וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק הגדול ברוסיה מחפש את הסטארט-אפים המובילים בישראל

29.12.2020 / 14:34

Sberbank, הבנק הגדול ביותר ברוסיה וקרן ההון סיכון 500Startups פותחים בפני חברות ישראליות את המחזור השלישי של מאיץ הסטארט-אפים הבינלאומי המשותף שלהם - Sber500

סברבנק. יחצ,
סברבנק/יחצ

Sberbank, הבנק הגדול ביותר ברוסיה ואחד המוסדות הפיננסים הגדולים בעולם עם מעל ל-14 אלף סניפים, וקרן ההון סיכון הבינלאומית 500Startups משיקים את המחזור השלישי של מאיץ הסטארט-אפים הבינלאומי המשותף שלהם - Sber500, ופותחים אותו לראשונה גם לחברות מישראל. מדובר בתכנית יוקרתית לקידום סטארט-אפים, הנשענת על היכולות של Sberbank, שמהווה גם האקוסיסטם הטכנולוגי הגדול ביותר ברוסיה, לצד המומחיות והניסיון של 500Startups, מקרנות ההון סיכון המובילות בעולם. המועד האחרון להגשת מועמדות הוא ה-10 בינואר 2021, כאשר ניתן להגיש מועמדות באתר התכנית: https://www.sberbank-500.ru/

התכנית פתוחה בפני סטארט-אפים שכבר נרשמו כחברות, רשמו כבר את מכירותיהם הראשונות ואשר יש בידם מוצר בר-קיימא מינימלי (Minimum Viable Product - MVP) בענפים הבאים: פתרונות שיווק ופרסום, פתרונות בתחום האוטומציה של תהליכים, מיפוי וגיאולוקציה (זיהוי מיקום גיאוגרפי), טכנולוגיה חינוכית וטכנולוגית משאבי אנוש, טכנולוגיה רפואית, טכנולוגית ספורט, פתרונות בתחום האנליטיקה של נתונים, פתרונות בית חכם וכיו"ב.

המחזור השלישי של התכנית שונה משני המחזורים הקודמים. ראשית, הפריסה הגיאוגרפית רחבה הרבה יותר כאשר בניגוד למחזורים הקודמים, השנה יכולים להגיש מועמדות גם סטארט-אפים ממדינות מחוץ לרוסיה, ובהן: ישראל, בלרוס, קזחסטן, לטביה, ליטא ואסטוניה. שנית, התכנית תתקיים און ליין ותורכב משני שלבים:

  • שלב ה-bootcamp - מעין טירונות אינטנסיבית, יארך שבועיים ויועבר בפורמט של למידה מקוונת עבור 500 הסטארט-אפים המובילים שיבחרו לתכנית. בזמן ה-bootcamp, הצוותים יעבדו על בניית הצעת ערך ייחודית ללקוחות ומשקיעים, ילמדו איך ומתי ליצור תקשורת עם מגזרי יעד שונים וילמדו איך להניע לקוחות לבצע רכישות.
  • שלב המאיץ העיקרי - אליו יתקבלו 25 הסטארט-אפים שיתגלו כחזקים ביותר בשלב "הטירונות". כבעבר, כל שלבי תכנית ההאצה יתקיימו בפיקוח מנטורים מעמק הסיליקון ומומחים בינלאומיים. בנוסף, מספר השותפים גדל השנה.
  • השלב השני של התכנית יסתיים ביום הדגמות מיוחד (Demo Day) בו הסטארט-אפים יציגו את הפרויקטים שלהן בפני יותר מ-500 משקיעים, אנג'לים ותאגידים חדשניים מהגדולים ביותר בעולם, ביניהם קרן הסיד של פורט רוס ונצ'רס (Fort Ross Seed Fund), אשר פתחה השנה נציגות בישראל והשקיעה כבר במספר חברות ישראליות בהן ,eToro Thetaray ו- .Kryon

לב חסיס (Lev Khasis), סגן יו"ר חבר המנהלים, Sberbank: "כל החברות הגדולות והמצליחות היו פעם טירוניות לא בשלות עם חלומות ענקיים, וחיפשו שותפים שיאמינו בהן. מיזם Sber500 הוא היד שאנו מושיטים כדי לסייע לסטארט-אפים מוכשרים, קרש קפיצה למודלים עסקיים, מוצרים ושירותים משבשים. אנחנו מבקשים להודות לעשרות תאגידים רוסיים ובינלאומיים מהגדולים ביותר, אשר משתתפים יחד עמנו במיזם זה ותומכים בחברות סטארט-אפ בשעתן הקשה. השנה אנחנו שמחים לקבל למאיץ לא רק חברות רוסיות אלא גם צוותים טכנולוגיים מתקדמים זרים, אשר חולמים לשנות את העולם לטובה. הרחבת הגיאוגרפיה של המיזם תגביר את התחרות בין הסטארט-אפים ותסייע בקידום הרעיונות והפתרונות החזקים והמגניבים ביותר בשוק".

בדי יאנג ((Bedy Yang, שותף מנהל בקרן 500Startups מוסיף: משתכנית ההאצה השלישית שלנו יוצאת לדרך, Sberbank הפגינה מחויבות עמוקה לחדשנות, ואנחנו מתחילים לראות את ההשפעות וסטארט-אפים בוגרי מיזם sber500 כבר מראים סימני הצלחה. המטרה שלנו היא להמשיך לעבוד בשיתוף עם Sberbank להפיכת האקוסיסטם של רוסיה לאחד מהתוססים ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • בנק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully