וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוואה לרכב מבלי לעזוב את הסוכנות: הסכם חדש וייחודי נחתם בין בנק הפועלים לאוטודיל

בשיתוף בנק הפועלים

3.1.2021 / 8:00

עד היום, כל מי שנזקק להלוואה לקניית רכב חדש או יד שנייה נדרש להגיע לסניף הבנק לשם כך. אולם ההסכם החדש יאפשר ללקוחות ליהנות מתהליך מהיר ומיידי, שישפר את חוויית הרכישה: "בשורה חדשה בעולם מימון הרכב"

מימין לשמאל: כפיר רמז מנהל מחלקת מכירות בנקאות קמעונאית בבנק הפועלים; מאיר אוחיון, מנכ"ל אוטודיל; אופיר אוחנה, מנהל אגף בנקאות קמעונאית בבנק הפועלים; תומר כרמי, מנהל אשראי ללקוחות פרטיים ורכב בבנק הפועלים; חן בשן, מנהלת קשרי לקוחות סוכנויות רכב בבנק הפועלים. אביב גוטליב,
שינוי משמעותי בחוויית הרכישה של רכב חדש או משומש. מימין לשמאל: כפיר רמז מנהל מחלקת מכירות בנקאות קמעונאית בבנק הפועלים; מאיר אוחיון, מנכ"ל אוטודיל; אופיר אוחנה, מנהל אגף בנקאות קמעונאית בבנק הפועלים; תומר כרמי, מנהל אשראי ללקוחות פרטיים ורכב בבנק הפועלים; חן בשן, מנהלת קשרי לקוחות סוכנויות רכב בבנק הפועלים/אביב גוטליב

משבר הקורונה השפיע רבות על המשק בשנה האחרונה ויצר לא מעט קשיים, אולם הוא גם פתח את הדלת להזדמנויות עסקיות חדשות בענפים השונים. אחד מהם הוא שוק הרכב, אשר לאור המגבלות הרבות שהוטלו על התחבורה הציבורית, חווה בחודשים החולפים צמיחה משמעותית ותנופה מחודשת, הן בתחום הרכבים החדשים והן בתחום הרכבים הנרכשים ביד שנייה.

ואם גם אתם נמנים בין אלו המבקשים להשתדרג ולהחליף את הרכב שלכם, בוודאי תשמחו לקרוא שכעת ישנו מענה מהיר ויעיל יותר.

בנק הפועלים חתם עם חברת אוטודיל, אחת מסוכנויות הרכבים המשומשים הגדולות בישראל, על שיתוף פעולה ראשון מסוגו, שמציע חדשנות בעולם הרכב ושיפור משמעותי בחוויית הקנייה.

עד היום, אם רציתם לרכוש רכב מאולם תצוגה או התעניינתם בקניית רכב יד שנייה ונדרשתם לקחת הלוואה לשם כך, הייתם חייבים להגיע עד לסניף הבנק עצמו על מנת לבצע את אותה קבלת הלוואה. כעת, במסגרת ההסכם החדש שנחתם בין בנק הפועלים לאוטודיל, מאפשר הבנק ללקוחותיו לקבל את ההלוואה מבלי לצאת מסוכנות הרכב בכלל, וללא הצורך בהגעה לסניף, הכל בתהליך מהיר, מיידי ונוח במיוחד. בנוסף, גם אם אינכם לקוחות של בנק הפועלים, הבנק מציע לכם בדיקה מהירה שתוודא האם גם אתם יכולים לקבל את ההלוואה המבוקשת בעודכם בסוכנות הרכב.

מנהל האגף לבנקאות קמעונאית בבנק הפועלים, אופיר אוחנה, מסר: "יש כאן בשורה ללקוחות בעולם מימון הרכב ושיפור של חוויית הלקוח על ידי סגירת עסקה מהירה, זולה ומקצועית ללקוחות בנק הפועלים וללקוחות שאר הבנקים. זו הזדמנות לקבל שירות מהיר יותר ובמחירים אטרקטיביים מאוד".

מתן הלוואה בכפוף לשק"ד הבנק ובהתאם לנהליו. אי עמידה בפרעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully