וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: ההשקות בזום הופכות למסורת

רונית מטיאס

27.12.2020 / 14:16

וגם: צילומים תחת כיפת השמיים, פרוייקט חדש ברמת גן, אנדי רם קוסמטי וחברת האחזקות שמרחיבה את פעילותה בישראל

פטל בזום

עידן בר שליט וערן קראוס. יח"צ,
עידן בר שליט וערן קראוס/יח"צ

בכירי חברת אלקליל ממשיכים במסורת השקות בזום, וערכו השקה למותג הטיפוח ההוליוודי GLAMGLOW - מותג שהקימו לפני כעשור גלן ושאנון דלימור, שחיפשו מוצר שיכין את העור לצילום תוך כמה דקות. אחרי מחקרים הם פיתחו פורמולה המבוססת על חומרים פעילים, ובהשקעה של 80 דולר ייצרו כמות ראשונית שהעבירו לחברים לבדיקה והתנסות והשאר היסטוריה.

ב-2015 נרכש המותג על-ידי אסתי לאודר, והוא נחשב למותג בעל קצב צמיחה מהגבוהים בעולם עם מוצרים שנמכרים בעשרות מדינות. בסוף השבוע הושק סרום חדש המועשר בפפטידים, חומצה הילארונית ובתאי גזע המופקים מפטל המשמרים את הקולגן הטבעי בעור לחידוש ושיקום העור.

ערן קראוס, מנכ"ל גלאם גלואו ישראל ברך את הנוכחים או בעיקר הנוכחות, וסיפר כי מותג גלאם גלואו עבר תהליך של התבגרות, והפך ממותג של מסיכות, למותג המציע שגרת טיפוח מלאה לפי דאגות עור, והמוצרים מושקים תחת משפחות וכוללים מוצרי ניקוי, סרומים, מסיכות ולחויות, כל מה שכוללת שגרת טיפוח, קראוס הביע תקווה כי יפגשו במהרה מחוץ למסכים. את האירוע הנחה עידן בר-שליט, מנהל ההדרכה של גלאם גלואו שסיפר על יתרונות המוצר , העניק טיפים לשגרת טיפוח וענה לשאלות הרבות והמסקרנות.

seperator

עדות מקומית

אסי טוכמאייר, שרון חן ,ברק רוזן. אביב חופי
אסי טוכמאייר, שרון חן ,ברק רוזן/אביב חופי

בפיאצה המרכזית שבין מגדלי מידטאון תל-אביב, נערך טקס מצומצם לרגל השקת "עדות מקומית" - תערוכת צילומי עיתונות המתעדת את האירועים שמשקפים את המציאות שנכפתה עלינו. חלק גדול מהתצלומים מציגים את משבר הקורונה, סגר וריחוק חברתי, הפגנות, רופאים אמיצים וכל מה ששנת 2020 חרטה על דפי ההיסטוריה.

לנוכח התכנים, ולאור מיעוט אירועי תרבות, החליטה שרון חן מנכ"לית מידטאון, בצעד חסר תקדים, לקיים את התערוכה במרחב הציבורי הגדול במתחם, ולאפשר לקהל כניסה חופשית ללא תשלום. זו פעם ראשונה מזה 17, שהתערוכה יוצאת מחוץ לכותלי המוזיאון ומוצגת תחת כיפת השמיים.

חן אמרה שהם שמחים לארח את תערוכת "עדות מקומית" בשנה כה דרמטית, והמיקום המיוחד שלהם במטרופולין, יאפשר גישה נוחה לציבור רחב להגיע למקום ולצרוך תרבות בביטחה, ואמרה כי אין לה ספק שהציבור יתרגש להביט בתיעוד האישי של כל אחד מהצלמים הנפלאים שלכדו בעדשת המצלמה את כל מה ששנת 2020 מייצגת, וזו גם הסיבה שהחליטו לפתוח את התערוכה לראשונה ללא תשלום ולאפשר לקהל רחב להגיע למידטאון לאירוע חד פעמי.

אסי טוכמאייר וברק רוזן, בעלי ישראל-קנדה, גזרו את הסרט, דנה וולפיילר-ללקין, מייסדת התערוכה ואלדד רפאלי האוצר הראשי, העניקו פרסים לזוכי התחרות.

seperator

מבקרים וצומחים

כרמל שאמה  רון אבידן. אילן ספירא,
כרמל שאמה רון אבידן/אילן ספירא

רון אבידן, מנכ"ל אזורים, חנך את מרכז המבקרים של פרויקט EXCHNAGE RAMT GAN של אזורים ומגדל בטוח, שנפתח בהשקעה של כמיליון שקל בקומה ה-37 של מגדל ספיר שבמתחם הבורסה ברמת-גן. במרכז המבקרים שעיצבה האדריכלית דנה אוברזון, הוטמעו טכנולוגיות מתקדמות להקרנה ותצוגה ביניהן הקרנה תלת מימד של דגם מתחם הבורסה ברמת-גן בחדר הקרנה פרטי, חדר אירוח, מודל המדגים את השינוי התכנוני והאורבאני שיעבור מתחם הבורסה.

חברת אזורים הבונה את מגדל המגורים בפרויקט, החלה לשווק את הדירות בסוף נובמבר, ולאחרונה דיווחה כי בתוך שבועיים שווקו כ-170 דירות בהיקף של 439 מיליון שקל. אזורים ומגדל בטוח החלו לאחרונה בבניית הפרויקט הממוקם על המגרש בו עמד בית החרושת המיתולוגי של שוקולד עלית. הפרויקט, יכלול שני מגדלים על מגרש של כ 8.1 דונם וביניהם פארק ירוק, שטחי מסחר, ואזורי כושר ופנאי, בתכנון משרד האדריכלים יסקי מור סיוון.

את מגדל המשרדים הכולל 45 קומות בגודל של כ-60,000 מ"ר ושטחי המסחר בגודל של כ-3000 מ"ר, מקימה חברת מגדל ביטוח בהיקף השקעה של כמיליארד שקלים, לצידו יוקם מגדל המגורים שבנייתו החלה לפני מספר חודשים ושיתנשא לגובה של 55 קומות. אבידן העניק לראש העיר כרמל שאמה דגם עשוי קריסטל של הפרויקט, ואמר כי תכנון ובניית הפרויקט מסמלים יותר מכל את האופן בו נכון לחיות היום ובעתיד-מגורים לצד משרדים.

seperator

רם צומח

דודי פלד, מאיה גרינברג ואנדי רם. יח"צ,
דודי פלד, מאיה גרינברג ואנדי רם/יח"צ

קבוצת MORAZ צמחי מרפא הפועלת בעולמות Wellbeing וה- Wellness ומתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים פרא-רפואיים וקוסמטיים, לטיפול וטיפוח העור ומחזיקה בליין של תוספי תזונה, בחרה בטניסאי אנדי רם כפרזנטור של המותג. רם צפוי להצטלם בחודש הקרוב לקמפיין רחב שיעלה בסושיאל ובנקודות המכירה בהשקעה המוערכת במאות אלפי שקלים.

מאיה גרינברג , מנהלת השיווק של קבוצת MORAZ אמרה כי החיבור בין רם למורז מבטא קשר בין שני שגרירים ישראליים המביאים לעולם בהצלחה את היפה והטוב שבארצנו, רם מייצג איכות ומקצוענות ללא פשרות לצד היותו בקונצנזוס של ההוויה הישראלית והביעה תקווה כי ינגישו יותר את ערכי ומוצרי הקבוצה לקהלי היעד.

seperator

אספן מתרחבת

גיא פרג, שלמה דהוקי, רוני צארום, צופית הראל וסימה דהוקי. יח"צ,
גיא פרג, שלמה דהוקי, רוני צארום, צופית הראל וסימה דהוקי/יח"צ

אספן גרופ הודיעה על עסקה אסטרטגית להרחבת פעילותה בישראל, בעיקר בתחום המלונאות. אספן גרופ חתמה על הסכם עם חברת הנדל"ן פאי סיאם, שבבעלות היזם שלמה דהוקי. במסגרתה, תשקיע סכום כולל של כ-405 מיליון שקל בפאי סיאם תמורת הקצאת מניות בשיעור של 50% מהון המניות המונפק והנפרע של פאי סיאם. במקביל, ישקיע דהוקי כ-37 מיליון שקל באספן כנגד הקצאת מניות בשיעור 5% מהונה הרשום.

פאי סיאם עוסקת בייזום, תכנון, הקמה וניהול של נדל"ן מניב בישראל, בדגש על תחום המלונאות והדיור המוגן, ומתמקדת באזורי הביקוש, בעיקר בירושלים ובתל-אביב.

צופית הראל, מנכ"לית אספן גרופ אמרה כי פעילות פאי סיאם מתמקדת בהקמת מלונות באזורי הביקוש של תל-אביב וירושלים, והפעלתם או השכרתם באמצעות חברות מלונאיות מהמובילות בארץ ובעולם, והם צופים שנוכח החתימה על הסכמי השלום יחזור תחום המלונאות לפריחה ושגשוג, ויביא להשבחת הנכסים. כמו כן, הכניסה לתחומי המלונאות והדיור המוגן והרחבת הפעילות של אספן בישראל תאפשר לאספן לגוון את פורטפוליו הנכסים שלה ולפזר את סיכוניה העסקיים וציינה כי לפאי סיאם ניסיון עשיר של שנים רבות בתחומי הייזום והמלונאות, ושיתוף הפעולה בין הצדדים יביא ליצירת חברה חזקה, עם איתנות פיננסית גבוהה והון עצמי של כ-800 מיליון שקל, שתהנה מהיתרונות היחסיים שמביא עימו כל אחד מהצדדים לעסקה המשותפת.

דהוקי, אמר שהוא כי שמח על השותפות החדשה, והחיבור בין הצדדים וההון שיגויס, יאפשרו לפאי סיאם לבצע קפיצת מדרגה משמעותית בפעילותה, ולהאיץ את צמיחתה בשנים הבאות, וציין כי לאספן נכסים איכותיים עם פוטנציאל השבחה מהותי, וההשקעה שלהם במניותתיה, מהדקת את השותפות בין הצדדים.

seperator

שינוי בלייב

טל נחליאלי, רוני איתן, אילן כרבאסי ואורית קאופמן. יח"צ,
טל נחליאלי, רוני איתן, אילן כרבאסי ואורית קאופמן/יח"צ

חברת אומגהמדיקס השיקה במטה החברה את EmbraceRF-קו מכשירים חדש של חברת InMode הישראלית, אילן כרבאסי מנכ"ל חברת אומגהמדיקס משווקת המכשירים, אורית קאופמן סמנכ"לית החברה; ורוני איתן, מנהל שיווק אזור אירופה ומזרח תיכון של ImMode, התרגשו וצפו בד"ר טל נחליאלי, מומחה בכירורגיה פלסטית, שהדגים בלייב לצופים בזום את הטיפולים החדשים.

נחליאלי סיפר כי פלטפורמת EmbraceRF של InMode, מבוססת אנרגיית גלי רדיו, באמצעותם מתבצעת המסת שומן מקומית, מיצוק העור וחיזוק הרקמה באזור הטיפול, והוצגו אתגרים אסתטיים, שלא ניתן היה לטפל בהם ללא ניתוח. הידיות החדשות, תחת הפלטפורמה הייחודית EMBRACE RF, פותחו במטרה לאפשר תוצאות כמו של ניתוח פלסטי, ללא זמן החלמה משמעותי, ועם תוצאות אופטימלית לטיפולי גוף ופנים ללא סיכונים בטיפול אחד. בנוסף, מאפשרים לראשונה טיפול באזורים מאתגרים, שעד כה לא ניתן להם מענה הולם, מלבד ניתוחים.

seperator

וובינר טיוואני

שני כפיר, זאב לביא, אמה יאנג, סטנלי צנג, אילה טל וענבל אשר. יח"צ,
שני כפיר, זאב לביא, אמה יאנג, סטנלי צנג, אילה טל וענבל אשר/יח"צ

מרכז הסחר והחדשנות של טאיוואן בישראל, טאיטרה- ארגון טאיוואני ללא מטרות רווח הפועל ב-50 השנים האחרונות לקידום הסחר ופיתוח קשרים עסקיים בין טאיוואן לשווקים הבין-לאומיים, קיים וובינר בנושא "זרקור על טאיוואן - תעשיות האלקטרוניקה והתקשורת, שחשף מידע על תעשיות אלה, והציג הזדמנויות עסקיות שקיימות בטאייוואן עבור יבואנים בתחום האלקטרוניקה והתקשורת.

באירוע ששודר בזום ממשרדי טאיטרה בתל-אביב, נכחו סטנלי צנג, ראש המחלקה הכלכלית, נציגות טאיוואן בישראל; זאב לביא, סמנכ"ל קשרי חוץ ופיתוח עסקי, אגף יחסים בינלאומיים, איגוד לשכות המסחר; אילה טל, מנהלת פיתוח עסקי, מרכז הסחר והחדשנות של טאיוואן בישראל; מיטל מרגוליס לין, יועצת ומגשרת בין תרבותית ישראל-טייוואן, מייסדת Taiwanit, המתגוררת בטאיוואן; אמה יאנג, מנהלת מרכז הסחר והחדשנות של טאיוואן בישראל; ושני כפיר, מנהל פיתוח עסקי ומוביל תחום החדשנות במרכז.

seperator

מתמודדים וזוכים

סאנה בריטבסקי,  נתן שרנסקי, יקי ינאי, יוג'ין קנדל. נטשה קופרמן,
סאנה בריטבסקי, נתן שרנסקי, יקי ינאי, יוג'ין קנדל/נטשה קופרמן

יקי ינאי, מנכ"ל פלוריסטם מפתחת פלטפורמה מתקדמת של תרופות מבוססות תאי שליה, קיבל את הפרס בתחרות משותפת של ג'נסיס וסטארטאפ ניישן סנטרל לסטרטאפים בעלי תרומה להתמודדות עם מגפת הקורונה. החברה זכתה בזכות התוכנית הקלינית שלה לפיתוח טיפול בחולי קורונה קשים הסובלים ממצוקה נשימתית חריפה הכוללת טיפולי חמלה וניסויים קליניים בישראל, ארה"ב ואירופה.

את הפרס העניקו נתן שרנסקי, חתן פרס בראשית 2020 ויוזם הפרס, ופרופ יוג'ין קנדל, מנכ"ל סטרטאפ ניישן סנטרל. בתום האירוע שהתקיים בירושלים, התקיים טקס רשמי ודיגיטלי בנוכחות נשיא המדינה ראובן ריבלין.

seperator

מספר 1

דניס צ'רקוב מישל טרוני  תומר גלב וקובי גילון. רונן טופלברג,
דניס צ'רקוב מישל טרוני תומר גלב וקובי גילון/רונן טופלברג

קובי גילון, סמנכ"ל דו-גלגלי בעופר אבניר, העניק לכוכב הרשת מישל טרוני את המפתח לקטנוע החדש מגרסת ה-Limited Edition של קטנוע הכביש הקיצוני קימקו AK550 שהושק לרגל 30 שנה לייבוא מותג קימקו בישראל. הגרסה הייחודית כוללת 30 יחידות בלבד עם מספור של כל כלי, גילון גילה לטרוני שהכלי שבבעלותו קיבל את הספרה 1 מתוך 30.

seperator

בוקר אור

מיטל ציפרוט,  נאוה בוקר. אסף לוי,
מיטל ציפרוט, נאוה בוקר/אסף לוי

לפני הסגר השלישי, נפגשה נאוה בוקר עם בכירי הנהלת עופר גרנד קניון חיפה, כדי לדון בשת"פ עם עמותת "יד עזר לחבר" התומכת בניצולי שואה. בוקר, נשיאת העמותה, מגייסת תרומות וחסויות לפעילות למען ניצולי שואה. בתום המפגש, מיטל ציפרוט, מנהלת השיווק של עופר גרנד קניון, ערכה לבוקר סיור בקניון שהסתיים בשופינג.

seperator

עצמל'ה ברחוב

אריאל תובל. שחר פליישמן,
אריאל תובל/שחר פליישמן

אריאל תובל, בעלים ומנכ"ל רשת עצמל'ה פותח סניף חדש בראשון לציון בהשקעה כוללת של כמיליון שקל. הסניף יחליף את הסניף הקיים בקניון סינימה סיטי ראשון לציון. אריאל תובל, בעלים ומנכ"ל רשת עצמל'ה אמר כי במציאות הדינמית בה אנו חיים, חשוב לתת מענה לקהל לקוחות ולכן החליטו להעביר את הסניף לרחוב הפתוח.

seperator

תשובות לסוגיות

יצחק לקס, אבי דיכטר ושלמה נס. יח"צ,
יצחק לקס, אבי דיכטר ושלמה נס/יח"צ

ח"כ אבי דיכטר הגיע למשרד עוה"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס ושות', כדי ללמוד ולהבין לעומק את סוגיית המשבר והקושי בו נתון המגזר העסקי. דיכטר פגש את ד"ר שלמה נס ועו"ד יצחק לקס, המייצגים ומלווים את ראשי המגזרים שנפגעו ממשבר הקורונה, שהציגו בפניו את דרכי הפעולה שיש לנקוט מיידית למזעור אפקט הדומינו שנוצר בישראל.

לקס אמר כי הם נרתמים לסייע לחברות טובות כדי לגרום לכך שאלפי מועסקים ימשיכו להתפרנס ולפרנס את משפחותיהם, כל זאת בסיוע משקיעים מהסקטור הפרטי.

seperator

תן תרומה

נורית שקד וז'יל דרמון. נמרוד בר און,
נורית שקד וז'יל דרמון/נמרוד בר און

נורית שקד, מנכ"לית חברת המשלוחים תן ביס, אמרה כי במסגרת המהלך בו החברה תרמה שקל על כל הזמנה לארגון לתת העוזר למשפחות נזקקות, נאסף סכום של למעלה מ-100 אלף שקל. המהלך המקומי של תן ביס בישראל והחבירה לארגון לתת, הוא חלק ממהלך גלובלי שמשיקה החברה העולמית JUST EAT TAKEAWAY, והוא מצטרף לשורת תרומות שיזמה החברה בשנה האחרונה בעיקר בתקופת הקורונה. ז'יל דרמון, נשיא ומייסד ארגון לתת אמר כי נתוני דוח העוני של ארגון לתת שפורסם לאחרונה, מעידים על הנתונים החמורים של השפעת משבר הקורונה על העוני בישראל, ועל החברה האזרחית להתגייס ולוודא שאף אחד לא ילך לישון רעב.

seperator

הבורר

אליוט אוקון. יח"צ,
אליהו/יח"צ

עו"ד אליהו אוקון הוסמך לאחרונה כבורר בתחום המסחרי והפלילי, בטקס שנערך במכון לאומנויות המשפט באוניברסיטה תל-אביב. אוקון אמר שהוא שמח ומאושר להיווסף לרשימת הבוררים המומלצים בישראל, "אני מודה מקרב לב על בחירתי לבורר. מדובר בשנים של עבודה קשה שנושאות כעת פרי. אני אשמח להמשיך ולייצג בכבוד את כל מי שנזקק לשירותיי".

בנוכחים: השופטת המחוזית דרורה פלפל, יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג, השופטת המחוזית דפנה אבניאלי ובכירי תחום המשפט בישראל.

seperator

אנטי איג'ינג לגבר

איל אברט, ג'ובאני ומאיה רוסו מאיה, גיא פלקוביץ. אור גפן,
איל אברט, ג'ובאני ומאיה רוסו מאיה, גיא פלקוביץ/אור גפן

גיא פלקוביץ ואיל אברט, בעלי חברת "פרטיקל", בחרו בג'ובאני רוסו כפרזנטור של מוצרי האנטי אייג'ינג שלהם. השניים בשנות ה-40 לחייהם, סיפרו כי חיפשו בחנויות הפארם מוצרי אנטי אייג'ינג לגברים, אך מצאו רק מוצרים לנשים, וכך נולדה החברה. עד היום החברה פעלה רק בארה"ב ומעתה גם בישראל כשהמוצרים נמכרים אונליין ומגיעים ישירות אל בית הלקוח בתוך 2-3 ימי עסקים מהרכישה.

seperator

בקטנה

+יוסי כרמיל, מנכ"ל חברת סלברייט הישראלית שמובילה בעולם בפיתוח טכנולוגיות המסייעות לגופי אכיפת חוק לאסוף ראיות דיגיטליות ולפצח פשעים מורכבים, הפתיע את 800 עובדי החברה בארץ ובעולם עם הודעה בה נמסר להם שהחברה רכשה עבורם את קונסולת המשחקים החדישה ביותר של סוני פלייסטיישן 5. כרמיל אמר כי 2020 הייתה שנה מאתגרת, בה נאלצו להסתגל במהירות למציאות חדשה ומורכבת ובמקביל להמשיך ולתמוך בלקוחותיהם במעל 150 מדינות, שדואגים שכולם יחיו בביטחון, ועדיין עמדו ביעדים העסקיים שהציבו לעצמם, הודות למחויבות, למקצוענות ולמאמצים הרבים של כל אחד ואחת מהעובדים שמגיעה להם תודה ענקית לפני שמתחילים את השנה החדשה.

+ עמותת חמניות הפועלת למען ילדים ובני נוער שאיבדו את אחד מהוריהם, יוצאת בקמפיין גיוס המונים במטרה לגייס כספים שיממנו את פעילותה ויאפשרו לה להעניק תמיכה בעוד כ-1,200 ילדים ונערים הממתינים להשתלב בפעילות העמותה. עמותת חמניות מציעה ליתומים רשת תמיכה מחזקת בדגש על צמיחה מהאובדן. את העמותה הקימה הדר קס, שאיבדה את אביה איש העסקים אמיר קס שניהל את קרן מרקסטון כשהייתה בת 14, כשראתה שאין בישראל מסגרת המציעה תמיכה חברתית או רגשית שהיא כל-כך הייתה זקוקה לה, החליטה להקים מסגרת שתציע תמיכה לילדים שחוו אובדן הורי בגילאים צעירים.

+ דנה שטרן, מנהלת yes Studios- זרוע ההפצה והמכירה של yes בחו"ל, נבחרה לככב ברשימת 500 האנשים החשובים בתעשיית הבידור העולמית של מגזין וראייטי היוקרתי, ואחת מ-3 הישראלים בדירוג. ברזומה של שטרן רשימה ענפה של סדרות מבית yes שנמכרות לשידור ברחבי העולם באמצעותyes Studios . ביניהן, רשת אמזון שהודיעה כי תזמין עונה שלמה לגרסה האמריקאית של "על הספקטרום" של yes. גם אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת הכוללת את ערוץ קשת 12 הישראלי, הזרוע הבינלאומית קשת אינטרנשיונל והזרוע הדיגיטלית mako ו-N12, נבחר לאחד מ-500 האנשים המשפיעים בתעשיית הבידור העולמית של מגזין וראייטי זו השנה הרביעית ברציפות. וראייטי מגולל את ההצלחות המיוחסות לניר בתקופה האחרונה. לצד דנה שטרן אבי ניר, וגל גדות, מככבים בכירי התעשייה העולמית, בהם אופרה ווינפרי, וויל סמית, ראיין מרפי, ספייק לי, ריס ויתרספון, ג'ף צוקר וג'ף בזוס.

+ חברת שחף אבטחה זכתה במכרז למתן שירותי שמירה ואבטחה על מתקני חברת חשמל לישראל במרחב חיפה והצפון, דבר המהווה פריצת דרך נוספת לחברת האבטחה הנותנת מזה כ-30 שנה פתרונות שונים בתחום האבטחה, מודיעין וחקירות, ניקיון ותחזוקת מבנים, ושרותי מוקד ומיגון אלקטרוני נרחב עבור גופים שונים ברחבי הארץ והעולם. בין הלקוחות הנוספים נמנים עיריית חיפה, שופרסל, רכבת ישראל, עיר דוד, אגד, דואר ישראל ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully