וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות לא סוגרים לנו את המחשב: החנויות שוב נערכת לצריכת אונליין

28.12.2020 / 10:48

החברות גם כך מתמקדות במכירות אונליין, והסגר השלישי מאלץ אותן להתפקס עוד יותר: "השקענו יותר מ 50% מתקציב הפרסום השיווק בקידום האתר בשילוב הצעות מכר אטרקטיביות"

בווידאו: ישראל נכנסה לסגר שלישי - המשטרה הציבה עשרות מחסומים/צילום: שי מכלוף

הסגר השלישי שבא על שוק הקמעונאות בישראל, ולא לטובה, הביא עמו התארגנות מהירה ומעבר למערך האונליין שזכה לעדנה בשנת הקורונה. מכלי מכירתי נוסף, הפכו אתרי האונליין לפלטפורמת המכירה העיקרית בשנת 2020. חברות רבות השקיעו את מרבית תקציבי הפרסום והשיווק באתר האונליין והצרכן הישראלי שלא באמת יכול להפסיק לקנות עבר באחת לרכישה באתרים השונים. רכישת האונליין עברה בשנה האחרונה גידול משמעותי של עשרות ומאות אחוזים.

מרי לוי (48) נשואה+ 3 מראשון לציון: " בתור מישהי שנהנתה מביקור בחנויות ובקניונים בכדי לעשות את הקניות עבורי ועבור בני משפחתי, בשנה האחרונה הפכתי לקניינית אונליין מובהקת. גיליתי את ההנאה שברכישת אונליין, בבית עם פיג'מה מהנייד והמחשב. אם בעבר הייתי עושה בעיקר את הסופר ברכישת אונליין, בעקבות הקורונה התחלתי לרכוש גם את הבגדים, הנעליים ומוצרי הטיפוח דרך אתרי המכר".

SABON. רונן מנגן,
להריח רק מרחוק. מוצרים של SABON/רונן מנגן

אז כיצד נערכו החברות לביקוש הצפוי עם הכניסה לסגר השלישי איילת פיצ'ון עוז, סמנכ"לית השיווק של רשת נעלי TOGO, מסבירה: "עם תחילת הצפי לסגר שלישי החלטנו לתגבר משמעותית את מערך האתר הכנסנו הרבה מאוד פריטים חדשים מקולקציות החורף של נשים, גברים וילדים לצד אקססוריז. בנוסף, תגברנו את צוותי האריזה של האתר כדי להיות ערוכים להעניק שירות מהיר ויעיל תוך 3 ימי עסקים מקסימום לכל הזמנה. כמו כן אנו מציעים בימים אלה מבצעים אטרקטיביים באתר החברה ביניהם מבצע של 1+1 על מגוון דגמים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נעלי TOGO. אמיר יהל,
כדאי מאוד שתדעו את המידה שלכם. נעלי TOGO/אמיר יהל

נופר מורד, מנהלת שיווק ברשת SABON, מוסיפה: "שנת 2020 ללא ספק הפכה את הצרכן הישראלי לצרכן אונליין מובהק. בעקבות החשש מהמגיפה גם בין הסגרים המשיכו רבים מהישראלים לקנות אונליין. בשנה האחרונה ראינו עלייה של מאות אחוזים ברכישה באתר החברה. כמובן שבהתאם למציאות שהשתנתה בעקבות המגיפה השקענו יותר מ 50% מתקציב הפרסום השיווק בקידום האתר בשילוב הצעות מכר אטרקטיביות. מערך האונליין שלנו תוגבר בשנה האחרונה בצוותי אריזה ולראשונה אף השקנו קולקציות חשדות באתר".

מיקסר של DAVO. יחצ,
יותר בבית, יותר בישולים ואפייה. מיקסר של DAVO/יחצ

עופר גבאי סמנכ"ל מכירות פיתוח עיסקי OIG: "למרות שחנויות החשמל נשארו פתוחות לאורך כל הסגרים, כן זיהנו מגמה של רכישה מוגברת באתר האונליין בסגרים. לקראת הסגר הקרוב תגברנו את מערך שירות הלקוחות והלוגיסטיקה של האתר על מנת לתת מענה לדרישה הגוברת באתרי הסחר והמכירה הדיגיטלית. בשנה האחרונה ניתן לסמן עלייה משמעותית של רכישת מוצרי חשמל ביתיים ביניהם: בלנדרים, מיקסרים, מחליקים וכמובן מחשבים ומסכים בעקבות מגיפת הקורונה ששינתה את הרגלי החיים כפי שהכרנו. בד בבד ישנה עלייה משמעותית של עשרות אחוזים ברכישות האונליין כחלק מהרגלי הצריכה שאימצו הישראלים בעקבות המגיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully