדשים רבים, וגם מותגים קיימים הבינו שעליהם להשקיע בפלטפורמת מכירות און ליין. סיטואציה אשר הטיבה עם השוק מבחינת המחירים והתחרות כאחד.

בסופו של יום, במרבית המקרים הצרכן אינו מעוניין לשמוע על תהליכים פנים ארגוניים אלא להוט לקבל את המוצר: באיכות הגבוהה ביותר, בזמן האידיאלי ובעלות האולטימטיבית עבורו - וכחברה שמוכרת מעל ל- 100 אלף זוגות נעליים בשנה והשלימה גידול של 700% ב-3 שנים האחרונות - מעבר להאצת תהליכים ארגוניים והסתכלות על תמונת המקרו, יש לנו את היכולת האידיאלית ללקט עבור הצרכנים את הטיפים הטובים ביותר לרכישת נעליים און ליין.

נייקי מד וליאנט. Shoes Online,
תמיד נמכרות. נעלי נייקי/Shoes Online

בראש ובראשונה יש צורך לשים לב למה שעשוי להיתפס כ"חידושים מסוכנים". הרי מאז פרוץ משבר הקורונה הוקמו אינספור אתרי מכירה אונליין - וקיים צורך מובהק בתשומת לב ואף בחשדנות כלפי תקנון האתר ואמנות השירות שלו בשביל להיות בטוחים באמינותו. מרבית הפעמים בזמן גלילה באתרים מוכרים פרטים כאלו לא מקבלים תשומת לב על ידינו אך אם נדלקת אצלכם נורת אזהרה בעת הימצאות באתרים חדשים/פחות מוכרים - אז תסמכו על האינטואיציה שלכם, ובכך תימנעו במקרים רבים מרכישות של דגמים לא מקוריים או במצבים אחרים מהונאות אשראי ברשת.

כמעט הגעתם לזוג הנעליים הנחשק? גם אם הגעתם לאתר אמין, מוכר ובטוח כדי שתבדקו באותה העת בעוד מספר אתרים, וזו על מנת לבצע השוואת מחירים - צעד זה יצריך מכם בסך הכול עוד דקות אחדות ויכול לחסוך לכם עשרות עד מאות שקלים. ובמידה ואתם מתכננים קנייה משפחתית אף אלפים.

לאחר שצעדתם מעבר לאמינות האתר, השוואת המחירים והגעתם לקטגוריה שמלהיבה אתכם - חשוב לבחון בקפידה את מידת הנעליים ((US ,UK ,EU. השקיעו זמן במציאת מידת הנעליים הנכונה עבורכם. יש צורך לשים זרקור על ההבדל שבין הקטגוריות השונות: ספורט, טיולים, מגפיים ועוד. בדרך כלל ההבדל בין המידות המותגים השונים ניכר וקיים צורך מובהק להתאים אליכם הנעל היטב (בדרך כלל כשרוכשים מאותו המותג ובאותה הקטגוריה המידות זהות). במידה ועדיין אתם לא בטוחים האם המידה מתאימה לכם קיימות ברחבי הרשת טבלאות למדידת הרגל - וכל מה שנדרש זה דף נייר, כלי כתיבה וסרט מדידה או סרגל. לאחר מדידה ומבט בטבלת המידות תוכלו לחוש בטוחים.

רגע לפני שאתם מדמיינים את הרגע בו הנעל תהיה על רגליכם חשוב לראות כי קיימות המלצות/ביקורות אמינות על אותו המוצר ושאותה חברה/בעל עסק מעניקים שירות לקוחות נגיש אונליין/טלפונית. חשוב לבדוק האם קיימים מספרי טלפון ליצירת קשר בעת מקרה הצורך, כתובת מייל או רשתות חברתיות פעילות שניתן לפנות אליהן. גם אם לא תזדקקו לכך, הופעת כל אלו שהוזכרו או לפחות חלק יעידו על אמינות, ושיש לכם על מי לסמוך ברוב המקרים. לפני הקלקה סופית בהתלהבות עד לרכישת זוג הנעליים הנחשק חשוב להעניק תשומת לב יתרה לאותיות הקטנות. תוך כמה זמן הפריט יגיע? וכמובן לאן? (לביתכם או לסניף הדואר הקרוב) האם המשלוח כרוך בעלות נוספת? מהי מדיניות החזרת המוצרים? ואם ויוחזר, האם יגיע לסניף הדואר הקרוב או לביתכם? תתחדשו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דגם ניו בלאנס 574. נועם פרקש,
ניו באלאנס 574, דגם פופולרי אצל נשים/נועם פרקש

המותגים הנמכרים ביותר במהלך שנת 2020 - שוז אונליין

  • נעלי הספורט הנמכרות ביותר בקרב נשים: בראש הקטגוריה נייק (36%) באמצע ניצב המותג אנדר ארמור (18%) ובמקום השליש סאקוני (12%) בקטגורית הספורט אנדר ארמור עם הצמיחה הגדולה ביותר בביקוש בהשוואה לשנת 2019 עם גידול במכירות של למעלה מ-250%.
  • בקטגוריית הגברים המותג נייק (27%) שומר על ההובלה ספורט מקצועי נשלט על ידי ברוקס (18%) ובאדידס (15%) בעיקר סביב דגמי האולטרה בוסט.
  • מותג הסניקרס הנמכר ביותר בקרב נשים: אדידס אוריג'נילס (29% ) קונברס (20% ) ניו באלאנס (11% ). בזהות כמעט מוחלטת גם בקטגוריית סניקרס גברים: אדידס אוריג'נילס תופס את ההובלה (31%) אחריו המותג ניו באלאנס (17%) ונייק (13%). ואילו בקטגוריית נעלי הטיולים בקרב נשים: מותג הנעליים הנמכר ביותר הוא קולומביה (32% ) פלדיום (16.3%) אולם בביגוד טיולים ומעילים אנחנו רואים העדפה ברורה למוצרי המותג דה נורת' פייס (39%). ובקרב הגברים בקטגוריית נעלי הטיולים גם כאן קולומביה מוביל (21% ) אדידס (14% ) פלדיום (11%) כאשר דגם האדידס טארקס הוא המועדף ביותר בקטגוריה עם מס הרכישות הגדול ביותר לדגם אחד בקטגוריה בביגוד טיולים ומעילים הצמיחה הגדולה ביותר היא של המותג החדש 4f אשר מציע מגוון רחב של מעילים איכותיים במחירים אטרקטיביים ומאוד מתאים לחורף הישראלי.

במהלך חודש הקניות (נובמבר) בוצעו באתר כ-27,000 עסקאות כאשר מחיר הפריט הממוצע היה נמוך בגלל המבצעים אולם השנה ראינו גידול במספר הפריטים הממוצע בסל שעמד השנה על 1.8 פריטים בסל - כלומר מרבית הלקוחות רכשו בעסקה אחת יותר מפריט אחד. עוד ניתן להדגיש כי היום החזק ביותר במהלך החודש היה: ב28.11 (יום שבת לאחר הבלאק פריידי) וזאת עם גידול מכירות של כמעט פי 3 (2.7) בהשוואה לממוצע היומי של חודש זה.

בעקבות הקורונה ראינו גידול חד במספר הלקוחות החדשים וגם כאלו שעד כה לא רכשו באונליין הבנו שעלינו להיות נגישים יותר ולפשט תהליכים באתר ובפעילות מוקד השירות שלנו. לקראת שנת 2021 אנחנו מתמקדים בשני גורמים מרכזיים זריזות ונגישות. ביצענו שדרוג משמעותי במערך הלוגיסטי שלנו שיאפשר לנו לקצר את זמני השילוח ואנחנו מצפים להפעלתו. זריזות בתחלופת המוצרים והמותגים באתר - השנה אנחנו מתככנים להרחיב עוד יותר את מגוון המוצרים והמותגים באתר ולהביא המון קולקציות מיוחדות ומותגים חדשים לישראל.

דקל סטולרו הוא מנכ"ל ומייסד שותף ShoesOnline

  • עוד באותו נושא:
  • נעליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully