וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע

עודכן לאחרונה: 10.1.2021 / 14:07

סמנכ"ל כספים חדש לאל על, הצטרפות משמעותית לחברת הסייבר גארדיקור, יו"ר לקרן ברל כצנלסון, יועץ חדש ללוריאל, סבב מינויים נרחב בהנהלת החשב הכללי ותשעה שותפים חדשים במיתר. שבוע עתיר מינויים במשק

לאחר תהליך איתור שכלל בחינה של מספר מועמדים לתפקיד, הוחלט על מינויו של יצחק (איציק) אליאב לתפקיד סמנכ"ל הכספים של אל על נתיבי אוויר לישראל. המינוי אושר על ידי מנכ"ל אל על הנכנס והיוצא.

יושב ראש הדירקטוריון של אל על דוד ברודט ברך על הבחירה וציין כי: "מדובר במינוי מקצועי חשוב וראוי". אביגל שורק, מנכ"ל אל על הנכנס, אמר: "איציק מגיע לתפקיד מאתגר באחת התקופות המורכבות ביותר למשק הישראלי ולאל על. אין לי ספק כי ניסיונו הרב ויכולותיו המוכחות, יסייעו לו להצליח במשימה שלפניו- ניהול פיננסי הדוק ויצירת אופק כלכלי יציב ובטוח לאל על".

יצחק (איציק) אליאב אמר: "אני שמח על ההזדמנות שנתנה לי להצטרף למנכ"ל אל על הנכנס, וצוות הנהלת אל על ושאר צוותיה, לתרום מיכולתי וניסיוני לסייע לה לשוב למסלול ההצלחה".

seperator

חברת האקריו, המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק הפועלת בשוק המקומי, האמריקאי והאירופאי להכשרת מקצועות העתיד - הודיעה על מינויה של חני שלום, (36), לתפקיד סמנכ"ל שיווק פעילות ישראל.

חני התחילה את הקריירה שלה בתחום השיווק בהאקריו בשנת 2012 במסגרת תפקידה הייתה אחראית על בנייה והובלת האסטרטגיה השיווקית של החברה, תרמה לצמיחתה בשוק הישראלי והבינלאומי והקימה את מערך השיווק בישראל כמנהלת מחלקת השיווק. לשלום תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית בקריית אונו. במים אלו חזרה לסבב שני בחברה כסמנכ"ל פעילות השיווק בישראל.

בתפקידה הקודם שימשה חני כסמנכ"ל השיווק בקבוצת חלי ממן והייתה אחראית על קידום והטמעת שירותים ומוצרים חדשים בעולמות השיווק, מכירות, חווית לקוח, שירות דיגיטל ודאטה. שלום הצליחה להביא הישגיים רבים וערך עסקי משמעותי ומדיד באמצעות טכנולוגיות וכלים מתקדמים מבוססי דאטה כגון: salesforce crm ו - Marketing cloud.

במסגרת תפקידה החדש תהיה אחראית חני על כל הפעילות השיווקית בתחומי הדיגיטל, השיווק ועולמות ה - Data Driven Marketing ותהיה אחראית על בנייה והובלת האסטרטגיה השיווקית של החברה בשוק המקומי.

גיל עדני מנכ"ל קבוצת HackerU גלובל ובעלי החברה "חני חזרה הביתה, לאחר שיצאה להכיר את העולם שבחוץ. אני מכיר את הפוטנציאל בחני כבר שנים רבות ואני שמח שהיא חזרה מנוסה ומקצועית אף יותר. אני בטוח בהצלחתה ומאחל לה ולנו הצלחה רבה אין לי ספק שהיא תביא את החברה לפסגות חדשות"

חני שלום. ספיר קרליקר וידל,
חני שלום/ספיר קרליקר וידל

אחד הלקחים של 2020 בעולם ניהול ההשקעות היה כי ניסיון ורקע עשיר עשויים להיות מפתח מרכזי בניהול ההשקעות היומיומי. מנהלי השקעות ותיקים ומנוסים בעלי ניסיון מוכח, ידעו להתאים את עצמם לעולם המשתנה במהירות שבו חווינו ירידות חדות של כ-30% בפרק זמן קצר ובהמשכו זינוק מטאורי בשווקים.

על רקע זה, החליטו בהראל פיננסים, בית ההשקעות של קבוצת הראל, לחזק את נבחרת ההשקעות של במנהלים ותיקים ומנוסים מעולמות שונים - לא רק קרנות נאמנות אלא גם מקרנות גידור. בניגוד מוחלט למגמה של מעבר מנהלי השקעות מבתי השקעות לקרנות גידור הפעם אנחנו רואים מעברים לצד ההפוך, דבר המצביע על ההבנה והחשיבות של בולטות לאורך זמן בתשואות ע"י אנליזה ובחירת סקטורים וחברות נכונה.

בשבוע הבא יצטרפו להראל פיננסים אילן רוקח ורון אלקון, שני מנהלים שמביאים עימם ניסיון מצטבר של עשרות שנים. רוקח, בעל ניסיון של קרוב ל-30 שנה בתעשיית קרנות הגידור וקרנות הנאמנות, נחשב לאחד המנהלים המנוסים בתעשייה ומתמחה בעיקר בהשקעות במניות ואג"ח בחו"ל. אלקון מביא עימו ניסיון מעולם קרנות הגידור וניסיון עתיר שנים בתחום האנליזה ולפיכך מביא עימו ערכים מוספים חשובים.

ההצטרפות של שני המנהלים אמורה לחזק את תחום ההשקעות האקטיבי של החברה בשנה הקרובה. אחרי שהייתה הראל פיננסים אחת החברות המגייסות הגדולות בתעשיית קרנות הנאמנות ב-2018 וב-2019, והפכה לאחד השחקנים הגדולים בתעשייה. בשנה האחרונה פדתה החברה בדומה לרוב החברות הגדולות בתעשיית הקרנות.

לדברי טל קדם, מנכ"ל הראל פיננסים, " לאחר גל העליות החד של חצי השנה האחרונה וההבנה שהריביות בכל העולם יישארו נמוכות מאוד לפחות במשך כל השנה הקרובה, במבט קדימה אנו רואים חשיבות עולה לאנליזה ולבחירה של מניות ספציפיות בשנים הקרובות. אנו שמחים על האפשרות להמשיך ולחזק את מערך ההשקעות במנהלים מוכשרים ובעלי ניסיון".

מנהלי ההשקעות החדשים בהראל צפויים להתחיל כבר החודש, לאחר שבחודשים האחרונים בחנה החברה שורה ארוכה של מועמדים מעולמות שונים. זאת מתוך הנחה כי דווקא מנהלי השקעות מתחומים מחוץ לתעשיית קרנות הנאמנות עשויים להביא ערך מוסף משמעותי לחברה בתקופה כזו.
גיוסים אלה מצטרפים להרחבת נבחרת המכירות בחברה, שגייסה באחרונה גם מנהל למערך יועצי ההשקעות בבנקים - עומרי שור והקימה פונקציות מכירה ייעודיות לפלחי לקוחות נוספים כדי לשדרג עוד את הקשר עם לקוחותיה.

הראל פיננסים גדלה בשנים האחרונות והיא מנהלת כיום 53 מיליארד שקל, לעומת כ-42 מיליארד שקל לפני כשלוש שנים. ההשקעות האקטיביות בחברה (קרנות נאמנות מסורתיות וניהול תיקי השקעה) מסתכמות בכ-34 מיליארד שקל. בשנה האחרונה הראל פיננסים בלטה לחיוב בכמה קטגוריות והראתה תשואות מרשימות במקומות כמו מניות בחו"ל, אג"ח בחו"ל וקרנות מעורבות בישראל. בימים האחרונים השיקה החברה קרן מנוהלת מניות חו"ל ESG לראשונה בישראל כהמשך ישיר למוצרים חדשנים שהשיקה במהלך השנה האחרונה המתאימים לתקופה.

seperator

עמית סרפר, מבכירי חוקרי הסייבר הישראלים ומי שהצליח לפצח ולעצור שתי מתקפות עולמיות, מצטרף לחברת הסייבר גארדיקור. בתפקידו ישמש כסמנכ"ל אזורי ואחראי מחקר בכיר בצוות מעבדות המחקר של החברה, האחראי על חקר ומניעת תקיפת סייבר בצפון אמריקה.

סרפר, בעברו חוקר סייבר במשרד ראש הממשלה, זכה לחשיפה עולמית לאחר שהיה החוקר הראשון לפתח חיסון כנגד תוכנת הכופרה NotPetya אשר תקפה מאות ארגונים ברחבי העולם וגרמה לנזקים המוערכים ביותר ממיליארד דולרים. בנוסף גילה חיסון כנגד מתקפת הכופרה Bad Rabbit שפגעה בחברות תשתית, תחבורה ושדות תעופה ברוסיה, אוקראינה ומדינות נוספות. לפני כשנה סרפר חשף מחקר שהיה ממוביליו, של תקיפה מתוחכמת על ספקיות סלולר בעולם שנמשכה מספר שנים בלי שהתגלתה ואשר חשפה מידע על מיליוני מינויים במטרה לעקוב באופן ספציפי אחרי אנשים בתפקידים רגישים.

חברת הסייבר Guardicore הוקמה על ידי דרור סלעי, פבל גורביץ' ואריאל צייטלין. החברה מספקת פתרון סגמנטציה חדשני באמצעות תוכנה להגנה כוללת על מערכות ארגוניות ויחידות קצה בענן ובשרתים הפנימיים עבור חברות בתחומי הפיננסיים, ספקי השרות, בריאות, המסחר האלקטרוני ובארגוני חינוך. החברה מעסיקה מעל 200 עובדים במרכזי פיתוח, מכירות ותמיכת לקוחות בישראל, ארה"ב, קנדה, ברזיל, הודו, מקסיקו, פרו, מערב אירופה ואוקראינה.

במסגרת תפקידו יוביל סרפר את ההגנה על לקוחות גארדיקור בארה"ב וקנדה, הכוללים מאות חברות פיננסים, מוסדות אקדמיים, תקשורת ומערכות מחשבים.

עמית סרפר. גארדיקור,
עמית סרפר/גארדיקור

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, יוצא לראשונה בשיתוף פעולה עם אמן איפור בכיר, וממנה את גילי אלגבי ליועץ וגורם מקצועי בתחום האיפור שייקח חלק פעיל בהסברה והשקת מוצרים בשנת 2021.

במסגרת תפקידו יהיה אחראי אלגבי על יצירת מראות של המותג בישראל, על יצירת תוכן וסרטוני הסברה דיגיטליים, ייעוץ והסברה לצרכניות על הטרנדים והמגמות בתחום האיפור ועוד. כמו כן, בשל המעורבות הגבוהה שלו עם סלבס ואושיות אופנה מהשורה הראשונה הוא יאפר אותן לקמפיינים, אירועי "שטיח אדום" ועוד.

גילי אלגבי, מאפר וסטייליסט מוביל בארץ שהפך לאימפריה בתחום האיפור, השיער והסטיילינג. הוא מחזיק ברשימת לקוחות מהמפורסמות כמו: טהוניה, לירז צ'רכי, אדל בספלוב, מוקי מוכתר, זהבה בן, לינור אברגיל, תקווה גדעון, שרית פולק, ירדן ויזל, מירן בוזגלו ועוד. בנוסף, אלגבי משמש כמאפר ראשי בהפקות נחשבות כמו שבוע האופנה, הישרדות, אירוויזיון ולאחרונה לקח חלק גם בהפקת האח הגדול ואיפר את כל משתתפות התוכנית ביום כניסתן לבית האח.

אלגבי אמר על הבחירה: "אני נרגש על הזכות לקחת חלק בהצלחה של מותג האיפור המצליח ביותר בישראל ובעולם, בעיקר בשל היותו בכל תיק איפור, ללא הבדלי דת, גזע ומין. אני יכול להעיד שכבר בתחילת דרכי כמאפר גדלתי עם המותג, למדתי המון וניסיתי את המוצרים האייקונים שלו. אני יודע שלוריאל פריז יודע תמיד להביא את הבשורה והטרנדים החדשים בתחום האיפור ומהווה השראה להרבה מותגים בינלאומיים. אני בטוח שבזכות הידע וטכניקות האיפור שפיתחתי לאורך השנים בשילוב המוצרים המנצחים של המותג, נמשיך להגיע ולכבוש נשים רבות ".

גילי אלגבלי. דניאל אלסטר,
גילי אלגבי/דניאל אלסטר

חבר הכנסת לשעבר עו"ד חגי מירום נבחר לתפקיד יו"ר קרן ברל כצנלסון. כחבר כנסת שימש מירום כיו"ר ועדת חוץ וביטחון ויו"ר ועדת הכנסת. מאוחר יותר שימש כגזבר הסוכנות היהודית ויו"ר אוצר התיישבות היהודים. בנוסף כיהן כיו"ר מכללת אורנים ויו"ר סמינר הקיבוצים. קרן ברל כצנלסון היא קרן רעיונית חינוכית הפועלת להתחדשות השמאל הציוני בישראל, באמצעות קידום רעיונות ומדיניות, הפעלת תכניות מנהיגות לקהלים שונים ופעולה בזירה הציבורית. הקרן פועלת לאור חזונו של ברל כצנלסון וערכי תנועת העבודה. הקרן חולשת על מקרקעין ונכסים רבים באיזור דרום השרון הידועים כמתחם בית ברל, אותם היא משביחה ומפתחת לטובת קידום מטרותיה.

עו"ד חגי מירום מסר בתגובה למינויו כי "בעידן שבו השיח הפוליטי והציבורי עוסק בעיקר בפרסונות, ברכילות ובמה שקורה מחר בבוקר, קרן ברל כצנלסון תמשיך לחרוש את התלם הארוך, לבנות תשתית רעיונית לשמאל הציוני בישראל ולהכשיר את דור המנהיגות והמנהיגים הבא".

חגי מירום. מקבי מירום,
חגי מירום/מקבי מירום

מיכל שחרור מונתה לסגנית נשיא למוצרים בחברת הסטארטאפ SQream, המתמחה בהאצת האנליזה של נתונים בארגונים גדולים. במסגרת תפקידה תהיה מיכל אחראית על הגדרת מפת הדרכים וכיווני ההתפתחות של פלטפורמת אנליזת הנתונים של SQream לרבות בתחום הענן. היא תתמוך בכך במעבר של ארגונים מעידן ה-Big Data לעידן ה-Massive Data שבו נדרשות יכולות גבוהות מבעבר לאנליזה מהירה של נתונים.

מיכל בוגרת היחידה הטכנולוגית 81 של אמ"ן, בעלת תואר ראשון (BSc) בהנדסת מערכות מידע מהטכניון ובעלת תואר MBA מאוניברסיטת תל אביב.

בעשרים השנים האחרונות פיתחה שחרור קריירה עשירה בהיי-טק הישראלי וכיהנה בתפקידים בכירים בשורה של חברות מובילות וביניהן: טקנומטיקס וסימנס. כן שימשה מיכל כמנהלת מוצר של חברות הדטה 'סמארט ביד' ו-'סימילארווב', שבה הובילה את הפיתוח של קווי מוצרים חדשים, ותרמה רבות להצלחתן ולהתרחבותן של החברות הללו בשוק העולמי.

עמי גל, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת SQream: "הניסיון העשיר שרכשה מיכל בחברות סטארט-אפ ובחברות היי-טק מובילות יסייע לה להוביל את SQream לשווקים חדשים ולארגונים נוספים שבהם נדרשות כיום יכולות גבוהות לבצע אנליזה מהירה של נתונים בהיקף גדול יותר מבעבר, במהירות גדולה יותר ובעלויות נמוכות יותר".

מיכל שחרור. יחצ,
מיכל שחרור/יחצ

אלי חזן (47) מונה למנהל מכירות לשוק הקמעונאי בחברת Epson ישראל. בתפקידו החדש יהיה אחראי חזן על פעילות מכירות Epson לשוק הקמעונאי - כולל שיתופי פעולה שיווקיים - בערוצי השיווק השונים - בחנויות הרשתות, ברשתות האון ליין, ואצל המשווקים העצמאיים.

ב- 15 השנים האחרונות שימש חזן במגוון תפקידים בחברת Lenovo, במהלכן הקים וניהל את מערך השיווק הקימעונאי בישראל. במסגרת לימודיו הוסמך חזן כמאמן עסקי במרכז הישראלי לניהול.

Epson היפנית היא מובילת שוק גלובלית בתחומי המקרנים (מקצועיים וקולנוע ביתי), מדפסות (ביתיות, עסקיות ומקצועיות), כמו גם בתחומי הסריקה, עמדות מכירה, רובוטיקה ומשקפיים חכמים.

אלי חזן. עמית חזן,
אלי חזן/עמית חזן

משרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות' ממשיך לצמוח ומצרף לשורותיו ששה שותפים חדשים, שלושה מתוכם התמחו בעברם במשרד: עורך הדין ליאור אתגר שיהפוך לשותף במחלקת הגנת הפרטיות והמידע; עורכות הדין אפרת ציבולסקי, נועה בר ויובל נעים שיהפכו לשותפים במחלקת הליטיגציה; עו"ד איריס קושל שתהפוך לשותפה במחלקה המסחרית, מיזוגים ורכישות, ועו"ד הדס ארנברג שתהפוך לשותפה במחלקת דיני עבודה שלנו.

ששת השותפים החדשים מצטרפים ל- 36 השותפים הקיימים במשרד, המונה למעלה מ- 110 עורכי דין. לדברי עו"ד גיורא ארדינסט, "אנו שמחים לצרף אל שורת השותפים עורכי דין צעירים ומוכשרים, בעלי יכולות יוצאות דופן וניסיון רב, אותו צברו במהלך שנות עבודתם במשרד".

השותפים החדשים

  • עו"ד ליאור אתגר - בעל תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות) ותואר ראשון במנהל עסקים (בהצטיינות), מהמרכז הבינתחומי, הרצליה. עובד כעו"ד במשרד במחלקת הגנת הפרטיות והמידע משנת 2019.
  • עו"ד אפרת ציבולסקי - בעלת תואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת תל אביב. מתמחה לשעבר, עובדת כעו"ד במשרד במחלקת הליטיגציה משנת 2013.
  • עו"ד נועה בר - בעלת תואר ראשן במשפטים מאוניברסיטת תל אביב. מתמחה לשעבר, עובדת כעו"ד במשרד במחלקת הליטיגציה משנת 2013.
  • עו"ד יובל נעים - בעל תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות) מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת ייל שבארה"ב. עובד כעו"ד במשרד במחלקת הליטיגציה משנת 2016.
  • עו"ד איריס קושל - בעלת תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית אונו, ותואר ראשון בספרות אנגלית ומדעי המדינה, מאוניברסיטת תל אביב. עובדת כעו"ד במשרד במחלקת המסחרית, מיזוגים ורכישות משנת 2016.
  • עו"ד הדס ארנברג - בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני בקרימינולוגיה (בהצטיינות) מהאוניברסיטה העברית בירושלים. מתמחה לשעבר, עובדת כעו"ד במשרד במחלקת דיני עבודה משנת 2014.
מינויים בארדינסט. יחצ,
השותפים החדשים בארדינסט/יחצ

מטריקס מדווחת על שני מינויים בהנהלה הבכירה של החברה: דליה רובינסון מונתה למנהלת החטיבה הבינלאומית בחברה ונשיאת חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות. רובינסון משמשת מאז שנת 2007 כסמנכ"לית ומנהלת חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות.

רובינסון תכהן כיו"ר NIT ו-MATRIX-IFS ,חברות הבת בארה"ב. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על הפעילויות והפרויקטים של מטריקס בארה"ב ובאירופה בחברות הבנות וכן על הסינרגיה עם הפעילות בישראל, ותפעל לקדם את שיווק מגוון הפתרונות של מטריקס בשוק האמריקאי ובכלל זה פתרונות דאטה, ענן, סייבר, פתרונות למניעת הונאות, הלבנת הון וניהול סיכונים ועוד. את רובינסון יחליף אמיר שרי, אשר מונה למנהל חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות במטריקס ומצטרף כחבר הנהלה בחברה.

בתפקידו הקודם שימש אמיר כסגן מנהלת החטיבה. אמיר שרי החל את דרכו במטריקס לפני כ-15 שנה כמנהל אגף האינטגרציה בחטיבה הטכנולוגית של מטריקס וב-2014 מונה לתפקיד סגן מנהלת חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות. אמיר בעל תואר ראשון B.sc. מהטכניון ותואר שני MBA מאוניברסיטת תל-אביב.

חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות היא מהחטיבות הגדולות במטריקס. החטיבה מציעה פתרונות מגוונים ומתמחה בעיקר במגזר הפיננסי, הממשלתי והבריאות, מובילה פרויקטים מורכבים כמו פרויקט מאגר האשראי של בנק ישראל, פתרונות לאינטגרציית מערכות, מאות פרויקטים בעולמות הדיגיטל ומומחיות בטרנספורמציה דיגיטלית, פיתוח אפליקציות מובייל ומרכז התמחות בתחום עיצוב חווית משתמש, מערכות CRM, פרויקטים למודרניזציה של מערכות, ופתרונות לאוטומציה בתהליכים עסקיים ( BPM, RPA, שילוב AI/ML ). החטיבה מתמחה בפרויקטים מבוססי מוצרים ושותפה עסקית של IBM, Microsoft, FIS, FISERV, Salesforce, DELL , Uipath ועוד.

לדברי מוטי גוטמן, "אנו מודיעים היום על שני מינויים בכירים בצמרת ההנהלה של מטריקס של שני מנהלים, הזוכים לקידום והרחבת סמכויות. המינויים של דליה ואמיר מהווים דוגמה אחת מיני רבות לאפשרות פיתוח הקריירה, הקידום והגיוון בתוך החברה.

"דליה הצטרפה למטריקס לפני כ-13 שנה כמנהלת אחת החטיבות הגדולות של מטריקס ובתקופתה צמחה פעילות החטיבה, הן בעולם הבנקאות והפיננסים והן בתחום פעילות הדיגיטל. אמיר מקבל אחריות על החטיבה בתקופה שבה אנו נדרשים לתת פתרונות חדשים, מתקדמים טכנולוגית ובזמן מהיר. אמיר הוא מנהל מוכשר, אני משוכנע בהצלחתו בהובלת פעילות החטיבה בשנים הבאות".

דליה רובינסון ואמיר שרי. עידן גרוס,
דליה רובינסון ואמיר שרי/עידן גרוס

גולן כחלון (43) מונה בימים אלו לסמנכ"ל ומנהל אגף החשבות וחבר הנהלה בבנק מרכנתיל. גולן, רואה חשבון CPA , תואר ראשון BA בתוכנית דו חוגית בחשבונאות וכלכלה באוניברסיטת תל אביב. בעבר שימש גולן בתפקידי ניהול בכירים "בבנק דיסקונט" ביניהם מנהל אגף תפעול ובקרה חטיבת החשבות, מנהל יחידת ה- SOX ומנהל המחלקה לייעוץ עסקי . כמו כן, שימש בעבר בשורה של תפקידי ייעוץ בפירמת רואי החשבון "ארנסט אנד יאנג".

גולן כחלון. יחצ,
גולן כחלון/יחצ

מיתר, משרד עורכי הדין המוביל בישראל, הודיע על צירופם של 9 שותפים חדשים לקבוצות העבודה השונות בכנס השנתי לסיכום שנת 2020, שנערך בזום בהשתתפות ליאור סושרד. 9 השותפים החדשים מצטרפים ל-127 השותפים במשרד.

דני גבע, שותף במשרד מיתר אמר, כי "צירוף שותפים חדשים למשרד הוא תמיד אירוע משמח, בפרט בשנה כזו, ואני מברך את שותפינו החדשים ומאחל להם הצלחה רבה. התפתחותם המקצועית והאישית של עורכי הדין וטיפוח ההון האנושי נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו כמשרד. אנו שמים דגש מיוחד על מקצועיות, על ערכים, על חברות, הוגנות ואמינות, ומאמינים כי באמצעות עבודה קשה, מקצועית וללא פשרות, נגיע להישגים הגבוהים ביותר ולמתן סיוע מיטבי ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם העסקיות. מדובר בעורכי הדין הטובים ביותר - מקצועית ואישית, ואין לי ספק כי הם ימשיכו לעמוד מול המשימות והאתגרים, וביחד נוביל את הפירמה אל הצלחות ושיאים חדשים גם בשנים הבאות".

השותפים החדשים שהצטרפו

  • רן קמחי - מונה לשותף במחלקת תאגידים וניירות ערך.
  • ליאור לוי - מונה לשותף במחלקת התכנון והבניה.
  • טלי לונגין - מונתה לשותפה בתחום הייטק והון סיכון.
  • יהונתן זלוף - מונה לשותף במחלקת קניין רוחני וטכנולוגיה.
  • בוריס רוגינקין - מונה לשותף במחלקת הליטיגציה.
  • רועי בר - מונה לשותף במחלקת הליטיגציה.
  • ג'ונה אברמוביץ - מונה לשותף במחלקת תאגידים וניירות ערך.
  • מאור חקק - מונה לשותף במחלקת המיסים.
  • דורון לוי - מונה לשותף במחלקת הליטיגציה.
seperator

החשב הכללי, יהלי רוטנברג, הודיע אתמול על סבב מינויים נרחב בהנהלת החשב הכללי.

  • עפר פלג מונה לסגן בכיר לחשב הכללי הממונה על חטיבת משרדים חברתיים. פלג (48) החליף בתפקיד את הגב' מירב קדם, שהודיעה לאחרונה על סיום תפקידה באגף. פלג כיהן כציר האוצר בבייג'ינג וכחשב של מספר משרדים ביניהם משרד הפנים, רשות האוכלוסין וההגירה ומשרד התחבורה.
  • חטיבת משרדים חברתיים אחראית, בין היתר, על ביצוע התקציב של משרדי הממשלה החברתיים, משרד הבריאות, המוסד לביטוח לאומי, משרד החינוך ומשר הרווחה בהיקף תקציבי של כ- 140 מיליארד שקל וכן אחראית על תחום התמיכות בממשלה. החטיבה מרכזת מאמצים רבים בחשב הכללי בנושא המאבק בנגיף הקורונה.
  • עוזי שר ימונה לסגן בכיר לחשב הכללי הממונה על חטיבת נכסים ולוגיסטיקה. שר (61) יחליף בתפקיד את מר גבי שוחט, הפורש לגמלאות. בשמונה השנים האחרונות כיהן שר כסגן בכיר לחשב הכללי האחראי על חטיבת החשבונאות והדיווח וכחשבונאי הראשי. חטיבת הנכסים והלוגיסטיקה אחראית, בין היתר, על הדיור הממשלתי, הרכב הממשלתי ועל הבינוי הממשלתי ותפקידה לתכנן ולהעמיד לרשות משרדי הממשלה וגופי הסמך את המשאבים התשתיתיים הפיזיים הנדרשים לצורך ביצוע תפקידיהם, לנהל את צי הרכב הממשלתי, לבצע פרוייקטי בינוי בהיקף נרחב ולנהל את נכסי המדינה בארץ ובחו"ל.
  • עמוס שקדי ימונה לסגן בכיר לחשב הכללי הממונה על חטיבת ביטחון ומינהל. שקדי (48) כיהן בעבר כחשב משרד הביטחון. חטיבת ביטחון ומינהל אחראית בין היתר על משרדי הממשלה הביטחוניים והמשרדים המנהליים בהיקף תקציבי של כ- 100 מיליארד שקל.
  • רות מרק תמונה לסגנית בכירה לחשב הכללי הממונה על חטיבת חשבונאות ודיווח וכחשבונאית הראשית. מרק (37) כיהנה בשנים האחרונות כחשבת מטה החשב הכללי. חטיבת חשבונאות ודיווח אחראית על עריכת הדוחות הכספיים של ממשלת ישראל ופרסומם והינה הגורם החשבונאי הראשי בממשלה והינה הגורם הראשי בממשלה, המנחה מקצועית את כלל משרדי הממשלה ויחידות הסמך בנושאי חשבונאות ודיווח כספי ועל מערכות הסליקה והתשלומים של הממשלה.
  • כמו כן, החליט החשב הכללי לבצע מספר שינויים ארגוניים בתחומי האחריות בחטיבות החשב הכללי - במסגרת זו חגית שני, המשמשת כיום כסגנית בכירה לחשב הכללי הממונה על חטיבת המשרדים הכלכליים, תהיה אחראית גם על מנהל הרכש הממשלתי, האחראי על יישום מדיניות הרכש הממשלתית, יצירת התקשרויות מרכזיות עבור משרדי הממשלה ויחידות הסמך והקמת תשתיות דיגיטליות לביצוע תהליכי רכש.
  • כמו כן, החליט החשב הכללי כי יחידת מרכב"ה, האחראית על פיתוח, תחזוקה והטמעת מערכות רוחביות ארגוניות בפלטפורמת SAP לניהול נכסי ומשאבי המדינה, תעבור לחטיבת הנכסים והלוגיסטיקה בכפיפות לרו"ח עוזי שר.

בנוסף מינה החשב הכללי את החשבים הבאים למשרדי הממשלה

  • חני גד מונתה לחשבת משרד החינוך.
  • יפעת ענבר מונתה לחשבת משרד הפנים ורשות האוכלוסין וההגירה.
  • החשב הכללי, יהלי רוטנברג: "ההון האנושי הוא הנכס המרכזי שלנו והוא המאפשר למשרד האוצר ולחשב הכללי לעמוד באתגרים המשמעותיים העומדים בפנינו".

משרד תדמור לוי ושות' הודיע על מינוי שלושה שותפים חדשים שצמחו במשרד

  • עו"ד עודד לוי, מונה כשותף במחלקת מיזוגים ורכישות - עוסק ביעוץ מסחרי לחברות פרטיות וציבוריות בהיבטי דיני התאגידים, הסכמים מסחריים ופעילויות שוטפות נוספות; מלווה לקוחות בתחומי הרגולציה הפיננסית; מוביל ומעורב בעסקאות השקעה, רכישה ומיזוגים של גופים ישראליים ובינלאומיים מובילים.
  • עו"ד דורון שחם, מונה כשותף נדל"ן, תכנון ובניה - מלווה לקוחות ישראלים וזרים, פרטיים וציבוריים. מוביל ומעורב במגוון עסקאות לרבות מכר ורכישה, אופציות, הסדרי שיתוף, קומבינציה ושכירויות על כל סוגיהן - הכל בדגש על עסקאות מורכבות. בעל התמחות מיוחדת בליווי לקוחות זרים בביצוע עסקאות נדל"ן בישראל.
  • עו"ד נדב לרנר, מונה כשותף במחלקת ליטיגציה ויישוב סכסוכים - מייצג לקוחות ישראלים ובינלאומיים בתיקים מורכבים בפני ערכאות משפטיות ובהליכי בוררות, בתחומי המשפט המסחרי האזרחי והמנהלי, לרבות תביעות נגזרות, תביעות ייצוגיות, תביעות בתחום הנדל"ן ועתירות מנהליות.
עודד לוי, דורון שחם, נדב לרנר. תומר יעקובסון,
עודד לוי, דורון שחם, נדב לרנר/תומר יעקובסון

במסגרת המאמץ להגביר פעילות מול הסקטור העסקי - אחד מיעדיה המרכזיים של קבוצת מזרחי-טפחות, אישר בימים אלה מנכ"ל הבנק משה לארי, מספר מינויים ושינויים מבניים.

  • גיא עופר-הירשלר, מנהל סקטור תאגידים בחטיבה העסקית, יכהן מעכשיו גם כסגן מנהל החטיבה, תחת חבר ההנהלה אופיר מורד, המוביל את קפיצת המדרגה העסקית של הבנק.
  • שי שליטא, עד לאחרונה מנהל סקטור סחר בינלאומי וסינדיקציה, התמנה למנהל סקטור עסקים בבנק - סקטור הפועל מול סגמנט ה"מידל מרקט".
  • בנוסף, החליט משה לארי על העברת האחריות על סניפי הבנק בלונדון ובלוס אנג'לס, מהחטיבה הפיננסית לחטיבה העסקית, על מנת להדק את הסינרגיה בין הפעילות העסקית בישראל ובחו"ל ובאמצעותה לגוון ולהרחיב את היקפי הפעילות.
  • האחריות על סניפי הבנק מעבר לים תרוכז בסקטור סחר חוץ, שבראשו יעמוד אריק בנדל.
  • המינויים החדשים הוצגו בפני דירקטוריון הבנק, וזכו לברכתו.
seperator

חברת אבגול תעשיות מדווחת על מינוי סיון ידיד-ציון לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה. סיון ידיד-ציון עבד במחלקת הכספים של אבגול בין השנים 2011 ל- 2019 כחשב, גזבר ו-VP Finance. ידיד-ציון יחל את תפקידו ב- 1.3.2021 לאחר כשנה בה כיהן כמנהל הכספים בחברה טכנולוגית גלובלית.

לידיד-ציון ניסיון של מעל 12 שנה בניהול כספים, הוא רואה חשבון מוסמך, בוגר המחלקה לכלכלה וחשבונאות של אוניברסיטת בן-גוריון והוא בעל תואר MBA מאוניברסיטת תל אביב.

שחר רחים מנכ"ל אבגול מסר: "אנו שמחים לבשר על שובו של סיון ידיד-ציון לחברת אבגול, ועל מינויו לתפקיד סמנכ"ל הכספים. סיון הינו עובד מוכשר ומסור, בעל יכולות בין אישיות גבוהות, אשר מכיר את פעילות אבגול לפני ולפנים. אני מברך את סיון על הצטרפותו לצוות הנהלת החברה ואני בטוח שתהיה לו תרומה רבה להמשך צמיחתה של החברה".

seperator

רשת מטבחי זיו מינתה את גיא נתן (45) לסמנכ"ל החברה. נתן, בעל ניסיון של מעל לעשור בתחום המטבחים, יהיה אחראי על השיווק, המכירות, הגיוס ופיתוח המותג, בנוסף, יהיה אחראי על הפעילות השיווקית בתחומי הדיגיטל, והובלת האסטרטגיה השיווקית של החברה בשוק המקומי.

נתן התחיל את הקריירה שלו בתחום המטבחים כזכיין רשת של מטבחי אניס, לאחר מכן ניהל סניפי רשת של מטבחי זיו, מטבחי דקור ושימש כסמנכ"ל מכירות במטבחי סמל. הוא מתמחה בניהול מערכות מידע, שיווק ומכירות ומלמד את מקצועות השיווק והמכירות בתחום.

תפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות הוצע לו לכבוד הרחבת המותג, ולכבוד פתיחתם של שני סניפים חדשים השנה, שיצטרפו לחמשת הסניפים הקיימים. מטבחי זיו הינה אחת מחברות המטבחים הוותיקות והמובילות בארץ שעובדת על פי תקן האיכות הבינלאומי 9001 I.S.O בתחום הייצור, השיווק והשירות, ונחשבת לחברה המובילה בישראל בשוק המטבחים עם אולמות תצוגה בפריסה ארצית המציגים את הטרנדים והעיצובים החדשניים ביותר בתחום המטבחים. המפעל, אשר ממוקם בעיר שדרות הינו הגדול והחדשני ביותר בתחומו בישראל, ומשתרע על פני שטח של 24,000 מ"ר. במפעל אמצעי המיכון החדישים והמתקדמים ביותר בשוק המטבחים.

גיא נתן. כרמית נתן,
גיא נתן/כרמית נתן

נעמי קריגר כרמי תשמש כסמנכ"לית בכירה בארגון השקעות האימפקט הישראלית SFI, העוסקת ביישום מודלים חדשניים לפיתרון בעיות חברתיות בישראל ומפתחת את סקטור השקעות האימפקט בארץ. בתפקידה האחרון שימשה קריגר כרמי כסמנכ"ל ראש הזירה החברתית-ציבורית ברשות החדשנות. בתפקיד זה היתה אמונה על הצמחת תחום ה"אימפקט טק" ובפרט מימון מיזמים חדשניים בתחום זה, ועל פיתוח תשתיות הון אנושי איכותיות ומגוונת לתעשיית ההייטק הישראלית.

קריגר כרמי החלה את דרכה המקצועית כבנקאית השקעות בוול סטריט, שם עסקה בהנפקות, מיזוגים ורכישות של חברות טכנולוגיה. לאחר השלמת תואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטת הרווארד, היא מונתה למנכ"ל סטרייב ישראל, תכנית דגל של תבת-ג'וינט בתחום התעסוקה. לאחר מכן היתה שותפה להקמה וניהלה את ה-UK Israel Tech Hub, מיזם חדשני לפיתוח שיתוף פעולה טכנולוגי ועסקי בין בריטניה וישראל. בשנת 2017 הצטרפה לרשות החדשנות כמנהלת הראשונה של הזירה החברתית-ציבורית. נעמי היא בוגרת 8200 והיתה עמיתה במרכז המדע והמדיניות של אוניברסיטת קיימברידג'.

ירון נוידרפר מייסד ומנכ"ל SFI ברך על הצטרפותה של נעמי ואמר כי "אני שמח על הצטרפותה של נעמי לצוות SFI. בישראל, כמו בשאר העולם, האתגרים החברתיים מתגברים והצורך בפתרונות חדשניים ומדידים צוברים תאוצה, ונעמי תוסיף לנו ידע ונסיון להמשיך ולעשות חדשנות לטובת החברה והסביבה בישראל".

נעמי קריגר כרמי. רשת החדשנות,
נעמי קריגר כרמי/רשת החדשנות

הבנק הדיגיטלי הראשון (בהקמה) בבעלות פרופ' אמנון שעשוע מגייס לדירקטוריון שלושה מנהלים בכירים מתחומי הבנקאות, הסייבר והטכנולוגיה. דודו זקן, המפקח על הבנקים לשעבר, בועז דולב, מנכ"ל חברת הסייבר Clearsky ואייל דשא, יו"ר ישראכרט לשעבר, מצטרפים לדירקטוריון הבנק בראשו עומד שוקי אורן, לשעבר החשב הכללי באוצר לצידה של עו"ד ליז כהן - ירושלמי, היועצת המשפטית הראשית של מובילאיי וסגנית נשיא חברת אינטל שהצטרפה לדירקטוריון בסוף 2019.

הבנק מציין בימים אלו שנה לקבלת הרישיון מבנק ישראל ומשלים במינויים החדשים את הרכבת דירקטוריון הבנק בהתאם להוראות בנק ישראל. הבנק צפוי לצאת לדרך לקראת סוף 2021 ולהציע שירותים בנקאיים מלאים מבוססי טכנולוגיה ללא סניפים ועם זמינות מכל מקום ובכל זמן.

דודו זקן כיהן כמפקח על הבנקים עד שנת 2015 וקודם לכך כיהן בשורה של תפקידים בבנק ישראל, ובהם מנהל יחידה בהערכה מוסדית, ממונה על איסור הלבנת הון וסגן המפקח על הבנקים. בתפקידו כמפקח על הבנקים הוביל זקן צוות לבחינת הגברת התחרות במערכת הבנקאית שמסקנותיה הולידו שורה של מהלכים צרכניים לטובת לקוחות הבנקים ובכללם הגברת השקיפות בתחום העמלות והריביות, הקלת מעבר בין בנקים ודיגיטציה של המערכת הבנקאית. כיום מכהן זקן כחבר בוועדת ההשקעות של קרנות הפנסיה עמיתים, כיו"ר ועדת האשראי של חברת טריא וכדירקטור במרכז הישראלי לאפוטרופסות. זקן צפוי לתרום לדירקטוריון מנסיוני העשיר כרגולטור שקידם תחרות וקדמה במערכת הבנקאית.

בועז דולב, מומחה בעל שם בתחום הגנת הסייבר הוא בעלים ומנכ"ל חברת הסייבר Clearsky, המספקת שירותי מודיעין סייבר וייעוץ אסטרטגי בתחום לחברות מובילות. בין השנים 2000 עד 2009 עמד בראש מערך האינטרנט הממשלתי. בשנים האחרונות גדלים האתגרים של המערכת הפיננסית לשמירת הביטחון והפרטיות של הלקוחות שלה. הקמתו של בנק חדש עם עוצמה טכנולוגית מייצרת יתרון בבניית תשתית הגנתית מותאמת לעולם החדש. הצטרפותו של בועז לדירקטוריון מהווה חלק מרכזי בבניית בנק שבראש ובראשונה דואג לביטחון ולפרטיות של לקוחותיו.

אייל דשא, כיהן בתפקידו האחרון כיו"ר ישראכרט, חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל. קודם לכן כיהן דשא כמנהל הכספים הראשי של חברת צ'קפוינט, כסגן נשיא בכיר ומנהל כספים ראשי בטבע וכחבר דירקטוריון ב-ECI Telecom , מובילאיי וסטרטסיס. בעבר כיהן דשא בשורה של תפקידים בבנק הפועלים ובהם כסגן נשיא השלוחה של הבנק בניו יורק. דשא מביא עמו ידע וניסיון ארוכי שנים בתחומי הטכנולוגיה, התשלומים החכמים והבנקאות.

ליז כהן ירושלמי שמונתה כדירקטורית בבנק בסוף 2019 היא היועצת המשפטית הראשית של חברת מובילאיי משנת 2014. כהן ירושלמי ליוותה את הנפקת החברה בבורסה בניו יורק וכן את רכישתה בידי אינטל ומאז 2019 משמשת כסגן נשיא באינטל. קודם לכך שימשה כהן ירושלמי במשך עשור כיועצת המשפטית של חברת ההייטק אודיוקודס ובמשך כארבע שנים כנשיאת ACC Israel. ליז בעלת היכרות עמוקה וארוכת שנים עם תעשיית הטכנולוגיה העולמית ובעלת ניסיון עשיר בפעילות בשווקי ההון ותחום המיזוגים והרכישות.

פרופ' אמנון שעשוע מסר כי "הרכב הדירקטוריון מאגד בתוכו ידע רב בתחומי הבנקאות, הפיננסיים, הטכנולוגיה והחדשנות שיסייעו לנו להקים בנק בטוח וחדשני ".

שוקי אורן בירך על המינוי של המצטרפים החדשים לדירקטוריון "כל אחד מהדירקטורים מביא עמו ניסיון רב אשר יתמוך בהנהלה בהובלתו של גל בר דעה בישורת האחרונה לקראת השקתו של הבנק שיציע אלטרנטיבה צרכנית חדשנית לציבור הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully