וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליה חברות אנרגיה השלימה גיוס אג"ח של 1.15 מיליארד שקל

30.12.2020 / 11:13

גיוס האג"ח ישמש את החברה לפירעון מוקדם של חוב המזנין ושטרי ההון, שנלקחו לפני יותר מעשור עם הקמת התחנה. מהלך זה יביא לפישוט מבנה ההון של החברה, לחיסכון בעלויות המימון ולשיפור תזרים המזומנים של החברה

תחנות הכוח דליה אנרגיות. יחצ,
תחנת הכוח דליה אנרגיה/יחצ

דליה חברות אנרגיה, המחזיקה בתחנת הכוח הפרטית דליה שהינה מהגדולות בישראל ומייצרת כ- 8.5% מכלל החשמל במשק, השלימה היום בהצלחה מכרז להנפקת אג"ח ברצף המוסדי בהיקף של 1.15 מיליארד שקל.

במסגרת ההנפקה, בה לקחו חלק מרבית הגופים הגדולים במשק, לרבות כלל ביטוח, הראל ביטוח, פסגות, מור בית השקעות, הפניקס, עמיתים ואחרים, נרשמו ביקושים גבוהים ולאור זאת, הריבית בסופו של המכרז נקבעה על 1.8% צמודה למדד, בעוד הריבית המקסימלית עמדה על 2.35%. אגח סדרה א', הינה בעלת מח"מ של 5.9 שנים ותירשם למסחר ברצף מוסדיים.

גיוס האג"ח ישמש את החברה לפירעון מוקדם של חוב המזנין ושטרי ההון שנלקחו לפני יותר מעשור עם הקמת התחנה. מהלך זה יביא לחיסכון בעלויות המימון ולשיפור תזרים המזומנים של החברה.

עובד דבי, מנכ"ל דליה חברות אנרגיה אמר כי, כחלק מההיערכות לקראת הנפקת מניות החברה לציבור הרחב בתחילת שנת 2021, הוחלט על מהלך גיוס אג"ח לצורך פירעון שטרי ההון והלוואות המזאנין באופן שיביא לפישוט מבנה ההון של החברה, לחיסכון משמעותי בעלויות המימון ולשיפור תזרים המזומנים.

את ההנפקה ליוו לאומי פרטנרס חתמים בע"מ, פועלים אי.בי.אי - חיתום והנפקות בע"מ, דיסקונט קפיטל חיתום בע"מ, ברק קפיטל חיתום, אפסילון חיתום והנפקות וגיזה זינגר אבן היו יועצי ההנפקה. עורכי הדין של ההנפקה היו איריס ציבולסקי חביליו, מתן דסקל ואמיר גודארד ממשרד עורכי הדין אגמון ושות' ורואי החשבון היו חי לגזיאל ואילי פיטרמן ממשרד רואי החשבון סומך חייקין

  • עוד באותו נושא:
  • אנרגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully