וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבילה שנשברה וההשתנה מול הבית: משלוח הסיוטים של אמזון

31.12.2020 / 11:18

נהג שהעביר חבילה של אמזון ללקוח בפלורידה זרק אותה על הקרקע כך שהמוצר נשבר, ולקינוח גם התפנה ממש מול דלת הבית. בחברה התביישו: "לא עומד בסטנדרטים שלנו"

אדם שציפה למשלוח מאמזון קיבל אותו - יחד עם הפתעה קטנה, כשהנהג שהוריד את החבילה ליד הדלת לא יכול היה להתאפק - והשאיר חבילה קטנה משלו (לפחות זו הייתה חבילה מספר 1 ולא 2). כך פורסם ותועד היום (חמישי) באתר TMZ.

אחד הדיירים בבוקה ראטון, פלורידה, ציפה למשלוח. הוא שמע רעש חזק ליד הדלת והבין שהחבילה שלו הגיעה. הוא הציץ במצלמה הביתית שלו (למרבה האירוניה זו הייתה מצלמת "אמזון בלינק") וגילה לתדהמתו שהנהג מתעסק במשהו - וזו לא החבילה שלו. הנהג, שכפי הנראה היה צריך להתפנות בדחיפות, עשה זאת סנטימטרים ספורים מדלת הכניסה.

זה לא סוף הסיפור. ראשית, החבילה שהושלכה על ידי הנהג הכילה התקן לייזר שמולבש על אקדחים והיא ניזוקה. אמזון תשגר מוצר חדש ללקוח, אבל נאלצת להתמודד גם עם "משבר הפיפי". נציג בחברה מסר תגובה ל-TMZ: "יש סטנדרטים מאוד גבוהים שאנחנו מציבים לאנשים שאנחנו עובדים איתם, ומצפים שכל חבילה תטופל בזהירות המרבית. המקרה הזה לא עומד בסטנדרטים שלנו. העברנו את המסר לצוותים שלנו ונעבוד מול הלקוח ישירות כדי לעשות צדק".

לא יהיה זה פרוע במיוחד להניח שימיו של הנהג בתפקיד קצובים.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully