וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התייעלות בישראכרט: תצמצם כ-200 עובדים עד סוף 2021

30.12.2020 / 9:21

דירקטוריון החברה אישר את תכנית ההתייעלות הכוללת פרישה של כ-100 עובדים בהסכם קיבוצי, ובנוסף סיום העסקתם של כ-100 עובדים נוספים המועסקים באמצעות מיקור חוץ או בחוזה אישי וזאת במהלך 2021

ד"ר רון וקסלר מנכ"ל ישראכרט. סיון פרג',
ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט/סיון פרג'

קבוצת ישראכרט הודיעה היום (רביעי) על תכנית פרישה של כ-100 עובדים בהסכם קיבוצי שיפרשו במסגרת תכנית פרישה מרצון, ובנוסף על סיום העסקה של כ-100 עובדים המועסקים במיקור חוץ או חוזים אישיים.

העובדים בהסכם הקיבוצי שיכללו במסגרת תכנית הפרישה המוצעת, יקבלו פיצויים מוגדלים בשיעור של עד 200% מעבר לסכום הפיצויים המופרשים על פי חוק. עובדים אלה יפרשו עד לסוף שנת 2021. תכנית זו גובשה יחד עם נציגות העובדים של החברה.

עלות תכנית הפרישה מוערכת על ידי החברה בהיקף של כ- 45-35 מיליון שקל, והיא תטופל בהתאם לכללי החשבונאות המקובלים. להערכת החברה, החיסכון השנתי הצפוי ממהלכים אלו, לאחר השלמתם, עומד על כ-40-50 מיליון שקל בשנה.

בתוך כך, הודיעה החברה על הפסקת פרויקט טכנולוגי (הטמעת פלטפורמה חיצונית) ומעבר לפיתוח עצמי של רכיבי הבסיס החיוניים של הפרויקט, וזאת כחלק מהיערכות ליישום האסטרטגיה של הקבוצה לצד שינויים דינאמיים בסביבה התחרותית והסביבה המקרו-כלכלית בה היא פועלת, תוך תיעדוף משאבים.

להערכת החברה, הפסקת הפרויקט צפוי לסייע לחברה בייעול הקצאת המשאבים שלה והסטתם למען תמיכה בצרכים עסקיים ותפעוליים שוטפים, ועלויות המעבר לפיתוח עצמי של רכיבי הבסיס החיוניים של הפרויקט צפויות להיות נמוכות משמעותית לעומת המשכו של הפרויקט במתכונתו הנוכחית ובחסכון עלויות אחזקה ותפעול.

לאור הפסקת הפרויקט, החברה מעריכה כי בדוחותיה הכספיים לשנה שתסתיים ב-31.12.2020, תירשם הוצאה חד פעמית בטווח של 67-71 מיליון שקל (לפני מס).

ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט: "צעדי ההתייעלות ותכנית הפרישה מרצון עליהם הודענו היום, הם חלק מתכנית אסטרטגית רחבה לשינוי פניה של קבוצת ישראכרט. כחלק משינויים אלו, אנו נכנסים ביתר שאת לתחומי התשלומים בדיגיטל, מכירת מוצרי ביטוח ושירותים פיננסיים מתקדמים. ברור לנו כי הטיפול בהוצאות החברה הוא הכרחי ומתבקש, ואנו נמשיך לפעול בנושא. הנהלת ישראכרט פועלת בשיתוף עם נציגות העובדים על מנת להוביל שינויים אלו בהסכמה, לטובת כלל מחזיקי העניין של ישראכרט - בעלי המניות, העובדים, הספקים והלקוחות".

  • עוד באותו נושא:
  • ישראכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully