וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UST ושרונה פרטנס הישראלית מובילות שיתוף פעולה באיתור סטארטאפים

28.12.2020 / 17:57

מחפשות חברות שפונות לשוק ה-New Normal אחרי משבר הקורונה: "המטרה היא לאפשר לשוק העולמי והישראלי להמשיך לצמוח גם בתקופת משבר ולהתאים עצמו למציאות החדשה"

בווידאו: אדלשטיין אומר שהם מחסנים "בקצב מטורף"/צילום: לע"מ, עריכה: אסף דרורי

החדשנות הטכנולוגית בישראל ממשיכה למשוך אליה משקיעים שונים וחברות טק זרות מובילות, אפילו תוך כדי משבר הקורונה ואולי בגללו. משבר זה משפיע לא מעט על שוק העבודה ותעשיות שונות, ולכן יוצר צורך במציאת פתרונות להתמודדות עם השינויים שהביאה עמה מגפת הקורונה שצפויים להשפיע על השנה הקרובה ואלו שאחריה. האקו-סיסטם הטכנולוגי בישראל, שכבר הוכיח את יכולתו לייצר פתרונות חדשניים במגוון תחומים ובעיקר פתרונות יעילים להתמודדות עם משבר שכזה, מושך אליו ענקיות טק- הדוגמה הנוכחית היא ענקית ה-IT העולמית, UST, שלאחר שהקימה את חברת CyberProof, לפני כשלוש שנים, מפעילה בשנה האחרונה בישראל מרכז חדשנות. UST החליטה באחרונה להגדיל את דריסת הרגל המקומית שלה וחברה לקבוצת שרונה פרטנרס ותוכנית הסקייל-אפ שלה, X365, במטרה לאתר פתרונות טכנולוגיים הרלוונטיים למציאות המשתנה בעקבות משבר הקורונה והצרכים החדשים של לקוחות החברה ברחבי העולם המהווים אחוז נכבד מה- Fortune 500.

במהלך וובינר מקוון שהתמקד בחדשנות, שינויים בשוק הטכנולוגיה בעקבות משבר הקורונה והצורך בפתרונות חדשניים, השתיים הכריזו על שיתוף פעולה ראשון מסוגו במסגרתו יאתרו טכנולוגיות מתאימות ויסייעו להן להגיע לשווקים כמה שיותר גדולים. - את הוובינר העביר מנכ"ל UST, קרישנה סודהינדרה, במסגרתו נתן הרצאה ראשונה מסוגה לקהל יזמים ישראלי.

השתיים משתפות פעולה, במסגרתו UST הפכה להיות חברה באקו-סיסטם העשיר של שרונה פרטנרס ובפרט של תוכנית האצה, X365. כחלק משיתוף פעולה זה ובמטרה למצוא טכנולוגיות ישראליות חדשניות שיוכלו להשתלב בהצעת הערך אותה מציע UST ללקוחותיה התאגידיים המונים בין היתר, ענקיות בתחום הקמעונאות, חברות ביטוח, גופי בריאות, מוסדות פיננסים ואחרים, ומאפשרת למנהלי התאגיד הבכירים, בייחוד על רקע תקופת הקורונה, להשתלב בחדשנות הישראלית בליווי חברות הסטארט-אפ הנבחרות. זאת ועוד, UST מבינה את החשיבות בפיתוח האקו-סיסטם המקומי והיא משלבת את בכירי החברה בשתי התוכניות של X365, בישראל ובניו יורק, כמנטורים שצועדים יחד עם הסטרטאפים בתוכנית האצה הנוכחית העוסקת בפתרונות פוסט-קורונה.

תות שני. יחצ,
תות שני/יחצ

במהלך הוובינר, קרישנה סודהינדרה הדגיש את חשיבותו של האקו-סיסטם בישראל לפעילות החדשנות הגלובלית של החברה והתייחס לייחודיות האקו-סיסטם הישראלי ל-UST וללקוחותיה גם בהשוואה למרכזי יזמות בינלאומיים - בהודו, בארה"ב ובמקומות אחרים.

הן UST והן שרונה פרטנרס מתעניינות בפתרונות טכנולוגיים הנוגעים לשינויים שהביאה עמה מגפת הקורונה. היום, UST מספקת פתרונות IT למגוון רחב של כ-150 חברות בעולם, בתחומי סייבר, בריאות, פינטק, תשתיות ואנרגיה ועוד. מרבית לקוחות החברה הושפעו מהמציאות החדשה ולהם צרכים חדשים, ביניהם מספר לקוחות שהאיצו את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם, עוברים תהליכי מעבר מואצים לענן ותהליכים "שוברי שוויון" מפתיעים ומהירים. בהתאם למציאות זו, תוכנית X365 מבית שרונה פרטנרס הובילה שינוי מהותי בתוכנית ההאצה במטרה לקדם סטרטאפים המפתחים פתרונות המותאמים לתקופת הקורונה והפוסט-קורונה. ל-X365 יש מעל 100 סטרטאפים בפורטפוליו שלה ושיתוף פעולה זה יאפשר להם ולחברות במחזורי התוכנית החדשים להתרחב לשווקים נוספים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מיכאל מרקס. יחצ,
מיכאל מרקס/יחצ

לרגל הכרזת שיתוף הפעולה בין השתיים, תות שני, מנכ"לית X365 ושותפה בשרונה פרטנרס, ציינה: "אנחנו מאמינים ביכולות של שיתוף הפעולה וחושבים כי מדובר בהזדמנות יוצאת דופן עבור האקו-סיסטם הישראלי ועבור כלל לקוחות UST, שמעכשיו תוכל להיות להם גישה לפתרונות כחול-לבן חדשניים המותאמים לצרכים בתקופת הקורונה והצרכים לבוא בתקופת הפוסט קורונה," עוד הוסיפה שני, כי "המטרה של UST ושל שרונה פרטנרס היא לאפשר לשוק העולמי והמקומי להמשיך לצמוח גם בתקופת משבר ולאחריו ולהתאים את עצמו לשינויים שנוצרו בצורת העבודה מהבית, בריאות ושירותים מרחוק, צריכה מקוונת, דיגיטציה של תהליכים ועוד".

מנהל קבוצת החדשנות המקומית של UST, מיכאל מרקס, אמר: "UST בחרה לפתוח את מרכז החדשנות הייחודי שלה בישראל עם תחילת הקורונה, בתזמון מיוחד ותוך כדי אתגרים גדולים ללקוחות ה-Fortune 500 שלה המעצבים את השוק מחדש. שיתוף הפעולה עם X365 מאפשר חשיפה לסטרטאפים מרתקים שנמצאים בתהליך גדילה לתוך השווקים הגלובליים והמנטורים הבכירים מ-UST מתרשמים ומשבחים הן את הסטרטאפים והן את האקו-סיסטם סביבו המייצר לנו הזדמנויות אדירות""

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully