וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו, זה הזמן לטיפוח אישי: מוצרים מנצחים לסגר

24.12.2020 / 15:57

סגר שלישי אומר להיות בבית ולא לצאת, וזה אומר גם שצריך לדאוג שלא נשמין ולא נזניח את עצמנו. הנה כמה מוצרים שיעזרו לך לשמור על הגזרה, על המראה וגם על מצב הרוח

מנכל משרד הבריאות: "נשים בהיריון יוכלו ככל הנראה להתחסן נגד נגיף הקורונה"/משרד הבריאות

שגרת האונליין כבר לגמרי תפסה את כולנו חזק בין האצבעות והיא פה כדי להישאר. אז עם כניסת הסגר השלישי לחיינו וכניסתה של שנה אזרחית חדשה שאותה נחגוג לגמרי בין כותלי הבית, עם משלוח טייקאווי של אלכוהול ופודיס לצד סטורי עם פילטר מהספה, אולי זה הרגע לגבש עם עצמנו את כוח המחשבה שהיופי מתחיל מבפנים.

הנה כמה הצעות שיעזרו לך לחתום את השנה ולהמשיך את שיגרת הטיפוח שלך, גם כשאת בבית, עדיין בקורונה טיים.

שמן לנשמה

מורוקן אויל. יחצ,
שמן של Moroccanoil/יחצ

השמן הטיפולי הוא מוצר הליבה של חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil, שלפני 13 שנים יצרה באזז עולמי וסללה את הדרך לקו נרחב של מוצרי פרמיום המציעים פתרונות לכל סוגי השיער. מארז ה- Back to Basics הוא המארז המושלם לשגרת הטיפוח לשיער וללא כל מאמץ.

המארז כולל שמן טיפולי 100 מ"ל לשיער חלק כמשי, מלא ברק ובריא + שמפו ומרכך מסדרת השיקום/ סדרת הלחות/ סדרת הנפח, בגודל 70 מ"ל במתנה. השמן הטיפולי הוא הבסיס החיוני לכל עיצובי השיער, הוא משמש לשיקום , ריכוך, עיצוב וגימור. מועשר בשמן ארגן נוגד חמצון וויטמינים המעניקים תוספת ברק. זהו הטיפול המושלם לשיערך. מומלץ להשתמש במוצר על בסיס יומיומי על שיער לח או יבש.

מחיר המארז לצרכן: 160 שקל וניתן להשיגו רק באתר - https://www.terminalx.com/beauty/hair-care

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טיפול לפנים

מארזי טיפוח בר ויכמן. יחצ,
מארז טיפוח של בר ויכמן/יחצ

מארזי הטיפוח לטיפול פנים אישי ביתי, פותחו על ידי בר ויכמן קוסמטיקאית רפואית במהלך הסגר בקורונה, בעקבות ביקוש מצד הלקוחות שביקשו ושאלו איך ניתן להמשיך ולטפח את שיגרת העור בימים אלה בהם הקליניקה הייתה סגורה. כך נולדו מארזי קונספט של טיפולי פנים בשיטת ה-DIY עם הדרכה צמודה של ויכמן שכל לקוח/ה יכול/ה לעשות לבד בבית.

5 חבילות טיפולי הפנים מותאמות בהתאם לכל אחד/ת ולסוג העור שלו/ה: חבילה לעור שמן מאוד, חבילה לעור מעורב, חבילה לעור רגיל (שאינו שמן ואינו יבש), חבילת אנטי אייג'ינג לעור יבש, חבילה לעור עם פיגמנטציה. מדובר במארזים ייעודיים המותאמים לכל סוג עור ובעיה אסתטית, אשר כוללים מוצרים משולבים כולל כאלה שרקחה ויכמן וכלי ניקוי אישי שכל אחת יכולה לדגום בעצמה בזמנה הפנוי, בביתה. כל מארז מגיע עם אביזרים לשימוש אישי: מניפה, ספוגית, שפדולה, בריף עם הוראות, לינק עם סירטון הסברה לביצוע הפעולות ובקבוק הפתעה עם הטבה ייחודית לקליניקה וקרם B5 מתנה בשווי 100 שקל בכל מארז. המוצרים מגיעים בגרסת Travel Size.

מחיר מארז: 349 שקל. ניתן להשיג : בר ויכמן - קליניקה לאסתטיקה רפואית - http://bar-v.co.il/

טיפול לידיים

ניוטרג'ינה קרם ידיים. יחצ,
קרם ידיים של ניוטרג'ינה/יחצ

*קרם ידיים מרוכז, מבושם - הנוסחה הנורבגית של ניוטרוג'ינה - מעניק לחות מהירה לעור שנשארת גם לאחר שטיפה. הקלה מיידית לידיים יבשות או סדוקות. מותיר את הידיים רכות יותר וחלקות יותר למגע. הכמות המרוכזת של הקרם מספיקה ליותר מ-200 שימושים.

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים ל 50 מ"ל.

לרזות אונליין

לרזות אונליין - סטודיו סי. יחצ,
לרזות אונליין - סטודיו C/יחצ

תכנית האון ליין של סטודיו C היא הפתרון המושלם לכל מי שרוצה ויכולה לעשות את זה דרך האונליין ולא חייבת את המפגש הפרונטלי. הדיאטה של סטודיו C היא שיטה ייחודית אשר פותחה על ידי צוות הדיאטניות המומחיות של הרשת ומבוססת על השילוש המנצח: תזונה מאוזנת+ ירידה באחוזי השומן+ פעילות גופנית. הסוד להצלחה הוא בתכנית משולבת הכוללת :ליווי אישי ומקצועי, תפריטים קלים לביצוע,שילוב של פעילות גופנית,הגדרת יעדים ריאליים,התמדה וסביבה תומכת. התוכנית אורכת כ- 10 שבועות וכוללת 2 מפגשים פרונטאליים ו-8 מפגשים אונליין.

מחיר: 1450 שקל במקום 1690 שקל + משקל ממותג מתנה (בנוסף, לקוחה יכולה לקבל חודש ראשון בסטודיו C אונליין במחיר של 99 שקל במקום 199 שקל). לפרטים: *5054 ובאתר https://www.studioc.co.il

טיפוח השיער

קוראל דייסון. יחצ,
דייסון קוראל/יחצ

מחליק השיער Dyson Corrale הוא המחליק הראשון והיחיד עם טכנולוגיית פלטות גמישות פורצת דרך, המספק עיצוב מתקדם יותר והגנה על השיער בהשוואה למחליקי שיער רגילים. מתאים לכל סוגי השיער, כולל גם את טכנולוגיית בקרת החום החכמה והמוערכת של דייסון, השומרת על טמפרטורות מדויקות. המכשיר מבטיח עיצוב מתקדם יותר במחצית מהנזק לשיער ושומר על גימור חלק ומבריק.

הטבה מיוחדת: בכל רכישה של המכשיר מקבלים במתנה אביזרים משלימים הכוללים מברשת להתרת קשרים ומסרק רחב שיניים מעוצבים על ידי Dyson שבוודאות ישדרגו את עיצוב השיער שלך.

מחיר: 2,190 שקלים - https://www.dyson.co.il/he-IL/

שמירה יומיומית על העור

הקרם של דוקטור עור. יחצ,
הקרם של דוקטור עור/יחצ

Dry OR - קרם יום SPF 20 של דוקטור עור - קרם יום לעור יבש, במרקם קטיפתי המעניק לחות והזנה אינטנסיבית לכל היום, לעור הנראה בריא וזוהר. נספג מיידית ומותיר את העור נינוח וחלק, משיב לעור את הגמישות שאבדה לו. מכיל מקדם הגנה מהשמש SPF 20, מגן מקרינת UVA/UVB.

מחיר מומלץ לצרכן: 150 שקלים. להשיג באתר של דוקטור עור וברשתות הפארם - https://www.dr-or.co.il/

  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully