וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים ליסודות: בתי העסק מסתגלים מחדש למציאות האונליין

29.12.2020 / 16:42

קניות אונליין הפכו למרכיב המכירות העיקרי, וחזרו להיות המרכיב היחיד לאחר כניסת הסגר השלישי. הפיתרון: מבצעים, הנחות ובעיקר הרבה תושיה וסבלנות

בווידאו: ישראל נכנסה לסגר שלישי - המשטרה הציבה עשרות מחסומים/צילום: שי מכלוף

סגר, סגר ושוב סגר. בתי העסק נאלצו לסגור את החנויות הפיזיות ולשוב למכירות אונליין. איך הם מתמודדים עם זה הפעם?

איתי חן, סמנכ"ל סחר ברשת בסט מובייל, מספר: "הביקוש לציוד עבודה מרחוק/ מהבית עלה בצורה משמעותית וגרם לחוסרים גדולים בשוק בעיקר בקטגוריות של מחשבים ניידים, טאבלטים, מדפסות, וציוד תקשורת. החוסרים במלאים מלווים אותנו מפרוץ המגפה בעולם. רשת בסט מובייל זיהתה את הביקוש לקטגוריות אלו ודאגה להצטייד במלאים גדולים ככל שניתן בכדי לענות על הביקושים. הרשת דאגה להתאים עצמה למצב הקיים ולבצע עסקאות ייבוא על מוצרים במחירים אטרקטיביים ולקיים מבצעי סוף שנה במחירים תחרותיים ומשתלמים לצרכן. לדוגמה מוצר שני ב- 50% הנחה, 2+1 על מגוון רחב של אביזרים לסלולר (מטענים, כבלים ועוד). כמו כן, הרשת תמשיך לפעול באונליין ולהפעיל עשרות חנויות בפריסה ארצית במהלך הסגר השלישי על מנת לתת מענה לכלל לקוחותינו".

איתי חן. רפי דלויה,
זיהה את הביקוש. איתי חן/רפי דלויה

עדן שמואלי, מנהל השיווק של אדידס ישראל, מוסיף: "בדומה לאירופה וארה"ב, גם בישראל הימים האחרונים בשנה הלועזית מתאפיינים בחגיגת הנחות ומבצעים. השנה ה'חגיגה' מקבלת משנה תוקף בעקבות משבר הקורונה והשינויים הצרכניים שהביא עמו: מגמת צמיחת האונליין ממשיכה להתעצם וההצעות לצרכנים בפלטפורמות האונליין המקומיות הפכו מדויקות ומשתלמות יותר מבעבר. אנחנו באדידס ישראל ממשיכים לשים דגש תמידי על שיפור חווית הקנייה ומסע הלקוח באתר הסחר שלנו, הכוללים מגוון הנחות ומבצעים בלעדיים, מהדורות מיוחדות, משלוחים עד פתח הבית תוך 3-7 ימי עסקים ומערך שירות לקוחות מקומי אשר הולך ומתפתח".

חברת adidas מציגה מבצעי סוף שנה אטרקטיביים ברשת החנויות ובאתר החברה 25 אחוז הנחה על קולקציות חדשות בחנויות ובאתר הסחר (עד גמר המלאי) ועד 50% על על קולקציות ישנות באתר הסחר בלבד, לא כולל קולקציות מיוחדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אדידס אולטרה רייס. יחצ,
מגוון שירותים לנוחות הצרכן. אדידס/יחצ

"מגפת הקורונה והסגרים שהוטלו ברחבי המדינה גרמו לפגיעה קשה בענף הקמעונאי, בעיקר ברשתות האופנה שמתבססות על קולקציה עונתית ומתחדשת", מסביר ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של רשת אופטיקנה, "הרשתות כולן נמצאות עם מלאים גבוהים של סחורות חורף שהוזמנו מראש עוד בקיץ, כשהיה נראה כי המסחר חוזר לעבוד, אך עקב הסגר השני לקמעונאים לא הייתה אפשרות למכור את הסחורות. עובדה זו גורמת לרשתות לנצל את סוף השנה ולהציע מבצעים במחירים אטרקטיביים, זאת כדי להציע לצרכנים קולקציות למכירה כל עוד הן חדשות ורלוונטיות. כך גם בתחום האופטיקה, השקות של קולקציות הסתיו והחורף של בתי האופנה והמותגים הגדולים נמצאת במלואה בחנויות ואנחנו כבר מתארגנים לקראת השקת הקולקציות החדשות שתגענה לקראת מרץ- אפריל.

ירון עמיר. שרית מור,
ירון עמיר/שרית מור

"הדבר פוגש את הצרכן במחירים מיוחדים ובהזדמנות להתחדש במסגרות של מותגי האופנה בהנחות עמוקות של עד 50% הנחה, בנוסף ליהנות משירות אופטומטריה מקצועי ומעדשות ראייה המתקדמות ביותר של סייקו ב-50% הנחה."בנוסף, הכרזנו כי למרות הסגר השלישי, הרשת תמשיך להפעיל עשרות חנויות בפריסה גאוגרפית ארצית נרחבת, שכן ענף האופטיקה הוגדר כחיוני, ואופטיקנה רואה בהפעלת הסניפים כשליחות ציבורית. גם בסגרים הקודמים (אפריל וספטמבר) הייתה אופטיקנה הרשת היחידה אשר הפעילה עשרות סניפים בפריסה ארצית, כולל אילת. בדומה לסגרים קודמים, גם הפעם תפעיל הרשת את מוקד החירום טלפוני 6618* ,שיפעל ממטה החברה בפ"ת ויאויש על ידי אופטומטריסטים, אופטיקאים ואודיולוגים, זאת על מנת לתת מענה חיוני לציבור. כמו כן, אתר האינטרנט של הרשת ימשיך לתת מענה ברכישות אונליין ומשלוחים".

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully