וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

29.12.2020 / 0:16

שיקום פורץ דרך למטופלי טראומה, סוגת חוזרת לטלוויזיה אחרי חמש שנים, יריד תעסוקה בעיריית תל אביב ומאבטח שהציל נכה בת 80. כל מה שקרה בתחילת השבוע בעולם העסקים

מערכת Rehab Cube/Rehab cube

בסרטון: GRC, מרכז השיקום "גליל", חנך מעבדת שיקום יחידה מסוגה בישראל, המציעה שיקום באמצעות מערכת ה- RehabCube של חברת SPHERY, למציאות משולבת. במעבדת השיקום פורצת הדרך, משלבים מערך שיקומי פיזי, קוגניטיבי חווייתי, שמתמחה בשיפור מהירות תגובה, זריזות, התמצאות במרחב, קוגניציה וריכוז אשר יאפשר טיפול שיקומי למטופלי טראומה, חולים במחלות נוירולוגיות ושבץ מוחי או טרשת נפוצה, מטופלים לאחר תאונות, חבלות, קטיעות , כאבי גב ועוד.

RehabCube היא מערכת מתקדמת וייחודית, הרותמת טכנולוגית ספורט במציאות משולבת (Mix Realty Sport), בעלת אלגוריתם ייחודי המותאם ליכולת קוגניטיבית ופיזית של כל משתמש, מכל גיל, המטפלת בעולם בהצלחה גם בספורטאים מקצועיים. המערכת מאפשרת שיקום באמצעות פעילות ואתגר קוגניטיבי ופיזי המתקיימים במקביל, המונחת על ידי משחקים ונשלטת על ידי תנועות אימון פונקציונאליות של כל הגוף. המערכת מצוידת בקירות עשויים מחומר רך, ומחוברת למערכת מציאות וירטואלית המאפשרת לתכנת סביבה שתאתגר את המטופל בהתאם למגבלות שלו, ללא צורך במשקפי תלת מימד, תוספת בעלת ערך רב מבחינה טיפולית. במהלך האימון, המטופלים לובשים חיישן דופק וחיישן אשר מתרגם את תנועות המטופל לתנועות האווטאר הווירטואלי המוקרן על גבי הקירות. לכל תנועה פיזית של המטופל, יש השפעה על האתגר הקוגניטיבי ועל הוויזואליה אותה המטופל רואה.
הטיפול מדמה מציאות אותה חווה המטופל באמצעות מגוון תסריטים, המותאמים לכל מטופל על פי דרגת הקושי והצורך המתאימים לו. האתגר הקוגניטיבי באימון, מועבר לשחקן על ידי אותות מכניים אורקוליים ומשחקים שונים, מה שהופך את הטיפול לאימון שיקומי לגוף ולמוח, והופכת כל טיפול או אימון לא רק ליעיל ביותר אלא גם לחווייתי במיוחד.

ה-RehabCube. פותח בתהליך מבוסס-מחקר על ידי צוות בינתחומי של מדעני ספורט, מעצבי משחק, וחוקרי HCI (Human-computer interaction ) בשיתוף פעולה עם קהל היעד: מבוגרים בגילאי 18-50.

תרבות ומוסדות

גלריית יוניטי ארט, המאגדת מעלה מ-250 אומנים מכל רחבי הארץ וממוקמת בלב יפו, משיקה תערוכה חדשה , למרות הסגר השלישי, תחת השם: "אגדות וקסמים". התערוכה הקסומה מיועדת לכל המשפחה והיא תציג מגוון יצירות אמנות המתייחסות לדמויות ידועות הלקוחות מארץ האגדות והקסמים. כ - 10 אומנים ישראליים מציגים את הפרשנות שלהם מנקודת מבטם על גיבורי האגדות שלנו, שכל אחד מהם משתמש בחומרים וטכניקות שונות במטרה להפגיש את המתבונן בתערוכה ברגשי נוסטלגיה, שמחה, הזדהות ואף פחד. בין היצירות ניתן למצוא בובות, איורים, ציורים, פסלים, צעצועים, תמונות, עבודות יד ועוד.

במסגרת התערוכה יצגו בין היתר בובות מגוונות של האומנית הבינלאומית ילנה שכטר, המייסדת בית הספר לבובנאות הראשון מסוגו בישראל ושל תלמידיה. כמו כן יוצגו ציורים של האומניות מריה גנצ'ר וורוניקה סרה סיניוק ויצירות קרמיקה של האומניות אילנה לוגובינסקי ואילנה קוגן.

התערוכה תיפתח לקהל הרחב, ללא שתלום, החל מה-5 עד 21 בינואר בגלרית יונטי ארט ברחוב דוד רזיאל 6, יפו. ניתן לתאם סיורים פרטיים - לתיאום סיור - 054-3544218 ומידי יום יערכו שידורים וירטואליים בעמוד הפייסבוק של הגלריה - https://m.facebook.com/unityartproject

תערוכת אגדות וקסמים ביוניטי ארט. מריה פרייגר,
תערוכת "אגדות וקסמים"/מריה פרייגר

מכינת עמי-חי קיימה ביום שני עצרת לזכרו של הסוכן ואיש החינוך אקלום פרדה, שהתווה את הדרך מסודן לישראל עבור יהודי אתיופיה. האירוע נערך בקיבוץ כרמים ושודר בדף הפייסבוק של המכינה. את העצרת, שהתקיימה, במכינת עמי-חי, יזם באופן פרטי יאיר טיקטין ראש המכינה שיוצא בקריאה לממשלה להפוך את היום לזכרו לאירוע ממלכתי: "השנה החלטנו במכינת עמיחי בקבוץ כרמים , בשיתוף עם מועצת המכינות הקדם צבאיות, לקיים אזכרה ציבורית ראשונה לזכרו של פרדה אקלום, מתוך מחשבה שבשנים הבאות, מדינת ישראל תחליט לקיים עצרת ממלכתית רשמית לזכרו".

בעצרת השתתפו נציגי משפחת אקלום, הרב אליעזר מנשה - רב קהילת יהודי אתיופיה בישראל, איש המוסד לשעבר דני לימור, נציגי עיריית באר שבת, חניכי תנועות הנוער ותלמידי בית הספר שבאזור. את הטקס עצמו ינחו חניכי מכינת עמי-חי בקיבוץ כרמים.

פרדה אקלום, אשר נולד במחוז תיגראי שבאתיופיה, היה סוכן מוסד שהוביל את הקבוצה הראשונה בהליכה הארוכה במדבר מאתיופיה לסודן ופרץ בזאת את הדרך למה שנודעו מאוחר יותר כ"מבצע משה" ו"מבצע שלמה". בחייו ובמותו פרדה תמיד היה סמל לציונות, מחנך, איש "מוסד" ומנהיג. אדם שסיכן את חייו למען החלום לעלות ארצה, ובחלומו ובמעשיו הוא גם הגשים את חלומם של רבים ולהפוך את ישראל לביתם.

seperator

כוכבת הילדים נעמה סופר על חוזרת אלינו בסרט הרפתקאות חדש ומרגש. העלילה מתרחשת בביה"ס "עצמאות" כאשר ילדי בית הספר קוראים לה לעזרה מול כוחות רשע שמפריעים ומציקים להם. נעמה נרתמת במלוא כוחה כשהיא מחופשת למורה מחליפה ומעניקה כוחות מחודשים לכולם. במרכז העלילה יוצאת נעמה להציל את ילדי בית הספר ועל הדרך הם עוזרים לה לעשות את מה שהיא הכי אוהבת בעולם - לשיר שירים, ההתרגשות, הדרמה והמתח הם חלק מהרפתקה מוזיקלית מרגשת ובלתי נשכחת. בהשתתפות נעמה אתל,טל מוסרי, חני נחמיאס, אופק שם טוב, שלומי אדרי ומני צור. אמן אורח : יובל שם טוב.

נעמה סופר. יחצ,
נעמה סופר על/יחצ

ממשיכים לחזק את התרבות בגליל. שירים וקליפים חדשים של מוסיקאים מהגליל, אשר הופקו על רקעי נופי הגליל יקודמו בארץ ובעולם במסגרת מיזם "מוסיקאים בגליל". המיזם הוקם ומנוהל על ידי הרשות לפיתוח הגליל יחד עם אמ"י (איגוד אמני ישראל) וממומן על ידי המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל ובמסגרתו, אומנים, תושבי הגליל, קיבלו ליווי אישי של המלחין והמנצח רוני וייס והבמאי צדי צרפתי וזכו בהפקת קליפ לשיר חדש, קידום ממומן של יצירותיהם לקהלי יעד שונים ולגורמי מקצוע המבוצע על ידי חברת דיגיסטייג'.

מיזם "מוסיקאים בגליל" הינו צעד נוסף לקידום התרבות והאומנות בגליל ונוסד במטרה לחזק את היצירה, להעניק כלים, לייצר שיתופי פעולה ולהגדיל את החשיפה של מוסיקאים תושבי הגליל, הגולן והעמקים. במיזם משתתפים עשרות מוסיקאים ויוצרים תושבי הגליל, כשכל יוצר קיבל מאמ"י חברות של שנה, כולל ייעוץ משפטי וליווי מקצועי. היוצרים, עברו בחינה של החומרים המוסיקליים, ראיונות מקצועיים ואישיים, מפגש קבוצתי, כיתות אמן עם הבמאי צדי צרפתי ומפגש עם אנשי מקצוע מתחום המוסיקה בארץ. מתוכם נבחרו ארבעה מוסיקאים שהגיעו לשלב ליווי מקצועי והפקות.

היוצרים והאומנים תושבי הגליל הם יגאל אוחיון ממעלות תרשיחא, יוצר, מלחין ומפיק מוסיקלי, מנהל אמנותי, מייסד וראש קבוצת האמנים "קול יוצר" הפועל רבות לטיפוח וקידום יוצרים ואמנים צעירים. לנה סוקולוב, מכרמיאל. מנהלת אומנותית ומוסיקלית, זמרת, נגנית ויוצרת בסגנון קלאסי וג`אז ומורה לפיתוח קול והרכבים ווקליים. יובל מלכה, משאר ישוב וירטואוז' גיטרה, עם טקסטים שנונים המציגים ישראליות עכשווית וסולן להקת 'מלכה והנסיכים' שמגישה "קוקטייל אסלי עם מלודיות ייחודיות וגיטרות עם תבלינים פיקנטיים". אלה דר משדה נחמיה, מוסיקאית, זמרת ומורה לפיתוח קול, מנחת סדנאות פרפורמנס, כתיבה והלחנת שירים.

ראש תחום תרבות ותיירות ברשות לפיתוח הגליל, גילה יעקבי גורביץ ציינה כי הרשות לפיתוח הגליל פועלת רבות לקידום הגליל במישורים שונים וביניהם חיזוק היוצרים והיצירה בגליל. כל משתתפי המיזם, הם יוצרים ומוסיקאים מוכשרים וייחודיים, אשר זוכים במסגרת המיזם לחשיפה ותמיכה במגוון של דרכים, במיוחד בתקופה מאתגרת זו לכל תעשיית המוסיקה והתרבות בארץ ובגליל בפרט. אנו פועלים רבות על מנת לתת במה ליצירה הגלילית, על כל גווניה, על מנת להשתלב בתרבות הישראלית ברמה הארצית, מול גורמים מקצועיים, וגם כתוכן וחוויה איכותית לבילוי תרבותי ותיירותי ברחבי הגליל".

רינת גלאון, מנכ"לית אמ"י: "בשם כל חברי א.מ.י. אני שמחה ונרגשת להיות שותפה לתהליך כה משמעותי וחשוב, בהובלת הרשות לפיתוח הגליל, המביא עימו פרי יצירותיהם של חברינו המוסיקאים המוכשרים תושבי הגליל. התהליך הארוך והמרגש שהתקיים בתקופה מאתגרת זו ותוצריו המצויינים, מובילים אותנו למסקנה המתבקשת שזוהי רק תחילת הדרך בפתיחת דלת לאמנים ויוצרים נוספים וכמובן מזכירה לכולנו בתקופה זו כי האמנות והתרבות הינן מרכיב חשוב והכרחי בחיינו".

רוני וייס, מלחין ומנצח, המנהל המוסיקלי של המיזם: "כתושב הגליל בעשור האחרון וכאיש מקצוע זכיתי להכיר, במסגרת המיזם "מוסיקאים בגליל", את היוצרים הייחודיים מהגליל ואת הגליל גם כקרקע פורייה ליצירה, השפעה והשראה על אומנים ומוסיקאים רבים. זכיתי לעבוד עם היוצרים נפלאים וייחודיים. ארבעת השירים והקליפים שהופקו מספקים טעימה מסקרנת ליצירה מוסיקלית ברמה גבוהה, שלל סגנונות יצירה הנכתבת ומבוצעת בגליל".

לשירים ולקליפים של ארבעת האמנים יש ללחוץ כאן

אלה דר. רועי בר זוהר,
אלה דר/רועי בר זוהר

קמפיינים

לראשונה מזה חמש שנים חברת סוגת, המובילה את שוק הקטניות, האורז והסוכר בישראל, משיקה קמפיין פרסום נרחב ומושקע לקידום סדרת הקטניות של החברה לעונת החורף. הקמפיין, שמשודר בימים אלה בערוצי הטלוויזיה ובפלטפורמות דיגיטליות תחת הסלוגן "סוגת, האימא של האיכות", כולל סרטון פרסומת הומוריסטי בכיכובה של זוכת העונה הרביעית של תוכנית הריאליטי 'מאסטר שף', השפית המוערכת נוף עתאמנה אסמאעיל. הקמפיין מתמקד ביתרונות ובשימושים הקולינאריים בקטניות לצד ערכי המותג המרכזיים, בראשם איכות חומרי הגלם, שנבחרים על יד החברה בקפידה מהמגדלים הטובים ביותר בארץ ובעולם, תוך בקרת איכות בלתי מתפשרת בכל שרשרת האריזה.

בסרט הפרסומת רואים את נוף עתאמנה אסמאעיל מכינה מנות מעוררות תאבון בסגנון המזוהה עימה, המאופיין בהקפדה על כל פרט ובבחירת קטניות משובחות מתוצרת 'סוגת', תוך שהיא מתייחסת לתכונותיהן ולאיכותן. הקמפיין מלווה בפעילות רחבה בפלטפורמות הדיגיטליות השונות, הכוללת תחרויות, פעילויות גולשים ותכנים מונגשים, בהם מתכונים וטיפים לבישול ממטבחה האישי של נוף. הקמפיין בהובלת משרד הפרסום יהושע.

השחקנית המצליחה קים אור אזולאי הצטלמה בסופ"ש האחרון לקמפיין הסילבסטר של מותג האופנה הבינלאומי FILA. יום הצילומים נערך בבית פרטי בהרצליה, כאשר קים דגמנה כיצד נחגוג את השנה האזרחית החדשה ... בטרנינגים בבית.

במסגרת הקמפיין קים נשאלה כיצד היא מסכמת את שנת 2020: " שנת 2020 היתה שנה מורכבת ולא פשוטה עבור כולנו, איך יחד עם זאת זו היתה שנה מאד משמעותית עבורי. בפן האישי התגייסתי לצה"ל, מצאתי זוגיות חדשה ואני מרגישה כי הקורונה חידדה לי את הדברים החשובים באמת. מבחינה מקצועית 'פרשתי כנפיים', הנחתי לראשונה תוכנית בפריים טיים והסדרה בכיכובי מופצת ברחבי העולם והגיעה עד לאמירויות. אני מאחלת לכולם ולעצמי בריאות ושנעבור את התקופה הזו כמה שיותר מהר".

קים אור אזולאי מצטלמת למותג FILA. רפי דלויה,
קים אור אזולאי/רפי דלויה

יוזמות

Pepper, מקבוצת לאומי, יוצא בהטבה ראשונה מסוגה במערכת הבנקאית (החל מה 27.12), המותאמת למשבר הקורונה: מנוי חינם לחודש לשירות AllJobs VIP של חברת AllJobs, מפעילת האתר הגדול בישראל לחיפוש עבודה.

AllJobs VIP הוא שירות ייחודי של AllJobs, המעניק למנויים עליו יתרון על מועמדים אחרים בתהליך חיפוש העבודה: שירות AllJobs VIP מרכז עבור מנוייו מידע על הצעות עבודה המפרסמות ביותר מ-3,000 אתרים ורשתות חברתיות. זאת, בנוסף למשרות המתפרסמות ישירות באתר AllJobs.

התוצאה: התמודדות מול פחות מועמדים על אותן משרות. בנוסף, המערכת משתפת עם הלקוח משרות מתאימות במייל עד שעתיים לפני כולם, ומאפשרת להיחשף למידע בלעדי בעזרת טכנולוגיה ייחודית ל-AllJobs VIP המיידעת על צפייה של מעסיקים בקורות החיים, כך שתמיד אפשר לדעת איפה עומדים. מנויי השירות זוכים גם לייעוץ אישי של מומחי AllJobs לאורך כל תהליך חיפוש העבודה, בטלפון, בצ'ט ובמייל.

מנכ"לית Pepper, מיכל קיסוס הרצוג, אמרה: "אנחנו פועלים בתחושה של שותפות עמוקה עם הלקוחות שלנו ויותר מזה, בתחושת אחריות גדולה. התחום הפיננסי נוגע כמעט בכל תחום אחר בחיים, מבריאות ועד מותרות - הוא מגדיר את מסלול חיינו ומביא אותנו להגשמה וצמיחה אישית, אם הוא מנוהל בצורה בריאה. שם אנחנו פועלים לתת ידע וכלים ללקוחותינו, בין היתר באמצעות הנגשה והפשטה של מידע פיננסי, השקת כלים ייחודיים לעידוד חיסכון ופלטפורמת מסחר בשוק ההון המאפשרת לסחור בסכומים קטנים.

"השנה, על רקע משבר הקורונה, חלק מהלקוחות שלנו מתמודדים עם האתגר הלא פשוט של חיפוש עבודה או מעבר לתחום עבודה חדש. ראינו לנכון לפעול ולעזור, גם אם במעט, בחיפוש והגענו לשיתוף הפעולה עם AllJobs - בתקווה להפוך את מסע חיפוש העבודה למעט יעיל ופשוט יותר. נמשיך ללוות את הלקוחות שלנו בתקופה המאתגרת הזו ולסייע להם לצלוח אותה מבחינה כלכלית".

מיכל קיסוס הרצוג. כפיר סיון,
מיכל קיסוס הרצוג/כפיר סיון

הקרן לשמירת הניקיון של המשרד להגנת הסביבה הוציאו מכרז לעידוד השימוש בכלים רב פעמיים, באמצעות סיוע ברכישת מדיחי כלים לגני הילדים, הקמת תשתיות מתאימות ותפעול המדיח והסברה ברשויות המקומיות. הסוחר גלי קור בע"מ שמשווק את מוצרי BSH, היבואנית הרשמית של המותג סימנס בישראל, זכה במכרז ויספק 70 מדיחי כלים ל-70 גנים ברחבי הארץ. מדובר במהפכה מהותית למען שמירה על איכות הסביבה וכן על ההיגיינה בגני ילדים במיוחד בתקופת הקורונה. ייתכן שמכרז זה יוביל בהמשך למכרזים נוספים לאספקת מדיחי כלים עבור גני ילדים נוספים. מטרת המרכז היא להפחית את השימוש בכלים חד פעמיים בגני הילדים, במטרה למנוע היווצרות פסולת ולהקנות הרגלים סביבתיים לילדים על ידי שימוש בכלים רב פעמיים. כמו כן, באמצעות המדיח יהיה ניתן לשמור על ההיגיינה ברמה גבוהה יותר.

מדיח כלים סימנס. יחצ,
מדיח של סימנס/יחצ

עיריית תל אביב-יפו תקיים השבוע יריד תעסוקה וירטואלי במטרה לסייע למפוטרי הקורונה ולצעירים רבים במציאת עבודה. היריד, שבמקביל לו יתקיימו מעל מאה הרצאות וסדנאות שונות, יתקיים בתאריכים 28 לדצמבר 2020 - 6 בינואר 2021.

מחקר שביצע המרכז החברתי כלכלי של עיריית תל אביב-יפו מצביע על 22% אחוזי אבטלה בעיר העיקר בקרב צעירים בגיל 22 עד 34. ברמה העירונית, שיעור דורשי התעסוקה גדל פי 8.5 ביחס לממוצע בשנים 2019-2017 ונותר גבוה לאורך כל תקופת משבר הקורונה. לנוכח נתונים אלה, רואה העירייה מחויבות לסייע לתושבי העיר בכלים העומדים לרשותה, הן במציאת עבודה והן במתן כלים שיסייעו לחזרה לעולם התעסוקה.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "אנחנו נחושים לסייע לכלכלה העירונית לפרוח, ולתושבי העיר החפצים בכך - לחזור במהרה למעגל התעסוקה. אני קורא לכל תושבי העיר - התחברו השבוע לזום ובואו ליריד! 1000 מכם יכולים למצוא עבודה חדשה כבר השבוע. פעולה זו מצטרפת למאמץ כולל של החודשים האחרונים שהובלנו למען העסקים בעיר: יזמנו ודחפנו את הפטורים מארנונה והשתתפנו במימונו בעשרות מליוני שקלים; פטרנו עסקי רחוב מאגרות רבות; הקמנו יחידה לקשרי קהילה ואינספור יוזמות לקידום עסקים, שיווקם ופרסומם, ומתן כלים לבעלי העסקים לשרוד את התקופה הקשה".

יריד התעסוקה עיריית תל אביב יפו. יחצ,
יריד התעסוקה של עיריית תל אביב יפו/יחצ

נס חנוכה בדיור המוגן: במהלך חג חנוכה, לאחר חצות הלילה (בין יום שלישי לרביעי), הופעלה התרעה של גלאי עשן מאחת הדירות של הדיור המוגן משען נווה אפעל. את הקריאה מהמוקד קיבל ירון ולרי ספיבק, תושב פתח תקווה, סייר וראש צוות במקום מטעם צוות 3. מדובר בבניין עם עשרות דירות בהן מתגוררים בני הגיל השלישי.

"ספיבק ניגש מאוד מהר לבניין רב הקומות, הגיע אל דירתה של האישה וכשפתח את הדלת, ראה את האישה, בשנות ה-80 לחייה ומרותקת לכיסא גלגלים, צועקת 'אש, אש'. הוא פינה אותה מהר מאוד והשתלט על האירוע", סיפר מיכאל עבו, מנהל פרויקטים בצוות 3 תל אביב.

אמנם נגרם נזק לרכוש, אך הודות לפעולתו המהירה של ספיבק, הוא הצליח להציל חיים ולא בפעם הראשונה. לפני כשנה, בנובמבר 2019, נגרמה דליקה כתוצאה מהכיריים החשמליים בדיור המוגן. גם אז, ספיבק לא חשב פעמיים, נכנס אל הדירה אפופת העשן, חילץ את הדיירת, שתפסה מחסה בחדר המקלחת והוציא אותה מיד מן הדירה והשתלט על האירוע.

שיתוף הפעולה המקצועי בין שמוליק רזון, מנכ"ל השמירה בצוות 3, יחד עם הקב"ט הראשי של "משען" שמעון איבגי והיועץ הביטחוני אבי אטיאס, תרמו רבות להעלאת תחושת הביטחון והמוגנות של הדיירים, בני הגיל השלישי, המתגוררים במקבצי הדיור המוגן.

מיכאל עבו העניק השבוע אות הוקרה לספיבק ואמר: "ספיבק הוא ראש צוות איכותי ועבורו הצלת חיים היא חלק מהעבודה. הדרכות והכשרת הסיירים והמאבטחים המקצוענים של צוות 3 מוכיחה שיש על מי לסמוך ברגע האמת. ישר כוח".

ירון ולרי ספיבק. יחצ,
פינה מהר את האישה. ירון ולרי ספיבק/יחצ

ועוד מצוות 3: מדי שנה מקיימת חברת צוות 3 את כנס המאבטחים השנתי, במסגרתו מועברת הדרכה פרונטלית בנושא נשק וריענון נהלים לטובת מאות המאבטחים החמושים של החברה. עם זאת, למרות אילוצי מגיפת הקורונה והאיסור להתקהל, חברת צוות 3 ממשיכה את שגרת העבודה ומשימותיה הרבות תוך הסתגלות לשינויים הנדרשים להתנהלות בעת הזו.

לשם כך, בפעם הראשונה, הועברה לפני מספר ימים הדרכה מקוונת על נשק, באמצעות הזום, לכ-200 מאבטחים בחברה וכללה תוכן מקצועי בנושא בטיחות ושימוש באקדח, הוראות פתיחה באש, נהלים לאחסנתו ואחזקתו ועוד. את ההדרכה העביר אסף בוארון, תושב רחובות, הממונה על כלי הירייה בחברה בגזרת השפלה ומנהל בסניף שפלה. ההדרכה כללה במסגרת זו השתתפו צוותים שונים, החל ממאבטחי האסדות בלב ים ועד למאבטחי מוסדות החינוך.

מנהל סניף שפלה בצוות 3, אביחי אליהו: "אני רואה חשיבות רבה בקיום הדרכות בתחום הנשק, תחום אשר צוות 3 משקיעה בו משאבים רבים. אני מודה לאסף בוארון, על הדרכה מקיפה, מקצועית ומעמיקה".

אסף בוארון. יחצ,
אסף בוארון/יחצ

ארגון הבריאות העולמי WHO, השיק החודש קמפיין עולמי שיימשך שנה שלמה שנקרא "להתחייב להפסיק", שמטרתו לתמוך בלפחות 100 מיליון בני אדם המנסים להיגמל מעישון.

בהודעה לעיתונות שפורסמה ב-8/12, עדכן ארגון הבריאות העולמי אודות הקמפיין ועל גיוסם של חברות בסקטור הפרטי שיסייעו בתמיכה, כולל רשת אלן קאר (לצד אמזון, Cipla, פייסבוק, וואטסאפ, גוגל, ג'ונסון אנד ג'ונסון ועוד). יחד עם השותפים, ארגון הבריאות העולמי יספק לאנשים את הכלים והמשאבים הדרושים להם בכדי לעשות ניסיון מוצלח.

ארגון הבריאות העולמי פרסם תקציר מדעי מוקדם יותר השנה המראה כי מעשנים נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח מחלות קשות ומוות כתוצאה מ- COVID-19. טבק הוא גם גורם סיכון עיקרי למחלות שונות כמו מחלות לב וכלי דם, סרטן, מחלות בדרכי הנשימה וסוכרת.

שיתוף הפעולה בין רשת אלן קאר לארגון הבריאות העולמי יבוא לידי ביטוי בייעוץ מקצועי בתחום הגמילה מעישון על רקע הניסיון שצברה הרשת בלמעלה מ-38 שנות עבודה עם יותר מ-50 מליון מעשנים בעשרות מדינות ברחבי העולם. רשת אלן קאר הינה למעשה הגוף המסחרי היחיד שתורם את המוצר שלו, הידע והמקצועיות שלו, לטובת הפרויקט.

לדברי אסף אשכנזי, מנכ"ל אלן קאר ישראל: "זו גאווה גדולה שהרשת העולמית הצליחה להיות בחוד החנית בפעילות נגד ההתמכרות לטבק במסגרת קמפיין של ארגון הבריאות העולמי הודות למנכ"ל הרשת ג'ון דייסי. לפעול בנושא לצד ענקיות עולמיות כמו אמזון, פייסבוק, ווטסאפ, גוגל, היא גושפנקא אמיתית לשיטה הייחודית של אלן קאר, הוא בוודאי היה מתרגש מאוד לדעת שהשיטה שלו קיבלה הכרה שכזו. אנו באלן קאר ישראל, גאים להיות חלק מהפעילות ונעשה כל שביכולתנו כמו שעשינו עד כה לפעול על מנת להציל חיים, הגיע הזמן שנעלים את העישון כליל".

seperator

מיתר, המשרד הבינלאומי המוביל והגדול בישראל, החל בשיתוף פעולה מרגש עם עמותת Helpi , פלטפורמה דיגיטלית הפועלת בשיתוף משרד הרווחה ומאפשרת לעובדי חברות וארגונים להתנדב באופן נקודתי ולתרום לקהילה ללא התחייבות לטווח הארוך.

הצוות המשפטי במיתר מונה למעלה מ-400 עורכי דין ו-66 מתמחים יוכלו ובמסגרת שיתוף הפעולה עם Helpi לתרום לקהילה באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית החדשנית של העמותה.

דנה יגור וליויאן סגל, העומדים בראש ועדת התרומות הפרו בונו והמעורבות החברתית של משרד מיתר: "אנחנו מאמינים באחריות החברתית שלנו כארגון משמעותי, ובכך שהתנדבות היא דרך נוספת להגשמה עצמית של עובדי המשרד, היוצרת סיפוק, תחושת מחוייבות אישית ומעורבות חברתית."

דנה יגור. תומר יעקובסון,
דנה יגור/תומר יעקובסון
ליויאן סגל. תומר יעקובסון,
ליויאן סגל/תומר יעקובסון

כמדי שנה, עמותת גדולים מעניקה תעודת הוקרה למתנדבי העמותה לשנת 2020. השנה במתכונת מצומצמת ואינטימית, הוזמנו המתנדבים להרמת כוסית, לקבלת שי ותעודת הוקרה. במסגרת המפגש חלקו המתנדבים את חוויות ההתנדבות והעשייה שלהם ופגשו את בכירי העמותה: ליאור שמואלי מנכ"ל העמותה, אלינוער לויטן סמנכ"לית העמותה, יו"ר הוועד המנהל של העמותה ד"ר נדיר גאנם, דוד לב, ליזי כהן ואלינור ביטון-בריח.

ליאור שמואלי, מנכ"ל עמותת גדולים מהחיים: "הלוואי ויכולנו לקיים ערב חגיגי בנוכחות כל המתנדבים היקרים שלנו, כמיטב המסורת, אבל כל מתנדבי גדולים מהחיים אצלנו בלב. מדרום ועד צפון, מקטן ועד גדול, בחונכויות, במשרד, בחלוקה, בשינוע, בסיוע בכל דרך ובכל צורה, בלעדיכם זה לא היה קורה. אנחנו מוקירים, מעריכים ואוהבים כל אחת ואחד".

מתנדבי גדולים מהחיים. יחצ,
מתנדבי גדולים מהחיים/יחצ

חברות וטכנולוגיה

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, אמר ביום שני בישיבת חירום של הנהלת לשכת המסחר כי הסגירה המוחלטת של המגזר הקמעונאי, להוציא רשתות מזון ופארמה, תייצר באופן בלתי נמנע כ-200 אלף מובטלות ומובטלים ויוצאי חל"ת.

במגזר הקמעונאות בישראל 56,300 עסקים קטנים, בינוניים וגדולים. 42% מתוכם הם עצמאים. בשנת 2019 ייצר מגזר זה 280 אלף משרות שכיר, שהם 11% מכלל משרות השכיר במגזר העסקי. "סגירה מוחלטת של מגזר הקמעונאות בישראל תאלץ את כל העסקים הקמעונאיים לפטר עובדים או להוציאם לחל"ת; שכן הם לא יוכלו לשאת בנטל תשלום משכורות בתקופה שעסקים דוממים לחלוטין. חלק מהעובדים יישארו לביצוע עבודות פנים שאינן מחיבות קבלת קהל".

"נוסף על כך," אמר לין, "עסקי לוגיסטיקה ואחרים המשרתים את המגזר הקמעונאי יאלצו אף הם להצטמצם מאוד בכל התחומים, להוציא תחום המזון".

אוריאל לין. ענת לברון,
עו"ד אוריאל לין/ענת לברון

תופעה חדשה בענף התקנת מערכות אנרגיה סולאריות בבתים פרטיים באזור השרון - קבוצות מתארגנות לרכישה משותפת של מערכות סולאריות.

ניר פלג, מנכ"ל "אנרפוינט", מהחברות המובילות בתחום התקנת מערכות אנרגיה סולארית על גגות, מציין שלאחרונה, התארגנו קבוצות רכישה, מהישובים באזור השרון : מתן, קדימה צורן, נירית, כפר ויתקין ושכונת נווה עמל בהרצליה להתקנת מערכות אנרגיה סולארית על גגות הבתים. בשלב זה הותקנו כ- 100 מערכות בשווי כספי של כ-10 מיליון שקלים.

פלג מציין שבחצי השנה האחרונה, בתקופת משבר הקורונה, חל גידול של כ- 50% בהתקנת מערכות סולאריות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, גם בבתים פרטיים וגם במשקים חקלאיים, מרכזים לוגיסטיים ומבני תעשייה. חברת "אנרפוינט" התקינה כ -1900 מערכות אנרגיה סולארית במגזר הפרטי והעסקי.

במהלך 2020 הרחיבה חברת "אנרפוינט" את המיזם להשכרת גגות להקמת מערכת אנרגיה סולארית כאשר החשמל יימכר לחברת החשמל ובעל הנכנס נהנה מדמי שכירות שנתיים קבועים לתקופה של 25 שנה ,כאשר כל העלות ההקמה והתחזוקה של המערכת הסולארית הינה על חשבון החברה.

תערוכת אנרגיה סולארית של אנרפוינט. יחצ,
תערוכת אנרגיה סולארית של אנרפוינט/יחצ

ביום ראשון התקיים אירוע עמותת ידידי מרכז רפואי רבין - בילינסון לראשונה בזום. 70 מיליון שקלים גויסו השנה באמצעות העמותה.

ד"ר איתן וירטהיין, מנהל מרכז רפואי רבין. יחצ,
ד"ר איתן וירטהיין, מנהל מרכז רפואי רבין/יחצ
אורלי מסקן, יו"ר עמותת ידידי מרכז רפואי רבין. יחצ,
אורלי מסקין, יו"ר עמותת ידידי מרכז רפואי רבין/יחצ

חברת האגריטק והזרעים הישראלית קאנבריד ((CanBreed), העוסקת בפיתוח והשבחה של זרעי קנאביס, גאה להודיע כי סיימה לפתח את זני מכלוא קנאביס היציבים והאחידים הראשונים בעולם. בכך, מביאה החברה פתרון לבעיה העיקרית של תעשיית הקנאביס הלוקה בחוסר הדירות וסטנדרטיזציה בשל היעדר יציבות גנטית בצמחים, וכנגזר מכך עלויות ייצור גבוהות הפוגעות ברווחי המגדלים. מכלואים יציבים ואחידים מזרעים, עם גנטיקה מושבחת, יפתרו את שתי הבעיות הללו.

ביוני 2020, לאחר יותר משלוש שנות מחקר ופיתוח מאומצות, סיימה קאנבריד לפתח את קווי ההומוזיגוטיים (100% יציבים) האחידים הראשונים בעולם של צמח הקנאביס. כעת, מההכלאות בין קוים אלה סיימה החברה את מחזור ייצור מכלואי הזרעים היציבים (F1 hybrid seeds) הראשון מסוגו בעולם. זרעים יציבים אלו יבטיחו הדירות, סטנדרטיזציה ואיכות גבוהה של חומר גלם לתעשיית הקנאביס כולה. במחזור הנוכחי יוצרו ע"י קאנבריד עשרות זנים חדשים יציבים בעלי רקע גנטי מגוון, אשר יישתלו לבחינה בחוות הטיפוח וייצור הזרעים של החברה המוקמת בימים אלו. בתום שלב הבחינה, הצפוי להסתיים במחצית הראשונה של שנת 2021, ישווקו זרעי הזנים שיענו על דרישות השוק.

שלא כמו רוב הגידולים החקלאיים אשר גידולם מתבצע מזרעים יציבים, ריבוי צמחי הקנאביס מתבצע באמצעות שיבוט ע"י חיתוך ייחורים מצמחי אם. השיבוט נעשה על מנת להבטיח זהות גנטית בין הצאצאים לצמחי האם, דבר שעד עתה לא היה ניתן להשגה בגידול קנאביס מזרעים מאחר ולא היו זרעי קנאביס יציבים.

עידו מרגלית, מנכ"ל קאנבריד: ההישג של החברה מגיע לאחר כמעט ארבע שנות פיתוח מאתגרות כאשר החברה מתמודדת עם פערי ידע ותשתית נרחבים בתחום הזרעים בקנאביס, ובמקביל משקיעה גם בחינוך השוק לגבי היתכנות פיתוח זרעי קנאביס ו HEMP יציבים . ההישג של קאנבריד, הראשון מסוגו בעולם, מציב את החברה בקדמת המחקר והופך את החברה למובילה בתעשייה מתפתחת זו שתיתן מענה לשוק גלובלי פוטנציאלי עצום של זרעי קנאביס וHEMP, הנאמד במאות מיליוני דולרים בשנה.

זרעים קנבריד. יחצ,
זרעים של קאנבריד/יחצ

קבוצת דוראל משאבי אנרגיה מתחדשת זכתה בהליך התחרותי השני של רשות החשמל להקמת מתקנים לייצור חשמל בטכנולוגיה פוטו-וולטאית בשילוב קיבולת אגירה, המתחברים לרשת החלוקה, בהספק מצטבר של כ-500 מגה וואט (DC), ובשילוב קיבולת אגירה - בהספק של 800 מגה-וואט שעה לפחות. לפי הערכות החברה, ההכנסות השנתיות מייצור חשמל ממלוא היקף זכייתה במכרז מוערכות בכ-145 מיליון שקל ועלות ההקמה הכוללת של המתקנים לרבות ציוד האגירה הנלווה מוערכת בכ-1.3 מיליארד שקל.

התעריף שישולם בגין החשמל שיוזרם לרשת מהמערכות שיוקמו, הינו 17.45 אגורות לקוט"ש, צמוד למדד המחירים לצרכן. התעריף מובטח לתקופה של 23 שנים, ממועד ההפעלה המסחרית של כל מערכת. בכוונת החברה להקים את המערכות באמצעות תאגידי פרויקטים, יחד עם שותפיה הטבעיים, בעלי הזכויות בקרקעות, כאשר חלקה של החברה במערכות שיוקמו צפוי לנוע בין 50% ל-100%. לפי תנאי המכרז, סנכרון המערכות לרשת החלוקה יתבצע בתוך 30 חודשים ממועד הזכייה.

היכולת לשלב ולהטמיע את מקורות האנרגיה המתחדשת ברשת החשמל, בהיקף נרחב, תלויה כאמור במידה רבה, באפשרויות האגירה, ומכאן חשיבותה. ולכן, פיתוח מואץ של טכנולוגיות אגירת אנרגיה, הוספת יכולת אגירה בהיקפים משמעותיים והגדלת השימוש באנרגיה מתחדשת יבטיחו את יציבות אספקת החשמל ה'ירוק' לרשת גם בשעות החשיכה. בכוונת החברה להטמיע מתקני אגירה, בהתאם לצורך, גם בפרויקטים שהיא יוזמת בארה"ב ובאירופה.

אמש הודיעה קבוצת דוראל אנרגיה על חתימת שני מזכרי הבנות לשותפויות עם צדדי ג' לייזום והקמה של פרויקטי אנרגיה סולארית פוטו- וולטאית בפולין בהיקף מצרפי של כ-400 מגה וואט, הנמצאים בשלבי פיתוח שונים. עוד עדכנה החברה כי חתמה על הסכמים לרכישת פרויקטים בהיקף של כ- 23 מגה וואט, המחזיקים באישורים נדרשים להתחלת הקמה. פעילות זו מרחיבה באופן משמעותי את היקף הפרויקטים אשר החברה מקדמת כיום באירופה לסך כולל של כ-900 מגה וואט.

לאחרונה פורסמה עבודת אנליזה ראשונית לדוראל אנרגיה של חברת המחקר 'פרוסט אנד סאליבן' במסגרת פרויקט האנליזה של הבורסה לני"ע בתל אביב עם מחיר יעד של 18.3 שקל למניה.

seperator

ביום חמישי הקרוב מסתיימת ההסדרה הנוכחית למערכות סולאריות תעריפיות, המבטיחה תשלום למשך 25 שנים של 45 אגורות לכל קוט"ש מיוצר, במערכות בהספק של עד 200 קילוואט. רשות החשמל כבר הודיעה על כוונתה להפחית את התעריף החל מ- 1.1.2021 ל- 41 אג', כמו גם לחתוך למחצית את ההספק המקסימלי להקמה. מהלך שמשמעותו האופרטיבית היא ירידה ממערכות של 200 קילוואט למקסימום של עד 100 קילוואט בלבד.

עבור בעלי מבנים ששטח גגותיהם גדול, כלומר בין 700 מ"ר ל-2500 מ"ר, הפגיעה תהיה משמעותית ביותר. כדאי לדעת שניתן להגיש בקשות לרישום בהסדרה הנוכחית ולהבטיח תעריף של 45 אג' לנרשמים לפני תום השנה.

אורי גנני, מנכ"ל קבוצת תדמיר שיאון אנרגיה, הפועלת כיזמית בתחום המערכות הסולאריות, מוסר כי החברה מאפשרת לכל המחזיק בגג מתאים ומעוניין להשכירו לפנות אליה עד ליום רביעי הקרוב, לקבל את שרותי הרישום למכסה באמצעותה וללא התחייבות.

לדבריו: "הימים הקרובים מאפשרים עדיין התקנת מערכת של 200 קילוואט, מודל השכירות שלנו מאפשר לבעל הנכס להגיע להכנסה שנתית של כ-80,000 שקלים וזאת ללא כל השקעה, תוך שימוש בגג הריק כמשאב שמבטיח הכנסה קבועה ומסייע מהותית לאיכות סביבה".

seperator

שלוש חברות פינטק ישראליות קיבלו ממנכ"ל מרכז החדשנות של Visa בתל אביב, שחר פרידמן, את ההודעה כי נבחרו להשתתף בתוכנית המסלול המהיר" מש, סורבה ופייאם (Payem, Mesh Payments and Sorbet) התוכנית צומחת ב-360% מידי שנה ועברו דרכה מאות חברות פינטק פעילות.

שחר פרידמן, מנהל סטודיו החדשנות של Visa בישראל: "מאוד מרגש לראות שותפי פינטק המנצלים את התוכניות ורשת הקשרים שלנו על מנת לשפר את חייהם של לקוחות ועסקים, באמצעות תהליכי דיגיטציית שירותים פיננסיים. באמצעות תוכנית המסלול המהיר אנחנו מספקים לחברות הפינטק סט כלים פשוט שיעורר את מוצריהם לחיים. המשאבים שאנו מעמידים לרשותם כמורשיון הנפקה באון ליין, בניית אסטרטגיה, שיווק, עיצוב, ניהול סיכונים ועוד הופכים את המסלול המהיר לתוכנית הבטוחה ביותר עבורם".

בהתייחסו לעת הזו אמר פרידמן, כי מגפת הקורונה יצרה אתגרים פיננסיים ללקוחות ולעסקים גם יחד. ניהול הכסף הופך להיות דיגיטלי וחברות פינטק הופכות להיות משמעותיות ביותר בתפקידן לעזור לבנות מחדש את הכלכלה העולמית.

שלוש חברות ההייטק הישראליות המשתתפות במסלול המהיר

  • פייאם היא פלטפורמה לניהול הוצאות בכרטיסי אשראי לאירגונים. באמצעות המערכת צוותי הפיננס יכולים לאשר, לעקוב ולנהל ספקים, מנויים והוצאות עובדים במהירות ובקלות
  • סורבה הוא פתרון מהפכני לבעיה של 224 מיליארד דולר בשנה: הימנעות עובדים מיציאה לחופשה.החברה מייצרת תכנית פרסונאלית ואופטימאלית של מיקרו-חופשות שנותנת לגיטימציה, תמריצים ועידוד ללקיחת חופש, משפרת תחושה, מונעת שחיקה ומשפרת ביצועים בעבודה תוך צמצום התחייבויות החברה בגין ימי חופש
  • מש מובילה מהפכה במרחב התשלומים הארגוני באמצעות פתרון התשלומים ללא כרטיס. ארגונים מבוססי פתרון התשלומים הארגוני של MESH נהנים מראות מלאה, שליטה ומידע רב המאפשר לתזמן, לנהל, ולהפחית הוצאות התשלום שלהם בצורה טובה יותר תוך מניעת כשלים בתשלום והבטחת המשכיות עסקית
שחר פרידמן. יחצ,
שחר פרידמן/יחצ

מארק סטיין, כתב ה-NBA של NEW YORK TIMES, מבכירי כתבי הספורט המוערכים בעולם, התארח בסוף השבוע האחרון בסדרת המאסטרקלאס ספורט של הקריה האקדמית אונו, בהנחייתו של אנדי רם אלוף וימבלדון וסטודנט בחוג לחינוך עם התמחות בספורט בקריה האקדמית אונו. סטיין הרעיף שבחים על השחקן הישראלי דני אבדיה ואמר כי הוא נתן "פתיחה חלומית" במשחקו הראשון. "אף שהוא רק בן 19 הוא נראה על המגרש כמו גבר, כמו שחקן ותיק. הוא משחק בביטחון - כשהוא זורק הוא יודע שהכדור ייכנס לסל. אבדיה הגיע מוכן לNBA, יש לו את כל הנתונים כדי להצליח ב NBA ואין ספק כי הוא פתח את הדרך לישראלים רבים שיבואו אחריו".

סטיין ורם שוחחו מול קהל של סטודנטים ואורחים בזום ודנו בהשפעות הקורונה על ענף הכדורסל ועל הסיקור שלו, וכמובן ששאלו את השאלה שמטרידה כל אוהד כדורסל - "איזה שחקן יותר גדול ג'ורדן או לברון?" - לפי סטיין אגב, מה שיכריע הוא מי שיזכה במספר האליפויות הגבוה ביותר.

ואיך אפשר בלי הקשר היהודי? לפני סיום, הודה סטיין שעוד מילדות חלם להיות שחקן טניס מקצועני, אך לצערו לא התברך בכשרון של אנדי. במקום, הוא אוהד טניס ישראלי וזוכר בע"פ את כל תוצאות המשחקים החשובים בעשרות השנים האחרונות. לראיון אגב, הופיע שטיין כשהוא לובש חליפה ממותגת מגביע דיוויס.

מארק סטיין. יחצ,
מארק סטיין/יחצ

חיסונים וקורונה

הקניונים נכנסים למתכונת סגר אבל פותחים מוקדי חיסון: מתחם חיסונים אזורי נפתח בקניון שער הצפון

המתחם אשר נפתח יפעל מידי יום בין 8:00-20:00, ועתיד להוות מרכז חיסוני קורונה לתושבי הקריות עם אלפי מחוסנים מידי יום "המתחם המעוצב שנהנה ממיזוג אוויר, שירות ממוחשב, ושפע מקומות חניה, יסייע לאוכלוסייה, כך אנו מקווים, להגיע ולהתחסן. הסלוגן של כללית הוא שקט עושים היסטוריה - וכך ממש אנו מרגישים"

ההיענות הציבורית והביקוש הגבוה יצרו זמני המתנה ארוכים וקושי בזימון חיסונים בקופות החולים ובמרכזים הרפואיים, וכעת מתגייסים הקניונים למהלך על מנת לסייע בהצלחת מהלך החיסונים המהיר של אוכלוסיות הסיכון.

מתחם חיסונים של קופת חולים "כללית" נפתח היום בקניון שער הצפון, יוזמה של מנכ"ל קניון שער הצפון דותן שלום ומנהל מחוז חיפה של קופת חולים כללית רונן נודלמן, במטרה לקדם את הצורך הגובר במתחם אזורי מרכזי, שישמש כמוקד חיסון ל-70% מתושבי העיר והאזור מבוטחי "כללית".

"קניון שער הצפון שמח לקחת חלק במבצע הלאומי שיקרב את כולנו לחזרה לשגרה שאנו כל כך מחכים לה. המתחם החדש שניתן לשימוש ללא כל עלות מאפשר לתושבי הקריות לקבל את החיסון במקום נוח ומרווח עם שפע מקומות חניה וקרוב לבית", ציין דותן שלום מנכ"ל הקניון.

על אף שהמתחם שהושק בד בבד עם תחילת הסגר השלישי, חנויות הקניון המוגדרות כחיוניות בתחומי הסלולר, המזון והציוד המשרדי ממשיכות לפעול כרגיל בניהן שופרסל, רולדין, סופר פארם, Go mobile, אופיס דיפו, אושי אושי, ועסקים אחרים.

מתחם החיסונים יפעל במהלך כל השבוע. מידע נוסף וזימון תורים דרך מוקד כללית - 2700*

מוקד חיסונים קניון שער הצפון. יחצ,
מוקד החיסונים בקניון שער הצפון/יחצ

עובדי המועצה האזורית באר טוביה נרתמים לסייע לתושבים בני הגיל השלישי ומסיעים אותם אל מוקדי החיסון נגד קורונה, אשר נמצאים בערים רחוקות כמו אשקלון, אשדוד, רחובות או ראשון לציון. לשם כך, המועצה פרסמה מספר טלפון ייעודי ומי שמתקשה בהגעה אל היעד, עובדי המועצה נרתמים עבורו.

ראש המועצה, קובי אביבי: "החוסן הקהילתי מתחיל בבריאות איתנה ושמירה על באר טוביה ירוקה מקורונה. כחלק מהדאגה לתושבים והרצון לסייע בידם להגיע אל מוקדי החיסון, העמדנו שירות לטובת בני הגיל השלישי ובמקביל פניתי לנציגי משרד הבריאות באזורנו על מנת להעמיד מוקדי חיסון במועצה לטובת האוכלוסייה המבוגרת. בנוסף, דרשתי מפיקוד העורף להציב אצלנו עמדות לדיגום קורונה על מנת להתמודד בצורה מיטבית ויעילה יותר עם הקורונה".

חיסונים בבאר טוביה. יחצ,
כולם מתגייסים. התחסנות בבאר טוביה/יחצ

מודרנה, חברת תרופות וביוטכנולוגיה אמריקאית שקיבלה את אישור ה- FDA לחיסון הקורונה שפיתחה, בחרה בענקית התוכנה SAP לסייע לה בהפצת החיסון בעולם.

מודרנה היא חלוצה ומובילה בפיתוח תרופות וחיסונים בשיטת RNA שליח (mRNA). החיסון שפיתחה עבור הקורונה, mRNA-1273, קיבל לאחרונה אישור חירום לאחר שסיים את שלב הניסויים הקליניים בהצלחה. החברה עתידה להשתמש בפתרונות של SAP לשרשרת אספקה דיגיטלית שיסייעו לה עם הסריאליזציה וההפצה של החיסון בעולם.

חיסונים דורשים תנאי אחסון מסוימים כדי לשמור על יעילותם. כדי להבטיח שהם יישארו אפקטיביים גם לאורך שרשרת האספקה ברחבי העולם, ספקי שירותים לוגיסטיים זקוקים לתהליכים עמידים, כוח אדם מיומן, מתקנים וציוד מתאים, ורשת משלוחים איתנה על מנת להתמודד עם היקף המשלוחים חסר תקדים.

פתרון SAP Advanced Track and Trace for Pharmaceuticals מסייע למודרנה לעמוד ברגולציות ובחקיקה בינלאומית שנועדה למנוע תרופות מזויפות להגיע לחולים. היישום מספק מאגר סריאליזציה ארגוני, ניהול מספרים סידוריים, ויכולות דיווח רגולטוריות. כדי לאפשר שיתוף פעולה עם שותפי שרשרת האספקה שלה, מודרנה עושה שימוש ב- SAP Information Collaboration Hub for Life Sciences, רשת ענן ציבורית המאפשרת שיתוף פעולה עבור שותפי סחר בשרשרת אספקה בתחום התרופות.

Hub זה עושה שימוש ברשת דיגיטלית הבנויה על SAP Cloud Platform ומאפשרת לשותפי סחר לשתף ביניהם כמויות גדולות של נתוני סריאליזציה ונתוני איתור נלווים (associated traceability data), וכך לעקוב אחרי תחנות החיים של החיסונים הרשת. כוללת גם מאגר אימות מבוסס בלוקצ'יין המסייע בהסרת מוצרים מזויפים לאורך שרשרת האספקה וזאת על מנת לעמוד בחקיקה בארה"ב הכוללת אימות חבילות מוצרים פרמצבטיים במקרה של החזרות או לכאורה מוצרים חשודים.
מודרנה עובדת עםSAP S/4HANA פתרון ה- ERP של SAP ופתרונות ייעודיים של SAP לניהול שרשרת האספקה, כגון פתרונות תכנון, הפצה ועקיבות.

קמעונאות וחנויות

רשת עצמל'ה ממשיכה לצמוח ופותחת סניף חדש בראשון לציון בהשקעה כוללת של כ- 1 מיליון שקל. הסניף החדש של עצמל'ה, הממוקם ברחוב ילדי טהרן 6 בראשון לציון יחליף את הסניף הקיים בקניון סינימה סיטי ראשון לציון ויציע מגוון רחב של ריהוט, אביזרים וטקסטיל לחדרי ילדים נוער ותינוקות.

הסניף החדש, הינו אחד מבין 13 סניפי הרשת ומשתרע על פני כ- 450 שקל מ"ר לעומת הסניף הקודם שעמד על כ- 280 מ"ר בלבד. בכך, מציע ללקוח חוויית קניה מהנה יותר ואת האפשרות להתרשם ממגוון גדול יותר של רהיטים ואביזרים משלימים לחדרי הילדים.

בימים בהם הקניונים נסגרים ונפתחים לעיתים קרובות לאור התפשטות נגיף הקורונה, החליטה רשת עצמל'ה למקם את הסניף החדש בראשון לציון ברחוב מרכזי בעיר בניגוד לסניף הקודם שממוקם בתוך קניון סינמה סיטי ובכך לאפשר לצרכנים להגיע לחנות הרחוב גם כאשר הקניונים נשארים סגורים. במסגרת הקמת הסניף החדש, הצרכן יוכל לקבל חווית קנייה מהנה יותר בחנות חדשה וגדולה.

אריאל תובל, בעלים ומנכ"ל רשת עצמל'ה, מוסר: "במציאות הדינמית בה אנו חיים בתקופת הקורונה, חשוב לנו לתת מענה לקהל לקוחותינו ולכן החלטנו להעביר את סניף ראשון לציון לרחוב הפתוח מול הסינימה סיטי על מנת לאפשר לצרכנים לרכוש את המוצרים בצורה פיזית גם בזמן שהקניונים נשארים סגורים. כרשת מובילה ומתקדמת, חשוב לנו להתאים את עצמנו למציאות המשתנה על מנת להעניק ללקוחותינו חווית שירות וקניה טובה ביותר".

חנות עצמלה. יחצ,
חנות עצמלה/יחצ

מותגים

חברת "קרשר" (KARCHER), החברה המובילה בשוק העולמי בתחום מכשירי ניקיון וטכנולוגיות חדשות בענף מכשירי הניקיון, משיקה בימים אלו מהפכה בתחום מוצרי הניקיון הנטענים באמצעות סוללות (ללא צורך בכבל חשמל), פורצות דרך באיכות ובטכנולוגיה שלהן. כל הסוללות הן בעלות צג דיגיטלי המאפשר למשתמש לקבל נתונים בכל שלב בזמן טעינת הסוללה ובזמן השימוש במכשיר. הצג מראה את זמן השימוש בסוללה וכמה זמן נשאר לשימוש בסוללה עד להטענתה מחדש.

סדרת מכשירי הניקוי האלחוטיים עם הסוללה הנטענת של "קרשר" (KARCHER) כוללת מכונת שטיפה בלחץ, אקדח שטיפה ידני , שואבי אבק, מפוח ועוד.

מכונת שטיפה בלחץ של קרשר. יחצ,
מכונת שטיפה בלחץ של קרשר/יחצ

ועוד מקרשר: חברת "דן שלדן", הנציגה הבלעדית של החברה, תחל בשנת 2021 לשווק לראשונה בישראל מכונות לשטיפת מכוניות מדגם CB3 המיועדת לשטיפת מכוניות, ג'יפונים ורכבי שטח עד לגובה 2.80 מטר. המכונה מדגם CB3 מתאפיינת בטכנולוגיה מתקדמת ביותר ובנויה מחומרים עמידים בפני חלודה. שלדת המכונה עשויה מאלומיניום מחוזק וצבועה בצבע RAL נגד חלודה, המכונה מצוידת במברשות מקצועיות ומתקדמות מבית VehiclePro ובמערכות הגנה חשמליות המגינות מפני פגיעות ברכב ו/או נזק לצבע הודות למערכת חיישנים הקוראת ומסננת את מיקום הרכב ביחס למברשות. המערכת החכמה מתחברת דרך ענן ומאפשרת העברת מידע רלוונטי על שטיפת הרכב בזמן אמת, למכונה גם מערכת בטיחות למניעת תאונות.

בנוסף, המכונה מצוידת במערכת לשטיפת גלגלים וג'אנטים ומחוזקת במכונה לשטיפה בלחץ מתקן.
את המכונה אפשר לתכנת במספר רב של תכניות שטיפה כמו שטיפה בסבון אלקליני, שמפו או בווקס ו/או שליטה בזמן ובתכנית השטיפה בהתאם לצורך כמו כן, ניתן להפעיל את המכונה בכרטיסים מגנטיים וללא צורך במפעיל חיצוני.

תומס וייס סמנכ"ל השיווק של קרשר ישראל: "בשנת 2021 תתקין החברה אצל יבואני רכב מוסכים ובתחנות דלק כ-10 מתקנים לשטיפת מכוניות. מחיר לכל מתקן כ-225 אלף שקל".

מכונת השטיפה של קרשר. יחצ,
מכונת שטיפת הרכב של קרשר/יחצ

חגיגות סוף 2020 יהיו באווירה ביתית במיוחד השנה ואין כמו סידור פרחים נוצץ בליווי בקבוק יין לקבל את 2021 בבית. רשת ZER4U מציעה מגוון סידורים ומתנות נוצצות לסוף השנה לבת הזוג, משפחה, חברים, וגם הביתה עם מבצע מיוחד: קונים ממגוון הזרים והסידורים ב- 159 שקל ומקבלים בקבוק קאווה ב- 9 שקלים בלבד.

השנה לכבוד סוף השנה האזרחית מציעה זר פור יו מעבר למתנות וסידורי הפרחים הקלאסיים, שכוללים גם את מגוון פרחי החורף, סידור "NEW YEAR" מיוחד עם ים של ורדים אדומים בקופסא מפוארת ובתוכן הפתעה - בקבוק קאווה CASTELL DEL TERME. מחירים לסידורי סופשנה: 99-399 שקל.

רשת ZER4U מציגה מגוון מתנות בקטגוריות שונות ובהתאם למקבל המשלוח: מתנות רומנטיות לבן/בת הזוג - זרי פרחים, סחלבים , עציצים, מתנות אישיות - מוצרי טיפוח ופינוק, סידורי פרחים, מארזי שוקולד, יינות ואלכוהול משובח לחגיגות אינטימיות ולשנה חדשה פורחת וטובה שתהיה לנו.

להזמנת משלוחים בפריסה ארצית : 5444* / www.zer4u.co.il

זר פור יו. יחצ,
זר פור יו/יחצ

לקראת הנובי גוד קומפלקס האופנה T&E משפרעם יוצא במבצע הזמנת שמלות ערב און ליין ב-50% הנחה במשלוח עד בית הלקוח. במידה ואינך מרוצה מהשמלה ניתן להחזירה ולקבל את סכום הקנייה בחזרה. המבצע עד 30.12.

לדוגמא: שמלת ערב ב-1,700 שקל במקום 3,400 שקל ושמלה של 2,980 שקל המחיר של 1,490 שקל.

שמלות של T&E. יחצ,
שמלה של T&E/יחצ

רגע לפני הסגר השלישי קסטרו משיקה את קולקציית REALXED by CASTRO, עכשיו במחיר מיוחד - 2 פריטים ב-200 שקל. זו קולקציה חורפית מבדים טבעיים, רכים ונעימים שאפשר ללבוש גם בבית וגם בחוץ. בקולקציה פוטרים עם דמויותיהם של סנופי וחבריו, באגס באני ועוד בצבעוניות של שחור, קאמל, אפור, ורוד, לבן וחימר, עם הדפסים גדולים לצד הדפסי all over בגזרות נינוחות ובדים רכים במיוחד. עוד בקולקציה מערכות לבוש של טופ בגזרת אוברסייז ומכנסי אוברסייז בגזרה ישרה עם קשירת סרט סאטן, מבדי ריב מלאנז' סופר רכים, בצבעיים טבעיים יפהפיים של מרווה (ירוק אפרפר), אפור ואופוויט. ניתן לערבב בין החלקים ובין המידות לנוחות והתאמה מושלמת.

להשיג באתר קסטרו: https://www.castro.com/women/our_favorites/relaxed_by_castro

מחיר: טופים/פוטרים: 129.90-169.90 שקל. מכנסיים: 129.90-149.90 שקל. עכשיו בסייל החורף - 2 פריטים ב- 200 שקל.

מכנסי קסטרו. שרבן לופו,
מכנסי פוטר של קסטרו/שרבן לופו
  • חגיגות הקורונה - פריטים שישדרגו את הערב
  • מארז שמגיע בצורת ספר בשם "World of Wine" הכולל בתוכו משאבת ואקום, פותחן , סכין קילוף לפקק, שני פקקי יין סיליקון, ומארז עם חמישה אביזרים ליין בקופסה מעוצבת בצורת בקבוק. 79 שקל
  • ערכת ברמן פרימיום תסגור לכם את הפינה עם שייקר נירוסטה הכולל מסננת מובנית וסוגר הרמטי, מדיד כמויות למזיגה מדויקת של משקאות, מלקחיים לקרח, כפית ערבוב, פותחן שטוח ועוד. 139 שקל
  • ומה עושים כאשר אנו פותחים בקבוק יין אך לא מסיימים אותו? כולנו נתקלים בבעיה הזו ובמרבית המקרים פשוט נאלצים לזרוק את הבקבוק בכדי שלא יתקלקל. בדיוק לצורך כך משמש מארז האיטום שכולל מכשיר ואקום לאיטום של בקבוקים אחרי פתיחתם. המכשיר יאפשר לכם לאטום כל בקבוק יין פתוח ולשמור על טריותו לאורך זמן. כדי לחלץ את הפקק מגיע המארז עם פותחן אלקטרוני שבלחיצה פשוטה חולץ את הפקק בתוך שניות ועם קולפן לחיתוך כיסוי הפקק. מארז פותחן אלקטרוני ואיטום - 259 שקל
מארז חמישה חלקים בקופסה בצורת בקבוק. יחצ,
מארז חמישה חלקים בצורת בקבוק/יחצ

King Koil מבית עמינח מציג את ה"רולס רויס" של השינה: King Advance - חווית שינה מושלמת עם טכנולוגיה פורצת גבולות המאפשרת למצוא את הזווית הנוחה לכל שריר בגוף, במחיר מבצע לסוף שנה של 16,990 שקל.

מערכת שינה King Advance, מערכת שינה אגרונומית, המתכווננת בצורה מושלמת לגוף ולתנוחת השינה, מעוצבת בשיא הקידמה והטכנולוגיה: 4 מנועים שקטים ועוצמתיים מבית OKIN מותג גרמני מוביל בעולם, מפרקים מתכווננים המאפשרים תנוחות וזוויות שינה מגוונות, מערכת מתכווננת המונעת שחיקה וחיכוך בעת השימוש במפרקי הגב והרגליים ותורמת לתנועה חלקה רציפה ושקטה, מערכת עיסוי בעלת שני מנועים הממוקמים באזור הגב והרגליים המעניקים עיסוי ב-12 תוכניות שונות עם טיימר אוטמטי לכיבוי, שלט אלחוטי ותאורת לילה בבסיס המיטה.

מערכת השינה המתקדמת בעולם מגיעה עם המזרן הטוב בעולם iSpace המזרן הראשון והיחיד בעולם, המשלב טכנולוגיה וחומרים שפותחו במיוחד עבור האסטרונאוטים האמריקאים במעבדת החלל של נאס"א. החל מקפיצים בעלי 5 אזורי נוחות, דרך מרכז בריאותי ועד לבד נושם.

מידות: 160/200 במחיר מבצע מיוחד: 16,990 שקל במקום מחיר מחירון 29,830 שקל

קינג אדוונס עמינח. יחצ,
במחיר רצפה. קינג קויל אדוונס/יחצ

רשת חשמל נטו משיקה בימים אלה מייבש שיער מקצועי מבית CARRERA, דגם AC HAIR DRYER NO0631 - מייבש שיער מקצועי באיכות של סלון יופי, מנוע AC עוצמתי, עם הספק של 2,400 וואט, אלמנטים ארגונומיים מגומי סביב הידית לשימוש קל ואחיזה צמודה ובטוחה, מגיע עם 3 רמות חימום, 2 רמות מהירות, ואפשרות זרם קר. בנוסף, זרם האוויר מועשר בשמן ארגן וקרטין, העוזרים לבסס את מבנה השיער, להגביר את האלסטיות ולהוסיף נפח.

מחיר : 699 שקל, ניתן להשיג ברשת חשמל נטו ברחבי הארץ

מייבש שיער קאררה. יחצ,
מייבש שיער קאררה/יחצ

חברת OIG, משיקה מסחטת מיצים פתח רחב 200H חדשה מבית HUROM, קפיצת דרגה בעולם הסחיטה עם מסננות בעיצוב חדש, ללא רשת. מסחטת HUROM H200, זוכת הפרס היוקרתי "פרס חדשנות למטבח 2020", מגיעה עם פתח רחב יותר, מגש הזנה שופע, הרכבה מהירה, ושקטה. בנוסף, בזמן שהמסחטה עובדת, ניתן להוסיף מרכיבים, בזמן הסחיטה, המכונה מייצרת כמות מינימלית של חום חיכוך וחמצון לשמירה על טעם, צבע וחומרים מזינים.

מחיר - 3,990 שקל. ניתן להשיג ברשת אל"מ, חשמל נטו, וחנויות חשמל המובחרות.

מוצר חדש של OIG. יחצ,
מסחטת המיצים של OIG/יחצ

רשת נעלי TOGO משיקה בימים אלה את קולקציית הבוקרים במגוון עיצובים, טקסטורות וצבעים של נעליים ואקססוריז אופנתיים. טרנד המערב הפרוע חוזר השנה ומתכתב עם צבעוניות חורף 2020-2021 המתאפיינת בצבעי אדמה במבחר גוונים של חום וכתמתם.

הקולקציה מציעה מגוון מגפונים באורכים שונים בשילוב ניטים מוזהבים, עקבי צ'אנקי כיאה לטרנד, דוגמאות רקמה טקסטורת קרוקו והדפס מנומר שפשוט מסרב לצאת מהאופנה. גם האקססוריז מגיעים השנה ברוח טרנד המערב הפרוע, ביניהם צמידים בשילוב חרוזי מתכת יחד עם נוצות ,צעיפים מחממים ותיקים בגווני אדמה . כל אחת תוכל למצוא את הפריט שיהפוך את החורף הקרוב למערב הפרוע עבורה.

מגפי בוקרים TOGO. אמיר יהל,
מגפי הבוקרים של TOGO/אמיר יהל

עידו לוינסון, היינן הראשי של יקבי ברקן בעל התואר היוקרתי והמשמעותי ביותר בעולם היין Master of Wine, יערוך סדנת טעימות וירטואלית מיוחדת של יינות מסדרת BETA המרתקת לרגל חגיגות סוף השנה האזרחית. במהלך סדנת היין החווייתית יספר אודות סדרת היינות BETA לצד טעימות של שלושת היינות הייחודים והמשובחים בסדרה: הריזלינג הארומטי והחצי יבש מכרם בר גיורא, המראווי, זן לבן מקומי עתיק ויחודי, גם הוא מבר גיורא, הארגמן הפירותי והעשיר בטעם ובצבע.

סדרת BETA מיועדת לצרכני היין החדשניים וההרפתקנים, המעוניינים לחוות זנים ויינות המתרחקים מן הזרם המרכזי אל עבר קצוות היצירה האישית. סדרה כזו מאפשרת להפיק יין מיוחד גם אם מדובר בכרם אחד בלבד, קטן וייחודי, או באצוות חבית קטנה ויוצאת דופן כל כך שהיא מצדיקה יין אחד, נפרד, שייוחד רק לה.

סדנת הטעימות החווייתית תערך ביום חמישי ה- 31.12.20 בשעה 21:00. הסדנה בעלות 240 במקום 260 שקל - https://bit.ly/3mJvnx7

עידו לוינסון וצוות יינות ברקן. יחצ,
עידו לוינסון והצוות/יחצ

מותג הלייף סטייל והטיפוח, SABON מרחיב את קולקציית מוצרי הטיפוח לגוף ומשיק בימים אלה שני מוצרי טיפוח חדשים וחיוניים לגוף: Beauty Oil - שמן מזין לגוף ולשיער, המעניק זוהר מידי ואפקט הארה ו-Repair Body Cream - קרם גוף עשיר אך קליל, אשר מזין את העור באינטנסיביות, שומר על העור ומסייע לשיקום עור יבש.

שני המוצרים החדשים מצטרפים לקולקציית מוצרי הגוף הכוללת: Body Lotion (קרם גוף) Silky Body Milk, (חלב לגוף) ו- Body Gelee (ג'ל לחות לגוף).

BEAUTY OIL-Hair & Body - שמן לגוף ולשיער, קל משקל ונספג במהירות, המזין את העור והשיער באופן מיידי, מעניק לו אפקט זוהר והארה. השמן בעל פורמולה ייחודית טבעונית המבוססת על שמן בוטני, 93% ממקורות טבעיים. נטול, פראבנים, סיליקון וללא שמן מינרלי ומועשר בתערובת של 4 שמנים בוטניים משובחים מאזור אגן הים התיכון: ארגן, חוחובה, קמליה ומקדמיה. התרכובת מכילה חומצות שומן אשר מזינות ומרככות את העור ואת השיער. הטקסטורה הקלילה של השמן, חלקה כמשי, חודרת מיד לעור ומשאירה את פני העור נקיים ויבשים, מה שמעניק הזנה עמוקה ומשפר את מרקם ומראה העור. השמן מסייע בהשגת עור ושיער רכים וקטיפתיים, בעלי מראה מטופח וניחוח עדין שנשאר לאורך שעות ארוכות.

מחיר: 99 שקל ל-100 מ"ל

Repair Body Cream - קרם קליל בעל נוסחה עשירה, עם ריכוז גבוה של חמאת שיאה מזינה, מגן על העור ומשקם עור יבש. הנוסחה הייחודית נרקחה עבור עור יבש עד יבש מאד, עם פעולה מיוחדת לשיקום עמוק, חידוש העור ושיפור גמישותו. הקרם בעל פורמולה ייחודית טבעונית, 85% ממקורות טבעיים, נטול פראבנים, סיליקון וללא שמן מינרלי, מועשר בחמאת שיאה מזינה, תמצית צמח ורד היריחו העשיר בלחות ושמני קנולה לתוספת חיונית של תועלות לחות. הטקסטורה העשירה נספגת בעור במהירות ומותירה אותו רך, גמיש, חלק וללא עקבות שומן.

מחיר: 99 שקל ל-200 מ"ל

SABON. רונן מנגן,
המוצרים החדשים של SABON/רונן מנגן

מותג הלמברוסקו האיטלקי EMILIANO מציג סדרת יינות מבעבעים, BIANCO (לבן), ROSO (אדום) ו- ROSE (רוזה) לרגל חגיגות סוף השנה ותחילת שנת 2021. למברוסקו EMILIANO מבעבע חצי יבש איכותי, בעל שיעור מתון של כוהל בנפח, עדין, פירותי ובעל מתיקות עדינה. התסיסה של למברוסקו אמיליאנו נעשית במכלים ייעודיים לתסיסה ורק לאחריה, הנוזל המותסס נמזג לבקבוקים.

למעלה מ-90% מבקבוקי הלמברוסקו מגיעים מאזור אמיליה - רומנה שבצפון איטליה, שם ייצור הלמברוסקו הינו מסורת של מאות שנים וזהו מקור הענבים והיין. תהליך התסיסה: ענב הלמברוסקו אינו מתוק במיוחד בפני עצמו, ומשקאות הלמברוסקו המתוקים מקבלים את מתיקותם באמצעות תהליך ההתססה.

מחיר מומלץ לצרכן: 30 שקל, ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות וחנויות היין ברחבי הארץ

רוזה אמיליאנו טמפו. יחצ,
רוזה אמיליאנו/יחצ

מותג טיפוח הפרימיום הבינלאומי LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק לראשונה בישראל סדרה חדשנית טיפולית לאזור עיניים בשם דיופטי (DIOPTI), פרי פיתוח מדעי של מעבדות ליראק פריז בשיתוף אוניברסיטת העיניים ע"ש רוטשילד בפריז. הסדרה בעלת פטנט חדש רשום עם תוצאות קליניות מוכחות תוך 14 יום.

סדרת דיופטי בטכנולוגיית אנטי בלו לייט. בלו לייט - האור הכחול המוקרן ממכשירי הסלולאר, מחשבים ומסכים. הקרינה מאיצה את הזדקנות העור, יוצרת קמטים עמוקים וקמטוטים, גוון עור עמום וחסר חיוניות, מזרזת תהליכי פיגמנטציה וכתמים על גבי העור ומעודדת יצירה של רדיקלים חופשיים, האחראים לתהליכי חמצון מזיקים בגוף: היא חודרת לעומקו של העור, לשכבת הדרמיס, וגורמת נזק לאלסטיות של חומרי התא, ובראשם הקולגן.

סדרת דיופטי בעלת פטנט חדש רשום ומסייעת לנטרול השפעות הקרינה. כל המוצרים מועשרים בפפטידים פעילים ושלושה סוגי חומצה היאלורונית, ומצליחים להפחית באופן משמעותי נפיחויות, בצקות וכהויות מסביב לעיניים, אשר נובעות בחלקן הגדול מן הקרינה המופקת מהמכשירים הסלולאריים והסביבה הדיגיטלית בה אנו חיים.

סדרת דיופטי כוללת ארבעה תכשירים המועשרים בפפטידים פעילים ושלוש סוגי חומצה היאלורונית - פטנט יחודי של חברת ליראק פריז: חומצה מקופסלת , חומצה ממריצה וחומצה מחליקה. כל מוצר בסדרה ייעודי לטיפול בבעיית עור ספציפית באזור העיניים: הפחתת כהויות (עיגולים שחורים), הפחתת נפיחויות ('שקיות' מתחת לעין), טיפול בקמטי הבעה ויובש מסביב לעיניים, טיפול ממוקד בסימני עייפות (מבוסס על טכניקת מזותרפיה).

מחיר מומלץ למוצרי הסדרה: 129 שקל למוצר.

ליראק פריז. יחצ,
ליראק פריז/יחצ

כאשר יותר ויותר גברים בוחרים במראה מזוקן - הופך קוצץ הזקן לחבר הקרוב של הגבר עם עליה ברמת הדרישות: החל אפשרות לקצוץ שיער באורכים שונים, דרך אפשרות להשתמש בשיער רטוב או יבש ועד לניידות ושימוש בכל מקום

תקופות ממושכות של מספרות סגורות יחד עם חוסר החשק לצאת מהבית בימי החורף הקרים מביאים בתקופה האחרונה יותר ויותר גברים ישראלים ללמוד כיצד לספר ולתחזק את הזקן בעצמם. בתוך כך הופך קוצץ זקן איכותי לפריט חובה שיציל אתכם מתספורת מביכה, עקומה וחובבנית.

קוצץ הזקן Stubby של מותג החשמל הגרמני - Fakir שמגיע בימים אלו לישראל מעוצב במיוחד לתת מענה לכלל הצרכים של הגבר המזוקן: סכין מפלדת אל חלד המצטיינת בחדות יוצאת דופן מאפשרת חיתוך מדויק וחלק, עם אפשרות קיצוץ של כל סוגי השיער: החל מעבה דרך שיער רגיל או רך, בצורה המאפשרת קיצוץ של פאות לחיים, שיער גוף או זקן. כמו כן מתאים Stubbyלכל אורך שיער, ומצטיין בעיצוב ארגונומי לאחיזה יציבה, יכולת לעבוד בצורה אלחוטית או בחיבור לחשמל ואפשרות שימוש בשיער רטוב או יבש.

על מנת להתאים לכל אורך תספורת נע טווח הקיצוץ של Stubby בין 20 אפשרויות אורך שונות (0.5 עד 10 מ"מ בטווחים של 0.5 מ"מ בכל פעם) במנגנון כוונון בחזית המכשיר המאפשר לקבוע בקלות ובנוחות את מידת האורך הרצויה. בנוסף, העיצוב הארגונומי של המכונה מעניק אחיזה יציבה בזמן השימוש מבלי לדאוג שהיא תחליק או תיפול מהידיים.

קוצץ שיער של FAKIR. יחצ,
קוצץ זקן של Fakir/יחצ

בימים אלה בהם החורף כבר בפתח, מה יותר טוב מלהתפנק בשתיית קפה חם להתרעננות בשעות הבוקר או לתת 'בוסט' של אנרגיה בשעות הערב לאחר יום עבודה ארוך. כל אחד אוהב לשתות את הקפה שלו בצורה אחרת, אבל כולנו אוהבים את הפינוק הקטן ליד הקפה, שעושה את כל ההבדל.

Twix, החטיף המוכר של חברת MARS, ענקית הממתקים הבינלאומית, הוא חטיף עשוי מביסקוויט פריך, מעליו שכבת קרמל קרמית ועשירה וכיסוי שוקולד חלב עדין, האהוב על ידי צעירים ומבוגרים כאחד. לא בכדי הוא נחשב לפינוק המושלם לצד הקפה: הוא מגיע במגוון אריזות בגדלים שונים, מבודדים ועד מאגדות, ניתן להסתובב איתו בתיק כשמזג האוויר קריר והוא מעלה את מצב הרוח באופן מיידי.

Mad4Twix: מעבר להנאה של שתיית קפה עם Twix מתוק, ניתן גם להשתתף בפעילות מתוקה ו"משוגעת" ברשת - כל מי שירכוש אחד ממוצרי Twix מוזמן להיכנס לאינסטגרם של twixisrael, להשתתף בפעילות #Mad4Twix ולקבל אפשרות לזכות במכונת קפה ובמגוון פרסים, במהלך חודש ינואר 2021.

הטוויסט של ה- Twix: כל מי שרוצה ליהנות בדרך ייחודית מהחטיף המתוק יכול להניח אותו בכוס הקפה ולהשתמש בו כקשית לשתייה כשהארומה הפעם תהיה מיוחדת במינה. אפשר אף לערוך תחרות חברתית משעשעת של שתיית הקפה עם ה- Twixבתור קשית.

מחיר מומלץ לצרכן:

3.9 שקלים לחטיף במשקל 50 גרם
10.9 שקלים מאגדת של 5 חטיפים
14.9 שקלים מארז Sticks Twix
21.9 שקלים Mini's 403 גרם

חטיף טוויקס. מארס,
יאם יאם. טוויקס/מארס

רשת בנא משקאות משיקה מגוון מהדורות אלגנטיות ובלעדיות של יינות מבעבעים ולבנים, לפתיחת השנה האזרחית החדשה. את קטגוריית היינות המבעבעים מובילים: בורגו סולה, בקסברג ברוט ולמברוסקו פיקאסו.

  • משקה מבעבע ארומטי - בורגו סולה רוז.משקה פירותי מבעבע וקליל בעל ארומות מפתיעות של ורדים, שמגיע מיקב DECORDI המוכר באיטליה ועשוי בבסיסו מענבים ותמציות ייחודיות של מי ורדים. מומלץ להגשה כאפריטיף, לצד מנות קלות או קינוחים בטמפרטורה של 4-6 מעלות. ארץ ייצור: איטליה I 750 מ"ל I אחוז אלכוהול: 5.5%. מכיל 53% יין מבושל כשר לפסח וכל ימות השנה בהשגחת בד"ץ בית יוסף ובאישור הרבנות הראשית לישראל. מחיר: 59.9 שקל
  • יין מבעבע בקסברג ברוט דרום אפריקאי. היין עשוי מ-53% שרדונה ו-47% פינו נואר בשיטה המסורתית של תסיסה שנייה בבקבוק ובעל סיומת ארוכה, עדינה ומעט ספייסיות בגוון צהוב קש עדין. היין מתאים לאירועים יוקרתיים ומפנקים לפתיחת השנה החדשה, ומכיל 12% אלכוהול. כשר בהשגחת OU. מחיר: 99.9 שקל
  • יינות למברוסקו מבעבעים קלילים אלגנטיים ומעודנים בעלי ארומות פירותיות מאזור אמיליה - רומאנה שבאיטליה. יין רוזה חצי יבש בעל צבע אדום מבריק בניחוחות מרעננים וטעמים מודגשים של פירות אדומים וארומה מעודנת של פירות יער, תות שדה ואוכמניות. יין לבן חצי יבש בעל צבע צהבהב בניחוחות מרעננים וטעמים מודגשים של פרי לימוני קיצי וארומה מעודנת של פירות הדר. יינות פיקסו מתאימים לכל טעם וכל הזדמנות ומומלצים להגשה כאפריטיף, לצד מנות קלות או קינוחים בטמפרטורה של 6-8 מעלות. ארץ ייצור: איטליה I 700 מ"ל I אחוז אלכוהול: 9.5%. יין מבושל כשר וכל ימות השנה בהשגחת בד"ץ בית יוסף ובאישור הרבנות הראשית לישראל. מחיר: 39.9 שקל
  • יין אדיר כרם בן זמרה סוביניון בלאן לימיטד אדישן. יין בעל ריח מאופק ומורכב עם רמזים לאשכולית, אננס, דשא קצוץ ולמון גראס. טעם רענן עם חומציות טובה, איזון הרמוני בין עץ לפרי. סיומת פריכה ומענגת. כשר בהשגחת בד"ץ בית יוסף. מחיר: 80 שקל.
  • יין ריברטינלו מוסקטו. יין קליל ומרענן עשוי מענבי מוסקט מצפון איטליה. בעל ארומת מוסקט אופיינית עם רמז של ורדים והדרים, מאוזן ונעים לשתייה. היין בעל אחוז אלכוהול נמוך, מוגז מעט ובעל רמת מתיקות גבוהה. מתאים במיוחד לפתיחת ארוחה או לצד קינוחים מתוקים. ארץ ייצור: איטליה I 750 מ"ל I אחוז אלכוהול: 5%. כשר בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. מחיר: 49.9 שקל
בורגו סול של בנא משקאות. יחצ,
בורגו סול/יחצ

קלינקס, המותג הבינלאומי המוביל כבר 95 שנה ,המוכר בזכות נייר הטישו הרך והאיכותי מסייע לנו לשמור על עור הפנים העדין גם בחורף. בימים אלה משיק המותג Kleenex , את Kleenex Lotion החדש, טישו מועשר בקלנדולה, אלוורה וויטמין E ובמארז זוגי נח לנשיאה.

החידוש ב-Kleenex Lotion הינו תוספת הקלנדולה לפורמולת הלושן הייחודית ואריזה נוחה לנשיאה. זו תהיה הפעם הראשונה שמוצר מסדרת ה-Lotion האהובה והמוכרת כל כך של קלינקס ישווק באריזה רכה, נוחה לנשיאה, עד עתה מוצרי הסדרה בישראל שווקו בקופסאות בלבד, מה שהקשה מעט על הצרכנים לשאת את האריזה איתם לכל מקום. תוספת הקלנדולה ב-Lotion, ידועה כבעלת סגולות מרפא מזה מאות שנים ונועדה לסייע בהקלה על אף אדום ומגורה והמוצר אכן נבדק אל מול מוצרי הטישו השונים שלנו ונמצא כטוב ביותר למשימה זו.

במיוחד עכשיו, כאשר עונת החורף מאופיינת במקרי צינון רבים, קלינקס בא לתת את המענה הטוב ביותר לשמירה על העור המגורה מסביב לאף ולסייע בתופעה ה-"אף אפצ'י אדום". בימים אלה, חבילות הטישו הופכות לחלק בלתי נפרד מסל הקניות שלנו, והבית מתחיל להראות כמו נהר טישו לבן שעלה על גדותיו. אז נכון, שתפקידו של הטישו הוא לנגב את האף ולדאוג שלא נסתובב עם אפים מנוזלים ולא מקונחים, אבל לא רק. מרקמים מחוספסים של ניירות טישו, עלולים לגרום לגירוי אף מגורה ומנוזל גם כך, ולהגביר את האדמומיות ותחושת האי הנעימות.

גם המספרים לא משקרים. נתוני סטורנקסט מצביעים על גידול של כמעט 50% בשימוש בטישו בחודשי החורף אל מול חודשי הקיץ. על מנת לתת את המענה הטוב ביותר למי שסובל מצינון ונזלת, מצאו בקלינקס כיצד ניתן להקל על שגרת הצינון שלנו והשיקו במיוחד לשם כך את הטישו החדש, Kleenex Lotion- טישו מועשר בקלנדולה, אלוורה וויטמין E במארז נח לנשיאה.

ניתן להשיג את ה -Kleenex Lotion ברשתות השיווק והפארם החל מחודש דצמבר 2020.

קלינקס לושן. יחצ,
קלינקס לושן/יחצ

מי שבילה ביום שישי האחרון בקניון הזהב ונתקל באנשים על סולמות, צובעים בגווני תכלת חלון ראווה של אחת החנויות, ידע כי מדובר באירוע חגיגי לרגל השקת ה"לוסיד": מהדורה מוגבלת של מכשיר האייקוס המבוסס על חימום טבק, בגוון תכלת יוקרתי.

במסגרת השקת המהדורה המוגבלת, עיצבו בוגרות "שנקר" את חלון הראווה של חנות הדגל של המותג "אייקוס" בקניון הזהב בראשון לציון בגוונים תכולים עם הכיתוב DON'T EVER BE AFRAID TO SHOW OFF YOUR TRUE COLORS .

האייקוס הינו מוצר הדגל של החברה המיועד למעשנים בגירים והינו המוצר האלקטרוני הראשון בהיסטוריה שקיבל את אישור הFDA שקבע כי בשל היותו מבוסס על חימום טבק ולא על בערה הוא "מפחית באופן משמעותי את החשיפה לכימיקלים מזיקים" בהשוואה לעישון סיגריות.

פיליפ מוריס בע"מ פתחה את חנות האייקוס בקניון הזהב בחודש אוגוסט האחרון, במה שמסתמן כצעד נוסף קדימה אל היעד שהחברה הציבה לעצמה: להפוך את חזונה לעתיד ללא עשן בישראל, למציאות. חנות זו מצטרפת לחנות הדגל של החברה בדיזנגוף סנטר, תל- אביב, וללמעלה מ- 350 נקודות מכירה נבחרות ברחבי הארץ. מאז השקתו בישראל, אלפי מעשנים בגירים כבר נטשו את הסיגריות והצטרפו ל-11.7 מליון מעשנים בגירים ברחבי העולם שעברו להשתמש במוצר.

השקת ליין הלוסיד בקניון הזהב. יחצ,
השקת ליין הלוסיד בקניות הזהב/יחצ

רשת נעלי SCOOP יוצאת במבצע לקראת סגר שלישי, במסגרתו תשיק באתר האון ליין דגמים חדשים מקולקציית חורף 2021 עד 70% הנחה. המבצע כולל את מחלקות הנשים, גברים וילדים. בין הדגמים: מגפונים, מגפיים, נעלי בית, סניקרס, נעלי בובה, נעלי ספורט, מוקסינים, תיקים ועוד. המבצע ייערך באתר מכירות האון ליין של SCOOP https://scoopshoes.co.il/ בין 29.12 ל-15.1.

נעלי סקופ. שי יחזקאל,
נעלי סקופ/שי יחזקאל

מיסטר דונאטס משיקים מהדורה מיוחדת לנוביגוד וכריסמס. המהדורה כוללת דונאטס מיוחדים. העיצובים הייחודיים של המהדורה המיוחדת בצבעים שמחים ברוח הכריסמס בטעמי וניל, דובדבן ותפוח. מחיר מארז: החל מ-36 שקל מחיר ליחידה: החל מ-6 שקל. ניתן להשיג: https://mr-donuts.co.il/ ובסניפים.

מיסטר דונאטס לנובי גוד. יחצ,
מיסטר דונאטס/יחצ

רשת 'מקס ברנר' משיקה לרגל חגיגות סוף השנה האזרחית ותחילת שנת 2021 החדשה, קולקציית מארזים מיוחדת במהדורה מוגבלת. מארזי החג החדשים המעוצבים ברוח החג, הורכבו בשילוב של שמפניה MOET עם מיטב השוקולדים המוכרים והאהובים, לצד החדשים והמפתיעים ליצירת מקבץ אולטימטיבי של טעמים. המחירים נעים בין 194 ל-379 שקל למארז.

מארז מקס ברנר. יחצ,
מארז מקס ברנר/יחצ

מים ביאליק, השחקנית היהודייה אמריקאית שהתפרסמה כאיימי בסדרה "המפץ הגדול" והייתה מועמדת לפרס אמי בשנים 2012, 2013 ו-2014, פרסמה לאחרונה בפייסבוק שלה שהתחדשה לאחרונה בנעלי בית של חברת דפנה מבית "טבע נאות" מדגם "גל סופט" - נעלי בית פתוחות לנעילה קלה ומהירה עשויות קטיפה עם רפידה עבה ורכה וסוליית פוליאוריתן לעמידות לאורך זמן ונגד החלקה.

ביאליק פעילה למען ישראל וביקרה בישראל בשנת 2018 באתרי מורשת בירושלים ונפגשה עם הנשיא ראובן ריבלין. היא בת למשפחתו של חיים נחמן ביאליק.

דגם גל סופט של טבע נאות. יחצ,
דגם גל סופט של טבע נאות/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully