וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

31.12.2020 / 0:19

יוזמת חיפוש עבודה של עיריית תל אביב, מסכה ישראלית רב-פעמית חדשה ומבצעים אחרונים באמת ברשתות ובחנויות מותג. כל מה שקרה בימים האחרונים בהחלט של 2020

רוקחים בסרטון מיוחד/הסתדרות הרוקחים

בסרטון:

החורף של 2020-21 הוא לא עוד חורף רגיל, מעבר לכך ששעות החושך רבות יותר, ויש את מחלות החורף הרגילות, צינון, שפעת, התקררויות ועוד, השנה הצטרפה גם הקורונה, והסגר, שגורמים לנו להיות מבודדים מהחברים, מהמשפחה, והסביבה.

בתי המרקחת ממשיכים לפעול גם בימי הסגר, ולהיות במקרים רבים, החברים, הפסיכולוגים והאנשים שאפשר לסמוך עליהם. הסתדרות הרוקחים הכינה סרטון חורף שלא היה כמותו, ומדגישה שהרוקח בבית מרקחת השכונתי שם בשבילך, והכי קרוב לבית, גם בשעה הקשה והחשוכה.

תרבות ומוסדות

הוועד המייעץ של ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב, קבע להיפגש לפיקניק סיום שנה ולציון חמש שנים לארגון, על טהרת סלסלות פינוק של הבוגרת דושי לייטרסדורף, הבעלים של האוס אוף דלאל . הסגר טירפד את התוכניות והזום לקח את מקומו.

פתחה את ה"פיקניק" מי שמובילה את הארגון מאז היווסדו סיגלית בן חיון: "אני מודה לחברות ולחברים בוועד המייעץ לארגון על תרומתם לחשיבה החדשנית ופורצת הדרך באשר לכיוונים שהארגון יצעד אליו בשנת 2021. אנחנו עומדים בפני קמפיין גיוס מלגות נוסף לסטודנטים ע"י הבוגרות והבוגרים ומתכננים תהליך חוויית בוגר חדשה בממשקי השיח עם 85 אלף החברים בקהילה בארץ ובעולם".

עמוס אלעד, סגן הנשיא לקשרי חוץ , פיתוח משאבים וענייני בוגרים באוניברסיטת תל אביב חלק שבחים לחברות וחברי הוועד: " זהו ועד מלא באנרגיות וכוחות מיוחדים של עשייה במודל המיוחד, שאותו אנו רוצים לשכפל לעוד כמה מהפעילויות באוניברסיטה". הוא סיפר על עליה של 30% בהרשמת סטודנטים, על ההתגברות המהירה בהטמעת הלימודים מרחוק הן בקרב המרצים והן בקרב הסטודנטים, ועל שאיפה לעבוד ללמידה היברידית אולי כבר מהסמסטר הבא.

המפגש נסוב בעיקר סביב כלים חדשים וחיזוק ערכים מוספים של הארגון והאוניברסיטה לבוגרים , הידוק הקשר עם הבוגרות והבוגרים בעולם, הנגשת תעסוקה עתידית וחיזוק טווית קשרי אקדמיה - תעשייה , שחלקם כבר הפכו לכוחות המשמעותיים של הארגון.

לקחו חלק הבוגרים - החברים של הוועד המייעץ הבאים: אמיר גיא מנכ"ל ושותף באדלר-חומסקי ויו"ר אגוד חברות הפרסום, אודי דנינו מייסד ומנכ"ל SAIPS (שנמכרה לחברת המכוניות פורד) ,רן פורר -סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת ניאופרם וחבר דירקטוריון מטעם גרעין השליטה בבזק, קארן שווק בעלים ומנכ"ל Lucid השקעות בע"מ , תומר בלושטיין מייסד פינק פארק וסמנכ"ל פיתוח עסקי רשת בית בכפר, דן כרמון יזם אי-קומרס והמייסד של מאמא גורו ואחרים.

פיקניק זום - עמוס אלעד, רן פורר, קרן שווק. אמיר גיא,
פיקניק זום - עמוס אלעד, רן פורר, קרן שווק ואמיר גיא/אמיר גיא

עו"ד עמיקם חרל"פ מומחה לתביעות נזיקין, ביטוח ויו"ר הועדת לרשלנות רפואית בלשכת עורכי הדין קיים הרצאה מקוונת בפני 170 עורכי דין, בנושא הכשל המשפטי בהתמודדות המדינה עם תאונות בנייה, ההפקרות ביישום תקנות, חוקים ואכיפה שימנעו את התאונה הבאה.

יותר מ-30 פועלי בניין נהרגו ב-2020 באתרי בנייה, אך הסנקציות על האחראים טרם הביאו לצמצום דרמטי בתאונות. בהרצאה הסביר עו"ד חרל"פ על הכשל של המדינה בהתמודדות מול קבלנים בעייתיים, תופעת הסתרת דיווח תאונות ועל תהליכי היישום של חוק הפיגומים שאמור לטפל באחת הרעות החולות של ענף הבנייה- נפילות מגובה. הסיפורים האנושיים שעומדים מאחורי הסטטיסטיקה של האסונות הטרגיים לא הותירו עין יבשה גם בקרב עורכי הדין המחוספסים ביותר.

הכנס נערך ביוזמת לשכת עו"ד בשיתוף המדרשה - אקדמיה ארצית לעורכי דין.

עורך דין עמיקם חרלפ. יחצ,
עו"ד עמיקם חרל"פ/יחצ

תקופה הקורונה המאתגרת גרמה לסינפונייטה הישראלית באר שבע להמציא את עצמה מחדש. המנהל המוסיקלי של התזמורת, מאסטרו ניר קברטי והמנכ"לית קלאודיה צובל, החליטו לקדם פרויקט שיאפשר מצד אחד לנגנים לחזור ולנגן על במה ומחוצה לה ומצד שני לספק לקהל תכנית מוסיקלית ייחודית המותאמת לצפייה בדיגיטל.

השבוע יצאה התזמורת בסדרה חדשה ומקוונת ומזמינה אתכם לטיול בעקבות המקומות, הסיפורים, הנופים והאנשים המרתקים של בירת הנגב בסדרת קונצרטים "made in באר שבע" המשלבים מוסיקה במגוון סגנונות, אנקדוטות היסטוריות וקטעי משחק. במשך חמישה חודשים הקרובים, בימי חמישי בשעה 19:00 בערב יתקיים שידור של קונצרט באורך של כ- 30 דקות בשילוב קליפים מרתקים.

בקונצרטים המקוונים ישתתפו סולנים, מנצחים ונגנים מובילים ביניהם: הגיטריסטית ליאת כהן, המנצחים נועם אביאל, רוני פורת ושמואל אלבז, הכנר אסי מתתיאס, הפסנתרנים אסף קליינמן ודוראל גולן, יצירה מקורית של המלחינה שרון פרבר "אבנים שקופות" ועוד.

seperator

רון שנהב, סטודנט לאדריכלות ורוני ברכה, סטודנטית למחול, חיים את עולם האמנות מגיל צעיר. הם משיקים מיזם שמציע איורים דיגיטליים מותאמים אישית, שהם יוצרים לרגעים היפים והמרגשים של החיים.
"אנחנו כאן כדי לאייר את הרגעים המיוחדים בחייכם, בעיצוב אישי ומלא בסטייל" אומרים השניים. "זאת, באמצעות ציורים דיגיטליים שאנחנו יוצרים לפי תמונות ששולחים לנו." (מחירים: החל מ-85 שקל לקובץ ממוחשב בשחור לבן, 180 שקל לאיור מודפס וממוסגר 30X20 בשחור לבן, ו- 200 שקל לאיור עם רקע צבעוני, 225 שקל לאיור שחור לבן 40X30 ו- 295 שקל לאיור ממוסגר בצבע). לפרטים: רוני 054-3381269, ronibracha2@gmail.com

איורים דיגיטליים. יחצ,
איורים דיגיטליים לפי בחירתכם/יחצ

לקוחות הבנק בינלאומי נהנו ביום שלישי מכנס (וירטואלי כמובן) שאירחה מנכ"לית הבנק סמדר ברבר- צדיק ללקוחות עסקיים גדולים, לעסקים קטנים וגם ללקוחות פרטיים.

בדברי הפתיחה שלה ציינה ברבר-צדיק את האיתנות והמוכנות בה הבינלאומי הגיע למשבר החמור והבלתי צפוי שהחל בתחילת השנה, דבר שאפשר הענקת שירות מיטבי ורציף ללקוחות. ברבר צדיק ציינה את איתנות הבנק, תיק האשראי האיכותי, הנזילות וההתפתחות הדיגיטלית של הבנק מה שהתבטא בכך שהלקוחות דרגו אותו במקום הראשון בשביעות רצון מהשרות בתקופות המשבר.

בכנס כיכבו גידי גוב ואדיר מילר שנמצאים לראשנה יחדיו על הבמה כאשר השיח ביניהם היה מרתק ומצחיק וכלל רכילויות מאחורי הקלעים של "זהו זה" של אז ושל היום, סיפורים מאחורי הקלעים בסרטיו של אבי נשר, וגידי דיבר גם על הזוגיות עם הפרטנר היותר ידוע שלו- השף אהרוני . הפתעת הערב היתה פריצתו לבמה של מוני מושונוב שהצטרף לפאנל המשעשע של מילר וגוב.

בכנס ציין הבנק את פרישתו לגימלאות של ראש החטיבה העיסקית אילן בצרי וכניסתו לתפקיד של בנצי אדירי. הנחה את הכנס - דרור זקש מהבנק.

גידי גוב עם אדיר מילר. יחצ,
מימין לשמאל: אדיר מילר, גידי גוב, בנצי אדירי , מוני מושונוב ואילן בצרי/יחצ

תאגיד ViacomCBS אשר בבעלותו חברת התקשורת הישראלית, ענני רכש את הזכויות של המותג המצליח ושובר השיאים באתר יוטיוב "בייבי שארק" (Baby Shark).

תאגיד ViacomCBS והתאגיד SmartStudy, שיצר את בייבי שארק, פועלים יחד ליצירת סדרת אנימציה חדשה אשר תהיה מבוססת על מותג בייבי שארק, הכריש המפורסם ביותר בעולם, ותשודר בערוץ ניק ג'וניור בכל העולם ובישראל בפרט ברבעון האחרון של שנת 2021. הסדרה תעקוב אחר מסעותיהם של בייבי שארק וחברו הטוב וויליאם, חברים נוספים ושירים מהנים לאורך הדרך.

ב-11 בדצמבר ישודר בערוץ ניקולודיאון, ספיישל מיוחד של בייבי שארקלכבוד חג המולד. בפרק בייבי שארק וחברו יוצאים להציל את חג המולד לאחר שסנטה קלאוס איבד פרט חשוב ביותר ולהשיב לו את האבדה. לאחר שידור הבכורה של הפרק המיוחד, ניתן יהיה לצפות בפרק בהזמנה מראש ב- VOD.
בייבי שארק יצא לאור ביוטיוב בשנת 2015, ושיגע את העולם. מספר עצום של 7.1 מיליארד צפיות כבר נרשם ביוטיוב ובכך נחשב לסרטון נצפה ביותר בהיסטוריה של הפלטפורמה. השילוב של מוזיקה, דמויות, סיפור וריקודים יחד הביא לכך שהשיר היה חלק ממצעד 100 הלהיטים של בילבורד 20 שבועות ברציפות, הוביל את אתגר #אתגרהבייבישארק שתפס תאוצה בכל העולם ומיליוני גרסאות קאבר לשיר.
יעל ארד אשר מנהלת את כל הפעילות המסחרית של ערוציומותגי ViacomCBS בישראל תקדם את פעילותו המסחרית של מותג בייבי שארק בישראל.

מנכ"לית ענני תקשורת, אורלי אטלס כץ, מסרה: "אנו שמחים על הצטרפות המותג המצליח, בייבי שארק, למשפחת המותגים של ויאקום CBS העולמיתובטוחים שילדים בכל העולם ומשפחותיהם יהינו מהרפתקאותיו של הכריש המפורסם על המסך. בימים אלה נמצאת בהפקה סדרה חדשה לילדים שתהיה מבוססת על דמותו של בייבי שארק וכבר בימים הקרובים יעלה לשידור פרק ספיישל מיוחד עם דמותו לכבוד עונת החגים בעולם".

ויאקום. יחצ,
בייבי שארק/יחצ

בימים אלה משיקה חממת InNegev הפועלת מפארק עידן הנגב ליד רהט את תכנית הקדם-חממה שלה - Start InNegev, שתצא לדרך בתחילת פברואר 2021. התכנית תכלול הכשרה מקוונת בת שמונה שבועות, בליווי הנחייה ומנטורינג מקצועיים במטרה לשדרג את הכישורים והמוכנות של משתתפי התוכנית, שבשלב הבא עתידים להתקבל לחממה.

חממת InNegev משתייכת 'לדור החדש' של חממות רשות החדשנות, ובין משקיעיה ושותפיה התעשייתיים נמנים: נטפים, סודה-סטרים, דולב, גופי השקעה -קרן Alpha Capital , קיבוץ חצרים, ומהאקדמיה SCE - המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון. הקול הקורא נועד לאתר יזמים ויזמות טכנולוגיים, החל משלב הרעיון ועד MVP, בתחומי האגרו-פודטק, קלינטק ותעשיה 4.0, להגיש את מועמדותם לתוכנית.

את התכנית יזם צוות החממה, שהבין כי תכנית זו תסייע לחממה להעניק מענה מיטבי לפניות המגוונות, תוך מתן דגש למשימה המרכזית שלהם שהיא פיתוח חדשנות טכנולוגית ברחבי הנגב והדרום בכלל. הצוות בחר בניהול התכנית את טל כטרן, גורו האקסלרטורים הישראלי, שברזומה שלו סיוע, ליווי וניהול עשרות תכניות האצה ואקסלרטורים בארץ ובחו"ל. כתרן יביא עימו את הקשרים הענפים שצבר במרוץ השנים ואת היכולות שלו בתחום האצת הסטארט-אפים.

אייל גינזברג, מנכ"ל החממה, ואמיר צח, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחממה מסרו: "זוהי הזדמנות טובה ליזמים וליזמות טכנולוגיים בתחומי המומחיות של החממה ושותפיה, ללמוד ולהכיר אותנו טוב יותר, ובמקביל לרכוש התמקצעות ולפתח קשרים בעלי ערך וחשיבות להמשך דרכם היזמית".

טל כתרן, מנהל תכנית Start InNegev: "התכנית שתחל בשבועות הקרובים תעניק למשתתפיה את האפשרות לרכוש ידע וניסיון בתחומים העסקיים והניהוליים מטובי המומחים, לצד מיקוד טכנולוגי, כמו גם לשפר את סיכויי בוגרי התוכנית להתקבל לחממה".

יצויין כי לשלושת המצטרפים המובילים והמצטיינים לקדם חממה יוענקו פרסים כספיים בסך 15 אלף דולרים, למקום הראשון ו-10 אלפים וחמשת אלפים למקומות השני והשלישי.

seperator

ערוץ האוכל מגייס את מיטב הקונדיטורים שלו כדי להציע לכם את המתכונים הכי שווים ומרשימים, כי כמו שאמרו כבר לפנינו - אושר זה לדעת שמחכה לכך קינוח נפלא במקרר וקינוח זו בהחלט התרופה ליום פחות טוב.

בהפקה חדשה וחגיגית של ערוץ האוכל בה מתאגדים הקונדיטורים המובילים בארץ, כל אחד מהם חושף את המתכון המיוחד, המשמח והאופטימי שלו, זה שעושה לו טעם של עוד בכל פעם מחדש. אז קחו את ההנאות שלכם ברצינות והצטרפו אלינו לספיישל שכולו אסקפיזם כייפי, טעים, מתוק וויראלי במיוחד.

בתפריט:

סינרול פיסטוק שוקולד של מיקי שמו
טארטאלט מון בלאנק של אסטלה
עוגת קרפים של אור שפיץ
עוגת בננה, שוקולד ופקאן של איציק וקרן קדוש

ערוץ האוכל. נופר בוגנים,
צילום: נופר בוגנים/נופר בוגנים

ביום רביעי האחרון, התקיים אירוע השקת קהילת "TECH-NEGEV" - קהילת היזמים של הנגב המערבי. באירוע המקוון השתתף היזם הסדרתי ירון גלאי, מנכ''ל ומייסד שותף של Outbrain, שדיבר על הנוסחה שכל יזם חייב להכיר, כדי להקפיץ את הסטארטאפ שלו ואף נתן כמה טיפים שימושיים ליזמים שבתחילת דרכם.

קהילת TECH-NEGEVהינה יוזמה משותפת של מרכז החדשנות והיזמות - ח"י בספיר במכללה האקדמית ספיר, מעברים נגב צפוני, אשכול רשויות נגב מערבי והחממה הטכנולוגית SouthUp Incubator.

TECH-NEGEV חרטה על דגלה את נושא התרבות הטכנולוגית באזור הנגב המערבי ופועלת באופן שוטף ליצירת מגוון של פעילויות ותכנים חדשניים כגון: מיטאפים טכנולוגיים, העשרות, אירועים, האקתונים וסדנאות מקצועיות עבור יזמים וסטארטאפיסטים.

דן פרייפלד, מנהל ה-eXlab במרכז החדשנות והיזמות ח"י בספיר: "המפגש עם ירון גלאי היה מרתק ומהווה רק יריית הפתיחה של קהילת יזמות וטכנולוגיה בנגב המערבי. אנחנו במכללת ספיר, יחד עם השותפים עתידים לייצר אירועים, מפגשים ושיתופי פעולה בתחומי היזמות והטכנולוגיה. המטרה המרכזית שלנו היא להרחיב ולהעצים את האקו-סיסטם הטכנולוגי של הנגב ולאפשר לסטודנטים שלנו גישה לכל מקורות הידע והניסיון של התעשייה כדי להבטיח את השתלבותם בתעשייה בעתיד".

חי בספיר המכללה האקדמית ספיר. יחצ,
חי בספיר/יחצ

קמפיינים

ביום שלישי התקיים יום צילום למותגי הגבר של FACTORY 54 עם שחר סאול, זמר, יוצר, כותב ומלחין ישראלי. זו הפעם השלישית שסאול מצטלם למותגי FACTORY 54 והפעם לצידו, הצטלמה אחותו הצעירה, מיה סאול, דוגמנית עולה. במהלך יום הצילום הפתיעו צוות החברה על הסט את שחר עם עוגת יום הולדת חגיגית לרגל יום הולדתו ה-25 שהתקיים לפני מספר ימים.

שחר סאול. יחצ,
שחר סאול ביום הצילומים/יחצ

ירדן ויזל ואן זיוי נבחרו לכהן כפרזנטוריות הראשונות למותג האופנה TwentySix ויצטלמו לקולקציית חורף 2021. ביום שלישי, במלון מרקט האוס, רגע לפני תחילת השנה האזרחית החדשה, התקיים קמפיין האופנה של צמד החברות הכי הטובות.

החיבור הסופי נוצר במהלך חודש דצמבר והושק באופן רשמי היום בצילומי קמפיין חדש השבוע בתקווה ולא יהיו שינויים של הרגע האחרון בעקבות צפי הסגר העומד על הפרק. השתיים נבחרו להוביל את המותג בחצי שנה הקרובה והחלו היום בקמפיין חורף זוגי על ידי מותג "TwentySix" וכחלק מהצילומים הן ייהנו מיום כיף של החברות הכי טובות שיתחיל במלון מרקט האוס ביפו וימשיך לרכיבה על אופניים מהסוג האופנתי ובשיאו של היום ייהנו מסלסלת פיקניק מפנקת בפארק והכי חשוב הכי בסטייל. החוזה של השתיים נחתם לחצי שנה הקרובה ומוערך במאות אלפי שקלים.

מטעם מותג האופנה TwentySix נמסר: TwentySix" הינה בין החברות הפופולריות בקרב הנוער ונשים בישראל ונחשבת לחברת אופנה במחירי Low Cost. זמן רב שחיפשנו אחר פרזנטוריות שיצליחו להעביר את המסרים של המותג בצורה מדוייקת וכצמד ולכן הבחירה בירדן ויזל ואן זיוי כפרזנטוריות הראשונות למותג הוא טבעי ומתבקש. אנו שמחים על הפנים החדשות שלנו ומאחלים להן ולכולנו קמפיין מוצלח ושנה אזרחית טובה, בריאה ואופנתית!"

ירדן ויזל ואן זיוי. יחצ,
הפרזנטוריות החדשות יחד עם נלי לוי הבעלים של המותג ואשת יחסי הציבור תהילה שמיר/יחצ

רמי מרטן מחברת הכרם השיקה סדרת סרטונים של קוקטיילים על בסיס רמי מרטן לסילבסטר. כיוון שהשנה כל החגיגות יהיו בבתים, מונגשת לאנשים בבית הכנת הקוקטייל של המיקסולוג עומר חיון, לצד משתתפים אורחים כמו רותם כהן, אייל ברקובר ועוד.

רמי מרטן קמפיין. יחצ,
צילום: עדי אדרי, חברת הכרם/יחצ

מהלך חדש של עלית - "עתידות - עד גיל 21 מרגי יגיע לירח" - מרגי בשיתוף פעולה עם בזוקה שיכלול מהדורה מוגבלת של מסטיק בזוקה בעיצוב מיוחד של מרגי בחלל.

בזוקה. יחצ,
מרגי בחלל/יחצ

חיסונים וקורונה

ברשת עדי נגב נחלת ערן וירושלים, השלימו מבצע חיסונים ללמעלה מ-1,000 אנשים.
רשת עדי בשיתוף מגן דוד אדום וביוזמת מטה "מגן אבות" במשרד הבריאות השלימו היום את הסבב הראשון לחיסון נגד נגיף הקורונה, את החיסון קיבלו למעלה מ-1,000 עובדים, דיירים ובני משפחות הדיירים ממסגרות הפעילות של הרשת.

למבצע החיסונים קדם מבצע הסברה של הרשת שכלל שיחות הסברה לכל משפחות הדיירים, סרטוני הסברה והדרכה לעובדים ואפשרות התייעצות עם רופאי הרשת בכל משמעיות החיסון.

דורון אלמוג, אלוף (במיל'), יו"ר ומייסד עמותת עדי נגב נחלת ערן, וחתן פרס ישראל: "שמחנו לקבל את מנות החיסונים לצוות ולדיירים ב"עדי נגב נחלת ערן", כחלק ממבצע החיסונים המתרחב ברחבי הארץ. לצד השירותים המגוונים שאנו מעניקים באזור, נמשיך להפעיל ככל שיידרש את תכנית השיקום למחלימי קורונה, המהווה נדבך נוסף של מרכז השיקום המוביל והמתקדם בישראל בתחומי הטיפול המחקר והחדשנות. אוכלוסיית הכפר השיקומי נמצאת בקבוצת סיכון, והחיסון ישמור על חייהם וחיי הסובבים אותם, ובכך ימנע בידוד של הצוותים הרפואיים. כולי תקווה שמבצע 'לתת כתף' יעזור למגר את מגפת הקורונה ברחבי ישראל ונוכל לחזור לשגרה של עשייה ברוכה, חיבוק חברתי ולהמשיך לחזק את החוליות החלשות בחברתנו".

שלומית גריינבסקי, מנכ"ל מרכז עדי ירושלים: "שמחנו מאוד עם היוודע דבר קבלת מנות החיסונים לצוות ודיירי המרכז. אנו בטוחים שקבלת החיסון הינה אבן דרך משמעותית בדרך לחזרה לשגרה בעדי ירושלים. בין היתר חזרה לפעילות הקהילתית והמשפחתית שנאלצה להשתנות עקב התקופה והייתה קשה לכולנו".

חיסון עדי נגב. יחצ,
מבצע החיסונים של עדי נגב - נחלת ערן/יחצ

ראש עיריית כפר יונה, שושי כחלון הגיעה ביום רביעי למרפאת סמילינסקי של מאוחדת בנתניה והתחסנה לקורונה. היא הודתה לצוות המרפאה בניהולה של , יעל פרחי ולאח המסור שחיסן אותה ג'מאל קבהא, וניצלה את ההזדמנות לקרוא לכל תושבי כפר יונה מעל גיל 60 להגיע ולהתחסן.

ראשת העיר כפר יוני שושי כחלון. יחצ,
ראש עיריית כפר יונה מתחסנת/יחצ

המנכ"ל והבעלים של קבוצת צוות 3, ניר גלבוע, בפניה לקבינט הקורונה ומשרד הבריאות: "על מנת לשמור על הרצף התפקודי החיוני בחירום, יש לתת עדיפות ראויה לעובדי האבטחה ולהקצות עבורם חיסונים באופן יעיל, תוך זמן קצר. במהלך עבודתם נחשפים המאבטחים לקהלים גדולים, מדי יום כך שהסיכון הכרוך בעבודתם, מעבר למשימת הביטחון, השמירה והצלת החיים, נלווה גם סיכון גבוה להידבק בנגיף".

עוד ציין גלבוע: "המאבטחים הוגדרו כעובדים חיוניים בעת משבר והם מהווים את המעגל השלישי, העומד על משמר הארץ, מבטיח את הסדר והביטחון של האזרחים, לצד הצבא והמשטרה. לכן, אני רואה חשיבות רבה במתן חיסונים לאלפי עובדי מערך האבטחה במשק".

ניר גלבוע. צוות 3,
ניר גלבוע/צוות 3

חברות וטכנולוגיה

בשבוע האחרון התקיים האקתון חדשנות היברידי, במסגרתו התכנסו יזמים, אנשי תעשייה, צבא, אקדמיה והמגזר הציבורי סביב שולחן אחד במטרה לתת פתרונות שיכוללו את השינוי המיוחל ויהפכו את התעשייה לירוקה יותר. ההאקתון מובל ע"י מרכז חדשנות כנרת, בשיתוף צמח מפעלים, איגוד התעשייה הקיבוצית, ארגון ירוק בהיי-טק והמכללה האקדמית כנרת. ובחסות מכון התקנים ולוצטו.

במקום הראשון זכה : קבוצת האתגר של צמח תערובות, שהתמודדו עם האתגר: של הקטנת פחת בתהליכי הולכה הובלה ואחסון כופתיות מזון לבע"ח. הפתרון המוצע: תוסף למזון אשר מקשיח אותו ומצמצם את הפחת בכ-50% - כ-8,100 טון בשנה.

במקום השני: קבוצת האתגר של לוג שהתמודד עם האתגר של הגדלת אורך חיי מדף של תרופות על ידי הגדלת חסימות קופסאות התרופות לחמצן. הפתרון המוצע: חיבור של תוסף בחלק התחתון של פקק בקבוק התרופות המגדיל את ואקום הקופסא.

ובמקום השלישי: קבוצת האתגר של מסילות, שהתמודדה עם האתגר של יצירת כבל חכם למעלית להקטנת הבלאי. הפתרון המוצא: תוסף חיישן IOT לעדכון מצב הכבל.

החברות המשתתפות בהאתקון כולן ממרחב עמק הירדן, והן: מסילות, גולן מוצרי פלסטיק, דשן הצפון, צמח תערובות, ביובי, לוג ו- א.ר.י-דורות.

האקתון 2020. יחצ,
האקתון כנרת/יחצ

פירמת עורכי הדין הגדולה גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג, שנהב ושות' (GKH), יוצאת במהלך מיתוג מחדש לפירמה, במסגרתו שונה השם ולוגו המשרד.

המשרד הוותיק, שנוסד לפני למעלה מ-40 שנה ומונה כ-170 עורכי דין, מאמץ מראה חדש וממתג עצמו תחת השם החדש גרוס ושות' עורכי דין.

את השינוי למהלך מסבירה עו"ד איה יופה השותפה המנהלת במשרד גרוס: "עדכון השם אינו רק הצהרה על התחדשות מול עולם משתנה, אלא מסר של אחדות וחיבור. כולנו יחד תחת שם אחד. שינוי השם יכלול גם לוגו ושפה עיצובית חדשה שתואמים את הרוח העדכנית של המשרד ומתחברים לערכים שלנו: מסורת של חדשנות, תוך מחויבות ללקוח, פרקטיות ומצוינות".

מאז נוסד, נחשב המשרד לאחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים והמשפיעים ביותר בישראל, בעל פעילות ענפה בשוק הישראלי והבינלאומי. למשרד מגוון לקוחות בולטים כגון הפניקס וכלל ביטוח, בנק לאומי, דסק"ש, שפיר, דואר ישראל, מקורות חברת המים, שיכון ובינוי, צים, קרן אינסייט, גט טקסי, היפו, פאפאיה, אקו ועוד.

ראשי ומייסדי המשרד היו מאז ומעולם חלק בלתי נפרד מעיצוב מערכת המשפט הישראלית ושותפים בהליכי חקיקה בולטים ורפורמות משמעותיות במשק הישראלי: ועדת חודק מטעם משרד האוצר, בראשות עו"ד דוד חודק לניהול והפחתת סיכוני אשראי על ידי גופים מוסדיים, ועדת גרוס בה פרופ' גרוס היה יו"ר הוועדה למיזוג חברות במסגרת חוק ההגבלים העסקיים, ועדת ורדי לעידוד הון סיכון בישראל, תיקון חוק ניירות ערך עו"ד איתן גרינברג היה ממייסדי החלת הסדרי "הרישום הכפול" על חברות ישראליות שמניותיהן נסחרות בד בבד בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובחו"ל ועוד. לאורך השנים, ליוו השותפים עו"ד אמיר הלוי ועו"ד עו"ד איל שנהב, כחלוצים, את תעשיית ההון סיכון הישראלית, והיו שותפים ליצירת אקלים המעודד השקעות בתחום ההי טק הישראלי.

חברת המיתוג שליוותה את התהליך הינה סטודיו דוד ויוסף, המתמחה לאורך 13 השנים האחרונות במתן שירותי אסטרטגיה, מיתוג, תוכן, שיווק ופרסום ללקוחותיה בארץ ובעולם. בין לקוחות החברה נמנים גופים מובילים במשק כגון קבוצת כלמוביל, חברת החשמל, מפעל הפיס, פדקס, רפא, קבוצת מילגם, פארמוקן ושלום תל אביב, בצד גופי תרבות וחברה כמו דוקאביב, עמותת הלל והוצאות הספרים ידיעות ספרים, אבן חושן וספרי עליית הגג.

לוגו גרוס. יחצ,
הלוגו החדש של גרוס/יחצ

הכירו את סונוביה טק, החברה שנוסדה במקור כפתרון לזיהומים בבתי חולים באמצעות טכנולוגיה מבוססת פטנט שהופכת כל פיסת בד וטקסטיל לאנטי-בקטריאלי החל מהסדינים וכלה בבגדי הצוותים הרפואיים, הסבה את הטכנולוגיה כעת בקורונה גם למסיכות אנטי-בקטריאליות. ביום חמישי האחרון הגיעו היזמים הישראלים לקבל את פרס "ג'ינסיס" בבית הנשיא, שהוקדש השנה לטובת יוזמות פילנטרופיות הפועלות למאבק במיגור הקורונה. את הפרס הכספי שקיבלו תרמו לעמותת עלם לנוער בסיכון.

הטכנולוגיה הייחדוית של סונוביה הוכחה כיעילה בלמעלה מ-99% בניטרול וירוס הקורונה ווירוסים אחרים, חיידקים ופטריות. המנגנון האקטיבי בבד המסכות יוצר סביבה הרסנית למיקרובים ובטוחה לבני אדם כך שכל סוגי הנגיפים על שלל המוטציות שלהם לרבות קורונה אינם יכולים לשרוד על גבי הבד ובכך שומרים על עוטה המסכה ועל האנשים בסביבתו.

המסכות נמכרות באתר של "סונוביה" ובאמאזון, ועל אף שמחירן אינו זול ומתחיל מ-30$ עבור מסכה אחת - יש לה ביקוש רב בעולם ובעיקר בשוק האמריקאי. היא נמכרת בעיצוב ייחודי ובמידות שונות לנשים, גברים וילדים. ובחברה מזהים את הצורך במוצר אופנתי וכבר עובדים על ליין מעוצב וחדשני.

מה היתרונות של סונוביה טק?

נתחיל בזווית המדעית-טכנולוגית, המוצר כחול-לבן מעורר עניין רב בעולם, שכן הוא מבוסס על טכנולוגיה ייחודית, על בסיס פטנט רשום שפותח באוניברסיטת בר-אילן ובבסיסה החדרת ננו-חלקיקי אבץ וכסף לתוך הבד מה שהופך אותה לאנטי-בקטריאלית. לפי בדיקות כלל המעבדות כולל המעבדה המוסמכת הבינ"ל RATCC, המסיכה משמידה ב-99.9% את וירוס הקורונה, וכל וירוס ובקטריה אחרת שנבדקו - גם לאחר מספר רב של שטיפות. בנוסף, המסיכה מסננת חלקיקים ביעילות של 98.8%, שיעור הסינון הזה גבוה מהיכולות של המסכות מדגם N95, שמאוד פופולריות גם בישראל.

יתרון נוסף מגיע בזווית הסביבתית. עם נתון מזעזע של 106 מיליון מסיכות שנזרקות לפח מדי יום, לא ברור איך בשנה שבה הפלסטיק הוצא מאתרי הטבע ומתאגידים גדולים - השימוש במסיכות חד פעמיות עדיין מאושר. מלבד השימוש הבטוח הרב פעמי במסיכה של סונוביה, נציין כי גם תהליך הייצור שלה מונע נזק סביבתי. שכן בזמן שהמתחרים משתמשים בדבקים כימיקלים מזהמים, ה"סונומאסק" מבוססת על "יריית" ננו-חלקיקי אבץ וכסף לתוך הבד - בתהליך שאינו מזהם.

ומלבד אלו, היתרון המובהק ביותר לצרכן מגיע דווקא מהעובדה שהמסיכה של סונוביה שמה סוף לתופעות הכי נוראיות שכבר למדנו לקבלם: האדים במשקפיים, האקנה והראשים השחורים - הפיתוח המדעי של סונוביה מאפשר לכולנו להשתמש במסכות ולהפחית בתופעות הלוואי.

שוקי הרשקוביץ, יו"ר ומנכ"ל סונוביה: "מסכת הסונו-מאסק הינה היישום הראשון של הטכנולוגיה הייחודית של סונוביה במוצרי קצה. מבחינתנו פיתוח המסכות הינו רק יריית הפתיחה ומטרתנו הינה להפוך את עולם הטקסטיל לבטוח לשימוש. בשנה הקרובה אנו צפויים להתרחב ליישומים נושפים אשר יאפשרו לכולנו סביבה בטוחה יותר - בתחום התחבורה, התיירות האופנה ובתי החולים".

מסכת סונוביה. יחצ,
מסכת סונוביה/יחצ

מסחר וקמעונאות

שוק הרכב בישראל עבר שנה מטלטלת, שהחלה בקריסת מכירות הרכב החדש בחודש אפריל 2020 ב-90% אחוז למול התקופה המקבילה אשתקד. עם התקדמות משבר הקורונה, השוק התאושש, בן היתר בשל הרצון להמנע מנסיעה בתחבורה ציבורית, ועל פי נתוני איגוד יבואני הרכב, המציגים כי ב 11 החדשים הראשונים של השנה נרשמה ירידה רק של 15% למול התקופה המקבילה. על פי המגמה הזו, נראה שהענף בדרך לחזרה לשיגרה כמעט מלאה.

מועדון הצרכנות הגדול בישראל, מועדון הוט, עקב גם הוא אחר המגמות בשוק והשבוע הודיע על מבצע משותף עם לובינסקי, יבואנית מותגי הרכב מהמובילים בישראל. המבצע ימשך עד ה- 25.1.21 ובמסגרתו יוצעו לעמיתי מועדון הצרכנות הוט, מגוון דגמים של מותגי הרכב של לובינסקי, יבואנית רכבי סיטרואן, פיג'ו ואופל, בהנחות משמעותיות שמגיעות עד 15 אלף ש"ח לרכב לדגמים נבחרים. בנוסף, יזכו עמיתי המועדון להטבות מיוחדות דוגמת 25% על רכישת אביזרים מהתקנה מקומית, אפשרויות תשלום מגוונות וכן אפשרות תשלום של עד 30 אלף ש"ח בכרטיס האשראי של המועדון.

צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט: "בתחילת משבר הקורונה, היה נראה כי ענף הרכב בישראל נמצא בצניחה חופשית, אך עם הזמן ראינו כי לא כך הדבר והישראלים ממשיכים וקונים רכבים חדשים. אנחנו במועדון נמשיך לעבוד קשה במיוחד בתקופה זו על מנת להמשיך ולהציע לעמיתינו את הצעות הערך הטובות ביותר עבורם במטרה למקסם את החיסכון החודשי שלהם ולהשאיר להם כמה שיותר כסף פנוי בכיס".

מועדון הצרכנות הוט, מיסודה של הסתדרות ההנדסאים, הוקם ב־1996 כדי לשרת את האוכלוסייה ההנדסית-טכנולוגית בישראל, וחברים בו כיום כ־280 אלף איש בכ-165 אלף בתי אב. עמיתי המועדון הינם: הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית השכירים במשק.

צביקה וילנאי. חן גל,
צביקה וילנאי/חן גל

בניגוד לכל תחזיות המומחים, רשת השטיחים "השטיח האדום" סוגרת שנת מסחר עוצמתית ומדווחת היום על פתיחת אולם תצוגה חדש, שלישי במספר, ברחוב לח"י 9 בבני ברק בתחילת פברואר 2021, זאת חודשים ספורים אחרי השקת אולם תצוגה חדש נוסף בא.ת פולג בנתניה.

לדברי אלון בבג'ני, מנכ"ל ובעלי רשת השטיח האדום "לצד אתר הסחר המתקדם פועלת הרשת לספק ללקוחותיה חווית צרכנית איכותית במסגרתה יוכלו גם לראות, למשש ולהתרשם מהשטיחים הלכה למעשה. לשם כך פתחנו לפני פחות מחצי שנה סניף שני במספר באזור השרון שהצטרף לאולם התצוגה בראשל"צ וכעת, אנחנו משיקים אולם חדש ברחוב לח"י בב"ב בשטח של כ-250 מ"ר ובהשקעה של כמיליון שקל".

"באולם החדש יוצגו אלפי שטיחים, במגוון סגנונות, לצד קולקציות בלעדיות ובמקביל, באתר השטיח האדום מחכה לגולשים טכנולוגיה בלעדית אשר מציגה הדמיה אישית של החלל שלהם בשילוב השטיח הנבחר", מוסיף בבג'ני. "הלקוחות אשר מגיעים לסניף משתמשים בעצמם בהדמיה באופליין, ככלי המאפשר לבחור את השטיח המתאים ביותר לחלל שלהם".

השטיח האדום נתניה. יחצ,
השטיח האדום/יחצ

יוזמות ופעילויות

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' מודה לעובדי בנק מרכנתיל על פעילותם לחלוקת שמיכות חורף

רוביק דנילוביץ מודה לעובדי בנק מרכנתיל/יחצ

עמותת שניר, הפועלת למען הזדמנות שווה, שנוסדה ע"י איש העסקים ניר שמול ומנוהלת על ידי עינת אושרי, יוצאת בשיתוף פעולה עם פארק עסקים עזריאלי בחולון, תחת השם "המסייעת", ביוזמת המסעדן אודי שטורק, לטובת משפחות נזקקות וחיילים בודדים, בסגר השלישי.

במסגרת הפרויקט החברתי התגייסו כל המסעדות במתחם עזריאלי חולון לטובת חלוקת מזון למשפחות נזקקות שמטופלות על ידי עמותת שניר. מדי שבוע בימי שלישי, פעמיים כי טוב, יצאו משלוחי מזון לבתי נזקקים באזור חולון ובת ים. מדי שבוע משפחות לא יישארו רעבות ויוכלו להנות מאוכל טרי וטעים של מסעדה.

בין המסעדות המשתפות בפרויקט: מסטינג, שיפודי ציפורה, ריבר, פיצה תרשיש, פאזל פוד, ג'וני קריספי, מזולי, B.B.B, קינג ג'ורג', גרצל, חומוס בהדונה וסלאטס ועוד.

לדברי עינת אושרי: "עפי הנתונים האחרונים שפרסם משרד האוצר השפעת משבר הקורונה על מצב העוני בישראל מדאיג ביותר המציג גם נתונים קשים מאוד מהם עולה תמונה לגבי נתוני מובטלים שנפלטו משוק העבודה בתקופת המשבר ומשפחות רבות הופעות לנזקקות לאוכל. על כן החלטנו על פעילות מבורכת זו".

לדברי אודי שטורק: "שנחשפתי לפעילות עמותת שניר המסייעת לשכבות החלשות בישראל במגוון החלטתי לקחת חלק וליזום את "המסייעת" שתעזור ברמה השבועית לחיילים בודדים ולמשפחות במצוקה. אנו נתחיל את הפעילות באזור חולון בת-ים בתקווה שתתרחב לכל הארץ".

ענת אושרי ואודי שטרוק. אסף לוי,
עינת אושרי ואודי שטרוק/אסף לוי

פרויקט "חיבוק לחורף" של ארגון "פתחון לב", עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון ושינוע חברתי, הגיע לשיאו ובמסגרתו נאספו מעל ל-20 אלף מעילים למבקשי סיוע ואוכלוסיות במצוקה ברחבי הארץ. במבצע "חיבוק לחורף" קראו לאזרחים וארגונים לתרום מעילים שאינם בשימוש. בחודשיים האחרונים נתרמו כאמור עשרות אלפי מעילים מעל ל-70 נקודות איסוף המיוחדות שנפתחו לטובת הפרויקט בישראל.

מבצע חלוקת המעילים החל היום וימשיך בשבועות הקרובים, במטרה לחמם את החורף של מבקשי הסיוע. במסגרת הפרויקט נפרסו כאמור מעל ל-70 נקודות איסוף ברחבי הארץ בבתי ספר, בחברות עסקיות וברשויות מקומיות - אליהן אזרחים מסרו מעילים שאינם בשימוש, המיועדים למבקשי הסיוע לקראת החורף.

עידו לוטן, מנכ"ל עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון: "מרגש לראות את ההירתמות והסולידריות של האזרחים ושל עשרות חברות עסקיות שרתמו את עובדיהן לתרום מעילים. בזכותם אלפי אנשים קיבלו חיבוק חם. המעילים יעזרו להם לעבור את החורף בשלום. אנו מודים לארגון פתחון לב ושינוע חברתי על שיתוף הפעולה המוצלח".

אלי כהן, מנכ"ל ארגון "פתחון לב": "מחמם את הלב לראות את הירתמות הציבור, הערבות ההדדית וערך הנתינה - אשר בזכותם 20 אלף מבקשי סיוע יזכו לחורף חם. אני מודה לשותפים לדרך ולציבור אשר נרתם למשימה ותרם באופן נרחב ויוצא דופן למען האוכלוסייה החלשה בחברה. מאחל לכולנו חורף חם ובריא".

תומר שמש, מנכ"ל שינוע חברתי: אני נפעם בכל פעם מחדש מהיכולת להשלים את החסר מתוך השפע הקיים במדינת ישראל, ועל מה מדובר הפעם? הקור חשף צורך ענק במעילים בקרב אוכלוסיות שונות אבל במבצע הזה לא נרכש אפילו מעיל אחד, באמצעות פתרונות לוגיסטיים פשוטים והתגייסות יוצאת הדופן של המתנדבים הצלחנו להשלים חוסר אמיתי עבור 20K איש מכל המגזרים בחברה הישראלית".

חיבוק לחורף של פתחון לב. יחצ,
מחבקים את הנזקקים/יחצ

עובדי בנק דיסקונט ממחוז ירושלים והדרום החליטו להמתיק ולשמח את ילדי המיון של ארגון יד שרה. העובדים אספו ממתקים מכל העובדים בחברה והחליטו לתרום 2 עגלות ממתקים לילדים, שמגיעים לקבל עזרה ראשונה במיון יד שרה בירושלים.

נדב נרקיסי וטל אברס. יחצ,
מימין נדב נרקיסי - מנהל מכירות במרחב ירושלים והדרום, טל אברס - אנליסט מכירות במרחב ירושלים והדרום/יחצ

רואים טוב, מרגישים טוב הינו פרויקט התנדבותי חדש שהחל לפעול במרכז לבריאות הנפש ע"ש י. אברבנאל. הפרויקט, ביוזמת אגודת ידידי נפש אברבנאל מאפשר למטופלים הזקוקים לבדיקות עיניים לקבל טיפול אישי ומשקפיים מותאמות חינם.

קלוד סמואל, הבעלים של מרכז האופטומטריה קלוד סמואל בתל אביב, מעניק את השירות למטופלים בהתנדבות מלאה ללא כל עלות. קלוד הוא האופטומטריסט הקליני של תל השומר מזה 30 שנה, פעיל בארגון רופאים לזכויות אדם ויוזם פעילויות התנדבותיות ברפואת עיניים באפריקה וכיום שותף פעיל בפרויקט "רואים טוב, מרגישים טוב" באברבנאל. הפרויקט נותן מענה אישי לכל מטופל ומטופלת ומוסיף עוד נדבך בקידום חווית טיפול טובה באשפוז. המטופלים יוצאים מבית החולים בליווי איש צוות רפואי אל הקליניקה של האופטומטריסט קלוד סמואל בתל אביב , עוברים בדיקה מקיפה והתאמת משקפיים.

דפנה נחושתן יו"ר אגודת "ידידי נפש אברבנאל ": "אחת ממטרות 'ידידי נפש אברבנאל' היא לקרב אנשים רבים לפעילות במרכז בריאות נפש אברבנאל לשנות את הסטיגמה והחשש מפני פגועי נפש ולתרום לרווחתם. זו הזדמנות להודות לקלוד סמואל על הרצון הטוב והנכונות לדאוג לכל המטופלים לבדיקת עיניים ולזוג משקפיים אטרקטיביים. מי ייתן וירבו עוד אנשים שיירתמו לדאגה לרווחת המטופלים ולשיפור איכות חייהם, זה ייעודנו ואנו מודים לקלוד שמסייע לנו בהגשמתו".

לימור נפתלי מנהלת חוויית המטופל במרכז לבריאות הנפש ע"ש י.אברבנאל: "ההגעה לקליניקה של קלוד סמואל הנה חוויה תרבותית מהנה המייצרת רגעים של שלווה וניתוק מהעומס שמטופלים חווים בעת משבר נפשי אקוטי. המטופלים זוכים ליחס מכבד, שירות מקצועי וקבלת משקפי ראיה במתנה. בזכות שיתופי הפעולה, הצלחנו להפעיל את הפרויקט לרווחת המטופלים גם בימים מאתגרים אלו עם מגבלות הקורונה. מתוך אמונה שגם למטופלים שלנו מגיע הטוב ביותר, נמשיך לקדם פרויקטים לשיפור איכות הטיפול וחווית מטופל טובה יותר".

קלוד סמואל למען מטופלי אברבנאל. ינאי יחיאל,
קלוד סמואל למען מטופלי אברבנאל/ינאי יחיאל

חגי שלום, מנכ"ל קבוצת טיב טעם וההנהלה הבכירה, הכוללת את יוסי שליו - סמנכ"ל סחר ושיווק ורוני גרין - מנהל מכירות ומועדון לקוחות, ערכו אתמול אחה"צ (שני) טקס חגיגי לטובת המרכז לחיילים בודדים ע"ש מייקל לוין, שנערך בסניף הדגל ברמת החייל.

במסגרת זו נחתם מבצע גיוס התרומות של רשת טיב טעם בסניפיה, שגייסה לטובת העמותה סך 219,045 אלף שקל בקופות הרשת. לטקס הגיעו: ליאורה רובינשטיין - מנהלת תוכנית חיילים בודדים חסרי עורף משפחתי, דרורית ניצני יזמית ומנהלת קשרי קהילה ותורמים ודפנה גיא - שטגמן - מנכלית אג'נדות.

את הטקס פתחה ליאורה רובינשטיין שאמרה: "אין דבר המשמח יותר מערבות הדדית אמיתית - אנו מודים להנהלת טיב טעם ועובדיה על גיוס הכספים ומשאבים המאפשרים למרכז החיילים הבודדים להמשיך ולקיים את הפעילות החשובה שלנו לתמוך ולסייע בחיילים בודדים ללא עורף משפחתי בתקופה מאתגרת זו".

חגי שלום מנכ"ל קבוצת טיב טעם אמר: "טיב טעם פועלת מעלה מעשור בגיוס תרומות לעמותות וגופים התורמים לקהילה. במהלך חודש נובמבר שברנו שיא עם גיוס תרומות לתכנית מיוחדת עבור חיילים בודדים, מסתבר שדווקא בתקופה מאתגרת זו הישראלים שומרים מקום חם בלב לחיילים בודדים שעל אף חייהם בחרו לצאת לשירות משמעותי ועל כך הוקירו להם תודה.

לסיום הרימו כוס יין לשנה החדשה ושלום חתם ואמר: "בפתחה של שנה חדשה, כבכל שנה פעילות למען הקהילה הינה חלק מחזון קבוצת טיב טעם. אנו נמשיך לפעול בגיוס כספים למען עמותות שונות בישראל, הפועלות למען הקהילה והאוכלוסיות החלשות. היום יותר מתמיד עולה החשיבות לערבות הדדית, אנו ברשת טיב טעם פועלים ליישמה למען כולם".

רוני גרין, דפנה גיא שטגמן, חגי שלום, ליאורה רובינשטיין, יוסף שלו. אסף לב,
רוני גרין, דפנה גיא שטגמן, חגי שלום, ליאורה רובינשטיין, יוסף שלו/אסף לב

מותגים

מותג הדרמו קוסמטיקה וישי פותח את השנה החדשה במבצע חגיגי ומשתלם במיוחד - הנחות מיוחדות על ארבעת סדרות האנטי-אייג'ינג של וישי. במסגרת המבצע: ברכישת 2 מוצרים מסדרות האנטי-אייג'ינג מקבלים הנחה של 60 שקל וברכישת 3 מוצרים מסדרות האנטי-אייג'ינג מקבלים הנחה של 120 שקל. המבצע יתקיים עד ה- 3.3.21 כולל ו/או עד גמר המלאי , אין כפל מבצעים.

וישי. יחצ,
מוצרי האיכות של וישי/יחצ

שנת 2020 הידועה לשמצה לא הוציאה למייקל קורס את הרוח מהמפרשים: המעצב האמריקאי משיק כמדי שנה את קולקציית ההולידיי החגיגית, שמגיעה לכבוד חג המולד ונותנת מענה נוטף סטייל גם למסיבות הסילבסטר הנוצצות.

הקולקציה הנחשקת היא הזדמנות מעולה להחליט שלמרות הכל, יש דרכים לחגוג את ערב השנה החדשה בסטייל ובגלאם שאנחנו כה כמהות לו, ואפשר להתלבש יפה לדייט-נייט בבית, לארוחת שף בסלון, לדרינק מרים במרפסת או למסיבת ריקודים בזום. אוסף החגים מרכז את כל הנצנצים הרלוונטיים עם שמלות ואקססוריז שישמשו אתכן גם בהמשך לאירועי ערב חורפיים וכמובן לעונת החתונות שתחזור בקרוב - כי יש חיים אחרי הסגר.

המעצב האמריקאי שיתף פעולה עם יוצרת הסרטים הידועה שרוטי גנגולי ועם הצלם המפורסם טרי טסיוליס, ליצירת קמפיין בכיכובה של הפרזנטורית בלה חדיד. הקמפיין חוגג את האופטימיות והיוקרה של בית האופנה לצד תחושת ההתחדשות והציפייה לקראת השנה החדשה. הקולקציה עצמה מציגה שמלות מנצנצות, מעילים בגוונים מטאליים, נעלי ערב מדויקות וכמובן את התיקים בדגמים האהובים המוצעים בגרסאות חדשות. גם הפעם מציע מייקל קורס גלאם במינונים מדויקים שיאפשרו ליצור מראה זוהר מבלי להיראות כמו כדור דיסקו. ניתן לראות טקסטורות עשירות ודגש על דיטיילים עדינים. הצבעוניות מתמקדת בצבע שחור ובגווני כסף וזהב.

בין הדגמים הבולטים בקולקציה: שמלות מיני בגוונים מטאליים ובשילובי פאייטים המעוצבות בגזרות המחמיאות המזוהות עם מייקל קורס; חליפת מונוגרמה זוהרת המעוצבת בסגנון ספורטיבי המשלב נוחות עם סטייל; מעילי פאפר בצבעי זהב, כסף ואדום; שמלת שיפון אדומה המעוטרת שרשרת זהב בצווארון; ושמלת בודיקון עם הדפס מונוגרמה בגווני כסף ושחור.

בגזרת ההנעלה מציעה הקולקציה החדשה מגוון דגמי מגפיים, צ'אנקי סניקרס ונעלי עקב עם אלמנטים מנצנצים, לצד דגמים ייחודיים וממכרים (ראו הוזהרתן) של נעלי בית מעוצבות שבאות בול לערב הסילבסטר הנוכחי ולתקופת הסגר בכלל.

אי אפשר לדבר על מייקל קורס מבלי לפרט על התיקים. קולקציית החגים מציגה את דגם הסוהו האהוב, שחוזר העונה בגרסאות חגיגיות של כסף וזהב, וגם בגרסת מיני חדשה ומתוקה שתהפוך ללהיט באינסטגרם. לראשונה מושקים הדגמים החדשים והמדוברים - טאטי ולולה - המוצעים בצבעים שחור, ורוד ואדום, ומתאימים מאוד לאירועי ערב.

פריטי הקולקציה יהיו זמינים לרכישה באתר פקטורי 54:
https://www.factory54.co.il/designers/michael-kors

טווח מחירים:
תיקים 379-1,690 שקל
ביגוד 649-2,590 שקל
נעליים 290-1,390 שקל

קולקציית מייקל קורס. יחצ,
הקולקציה החדשה של מייקל קורס/יחצ

אתר האונליין של ACE ימכור פירות וירקות של חברת עטרה גידול ושיווק פירות וירקות תחת מותג האיקומרס שלה, Shookit. במסגרת שיתוף הפעולה יוצעו ללקוחות האתר ארבע חבילות מארזים: זוגי, משפחתי ירוק ובריאות. כל מארז יכלול מקבץ של פירות וירקות בהתאם לסוג המארז. כך למשל במארז המשפחתי ימכרו 33 סוגים של פירות וירקות והוא יימכר בסכום של 355 שקל. המארז הזוגי יכלול 26 סוגים של פירות וירקות והוא יימכר בסכום של 219 שקל, מארזי הירוקים והבריאות יכללו כ-20 פריטים והם יימכרו בסכום של 219 שקל כל אחד. כל המחירים כוללים גם את המשלוח.

שיתוף הפעולה צפוי להתרחב בהמשך למכירה של פרטנית של פירות וירקות, ולא רק במסגרת של חבילות. כל התוצרת החקלאית שתימכר דרך האתר היא של חקלאים ישראליים, ובכך רוצה רשת ACE לתמוך בתעשייה החקלאית המקומית.

רשת ACE, נחשבת היום לאחת מרשתות השיווק המובילות בשוק. במקביל לפעילות בסניפים, הרשת גם מפעילה אתר אי-קומרס, המציע כיום כ- 6,000 מוצרים מענפים מגוונים, ונהנה בשנה האחרונה מעליה דרמטית בהיקף הפעילות בו. אסטרטגיית החברה, תחת הובלתו של המנכ"ל איציק אוזנה, היא לבנות פלטפורמת אי קומרס המתנהלת כ- Market place, ומציעה ללקוחותיה מוצרים מכל עולמות התוכן.

חברת עטרה גידול שיווק פירות וירקות נוסדה ב- 1994 על ידי בני משפחת עטר, חקלאים מעמק יזרעאל מ- 1951, והיא נחשבת היום לאחת מחברות השיווק וההפצה הדומיננטיות בתחום. החברה מקיימת יחסים ארוכי טווח עם חקלאים ישראליים, וכמעט מאה אחוז מהתוצרת שמשווקת על ידה היא תוצרת ישראלית. מאז החלטתה של עטרה להתרחב לשוק הקמעונאי ולהקים רשת חנויות, השקיעה החברה גם בפעילות האי קומרס שלה. לאחרונה השלימה עטרה את רכישת הפעילות העסקית של Shookit, מותג Ecommerce מבוסס עם קהל צרכנים נאמן, ובאמצעותו מתאפשרת גם מכירת און ליין של התוצרת. בחודשים האחרונים תופס נתח הרכישות באון ליין נפח גדול יותר ויותר, והוא עומד כבר על 50% מסך כל הרכישות שנעשות בחנויות עטרה.

איציק אוזנה, מנכ"ל ACE: "בשנתיים האחרונות שמנו לנו ליעד לבנות אתר אי קומרס, בתוכו יוכל הצרכן למצוא מענה לכלל הצרכים שלו. נתוני הגידול באתר מעידים כי הצרכן מחפש פלטפורמה אחת הכוללת בתוכה מוצרים מכל עולמות התוכן. אני שמח גם על הזדמנות לתמוך בעסקיהם של החקלאים הישראליים ולסייע להם באמצעות אתר ACE בהגדלת המכירות של התוצרת החקלאית שלהם".

עופר עטר, בעלים ומנכ"ל עטרה: "זו בדיוק העת לשיתופי פעולה מהסוג הזה, שיניבו ערך עבור שני הגופים. עטרה תרוויח מהעוצמה של רשת ACE ו- ACE תרוויח מהרחבת הפורטפוליו שלה גם למוצרים יום יומיים כגון פירות וירקות. וחשוב מזה, הלקוחות ייהנו מסחורה טריה, באיכות מעולה ובמחירים הוגנים, והחקלאים ייהנו מהנגשת סחורתם לקהל רחב יותר".

שוקיט. יחצ,
שוקיט/יחצ
  • מבצע סילבסטר בבורגרס בר - ארוחה חגיגית במחיר מיוחד - 229 שקל. תקף ל-31.12 בלבד, עד גמר המלאי הרשת רשאית להוריד את המבצע בכל עת.
  • 4 המבורגר 150 גרם
  • 3 תוספות צ'יפס / טבעות בצל
  • 1 שניצלונים
  • 3 קינוחים מוס שוקולד / כדורי שוקולד / סניקרס
  • 1 בקבוק שתיה גדול
בורגרס בר. יחצ,
בורגרס בר/יחצ

GETHA המותג הבינלאומי הירוק המתמחה בייצור מזרנים וכריות עשויים 100% לטקס טבעי עשה עלייה לאחרונה לישראל עם סניף מקומי ראשון. המותג מציע כריות גם לקטנטנים עם בדים המשלבים את טכנולוגיית הננו סילבר- למניעת בקטריות וחיידקים לצד שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לאוורור מקסימלי לנשימה בריאה.

GETHA/גטה הנו מותג בינלאומי שנולד בשנת 1969 ומתמחה בייצור מזרנים וכריות העשויים 100% לטקס טבעי. סניפי המותג מאכלסים כ-25 מדינות בעולם, בהן: יפן, קוריאה, אוסטרליה, הונג קונג, טאיוואן, ספרד, ניו זילנד, סינגפור, סין, תאילנד ועוד. לאחרונה בימי הקורונה נפתחה לראשונה חנות דגל המעוצבת בהתאם לקונספט של המותג הבינלאומי, המתפרשת על פני 150 מ"ר באזור התעשייה ראשון לציון.

המותג זוכה כ-5 שנים ברציפות בתואר מותג השנה בפרסי קנסינגטון פלאס- בריטניה. יתרונותיו של 100% לטקס טבעי: ידידותי לסביבה, טבעי וטהור, היפואלרגני ואנטי בקטריאלי.

כריות Baby Getha. יחצ,
כריות של GETHA/יחצ

Adika Sale - מבצעים באתר לקראת פתיחת השנה האזרחית החדשה: 21% על כל האתר. המבצע החל מהיום ועד ה-2.1.20, לא כולל מותגים.

ADIKA. יחצ,
Adika/יחצ

מדריכים קצרים

לעור התינוק מיוחסות לרוב תכונות של עור אידיאלי, כולנו רוצים עור "חלק כמו עור של תינוק", אולם מעבר לרכות ולגמישות, עורם של תינוקות עדיין ממשיך להתפתח בשנתיים הראשונות ולכן הוא עדין, רגיש ופגיע יותר מעורם של המבוגרים. לאחר לידה, נחשף עורו העדין של התינוק לראשונה להשפעות של טמפרטורה, מזג אוויר, כימיקלים המצויים בסבון, משחות ועוד. חשיפה למזהמים והיחס הגבוה בין שטח פני העור למשקל הנמוך של התינוק, המגדיל את הסיכוי לאיבוד מים מהעור, עלולים לגרום לתופעות עוריות במקומות שונים בגוף כגון: יובש, גירוי וגרד, פצעונים, תפרחת חיתולים, אסטמה של העור ועוד.

איגדנו עבורכם את התופעות העוריות השכיחות ביותר בקרב תינוקות ומוצרים שנותנים פתרונות תומכים.

אז מה התופעות השכיחות ביותר בעורם של תינוקות? ומה ניתן לעשות?

  • עור יבש אצל תינוקות יכול להופיע כמעט בכל מקום בגוף ועלול לגרום לגירוי ואי נעימות בעור. הוא נפוץ במיוחד בעונת החורף, בתנאים של אוויר קר ויבש וחימום הבית. לחות נמוכה עלולה לגרום לייבוש השכבה העליונה של העור בה מצויים מים וגורמי לחות טבעיים כמו שמנים וחומצות שומן. אצל תינוקות עם נטייה לעור יבש, יובש עלול להתפתח גם בקיץ בשל תנאי מזג האוויר, מזגנים וחשיפה לכלור במי הבריכה.
  • מה ניתן לעשות? לחות והגנה על עורו העדין של התינוק עוזרים בשמירה על המחסום העורי וכך מגינים עליו מפני יובש, מזהמים סביבתיים ורכיבים העלולים לגרות את העור. מומלץ למרוח קרם לחות פעמיים ביום. רצוי להשתמש במוצרים שפותחו במיוחד עבור תינוקות ועורם העדין ואינם מכילים רכיבים העשויים לגרות את עור התינוק. במוצרי מוסטלה לדוגמא, טיפוח עור התינוק עומד במרכז המחקר של החברה כבר 70 שנה והינו מותג מספר 1 במכירות בבתי מרקחת באירופה בקטגוריית טיפוח העור לתינוקות*. קרם הגוף של מוסטלה, הינו קרם גוף המעשיר בלחות, מרכך ומגן על עורם העדין של התינוקות, בטוח לשימוש ובעל רכיב פטנט ייחודי: סוכר אבוקדו (Avocado Perseose) המחזק את שכבת ההגנה של העור. במידה והיובש הוא באזור הפנים של התינוק, למוסטלה גם קרם לחות ייעודי לפנים. עוד מומלץ שלא לקלח את התינוק באופן תכוף מידי כיוון שזה עלול להסיר את השמנים הטבעיים מעורו של התינוק. מספיקה מקלחת קצרה יחסית, עד 10 דקות במים פושרים.
  • גורם נפוץ העלול לגרום לפריחה או גירוי בעור הפנים של התינוק, ספציפית באזור הפה, הוא ריור מוגבר. לעיתים, פריחה כתוצאה מריר נגרמת מבקיעת שיניים או משאריות חלב-אם או תחליף חלב, שנשארו במשך זמן רב סביב הפה של התינוק. עם זאת, בדרך כלל, אין סיבה ספציפית. רוב הזמן, הפריחה בעור היא תופעה נורמלית לחלוטין ופשוט תוצאה של תינוק המזיל יותר ריר.
  • מה ניתן לעשות? הדרך הטובה ביותר למניעה וטיפול היא לשמור על אזור הפה נקי ויבש. זה יכול להיות מאוד מאתגר שכן ריור הוא חלק בלתי נפרד מ"השלב האוראלי" שמאופיין בגילאים אלו. לכן, חשוב לנגב את הרוק באופן תכוף, באמצעות מטלית בד רכה ועדינה כדי לספוג את הרוק לאורך היום, במטרה לשמור על האזור יבש. נקו את הפנים של התינוק לאחר ההאכלה, אך אל תשפשפו את אזור הפנים. חשוב לעשות זאת ללא סבון שעלול לגרום לגירויים נוספים ולא לשכוח לייבש את הפנים בעדינות לאחר הרחצה. שימוש במוצץ ייחודי עם פתחים גדולים במיוחד לזרימת אוויר מקסימלית סביב הפה, כדוגמת מוצץNUK Space שעוצב במיוחד לעור העדין של תינוקות, מסייע לשמור על עור הפנים של התינוק יבש ונקי. המוצץ נוסה על ידי אימהות, כאשר 99% מהן ימליצו על המוצץ החדש במיוחד לתינוקות בעלי עור רגיש
  • אחת התופעות השכיחות אשר מדירות שינה מהורים רבים המתמודדים עמה היא תפרחת החיתולים. תפרחת החיתולים נראית כפריחה אדומה באזורים המכוסים בחיתול, כמו ישבן, ירכיים פנימיות ולעיתים גם על איברי המין. חיכוך חיתול רטוב על עורו העדין של התינוק היא הסיבה הנפוצה ביותר לתפרחת חיתולים.
  • מה ניתן לעשות? על מנת להימנע מתופעת תפרחת החיתולים, מומלץ מאוד להקפיד על החלפת חיתול לעיתים קרובות וכמובן להחליף חיתול מיד כאשר הוא מלוכלך או רטוב. יש להקפיד לשמור על האזור נקי ויבש ולא לשפשף את העור. חשוב להימנע ממוצרים המכילים בישום העלולים לגרום לגירוי וכן כדאי לבדוק האם החיתול שאתם משתמשים בו נבדק דרמטולוגית לעור רגיש, על מנת להבטיח שאינו גורם גירוי לעור רגיש, כדוגמת חיתולי המותג בייביסיטר שנבדקו דרמטולוגית במעבדה מוכרת באירופה, בפיקוח רופא עור, ונמצאו מתאימים לעורם הרגיש של תינוקות.
  • לסיכום, הקפידו להשתמש במוצרים ייעודים ובטוחים לשימוש, המתאימים לעורם העדין של תינוקות וילדים ואשר מעניקים להם הגנה לטווח קצר וארוך. מומלץ לחפש מוצרים של חברות מובילות ומוכרות בארץ ובעולם, אשר מוצריהן אינם מכילים רכיבים העלולים לגרום לגירוי העור.
חיתולים של בייביסיטר. יחצ,
חיתולים של בייביסיטר/יחצ

הסייל באתר פקטורי 54 מגיע לשיאו עם הנחות של עד 60%. הזדמנות מצוינת להתחדש בדגמים מבוקשים עליהם פנטזנו במהלך העונה. מעילים, ז'קטים, סוויטשירטים, מגפיים, סניקרס ותיקים אייקונים, לצד דגמים טרנדיים ומדוברים שיימכרו במחירים משתלמים ובהנחות שוות.

בין הפריטים המבוקשים, ניתן כעת למצוא לדוגמא את השמלות הבוהמייניות היפהפיות של
ISABEL MARANT (חולצה לדוגמא במחיר צרכן: 1450 ש'ל ואחרי 50%: 745 שקל), נעלי אספרדיל של SAINT LAURENT ב-1790 שקל מחיר צרכן ולאחר הנחה ב- 716 שקל, ז'קט פאפר של ALEXANDER WANG ב- 2690 שקל לצרכן ולאחר 60% הנחה ב-1076 שקל לצד השמלות הנחשקות של המותג ב- 40% הנחה, נעלי העקב האייקוניות מעוטרות הקריסטלים של ג'ימי צ'ו ב- 40% הנחה, שמלות של בית האופנה האוסטרלי צימרמן ב- 60% הנחה, סניקרס ותיקים מבית המותג הבועט אוף ווייט ב-40% הנחה וג'ינסים מבית המותג הניו יורקי ראג אנד בון ב- 40% הנחה.

פריטים של מותגי העל המובילים, כמו תיקים וסניקרס של בלנסיאגה ב- 40% ו- 50% הנחה, מגפיים של ולנטינו ב- 40% הנחה, נעליים של ג'יבנשי ב- 50% הנחה, נעליים של דולצ'ה גבאנה ב- 40% הנחה, שמלות וחצאיות של פנדי ב- 40% הנחה, פריטים של בית האופנה ורסאצ'ה ב-%40 ו-50% הנחה ופריטי מונוגרמה של בית האופנה ברברי ב- 40% הנחה.

קטגוריית הסייל באתר הגברים כוללת פריטים מבוקשים שאסור לפספס, ביניהם ז'קט צבאי מעוטר פאצ'ים שכיכב בקמפיין של פולו ראלף לורן, קפוצ'ונים בסטייל של קלווין קליין, חולצות בגזרת פולו במגוון צבעים בעיצוב המותג בוס, מעילי פאפר קלאסיים ומחממים מבית טומי הילפיגר שהם השקעה שווה ביותר, פריטי קז'ואל בסגנון אתליז'ר ספורטיבי של הוגו.

פריטי מאסט בסייל הם הסניקרס של מונקלר , דולצ'ה גבאנה ובלמיין; ג'ינסים מבית המותג האיטלקי דיסקוורד הידוע בפריטי הדנים המעולים שלו שנחשבים לעל-זמניים במלתחה הגברית; לוגו טי-שירטס מבית המותג הבועט בלנסיאגה, המותג עתיר ההייפ אוף ווייט, וגם של מותגי-העל ולנטינו; סניקרס ייחודיות בעיצוב בית האופנה ז'יבנשי; בגדי ים של ולנטינו ודולצ'ה גבאנה שנחשבים לבסט-סלרס ובדרך כלל נחטפים בקיץ במחיר מלא; פריטי הדפס הבארוק האייקוני המזוהה עם מותג-העל האיטלקי ורסצ'ה ועוד.

קטגוריית הסייל באתר הילדים כוללת גרסאות מתוקות לקטנטנים מבית המותגים הכי חמים, ביניהם פריטים בהדפס המשבצות האייקוני של בית האופנה ברברי, שמלות ונעליים בעיצוב מותג-העל הצרפתי קלואה, סווטשירטים וטרנינגים מעוטרי לוגו בעיצוב המותג הבועט בלנסיאגה, סוויטשירטים חמים לחורף ולוגו-טישירטס מבית המותג האמריקאי קלווין קליין, פריטים עם הדפסים ססגוניים ואייקונים המזוהים עם בית האופנה קנזו, שמלות ואוברולים פרחוניים מבית המותג האוסטרלי צימרמן, פריטים בהדפס הבארוק היוקרתי של בית האופנה ורסצ'ה, חולצות עם לוגו הלב של קום דה גרסון, סניקרס מבית קונברס, סניקרס מבית ז'יבנשי, ג'ינסים מבית המותג האיטלקי דיסקוורד, סריגים איכותיים מבית טומי הילפיגר ופולו ראלף לורן, ושלל פריטים מטריפים מבית המעצבת הבריטית סטלה מקרטני - שככל הנראה אמהות ישמחו ללבוש בעצמן.

פקטורי 54. יחצ,
פקטורי 54 - שמלה ב-876 במקום 2,190 שקל/יחצ

מותג הטיפוח 417- יוצא במבצעי ינואר על מגוון המוצרים באתר סופר פארם און ליין

  • חמאת גוף ארומטית- קרם גוף עשיר וויטמינים ,מינרליים וחמאת שיאה. מזין מרגיע ומספק הגנה מפני נזקי הסביבה תוך מניעת הזדקנות העור מחיר 50 ₪ במקום 100 ₪
  • קרם ייחודי למילוי טיפול והחלקה מיידית של קמטי הבעה והתבגרות285 ₪ במקום 380 ₪
  • קרם לחות אנטיאוקסידנט לידיים 50 ₪ במקום 70 ₪
  • קרם הזנה מרגיע לרגליים מחיר 50 ₪ במקום 70 ₪
  • סרום פפטיד משקם לעיניים 170 ₪ במקום 220 ₪
  • קרם חדשני למיצוק והתחדשות העור 160 ₪ במקום 210 ₪
  • תחליב גוף ארומטי מחיר 75 ₪ במקום 99 ₪
  • אינפיניט מושן-מינרל אקווה, קרם לחות לפנים לעור רגיל עד יבש מחיר 135 ₪ במקום 180 ₪
  • קרם לילה דיטוקס מאזן לחויות מחיר 135 ₪ במקום 180 ₪
  • אינפיניט מושן-מינרל אקווה, קרם לחות לפנים לעור שמן מחיר 135 ₪ במקום 180 ₪
  • ג'ל ניקוי מקציף לפנים מועשר בגרגירי לופהמחיר 70 ₪ במקום 99 ₪
חמאת גוף ארומטית 417. יחצ,
חמאת גוף ארומטית של 417/יחצ

רשויות ונדל"ן

"בלי השקעה מאסיבית של המדינה בתשתיות הבריאות בנגב לא נוכל לתת לתושבי הנגב את הזכויות שמגיעות להם בדין", כך אמר היום (29/12) פרופ' נדב דוידוביץ', ראש בית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת בן גוריון בנגב במסגרת כנס "שוויון בבריאות" של הרשות לפיתוח הנגב ואוניברסיטת בן גוריון בנגב.

בכנס המקוון בנושא 'שוויון בבריאות בנגב וחיזוק שותפויות בעידן קורונה' השתתפו כל צמרת המערך למאבק בקורונה, שחברו במטרה לקדם את השוויון בבריאות בנגב.

מנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב, משה מוריוסף אמר בכנס: "כאשר הגעתי לתפקידי כמנכ"ל הרשות לפיתוח בנגב, גיליתי מהר מאוד שאחד התחומים שבהם שורר פער גדול לרעת הנגב מול המרכז ואשר אין בו מענה של ממש לתושבים הוא תחום שירותי הבריאות, ובמיוחד בכל הקשור לשירותים הפרה רפואיים. הבעיה העיקרית היא מחסור חמור במטפלים בדרום. אין פנינו לטענות על קיפוח ואפלייה, אבל רק שיתוף פעולה הדוק ופורה בין הרשות לאקדמיה בשיתוף עם הרשויות המקומיות יביא את המענה הנדרש. מגיפת הקורונה שלצערי עדיין כאן איתנו במלוא עוזה -- חשפה עוד יותר את הפערים בין המרכז לפריפריה. מה שהיה ידוע רק ליודעי חן ולמי שעוסקים בתחום הפך להיות נחלת הכלל."

דיקן הפקולטה למדעי הבריאות, אב"ג פרופ' אנג'ל פורגדור: "אני רוצה להתחייב שאני אעבוד לקידום השוויון בנגב יחד עם השותפים כאן. לדוגמה - הגדלת אחוז הדרומיים בפקולטה ואוסף פעולות נוסף שיגרום להם להישאר כאן על מנת לתרום לשוויון הבריאות בנגב. בנוסף אנחנו נפעל כנגד כל החסמים הכלכליים לנסות להקים פה חוגים נוספים".

  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully