וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמצאה הנוסחה להצערת העור דרך הפה ולא דרך הזרקות?

27.12.2020 / 14:10

טיפולי הביוטי יעילים, אבל מאוד יקרים ודורשים מאמץ והזרקות. הכירו את טרנד הנוטרי-קוסמטיקה והפטנט החדש של סולגאר: תוספי תזונה שתורמים לטיפוח העור מבפנים: "מביא לתוצאות שנראות לעין"

קולגן היאלורוני של סולגאר. יחצ,
מפחית סימני הזדקנות. הפטנט החדש של סולגאר/יחצ

בשנים האחרונות, נוצר עניין רב סביב תחום טיפוח העור בקרב נשים וגברים כאחד. החיפוש אחר שיטות לנסות לעצור את סימני הזמן הוליד מגוון שיטות לשמירה על העור צעיר ורענן.

עד לא מזמן עולם הביוטי כפי שהכרנו אותו היה מחולק לשניים. מחד, מכוני יופי שמציעים טיפולי פנים בעלויות גבוהות הכוללים, בין היתר, זריקות והליכים פולשניים לא נעימים. מנגד, עולם מוצרי הטיפוח הביתי שבמרכזו קרמים להזנת העור, סרומים ייעודיים ומסכות מיוחדות במחירים נוחים לכל כיס, אשר מציעים פתרונות העובדים על העור בצורה חיצונית, אך לרוב ללא הצלחה כפי שמצופה.

לצד עולמות מוכרים אלו, נכנסו לתחום הביוטי שחקנים נוספים ששינו את תחום האנטי אייג'ינג בזכות פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. כאלו הם תוספי התזונה שהביאו איתם טרנד חדש - טרנד הנוטרי קוסמטיקה. הבשורה שהביאה איתה הנוטרי-קוסמטיקה היא הזנה וטיפוח העור מבפנים באמצעות תוספים שונים המכילים רכיבים תזונתיים, אותם לא ניתן להשלים דרך התזונה בלבד.

אף על פי שמדובר במושג חדש יחסית, נשות ישראל כבר החלו לשנן אותו באדיקות ותחום תוספי הטיפוח, ובייחוד הקולגן שצמח בעשרות אחוזים בשנה האחרונה. ניתן לייחס את ההצלחה גם לתקופה האחרונה, בה חל זינוק במכירות של תוספי קולגן וחומצה היאלורונית, זאת לאור שגרת החיים החדשה שהביאה איתה מגפת הקורונה שאילצה נשים וגברים כאחד למצוא פתרונות שיעזרו להם לשמור על הבריאות ועל הטיפוח, ולא להמתין לתור הפנוי אצל הקוסמטיקאית.

על פניו נראה כי מדובר בפתרון המושלם, אך חשוב לדעת מהי הדרך הנכונה לעשות זאת, ובאיזה תוסף לבחור מבין האפשרויות הרבות.

seperator

קולגן וחומצה היאלורונית הם שני מרכיבים בעלי תפקיד מרכזי במראה עור צעיר ורענן, המשלימים זה את זה, ומיוצרים באופן טבעי על ידי הגוף שלנו. ככל שהאדם מתבגר, קצב הייצור שלהם מתחיל לרדת באופן משמעותי, ואז מתחילים להופיע סימנים מוכרים של ההתבגרות, כגון, קווים דקים, אובדן גמישות, עור יבש, דק ומראה עייף. תוספי קולגן וחומצה היאלורונית באים לענות על צורך זה, ולהוסיף לגוף את שאבד לו עם הזמן, ובכך תורמים להתחדשות עור הפנים.

לתוסף התזונה של סולגאר - קולגן וחומצה היאלורונית, ישנו יתרון על פני האחרים, המבוסס על פטנט בינלאומי רשום של חברת ®Biocell לתחום הביוטי, שהצליחה לשלב במטריצה ביולוגית אחת, גם קולגן, וגם חומצה היאלורונית, במינון יעיל ובמנגנון ספיגה משופר.

"מדובר בתוסף היחידי בארץ המגיע בצורה של טבליה אחת ליום, המשלב את שני הרכיבים הללו יחד, בניגוד למוצרים אחרים הקיימים בשוק, שאינם פטנטים, והרכיבים בהם מופיעים בנפרד, מה שמשפיע על הספיגה בעור. בזכות הפטנט המינונים יכולים להיות גבוהים ואפקטיביים יותר, ומצריכים נטילה של טבליה אחת ביום בלבד, לעומת 2-3 כמוסות של מוצרים מתחרים. כמו כן, חשוב לציין שלא כל מוצר שיש בו קולגן וחומצה היאלרונית עובד, צריך לבדוק את המרכיבים לפני הרכישה ולהבין את הכמויות, ולא להתפתות לכל הבטחה המוטמנת בפרסום", אומר גיא מרקוביץ, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אמברוזיה סופהרב, יבואנית סולגאר.

עוד מסבירים לנו בסולגאר כי המטריצה הפטנטית עליה מבוסס המוצר, מכילה קולגן אשר עבר הידרוליזה. תהליך ההידרוליזה הוא תהליך המורכב מפירוק סיבי קולגן למולקולות קטנות ונוחות לספיגה. בצורה זו מתאפשרת ספיגה יעילה של מולקולות גדולות שללא הפטנט היו מתפרקות במערכת העיכול ולא נספגות באופן יעיל בשכבות העור. היתרון והמשמעות הבולטת של הפטנט הינה שהרכיבים המשולבים עברו מחקר קליני להוכחת ספיגה, יעילות ובטיחות השימוש. במספר מחקרים קליניים שנעשו עליו, הוכח שיפור בזמינות הביולוגית והספיגה של החומרים בגוף. בנוסף, הוכח כי הוא מעלה את אחוז הקולגן והחומצה ההיאלורונית בעור בנשים בגילאי 39-59, וכי הוא משפר את מראה העור ואף מפחית את סימני ההזדקנות בעור. זה מה שהוביל לתוצאות מרשימות של 76% פחות יובש, עלייה בגמישות, ותרומה למראה צעיר, רענן ומתוח יותר. חשוב לציין, שבכדי לראות תוצאות, יש חשיבות בהתמדה בנטילה.

"במשך יותר מ-70 שנה סולגאר מחויבת לסטנדרט זהב של איכות ומצוינות, המתאפשר באמצעות מחקר מתמיד ועדכני, שימוש בחומרי הגלם הטבעיים והאיכותיים ביותר ושיטות הייצור המתקדמות ביותר. כלו אלו הם נר לרגלינו ואנחנו מציעים שגרת טיפוח יעילה, שמאפשרת להתמיד בשימוש יום יומי, בפעולה פשוטה, קלה ועם מנגנון ספיגה משופר - מה שמביא לתוצאות שנראות לעין. לא סתם קולגן סולגאר הוא הקולגן הנמכר ביותר בישראל", מסכם מרקוביץ.

  • עוד באותו נושא:
  • ביוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully