וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר איגוד תעשיות המזון לשגריר בריטניה: "מציעים את עזרתנו"

30.12.2020 / 11:29

דודי מנביץ' הוציא מכתב לשגריר ניל וויגאן, בו הציע לו סיוע של התעשייה המקומית כדי לענות על המחסור הצפוי בבריטניה: "תעשיית המזון הישראלית ידועה באיכות מוצריה ובשמירה על הסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר"

בווידאו: ועדת החוקה אישרה את תקנות הסגר שקבעה הממשלה/צילום: ערוץ הכנסת

לאור ההתפתחויות של נגיף הקורונה והמוטציה ברחבי בריטניה, החליטה הממשלה על צעדי מניעה הכוללים בין היתר הקשחת נהלי מעבר סחורה ואנשים בגבולות. בשל צעדים אלו, בשילוב הצריכה המוגברת בכריסמס ולקראת ערב השנה החדשה, נוצר מצב בו ישנו מחסור של מוצרי מזון שונים וכן ירקות ופירות.

השבוע הוציא יו"ר איגוד תעשיות המזון הישראלי, דודי מנביץ', מכתב לשגריר בריטניה בישראל ניל וויגאן בו הוא מציע לו את הסיוע של התעשייה המקומית במטרה לענות על המחסור הצפוי.

יו"ר איגוד תעשיות המזון דודי מנביץ'. יחצ,
דודי מנביץ'/יחצ

תוכן המכתב

אדוני כבוד השגריר,

אמנם מבצע החיסונים שהחל ברחבי העולם בשבוע שעבר מסמן את סופו של משבר הקורונה, אך הימצאותה של המוטציה ברחבי היבשת עלולה לגרור אותנו כמה חודשים אחורה בניהול המשבר. בימים מורכבים אלו של אבקש לאחל לך, לצוות השגרירות, למשפחותיכם ולתושביה המכובדים של בריטניה בריאות טובה ובטוחה.

כמו תמיד, גם הפעם, מדינת ישראל ובריטניה עומדות כתף אל כתף ותומכות אחת בשנייה בזמנים קשים ולכן ארצה להתייחס לדברים הבאים:

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • בשבוע האחרון, מדווחים כלי התקשורת במדינתכם על מחסור במזון בשוק המקומי, זאת בשל גילויה של המוטציה ברחבי המדינה, מה שהוביל להגבלות חדשות ולעליית מפלס הפאניקה של אזרחי המדינה. למדד הפאניקה שעלה, הצטרפה הצריכה המוגברת של האזרחים בתקופת חג המולד ולבסוף גם בשל הקשיים בשרשרת הייצור והאספקה של כמה מהמפעלים המקומיים שנובעים בין היתר מבעיית אספקה של חומר גלם.
  • תעשיית המזון הישראלית ידועה באיכות מוצריה ובשמירה על הסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר בתהליך הייצור וזאת בכדי להבטיח את איכות ובטיחות המזון בסטנדרטים הגבוהים מסוגם.
  • תעשיית המזון הישראלית מייצאת מגוון רחב של מוצרים לאיחוד האירופאי ועומדים בכל תקני בטיחות המזון של האיחוד.
  • לאור האמור לעיל, ברצוננו להציע את עזרתנו לאזרחי בריטניה ולבדוק את ההיתכנות לייצוא מוגבר של מגוון רחב יותר של מוצרים במטרה לסייע ולהקל על המחסור הצפוי ככל האפשר.
  • לשם כך, נשמח לקבל מידע על האופן בו אנו יכולים לסייע לכם וממתינים להתייחסותך כיצד נוכל לקדם ולסייע לכם בנושא זה.
  • עוד באותו נושא:
  • מזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully