וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע

30.12.2020 / 0:23

קבוצת הראל מתחזקת, שותפות חדשה לעו"ד משה הרדי, בחירות בוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי ועוד. כל התזוזות של השבוע האחרון בתעשייה

קבוצת הראל ממשיכה ביישום התוכנית האסטרטגית שהושקה לפני כארבע שנים, ואשר גובשה בסיוע יועצי קבוצת "דלויט" הבינלאומית. במסגרת זו, הראל צועדת צעד נוסף בגישת ההתמקדות בלקוח והצבתו במרכז. זאת כאשר פיתוח נכסים דיגיטליים, יכולות ניתוח נתונים ודאטה ויישום אסטרטגיה דיגיטלית וחדשנות, מאפשרים להראל, בשיתוף פעולה הדוק ומלא עם הסוכנים, להציע פתרונות מותאמים אישית ללקוח, החל משלב המכירה, דרך הקשר עם הלקוח והשירות ללקוח, הטיפול בתביעות וחידוש חוזי הביטוח.

מתוך כך יצטרף להראל עבד חסדייה, שכיהן בשנים האחרונות כסגן בכיר לממונה על שוק ההון ברשות שוק ההון ביטוח וחיסכון. עבד הוביל בשנים האחרונות תהליכים משמעותיים ברשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון וביניהם: הסדרת עבודת הדירקטוריון וועדותיו בגופים מוסדיים, הפחתת דרישות ההון וניהול תהליכי כניסת חברות ביטוח חדשות לשוק, הקמת קופות גמל להשקעה, הקמת אתר "הר הכסף" ועוד. צירופו של עבד חסדייה להנהלת הראל, יאפשר להראל ליישם את היכולות הדיגיטליות הגבוהות שפותחו בה והתאמתן לעידן הדיגיטלי, בהתאמה לצרכי הלקוחות ולהעדפותיהם, תוך שימוש בכלים החדשניים ביותר.

עבד חסדייה החל את דרכו ברשות שוק ההון בשנת 2007 ומילא מספר תפקידים ברשות לרבות מנהל מחלקת קופות גמל, יועץ בכיר לממונה על שוק ההון ומנהל חטיבת הפיקוח. חסדייה הינו בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית. עבד צפוי להיכנס לתפקידו לאחר שתושלם שנה מעזיבת תפקידו ברשות.

seperator

מינוי חדש לחברת הפיתוח הישראלית Geomatrix - עו"ד רעות גולדמן מצטרפת לחברה. החברה העוסקת בפיתוח ועיצוב מוצרי hi-end בתחומי הרפואה הביולוגיה וההיי טק כאשר הפיתוח האחרון שלה לחברת IGIN- מכשיר חכם ללבישת כפפות ללא מגע יד הוצג לא מכבר בתערוכת הטכנולוגיה הבינלאומית בדובאי וזכה לשבחים, מצרפת לשורותיה את עורכת הדין גולדמן לתפקיד המשנה למנכ"ל. גולדמן, אשר צפויה להיכנס לתפקיד בימים הקרובים, מגיעה מתחום הפיתוח העסקי והאסטרטגי בעלת ידע בהובלת פרויקטים עתירי משתתפים, בדגש על חדשנות ותיאום בין חברות ממשלתיות וגופים מסחריים

בעקבות הרחבת פעילות החברה בשנה האחרונה ובמסגרת היערכות ארגונית מחודשת מונתה רעות גולדמן בעלת תואר שני במשפטים (LL.M) לתפקיד משנה למנכ"ל החברה, היא צפויה להיכנס לתפקידה בימים הקרובים. בעברה כיהנה גולדמן בתפקידים בכירים רבים בעולמות הטכנולוגיה, הרפואה והפיתוח העסקי. בין היתר כיהנה כחברת ועד מנהל בבית חולים שניידר, ובנוסף כיהנה במשך 10 שנים כחברה בוועדת הלסינקי של בית החולים בילינסון- הוועדה האמונה על אישורי מחקרים, טיפולים ותרופות ניסיוניות.

חברת Geomatrix סוגרת השנה עשור פעילות מוצלח במיוחד כאשר הפיתוח האחרון שהציגה לא מכבר בתערוכת הטכנולוגיה הבינלאומית בדובאי - מכשיר חכם ללבישת כפפות ללא מגע יד באופן סטרילי שפותח בעבור חברת IGIN והושק כאשר משבר הקורונה שברקע נותן משנה תוקף לנחיצותו. אם בעבר פנה הפיתוח בעיקר לבתי חולים, כיום ברור שבעולם שלאחר הקורונה ינקטו משנה זהירות בריאותיים גם בשדות תעופה ובמוסדות ציבוריים אחרים.

בימים אלו שותפה החברה במגוון רחב של פרויקטים בשלבי פיתוח, בין היתר מוצרי hi-end בתחום הקנאביס, מוצר מדיקל לטיפול בדיאליזה ועוד.

"אנו מברכים על הצטרפותה של גולדמן לשורותינו מדובר בערך מוסף מהותי. בתפקידה הקודמים הוכיחה הבנה עמוקה ומחויבות, תוך הובלת מהלכים רבי השפעה וניסיון עשיר בפיתוח עסקי ואסטרטגי, וביכולות יוצאות דופן", בירך היום אביב אנתבי המנכ"ל והבעלים של החברה.

עו"ד רעות גולדמן. יחצ,
עו"ד רעות גולדמן/יחצ

רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת ויסוצקי, הודיע על מינויה של מיכל לוי, לסמנכ"לית יחידות תה קולינריה ופיתוח עסקי בחברה. במסגרת תפקידה תנהל לוי את הפעילות העסקית והשיווקית של חטיבות התה והקולינריה ואת החדשנות בקבוצה.

לוי, נשואה +2, בוגרת תואר MBA מנהל עסקים, שימשה כמנהלת חטיבת קולינריה וחברת הנהלת בקבוצת ויסוצקי בשנתיים האחרונות. לוי הוכיחה חשיבה עסקית, חדשנית ויזמית. בתפקידה כמנהלת חטיבת קולינריה הובילה תהליך מיתוג מחדש ופיתוח עסקי למותג זיתא.

ב-15 השנים שלפני כן, לוי מילאה מספר תפקידי ניהול שיווק ופיתוח עסקי, בין היתר שימשה כמנהלת פעילות טבעול בה הובילה את המותג לצמיחה, סמנכ"לית שיווק בחטיבה הבינ"ל באסם-נסטלה ומגוון תפקידי שיווק בחברת שטראוס.

רביב ברוקמאייר: "אני בטוח שניסיונה הניהולי, השיווקי והעסקי של מיכל עם חשיבה יצירתית יובילו לצמיחה בקטגוריות אלה ואני מאחל למיכל הצלחה רבה".

מיכל לוי. אלון,
מיכל לוי/אלון

עורך הדין משה הרדי, מצטרף כשותף לקבוצת ריאליטי כחלק מהתרחבות הקבוצה וינהל פעילות חדשה בתחום הנדל"ן. המינוי של הרדי מצטרף למינוי של בכיר נוסף עליו הודיעה לאחרונה הקבוצה - המינוי של אדריכל אבישי קימלדורף (לשעבר סמנכ"ל תכנון ואדריכל ראשי בשיכון ובינוי) למנהל פרויקטים ראשי.

עו"ד הרדי (נשוי + 3) הינו שותף בכיר וראש מחלקת הנדל"ן במשרד הרצוג פוקס נאמן בו הוא עובד מזה 25 שנים בעל ניסיון עשיר ומגוון בתחום הנדל"ן ובעל התמחות בתחומי התכנון והבנייה, ופיתוח ומימון פרויקטים בישראל, והיה מעורב בעסקאות נדל"ן מהגדולות ביותר במשק הישראלי בשנים האחרונות. בנוסף הרדי מדורג באופן אישי, מזה למעלה מ-10 שנים ברצפות, בצמרת עורכי הדין המובילים בתחום המקרקעין בישראל בכל הדירוגים הישראלים והבינלאומיים לרבות דן אנד ברדסטריט Legal 500, PLC Which Lawyer Chambers Global, BDI

אוהד רוזן, שותף מנהל בקרן ריאליטי בירך על המינוי: "הרדי הוא אחד מעורכי הדין הוותיקים והמנוסים בארץ בתחום הנדל"ן, הוביל את עסקאות הנדל"ן הגדולות והמורכבות בארץ ומכיר לעומק את תחומי התכנון, הבניה ומימון עסקאות נדל"ן מסוגים שונים. הרדי מלווה את פעילות קרנות ריאליטי מזה למעלה מ-12 שנים ועל כן עבורנו זהו מהלך טבעי. הרדי מצטרף לקבוצת ריאליטי כדי להרחיב את פעילותה לתחומים חדשים, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה והתרחבותה לתחומים בהם יש לה יתרון יחסי".

משה הרדי: "הרצוג פוקס נאמן היה לי לבית שני למעלה מ-25 שנים. אחרי פרק זמן משמעותי שכזה, אני יוצא לדרך חדשה ומצטרף לקבוצה חזקה כמו ריאליטי, כשותף במיזם חדש שנקים יחדיו. אני מאמין שבאמצעות הניסיון של הקבוצה ושלי נצליח להגיע להישגים רבים. אמשיך להיות בקשר הדוק עם הרצוג פוקס נאמן, הפעם כלקוח".

עו"ד משה הרדי. עידן גרוס,
עו"ד משה הרדי/עידן גרוס

נתנאל קוסובסקי (37) מונה למנהל מחלקת הסטודיו לעיצוב חווית משתמש באלעד, לשעבר netcraft ובשמה החדש Elad | UX. בתפקידו החדש יוביל את הסטודיו של אלעד ויעסוק בשיפור תהליכי עבודה, שדרוג איכות התוצרים ושימור מיצוב הסטודיו של אלעד בשוק. קוסובסקי ישמש במקביל כמנהל תחום העיצוב באקדמיה, ויצור סינרגיה משופרת בין מחלקות הפיתוח השונות לסטודיו. קוסובסקי מביא איתו לתפקיד ניסיון רב באקדמיה, לצד ניסיון בניהול צוותי UX/UI. בתפקידו האחרון ניהל את הסטודיו של חברת פירמה ולפני כן שימש כמרצה באקדמיה של נטקראפט, במכון הטכנולוגי חולון (HIT) וארט דיירקטור בנטקראפט. קוסובסקי בעל תואר ראשון בהוראת תקשורת חזותית מהמרכז האקדמי ויצו חיפה.

יהודה נעים מנהל אלעד דיגיטל: "אני שמח ומתרגש שניית (נתנאל), שגדל וצמח בסטדיו שלנו, שב להוביל אותו. עם כל הידע, הכישרון והיכולות שהוא מביא איתו, אני בטוח שהוא יוביל את הסטודיו של אלעד למקומות חדשים בתחום חווית המשתמש".

נתנאל קוסובסקי. יחצ,
נתנאל קוסובסקי/יחצ

דותן בר נוי, ממייסדי חברת אוטומייז מונה ליו"ר ארגון בוגרי הטכניון ויחליף את מנכ"לית חברת התרופות כצט, סיגל פירסט אשר כיהנה בתפקיד בחמש השנים האחרונות.

בר נוי, בוגר הפקולטה להנדסת תעשייה וניהול, כיהן בעברו כיו"ר אגודת הסטודנטים בטכניון ובמהלך השנים הקים, ניהל ומכר מספר חברות סטארט-אפ. מכהן כיום כמנכ"ל חברת אוטומייז (Authomize).
בר נוי מסר: "ארגון בוגרי הטכניון, שואף להתפתח ולהיות קהילת משפיעים גדולה ומשמעותית אשר תביא לידי ביטוי את כוחם המאוחד של כל חבריה, ותיצור שינוי איכותי החיוני לחיים של כולנו. כל זאת לצד הפיתוח המקצועי ויצירת ההזדמנויות לכל אחת ואחד מהחברים בה".

לאחר חמש שנות עשייה כיו"ר הארגון, תסיים סיגל פירסט את תפקידה כיו"ר ארגון הבוגרים ב-1 בינואר 2021. פירסט, מנכ"לית חברת התרופות כצט, יזמה במהלך כהונתה את תכנית TENGIVING בה בוגרים משמשים כמנטורים לסטודנטים לקראת סיום הלימודים ומעניקים להם כלים וקשרים פרקטיים להמשך.

פירסט אמרה: "הארגון שלנו מצטיין באיכותו - חברים בו בוגרים שהם דמויות מפתח בתעשיה, מחקר, אקדמיה, רפואה וכמובן בהייטק, זאת בנוסף לכמות הנכבדת שגדלה משנה לשנה. זאת הייתה עבורי זכות גדולה לעמוד בראשות הארגון בשנים האחרונות ולקדם אותו דרך מגוון פרויקטים אותם יזמנו והובלנו".

ארגון בוגרי הטכניון מורכב מלמעלה מ- 88,888 בוגרי טכניון המהווים נבחרת איכותית, הניצבת בחוד החנית של הכלכלה, הביטחון, הרפואה, המדע והטכנולוגיה בישראל. מטרת הארגון הינה לפתח את קהילת הבוגרים, לשמור על קשרים חברתיים בקהילה, ליצור הזדמנויות מקצועיות, ולבסס את הקשרים בין הטכניון לבוגריו.

דותן בר נוי. יחצ,
דותן בר נוי/יחצ

משרד עורכי-הדין שייסד ומוביל אייל בסרגליק - מבכירי עורכי-הדין הפליליים וצווארון לבן בישראל, ומי שמשמש כיו"ר (משותף) של הפורום הפלילי הארצי בלשכת עורכי-הדין - הודיע על שחקן חיזוק משמעותי שיצטרף לשורות המשרדו: עו"ד גל שרטוב, מי שכיהן בעבר כראש מחלקת תביעות במחוז הדרומי של משטרת ישראל ונחשב לאחד מעורכי-הדין המובילים בתחום בשל היכרותו רבת השנים עם המערכת ו-23 שנות ניסיונו, ינהל את מחלקת דיני התעבורה במשרד.

דווקא בסיומה של שנה שבה משרדי עורכי-דין רבים נאלצו לצמצם פעילותם ולהתאים עצמם למציאות שכפה נגיף הקורונה, מודיע המשרד שמתמחה בעבירות צווארון לבן, משפט פלילי, ליטיגציה, משפט צבאי פלילי ומשמעתי, תעבורה, נדל"ן וייפוי כוח מתמשך, על התרחבותו.

בסרגליק, שהיה גם בין המועמדים הבולטים לתפקיד פרקליט המדינה, מינה את עורך-הדין הבכיר שרטוב לעמוד בראש מחלקת התעבורה, הכפופה למחלקת הליטיגציה בניהולו.

עו"ד גל שרטוב שהחל את דרכו בפרקליטות מחוז דרום, כיהן בעבר גם כראש לשכת החקירות, שימש כראש צח"מ (צוות חקירה מיוחד), קצין נוער ויועמ"ש. כיום מייצג שרטוב במגוון עבירות פליליות ותעבורה.

מעו"ד בסרגליק נמסר: "אני בוחר את אנשיי בפינצטה. גל הוא אח לנשק, שותף לדרך, אחד מעורכי-הדין המוכשרים ביותר. יחסי האמון בינינו הם אבסולוטיים, וכך גם הכימיה. לכן, אין לי כל ספק כי המחלקה שבה מאות תיקים בשנה, כולל תיקי הריגה, גרם מוות ברשלנות והפקרה קשים, תהפוך למובילה בתחומה יחד עם התיקים שכבר היום מטופלים במשרדו של שרטוב. בכוונתנו להמשיך את מגמת ההתרחבות, כשבקרוב נעבור למשכננו החדש והגדול במגדלי בסר בפתח-תקווה".

אייל בסרגליק עם עו"ד גל שרטוב. יחצ,
עו"ד אייל בסרגליק עם עו"ד גל שרטוב/יחצ

עו"ד עמוס גבריאלי, מבכירי המגשרים המשפטיים והבוררים בישראל, נבחר השבוע לתפקיד יושב ראש מכון אדלר.

גבריאלי, בן 56 ואב לארבעה, פיתח שיטה ייחודית ליישוב סכסוכים מורכבים, גישר רבים מהסכסוכים הבולטים במדינה בעשורים האחרונים ומשמש כחוקר ומרצה בתחומי המשפט ויישוב הסכסוכים באוניברסיטאות בארץ ובעולם. הוא כיהן בעברו כסגן ראש עיריית כפר סבא ועסק בעיקר בתחומי התרבות והחינוך בעיר. בתקופה זו, ייסד את התחרות הארצית לפסנתרנים צעירים על שם פנינה זלצמן בה הוא מכהן כנשיא.

במסגרת תפקידו כיושב ראש מכון אדלר יהיה גבריאלי אמון על קביעת האסטרטגיה של המכון לשנים הבאות, ופיתוחו, ליווי המנכ"ל בנושאים שונים, קישור וחיבור לגורמי מפתח משפיעים בתחום וגיוס ואיתור משאבים לצורך פעילויות המכון.

עו"ד עמוס גבריאלי: "מכון אדלר הוא מוסד חשוב הפועל למעלה מ-50 שנים, כגוף האוחז באידיאולוגיה המשנה ומעצבת את הסדר החברתי על פי תורתו הייחודית של אלפרד אדלר. הווית המכון, אשר בסיסה בתרבות השיח והגישור, תואמת את פועלי כמשכין שלום המעדיף את ההסכמה על פני סמכות. אני נכנס לתפקיד חשוב זה עם תחושת שליחות גדולה, במטרה לשמר את חשיבותו ומעמדו של המכון ולהגדיל את מקומו ותפקידו ההכרחי בעיצוב נורמות והתנהלות בחברה הישראלית".

עמוס גבריאלי. יחצ,
עו"ד עמוס גבריאלי/יחצ

אמש הושלם תהליך הבחירות לתפקיד יו"ר הסתדרות הרוקחים בישראל. לתפקיד נבחר הרוקח דוד פפו - בעל בית מרקחת "טללים" רמלה, לקדנציה נוספת בת שנתיים. דוד פפו מכהן בתפקיד יו"ר הסתדרות הרוקחים ברציפות משנת 2007 .בהתאם לתקנון, הבחירות הבאות תתקיימנה בדצמבר 2022.

דוד פפו: "אני מודה על האמון שנותנים בי חברי הסתדרות הרוקחים זו הפעם השביעית, הדבר לא מובן מאליו עבורי כלל וכלל. אמשיך לעשות את כל אשר ביכולתי לחיזוק מעמד הרוקחות והרוקחים בישראל, לשרת את הרוקחים, להילחם עבורם ועבור זכויותיהם ולהוביל את ההסתדרות לפסגות חדשות, גם בתקופה מאתגרת ולא פשוטה זו של משבר הקורונה, שמשפיע רבות על כל האוכלוסייה וציבור הרוקחים בפרט".

דוד פפו. יחצ,
דוד פפו/יחצ

הליך הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר) לשנת 2021, הסתיים בבחירתם של אבי נגר לכהונה נוספת ושל אורי שדות כחבר וועד חדש. המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי אמון על התוויית המדיניות והאסטרטגיה של האיגוד. הוועד המנהל מונה שבעה חברים ותקופת הכהונה של כל חבר ועד הינה שלוש שנים. חברי הוועד הנבחרים יצטרפו אל חברי הוועד המכהנים בהתנדבות: עו"ד קרן אלבורג-רימון, ארוד בליסה, רועי בסר, פרופ' קרין נהון ורמי מלאכי.

ההצבעה בהליך הבחירות התבצעה באינטרנט בכפוף לתקנון העמותה. ועדת הבחירות, המורכבת גם היא מחברי עמותה מתנדבים, הגוף המבקר והיועץ המשפטי של העמותה, ליוותה את הליך הבחירות מהגשת הצעות המועמדים, בדיקת כשירותם ועמידתם בתנאים הקבועים בתקנון, ופיקוח על הליך הבחירות.

אבי נגר (51) הנו המקים והמנכ"ל לשעבר של חברת סקיורנט, ומביא עימו נסיון של למעלה מ-25 שנה בתחומי תקשורת מחשבים, אבטחת מידע וסייבר. בעברו גם עסק בתכנון, הקמה ותפעול של פתרונות הגנת סייבר לארגונים גדולים ובינוניים ובכללם גופים מונחי רגולציה. משמש כיועץ מקצועי לארגונים ולחברות הזנק ובפתרונות הגנת סייבר לגופים מוסדיים וממשלתיים בארץ ובעולם. החל משנת 2019, אבי מכהן גם כיו"ר ועדת ההיגוי לשרותי התשתית הפועלת באיגוד האינטרנט הישראלי כגורם מקצועי, המבקר את פעילות התשתית המתבצעת ע"י הדרג המקצועי באיגוד.

אורי שדות (36), בוגר תואר שני בממשל מאוניברסיטת פרינסטון (MPA), ותואר ראשון בכלכלה והיסטוריה, מהאוניברסיטה העברית. מביא עמו ניסיון מקצועי כמנהל פרוייקטים ויועץ בתחום סייבר ואבטחת מידע במערכת הבטחון, וייעוץ בחברת הייעוץ העסקי מקינזי. כמו כן, בעברו כיהן כחוקר וראש לשכה לאלוף עמוס ידלין במכון למחקרי ביטחון לאומי INSS, וכחוקר במכון המחקר Council on Foreign Relations בוושינגטון.

אבי נגר אמר לאחר בחירתו: "כחבר הוועד המנהל בשלוש שנים האחרונות, וכיו"ר ועדת שרותי התשתית באיגוד, אני מברך על ההזדמנות ועל האמון שניתן בי, להמשיך לכהונה נוספת, וגאה להיות חלק מגוף טכנולוגי משמעותי ומוביל, המספק מענה מקצועי בזמן אמת. בימים אלו, בהם זמינות ואיכות ושירות האינטרנט הופכים לצורך תפקודי חיוני בבתים רבים בישראל, נדרשת יותר מתמיד פעילות מקצועית א-מסחרית לטובת הכלל, תוך ביצוע פעולות התאמות ושדרוג תשתיות קריטיות בזמן אמת ובאופן אחראי וזהיר. נמשיך לפעול למען העלאה של רמת השירות של האינטרנט עבור הציבור הישראלי והרחבת פעילות הנגשת האינטרנט לאוכלוסיות נוספות".

אורי שדות הוסיף: "אני מודה לחברי האיגוד על הבחירה לוועד המנהל ומתחייב למלא התפקיד בשקיפות ובמסירות".

איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר) הוא עמותה הפועלת למען משתמשי האינטרנט בישראל בזירת התשתית הטכנולוגית ובזירת המדיניות הציבורית. האיגוד מופקד על ניהול התשתיות שבליבת האינטרנט בישראל: מרשם שמות המתחם (ccTLD) - בסיומת הלאומית il. ומחלף האינטרנט הישראלי (IIX). כמו ברוב המדינות הדמוקרטיות, גם בישראל, מופעל מרשם שמות המתחם הלאומי על ידי גוף ניטרלי, ללא מטרות רווח, הפועל ללא שיקולים פוליטיים או מסחריים, ומנהל את התשתית הנדרשת. בנוסף מקדם האיגוד יוזמות מדיניות ציבורית המשפיעות על החיים הדיגיטליים של אזרחי ישראל ותושביה, ופועל למען שמירת אופיו של האינטרנט בישראל פתוח, נייטרלי, נגיש, שוויוני ובטוח לכלל החברה הישראלית. האיגוד הוא הסניף הישראלי של איגוד האינטרנט העולמי, מייצג את קהילת האינטרנט הישראלית מול הקהילה העולמית במגוון פורומים בינלאומיים, ועומד לרשות כלל הציבור בישראל.

למידע נוסף באתר האיגוד www.isoc.org.il

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully