וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי לביא מונה למנכ"ל סאני תקשורת

31.12.2020 / 10:02

דירקטוריון סאני תקשורת אישר את מינויו של לביא, לאחר סיום תפקידו של המנכ"ל הקודם משה פרי: "לביא איש מקצוע מוערך עם ניסיון רב בעולמות משיקים לענף"

אלי לביא. יחצ,
אלי לביא/יחצ

דירקטוריון סאני תקשורת, היבואנית הרשמית של סמסונג בישראל מקבוצת לפידות קפיטל, אישר הבוקר (ה') את מינויו של אלי (אליהו) לביא, בן 54 נשוי+4 למנכ"ל סאני תקשורת. זאת לאחר שמשה פרי, המנכ"ל הקודם סיים תפקידו בחודש ספטמבר האחרון לאחר קדנציה של 3.5 שנים בתפקיד המנכ"ל ו-7 שנים בחברה.

אלי (אליהו) לביא הוא איש עסקים ישראלי שביצע מספר רב של תפקידים ניהוליים בכירים ביניהם מנכ"ל וואלה! שופס, מאתרי הקניות הגדולים בישראל, מנכ"ל קבוצת ח.י, מהקבוצות המובילות בישראל ליבוא ושיווק מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ושורה של תפקידים מעבר לים בהונג קונג ובאירופה כשהאחרון הוא תפקיד ניהולי בכיר בגורניה, מיצרניות מוצרי החשמל הגדולות באירופה מבית הייסנס.

לביא בעל ניסיון ארוך שנים בעולמות הסחר, האי קומרס, המכירות ופיתוח המותגים והוא צפוי לשוב ארצה ולהיכנס לתפקיד בחודש מרץ הקרוב.


לאחרונה הודיעה סאני תקשורת כי נערכת להרחבת הרשת ל-26 סניפים עם פתיחת ארבע חנויות חדשות. הסניפים צפויים להיפתח במהלך המחצית הראשונה של 2021 במרכזי קניות מובילים בערים בת ים, אשדוד, באקה אל גרביה ובבירת הקניות של ישראל - העיר אילת.

יעקב לוקסנבורג, יו"ר קבוצת לפידות קפיטל: "בחודשים שחלפו עבדנו בקדחתנות במטרה למצוא מועמד ראוי לתפקיד מנכ"ל סאני תקשורת ואני גאה לעדכן על הצטרפותו של אלי לביא לצוות המנצח של סאני. לביא הוא איש מקצוע מוערך עם ניסיון רב בעולמות משיקים לענף בו פועלת סאני תקשורת והוא מהווה תוספת אסטרטגית לחברה. אין לי ספק שהוא יצעיד את החברה קדימה בהתאם ליעדיה לשנים הקרובות".

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully