וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

5.1.2021 / 0:05

הסלבס מתגייסים למען אלו"ט, משחק שחמט היסטורי בין ישראל למרוקו, רהיטי עיסוי מפנקים באמריקן קומפורט ומבצעים אחרונים בהחלט של סוף העונה. כל מה שקרה בחלק הראשון של השבוע

בר רפאלי וסלבס אחרים למען אלו"ט/אלו"ט

גידי גוב, רותם סלע, בר רפאלי, עברי לידר, שירי מימון, ריטה, אסי עזר, לוסי האריש, צחי הלוי, ליאור רז, אופירה אסייג, חנה לסלו, מיה דגן, סטטיק, חן אמסלם, חיים כהן, מירי מסיקה, עדן בן זקן, מיכל אנסקי, שלום מיכאלשווילי, אנחל בונני, רן דנקר, יובל שרף, ועוד רבים מתגייסים למען מטרה חשובה - מבצע התרמה למען עמותת אלו"ט.

אלו"ט היא עמותת הורים הפועלת למען ילדים ובוגרים עם אוטיזם, כאשר 97% מההכנסות שלה מועברות ישירות לפעילויות השונות - אלוט"פים, גני ילדים,הוסטלים ועוד.

כיום, בכל 100 לידות לפחות בישראל יאובחן ילד עם אוטיזם, ולמענם אנחנו יוצאים במבצע התרמה בכל שנה. השנה האתגר גדול יותר- גם אתגר לגיוס כספים, ובעיקר אתגר טיפולי מורכב שחלקו הגדול נעשה בהתאמה למגבלות הקורונה.

סלבס ישראל כולם התגייסו וסייעו במבצע ההתרמה והפצת המודעות לאוטיזם חשיבות התרומה לקהילה ההולכת וגדלה בישראל ובעולם.

את הקמפיין ליווה הסרטון - "טוק טוק, הפעם לא פותחים את הדלת, אלא פותחים את הלב. אחד מכל 100 ילדים בישראל מאובחן עם אוטיזם. אני כבר תרמתי למענם, הצטרפו אליי ותרמו כאן. כל תרומה חשובה".

seperator

עוד מאלו"ט:

כמדי שנה, עמותת אלו"ט מקיימת מבצע התרמה מדלת לדלת למען ילדים ובוגרים עם אוטיזם. השנה כשנת קורונה היתה מאתגרת לכולם ועבור ילדים ובוגרים עם אוטיזם זו שנה קשה אף יותר. בתקופה בה כמעט הכל עצר, העמותות המטפלות בילדים ובוגרים עם אוטיזם המשיכו במלוא המרץ כדי ללוות את המשפחות במציאות חדשה ומורכבת. ביום ההתרמה השנתי נהגו תלמידים בשכבות גיל שונות לעבור מדלת לדלת עם פנקס התרמה אך השנה החליטו באלו"ט יחד עם משרד החינוך לעבור לתרומה דיגיטאלית כדי למנוע מפגשים.

כל תלמיד יקבל ביום ההתרמה לינק אישי ומטרתו להשיג כמה שיותר תרומות ממכרים, חברים ומשפחה קרובה במטרה לחשוף את הנושא לכמה שיותר בתי אב ולשים את האוטיזם על סדר היום במיוחד בשל החדשנות שנעשית בכלים דיגיטאליים לראשונה. אתר הסחר עזריאלי.קום, שתורם רבות לקהילה ולסביבה, חבר לאלו"ט ויסייע בהפצת לינק התרומה ובעידוד התלמידים להפיץ את המסר למספר גדול של תורמים.

לדברי הדסה וולפרט סמנכ"לית שיווק עזריאלי. קום: " בעזריאלי.קום אנו שמים דגש על פעילויות חברתיות וסביבתיות ומינוף ערכים של נתינה ותרומה למען הקהילה. בחרנו לקחת חלק במהלך ארצי וגדול של עמותת אלו"ט כדי לעודד בקרב תלמידים ובני נוער את ערך ההתנדבות והנתינה לזולת, כמו גם את קבלת השונה והעלאת המודעות לאוטיזם. עזריאלי.קום הינה פלטפורמה עם חשיפה ארצית רחבה ומפנה זרקור על פעילויות בעלות מסר חברתי. העמותות נהנות מהחשיפה הגדולה ובכך מצליחות להגיע לכמות בלתי מבוטלת של בתי אב בישראל. אנו מברכים את אלו"ט על פועלם ועל היוזמה שנקטו ואנו שמחים להיות שותפים בדרך של עשייה התנדבותית. מאחלים הצלחה לכל התלמידים שלוקחים חלק במהלך וקוראים לציבור לפתוח את הלב".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

משהו קטן לחורף

מותג מנה משיק בימים אלה, לראשונה בישראל, שקדי מרק באריזות אישיות. שקדי מרק הם אחד המוצרים הפופולאריים ביותר בקרב הישראלים (ילדים ומבוגרים כאחד!) עם צריכה מוגברת בעונת החורף. מדובר במוצר חדשני בקטגוריית שקדי המרק בישראל - מארז הכולל 9 שקיות אישיות של 50 גרם כל אחת. האריזות האישיות נותנות מענה על מגוון של צרכים, בינהם: שמירה על טריות המזון, אפשרות לצרוך כחטיף בין הארוחות וכן מאפשר צריכה מדודה (portion control).

ישווק כמהדורה מוגבלת. מחיר מוערך לצרכן: 12.90 שקל למארז ( 9 שקיות אישיות).

מאנה שקדי מרק. יחצ,
המארז של מנה/יחצ

תרבות ומוסדות

עמותת עתידים בשיתוף המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה שבכרמיאל באמצעות המרכז לנוער שוחר מדע שבמכללה, פותחים בימים אלה את תוכנית "להבים" - תוכנית הרחפנים הראשונה של עתידים שנועדה להכשיר בני נוער לתפקידים בתחום הרחפנים בצה"ל. מדובר בתוכנית לאומית פורצת דרך במסגרתה תלמידים ותלמידות בכיתות י' עד י"ב יוכשרו לפתח, לבנות, לייצר ולהטיס רחפנים משוכללים וכך להכין אותם לקראת השתלבות עתידית בתפקידי רחפנות ביחידות הטכנולוגיות של צה"ל. מעבר להזדמנות להשתלבות בתפקידים מרתקים בצה"ל, התוכנית תאפשר לתלמידים לקבל רישיון הטסה אזרחי מה שפותח להם גם את האפשרות להשתלב בעתיד במגוון תפקידים בחברות הייטק נבחרות.

המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה תשמש כגוף ידע אזורי להכשרת תלמידים באזור הצפון, באמצעות צוות מרצים, מומחים בתחומם, שיעבירו הכשרות מעשיות ותיאורטיות לתלמידים. זאת לצד התנסות במעבדות הנדסה מתקדמות הכוללות ציוד אלקטרוני, מדפסות תלת ממד, מכונות, חיישנים ועוד. התוכנית תלווה את התלמידים לאורך כל שנות התיכון (3 שנים, י' - י"ב), במסגרת שבועית קבועה מחוץ לשעות הלימודים, במהלכן יתקיימו סמינרים, תחרויות והאקתונים בתחום.

ד"ר גיא צברי המנהל האקדמי של התוכנית במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה ציין: "אני שמח על ההזדמנות לפתוח את המעבדות שלנו בפני בני נוער רבים שיתנסו בבניית רחפנים עם חומרים וציוד שהם המילה האחרונה בתחום".

מיטל שקד, מנהלת תוכנית קדם עתידים: "פתיחת תוכנית להבים היא חלק ממשימה גדולה שמנהלת עתידים בצה"ל קיבלה מהרמטכ"ל- הכפלת עתידים בצה"ל. עולם הרחפנים הוא עולם חדשני שיכול לפתוח דלתות רבות לצעירים וצעירות שיכנסו אליו כבר בתקופת התיכון".

ד"ר איתי מלק, מנהל המרכז לנוער שוחר מדע, הזרוע החינוכית במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה מוסיף ואומר: "בנינו את תוכנית ההכשרה בהתאם לדרישות העדכניות של צה"ל ואנחנו מברכים על היוזמה ושיתוף הפעולה הנפלא עם עתידים, צה"ל ומשרד החינוך. יחד, בשותפות זו אנו פותחים דלתות לתלמידים מצוינים מהפריפריה במחוז צפון ומאפשרים להם הזדמנות להתקבל לתפקידים בקדמת הטכנולוגיה".

את התוכנית מרכזת במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה כרמל ויינגרטן כץ ויתקבלו אליה כ-60 תלמידי כיתות י'-יא' מהגליל שיעברו תהליך מיון קפדני.

*ההשתתפות בתוכנית אינה מבטיחה קבלה/מיון ליחידות טכנולוגיות בצה"ל.

איתי מלק, גיא צברי, רון לוי. יחצ,
ד"ר איתי מלק, ד"ר גיא צברי ורון לוי/יחצ

היחידה ללימודי המשך בטכניון, חברת Cann10 וחברת GemmaCert מודיעות כי יעניקו 2 מלגות לימודים לקורס 'יזמות בקנאביס רפואי', לאנשי מקצוע בתחומי הפארמה ו/או האגרונומיה המעוניינים להצטרף לתעשיית הקנאביס הרפואי. כל מלגה הינה בגובה 2,750 שקלים, המהווה חצי משכר הלימוד (עלות דמי רישום תשולם בנפרד ע"י הסטודנט), עבור השתתפות במחזור ה-18 של התוכנית, שיחל ב-2 במרץ 2021 בקמפוס הטכניון בשרונה, תל אביב.

הקורס, 'יזמות בקנאביס רפואי' של היחידה ללימודי המשך בטכניון בשיתוף חברת Cann10, הוא הראשון מסוגו שנוסד בתחום היזמות הטכנולוגית והעסקית בתעשיית הקנאביס הרפואי בישראל. הוא מעניק ידע נרחב וכלים מעשיים סביב הגשמת חזון עסקי בתחום הקנאביס הרפואי, משלב הרעיון ועד לחברה המייצרת שווי עסקי וכלכלי.

משבר הקורונה הביא רבים לבצע הסבת מקצוע ולרכוש הכשרה בתחומים אשר ממשיכים לצמוח בתקופה זו. קורס יזמות בקנאביס רפואי של הטכניון לימודי המשך וחברת Cann10 מאפשר לבצע הסבה מקצועית לתחום היזמות בקנאביס הרפואי ועל כן המלגות יוענקו למועמדים המעוניינים להיכנס לעולם זה, על מנת לאפשר להם להגשים חזון עסקי ויזמי. המועמדים מוזמנים להגיש את מועמדותם לקבלת המלגה, בצירוף מכתב המפרט כיצד המלגה תסייע בהגשמת התכנית המקצועית שלהם בתחום הקנאביס הרפואי ובצירוף קורות חיים, למייל office@cann10.com, עד לתאריך 1 בפברואר 2021. ועדה מקצועית מטעם הטכניון לימודי המשך וחברת Cann10 תהיה אמונה על בחירת 2 המועמדים/ות שיזכו במילגה. הודעה על הזכייה תפורסם ב-7 בפברואר 2021.

הקורס כולל 40 שעות אקדמיות במתכונת של 8 מפגשי ערב אחת לשבוע, ומיועד ליזמים, רופאים, משקיעים, חוקרים, חברות תרופות, מומחים מתחום החקלאות ואנשי אקדמיה המעוניינים להשתלב בתחום או ללמוד עליו. מטרת תכנית הלימודים בקורס היא היכרות עם האספקטים השונים הקשורים לפיתוח מוצרים ותכשירים מבוססי קנאביס רפואי, יזמות, מחקר והשקעות בתחום, לצד הבנת הרקע והמצב הקיים, האתגרים וההזדמנויות בתחום הקנאביס הרפואי שנמצא בעיצומה של מהפכה עולמית. הקורס מתקיים בשיתוף חברת Cann10, חברת מוצרי הקנאביס הרפואי והטכנולוגיות בתחום המובילה בישראל, שנוסדה בשיתוף גורמים מובילים מתחום הקנאביס הרפואי ובתחום מסחור טכנולוגיות רפואיות.

seperator

את הסילבסטר השנה כנראה שאף אחד לא חגג כפי שחלם, אבל 90 עובדי הסטארטאפ הישראלי פורץ הדרך Zebra Medical Vision בישראל בכל זאת זכו בקצת תרבות שחסרה לכולם - בזום כמובן. לכבוד סיום השנה האזרחית, הזמינו בזברה מדיקל את הסטנדאפיסט אבי נוסבאום להופיע מול עובדי החברה בישראל. המופע הפך לחגיגה גם לשאר דיירי הבית של כל עובד, שצחקו (במיוט), וישבו עם דרינקים מול המסך. בין הצופים במופע היה אוהד ארזי, מנכ"ל זברה מדיקל, שצפה במופע עם משפחתו מביתו בקנדה, ומייסד החברה אייל גורה. "אנחנו בדרך עושים אירוע גדול כל סוף שנה, השנה זה לא היה אפשרי", אמר ארזי. "היה לנו חשוב בכל זאת לציין יחד עם העובדים שלנו את סיום השנה ולהביע תודה על העבודה הקשה והישגים פורצי בדרך, במיוחד בשנה כזאת. ראינו את האנשים שלנו צוחקים ונהנים, לכולם זה עשה טוב על הלב. צחוק הוא הדרך הטובה ביותר לסיים את השנה המאתגרת הזאת".

אבי נוסבאום. זברה,
אבי נוסבאום מופיע בזום/זברה

לראשונה בהיסטוריית השחמט הישראלי, בשבוע האחרון התקיים משחק ראווה, בין ישראל ומרוקו, ובו לקחו חלק 209 שחקנים מישראל וממרוקו. המשחק התקיים במסגרת פעילות Chess4Solidarity שמארגן מועדון השחמט הישראלי Chess4All בהובלתו של ליאור איזנברג. חשוב לציין כי ענף השחמט בישראל פועל תחת התאחדות "אילת", הבית של ענפי הספורט התחרותיים שאינם אולימפיים.

המשחק התקיים אונליין ושודר דרך פייסבוק לייב ו-zoom . השחקנית הישראלית אביטל בורחובסקי זכתה במקום הראשון במסגרת המשחק.

בן ג'ליון יונס, שחקן מרוקני שהשתתף סיכם את המשחק ואמר: "השחמט הינו משחק שמשלב ספורט, אומנות ומדע, משמש אותנו ליצירת שלום בין מדינות."

ראש מחלקת מצרים והמגרב באגף המזרח התיכון במשרד החוץ, ליאור בן-דור: "ההשתתפות של מרוקו וישראל במשחק השחמט, היא סימן מובהק לשלום בין המדינות, ויש לו פוטנציאל לבוא לידי ביטוי בהרבה תחומים נוספים. בקרוב הנציגויות של שתי המדינות (ישראל ומרוקו) יוכלו לקיים ולעודד אירועים דומים נוספים, אשר מחברים ויוצרים גשר בין שתי המדינות.

אבי ברקוביץ', עוזרו של הנשיא דונאלד טראמפ התייחס גם הוא למשחק ההיסטורי והחשוב בחשבון הטוויטר שלו.

משחק שחמט ישראל מרוקו. יחצ,
זמנים טובים. שחמט בין ישראל ומרוקו/יחצ

יוזמות

עמותת שניר למתן הזדמנות שווה, שנוסדה ע"י איש העסקים ניר שמול ומנוהלת על ידי עינת אושרי, גייסה עשרות מובילי דעת קהל וסלבריטאים, לרגל קמפיין דיגיטלי שיצא השבוע בשיתוף עמותת עיגול לטובה.

במסגרת הקמפיין הסלבריטאים הצטלמו לסרטון, ובו הם קוראים לעוקבים שלהם להצטרף לפעילות עמותת עיגול לטובה ולתרום לעמותת שניר. בין המשתתפים בקמפיין: אורנה בנאי, אלי פיניש, רמי גרשון ונטע אלחמיסטר, הזמר מוקי, מאור ומירן בוזגלו, ירדן הראל, אלון אולמן, נטלי דדון, שביט ויזל, שרון דוראני, מלי לוי, סיגל שחמון, תום אבני, עדי הימלבולוי, אור דניאל, מירית גרינברג, ריף נאמן, שרון כידון, קובי פרץ ועוד.

במסגרת הקמפיין עמותת שניר ועיגול לטובה יערכו מבצע לגיוס כספים, על כל קנייה בכרטיסי אשראי, סכום הקנייה יתעגל כלפי מעלה באגורות, כאשר סכום העיגול ייתרם לפעילות העמותות. לדוגמה, בקנייה בסופר ב 29.90 שקל, 10 אגורות ייתרמו למשפחות מבקשות סיוע ולנזקקים.

עמותת שניר הוקמה בשנת 2010 ומיום הקמתה, שמה לה למטרה לסייע לשכבות החלשות בישראל במגוון תחומים כמו הזדמנות שווה בחינוך, סיוע כספי למעוטי יכולת לצורך תשלום עבור נושאים אלמנטריים כמו דמי שכירות, ארנונה ותשלומי חשמל, העברת סלי מזון למשפחות נזקקות ועוד. מטרת העמותה היא להיות חדר מיון לכל אותם קשישים, משפחות נזקקות, נזקקים וחיילים בודדים משוחררים. כמו כן, לספק 2 סלי מזון בחודש לכל משפחה שנבדקה על ידנו ומצבה הכלכלי קשה מאד.

CNN וארגון התיירות העולמי (UNWTO) ישתפו פעולה בקמפיין חדש שמטרתו לאתחל את התיירות.
הקמפיין הייחודי ישים דגש על יכולתו של ענף התיירות להסתגל לשינויים וליצור הזדמנויות לפיתוחים ברי-קיימא.זו אינה הפעם הראשונה שמתקיים שיתוף פעולה בין CNN לארגון התיירות העולמי. במאי האחרון, חברו השתיים לקמפיין TravelTommorow שביקש מהציבור לגלות איפוק ואחריות באשר לתיירות, בזמן המגיפה.

הקמפיין #RestartTourism יימשך עד ה- 10 בינואר, ומסריו יופצו לעיני למעלה מ- 337 מיליון משקי בית ברחבי העולם בשידורי רשת CNN, באסיה, דרום אסיה, אירופה, מזרח תיכון ואפריקה. מסרי הקמפיין יופצו גם באמצעות תשדירים ברשת המדיה של ארגון התיירות העולמי וגם ברשתות של חברי הארגון ברחבי הגלובוס.

seperator

עובדי סניפי מרכנתיל ברחבי הארץ בשיתוף נציגי הרשויות המקומיות יזמו מבצע לחלוקת שמיכות לבני גיל השלישי לימי החורף הקרים. במסגרת המבצע חולקו כ- 2,000 שמיכות.

תומר פרג, ע. בכיר למנכ"ל, מנהל אגף לשיווק ודובר בנק מרכנתיל: "חלוקת שמיכות החורף לאוכלוסיות שונות , הינה חלק מפעילות קהילתית רבת שנים, אותה הבנק מקיים באמצעים רבים ומגוונים. זהו מהלך טבעי התואם את השקפת עולמו של הבנק. אנו רואים חשיבות רבה במעורבות חברתית-קהילתית שוטפת ושמחים לקחת חלק פעיל בשמירה על בריאות הציבור".

מימין לשמאל : דני בראמי מנהל סניף מרכנתיל דימונה, מר בני ביטון ראש העיר, ועו"ד אריאל ללוש סגן ראש העיר. יחצ,
מימין לשמאל : דני בראמי מנהל סניף מרכנתיל דימונה, מר בני ביטון ראש העיר, ועו"ד אריאל ללוש סגן ראש העיר/יחצ

לקראת מבצע ההתרמה השנתי למען ילדים ובוגרים עם אוטיזם ועל רקע שנת הקורונה, הודיעה תנועת הצופים על הירתמותה למען מבצע ההתרמה השנתי בהובלת עמותת אלו"ט והעמותה לילדים בסיכון. במסגרת שיתוף הפעולה יתקיימו בשבטי התנועה הפרוסים בכל רחבי הארץ פעולות והסברה בנושא האוטיזם בפרט וצרכים מיוחדים בכלל, כהמשך ישיר ל"אתגר הבנייה" שקיימה התנועה בנושא למען העלאת המודעות למען שוויון זכויות לאנשים בעלי צרכים מיוחדים, לא מכבר. כמו כן יוקם דף ייעודי באתר אלו"ט לתרומות שיגיעו דרך חניכי התנועה.

מבצע ההתרמה למען ילדים ובוגרים עם אוטיזם שיתקיים ב4.1.21 , על רקע הקורונה והסגר, יהיה המבצע דיגיטלי בלבד. החניכים אשר בעבר היו דופקים על דלתות השכנים והמכרים יעשו זאת באופן וירטואלי ודיגיטלי על ידי שליחת לינק למכרים ואיתו הסבר על הנושא ועל החשיבות שבתרומה.

לדברי רז פרל, יו"ר תנועת הצופים: "תנועת הצופים רואה בשילוב ילדים עם צרכים מיוחדים חלק בלתי נפרד מעריכה של התנועה וממקומה בחינוך בחברה ובקהילה. בתנועת הצופים לוקחים חלק כ- 3000 חניכים עם צרכים מיוחדים, מתוכם גם ילדים על הרצף האוטיסטי. מטרתנו היא להוות בית נגיש מזמין ותומך לכל ילדי ישראל, בו יוכלו להנות מפעילות צופית, ערכית וחווייתית, תוך זיקה לטבע ולקהילה בה אנו חיים. מחובתנו למצוא את הדרך שכולנו נרגיש פה שווים".

לדברי יואב חפר, מנכ"ל אלו"ט: ההתגייסות של תנועת הצופים, בה חברים עשרות אלפי חניכים מרגשת ומחממת את הלב. מעבר להירתמות למען מטרה חברתית אנו רואים כאן את החשיבות החינוכית הגדולה שהתנועה מחנכת אליה - ערכי נתינה, התנדבות וקבלת השונה והאחר. אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה הזה הוא פתח לשיתופי פעולה חינוכיים רבים אשר יהפכו את החברה בישראל למקבלת ומכילה יותר.

יום התרמה של הצופים. יחצ,
תנועת הצופים מתגייסת/יחצ

JGive- ארגון הפילנתרופיה והנתינה הגדול בישראל מסכם שנה ומציג נתונים מפתיעים ומעודדים בקרב התרומות לעמותות.

  • לא פחות מ-134 מיליון שקלים נתרמו בשנת 2020 לעמותות בישראל דרך הפלטפורמה הדיגיטלית של ארגון JGive. סכום התרומות בשנת 2020 גבוה ב-34% מאשתקד בה נתרמו דרך הפלטפורמה 100 מיליון שקלים.
  • גם מספר התורמים בשנת 2020 גדל לעומת 2019 ועומד על 197 אלף תורמים לעומת 153 אלף אשתקד, גידול של כ-29%. כמו כן, בשנת 2020 מעל ל-39 אלף תורמים תרמו מעל פעם אחת והם מהווים 20% מהתורמים.
  • מבחינת מספר התרומות גם נתון זה מעודד ומצביע על עלייה של 20% מ-290 אלף תרומות ב-2019 ל-350 אלף תרומות ב-2020. סכום התרומה הממוצעת עומד בשנת 2020 על 238 ש"ח ואינו מצביע על תנודות לעומת שנת 2019 ו-2018 בהן תרומה ממוצעת עמדה על 223 ש"ח ו-235 ש"ח בהתאמה.
  • מעבר לנתונים ה"יבשים", פירוק שנת 2020 לחודשים, הוא מה שמספר את סיפור השנה הזו בתחום הפילנתרופיה בצורה הטובה ביותר.
  • כך לדוגמא, ניתן לראות כי בחודשים ינואר-פברואר 2020 אין שינוי מגמות לעומת השנתיים הקודמות אך כבר בחודש מרץ 2020, חודש התפרצות הקורונה בישראל, ניתן לראות כי סכום התרומות שנתרם קטן מאותו החודש בשנת 2019.
  • בהמשך השנה ישנו שפל בסכום התרומות בחודשים יוני-יולי שנמוך מסכום התרומות גם יחסית לשנת 2019 וגם 2018. אך בחודש אוגוסט, חודש המענקים, ניתן לראות זינוק בסכום התרומות באופן לא פרופורציונלי ודווקא בחודש ספטמבר, חודש חגי תשרי, שוב נזהה ירידה לא אופיינית כאשר בשנים עברו היתה עלייה משמעותית מאוגוסט לספטמבר וזאת בעקבות חגי תשרי בהם נהוג לתרום רבות.
  • כמו כן, בחודש דצמבר 2020 נראה נסיקה בסכום התרומות באופן סיסטמטי כמו בשנים הקודמות, לקראת סיום שנת המס.
  • בנוגע למטרות אליהן הישראלים תורמו הכי הרבה בשנת 2020 ניתן לראות כמובן את הקורונה עם 22% מסכום התרומות ולצידה גם תחום החינוך עם 22%, אחריהן רווחה (15%) ואז בריאות (11%).
חלוקת תרומות לפי תחומים. יחצ,
חלוקת תרומות על פי JGive/יחצ

עובדים מחברת Viber ישראל הגיעו בהתנדבות לבית משפחת מצוקה מרובת ילדים מכפר סבא, ושיפצו וסידרו את הבית שסבל בהזנחה קשה.

מצבה הכלכלי של המשפחה, לה 9 ילדים, החמיר בעקבות הקורונה ובשל חוסר היכולת לממן תיקונים קטנים בבית ותחזוקה של החצר הוחלט באגף הרווחה בעירייה, לסייע בעזרת מתנדבים, שהגיעו וסייעו בתיקונים ובסידור הבית והחצר.

ההתנדבות היא פרי שיתוף פעולה של חברת Viber ועמותת Helpi - פלטפורמה דיגיטלית הפועלת בשיתוף משרד הרווחה ומאפשרת לעובדי חברות וארגונים להתנדב באופן נקודתי ולתרום לקהילה ללא התחייבות לטווח הארוך. ל-Viber, פלטפורמת המסרים ושיחות הווידאו, ישנם מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם, והיא מעסיקה כ-400 עובדים בכל העולם, מתוכם 200 בישראל.

7 עובדים מ-Viber ישראל התייצבו לאחרונה בביתה של המשפחה, וסייעו בכל מה שהיה נדרש.
גלי נוימן, מנהלת HR ב-Viber: "אנחנו רואים זכות גדולה בתרומה לקהילה שאנחנו חלק ממנה, וזו אחת ממטרותיה של החברה בשנה האחרונה, שהייתה קשה לכל כך הרבה אנשים. המפגש עם המשפחה היה מרגש במיוחד. תודה על ההזדמנות".

גלי ניומן. יחצ,
גלי נוימן/יחצ

חברת מפעיל, הנציגה הרשמית של מותג Toshiba - Dynabook בישראל, השלימה בימים אלה מהלך לוגיסטי ענק - חלוקה של 55,000 מחשבים לבתי ספר במסגרת זכייתה כספק המוביל בתחום המחשוב, במכרז של משרד החינוך כחלק ממתווה לצמצום הפער הטכנולוגי שהוצף בעקבות משבר הקורונה בישראל. החלוקה ברחבי הארץ, בוצעה תוך שבועות ספורים בלבד, עם 0 תקלות מחשוב.

מפעיל החלה בימים אלה, חלוקה נוספת של 15,000 מחשבים ניידים המהווים הרחבה של שלב ראשון. החלוקות החלו וימשכו לאורך ינואר 2021.

הלמידה המקוונת בעידן הקורונה מחייבת מחשב לכל תלמיד. על פי הערכות משרד החינוך יש כ- 250,000 תלמידים ללא מחשב נייד וללא אמצעים לרכשה של כזה. בנוסף ממשאל הורים שערכה הנהגת ההורים הארצי עולה כי ל-33% מההורים אין בבית מחשבים עבור למידה מרחוק של ילדיהם.

חברת מפעיל, נציגת Toshiba - Dynabook נבחרה כספק המוביל, בשל הניקוד הגבוה שקבלה בהתאם לדרישות המכרז: אספקה מהירה, ציון איכות מחשב גבוה בשילוב עם מחיר אטרקטיבי. מפעיל מספקת גם את שירות התמיכה והתיקונים הכולל איסוף והחזרה של המחשב. המחשב שיסופק הינו של היצרנית Toshiba - Dynabook - החברה שייצרה את המחשב הנייד המסחרי הראשון בעולם כבר ב- 1985. שם המותג Toshiba, הפך לאחרונה למותג Dynabook - מותג ידוע של חברת TOSHIBA ביפן זה שנים. בקרת האיכות הקפדנית ממשיכה להשמר גם במותג החדש ,Dynabook מה שמאפשר המשך פיתוח קווי מוצרים איכותיים מאוד ועמידים ביותר. המחשב שמסופק על ידי חברת מפעיל לילדי ישראל, עולה על דרישות הבסיס במכרז, הן מבחינת מגוןן חיבורים מלא, זמן עבודת סוללה ארוך של 10.5 שעות עבודה רצופה ותקני איכות ועמידות מחמירים.

"במיוחד בעת הזו בה המוני תלמידים נאלצים ללמוד מרחוק, אנו גאים כי הצלחנו לספק עשרות אלפי מחשבים בזמן כה קצר לאלפי תלמידים שזקוקים למחשבים הניידים", אומר רז דרבי מנכ"ל חברת מפעיל, "פרויקט הכתה הדיגיטלית", הוא פרויקט בעל חשיבות לאומית עליונה המסייע לצמצום הפער הטכנולוגי והדיגיטלי הקיים בין ילדי ישראל. פער שאם לא נצמצם אותו בשלב מוקדם, יילך ויתעצם עד למצב שהוא יהיה בלתי ניתן לגישור בשלבים מאוחרים יותר, וכך גאוותינו בהישג מרשים זה".

יואב גלנט עם ניב יוסיפון. יחצ,
שר החינוך יואב גלנט עם ניב יוסיפון מחברת מפעיל/יחצ

חברות וטכנולוגיה

חברת האנרגיה הסולרית "אנרפוינט", מהחברות הגדולות בישראל המתמחות בהקמת מערכות אנרגיה סולרית על גגות, סיימה בימים אלו את אחד מהפרויקטים הגדולים בגוש דן בתחום. במתחם "הום דיזיין" סגולה בפתח תקווה מתחם המשתרע על שטח של כ-11,000 מ"ר (4 קומות), התקינה "אנרפוינט" על גג המתחם שגודלו כ-3,000 מ"ר מערכת סולרית שכוללת 666 פאנלים, בהספק כולל של 260 קילו וואט חשמל לשעה.

ניר פלג, מנכ"ל "אנרפוינט", מציין : "חלק מהספק החשמל ישרת את מתחם 'הום דיזיין' וחלק מהחשמל יימכר לחברת החשמל". מחיר מערכת אנרגיה סולרית מסחרית מתחיל ה-230,000 שקל. פלג מציין שבחצי השנה האחרונה, בתקופת משבר הקורונה, חל גידול של כ- 50% בהתקנת מערכות סולאריות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, גם בבתים פרטיים וגם במשקים חקלאיים, מרכזים לוגיסטיים ומבני תעשייה. חברת "אנרפוינט" התקינה כ -1900 מערכות אנרגיה סולארית במגזר הפרטי והעסקי.

אנרפוינט. יחצ,
אנרפוינט/יחצ

המערך המבצעי של חברת "איתוראן" הצליח תוך 10 דקות לאתר קורקינט חשמלי שנגנב שמחירו כ- 10,000 שקל. בקורקינט הנ"ל הותקנה מערכת חדשה, ייעודית לאיתור כלי תחבורה חליפיים חשמליים כגון אופניים/ קורקינטים וקלנועיות חשמליים ,פרי פיתוח של חברת "איתוראן"- מערכת "איתוראן "TICK TRACK.

מערכת "איתוראן TICK TRACK" הינה פיתוח ישראלי מתקדם שמחבר את האופניים /הקורקינטים/ הקלנועית החשמלית באמצעות אפליקציה שתאפשר צפייה בכלי התחבורה החשמלי בזמן אמת, תשלח ללקוח התראה על כניסה ויציאה מאזור שהגדיר מראש , קבלת התראה על תחילת נסיעה שלא באישור ועוד. המערכת מחוברת 24/7 לכלי התחבורה החשמליים דרך אפליקציה המאפשרת לצפות במיקומם בזמן אמת, כולל היסטוריה.

באמצעות האפליקציה ניתן לקבל התרעה על כניסה ויציאה מאזור מוגדר מראש, קבלת התראה על נסיעה בשעות שהלקוח הגדיר כאסורות לנסיעה, קבלת התראה על תחילת נסיעה של כלי התחבורה שלא באישור, קבלת התראה על חריגות מהירות ועוד.

"איתוראן TICK TRACK PLUS" הינו שירות בלעדי וייחודי מסוגו בארץ של כלי התחבורה החשמלי ע"י המערך המבצעי של איתוראן הכולל מוקד שירות הפועל 24/7 ומערך אכיפה בשטח המונה כ- 100 אוכפים הפרוסים ברחבי הארץ הפועלים בשיתוף כוחות הביטחון לסיכול והשבה של כלי רכב ומעכשיו גם אופניים /קורקינטים / קלנועיות חשמליים גנובים. מערכת איתוראן TICK TRACK מיועדת גם לחברות שיש להם צי של כלי תחבורה חשמליים , חברות שליחויות פנאי ונופש וכו'.

המערכת תאפשר לחברות הללו שליטה ובקרה על הצי החשמלי שלהן , מיצוי השימוש של כלי התחבורה בהתאם למשימות החברה , מניעת שימוש חורג , הגבלות אזורים ועוד, כל זאת באמצעות ממשק ניהול ייעודי בזמן אמת.

קורקינט חשמלי. יחצ,
הקורקינט נגנב, באיתוראן מצאו אותו/יחצ

הפדרציה הבינ"ל לספורט אלקטרוני (iesf) מכריזה שאליפות העולם בספורט אלקטרוני אילת 2020, שהחלה בחודש אוקטובר עם תחרויות אזוריות מקוונות, תסתיים ללא שלב הגמר שתוכנן להתקיים בפברואר בעיר אילת, באירוח של תנועת מכבי העולמית והעמותה לגיימינג תחרותי בישראל.

הפדרציה ציינה כי השמירה על ביטחון ובריאות המשתתפים היא הסיבה המרכזית לביטול אירוע הגמר באילת. עם זאת, אילת נבחרה לארח את התחרות של 2021 בנובמבר הבא.

בתוך כך הכריזה הפדרציה יחד עם הוועד המארגן בישראל כי פרסים בגובה רבע מיליון שקלים יחולקו לזוכים בתחרויות האזוריות, שהתקיימו בחודש שעבר. בין הזוכים שחקן נבחרת ישראל- אוראל דניאל.

עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי בישראל: "שנת 2020 היא אולי השנה המורכבת ביותר בעשורים האחרונים לאירוח אירוע בינלאומי, ואמנם הצלחנו לקיים תחרות משמעותית ועצומה בקרב הגיימרים בעולם. זהו סימן לכוחה ויכולתה של ישראל ושל הוועד המארגן לייצר פעילות גדולה ומשמעותית על אף האתגרים. אני מצפה בכיליון עיניים לארח את השחקנים הטובים בעולם באילת בנובמבר הקרוב, לאליפות העולם 2021".

רואי הסינג מנכ"ל המכביה: "שנת 2020 שתיזכר בעיקר בשל נגיף הקורונה מגיעה לסיומה ואנחנו עם הפנים קדימה לעבר חזרה לשגרה. למרות הנגיף אני שמח שהצלחנו לארגן ביחד עם השותפים שלנו, העמותה לגיימינג תחרותי ועיריית אילת, אליפות עולם אונליין ואנחנו כבר עם הפנים קדימה לארגון אליפות העולם במתכונתה הפיזית בחודש נובמבר באילת, ישראל".

אלי לנקרי, מ"מ ראש העיר אילת: "אנו מצטערים על ביטול גמר אליפות העולם בגיימינג שהיה אמור להתקיים בחודש פברואר, בשל מגפת הקורונה. אבל אנחנו עם הפנים קדימה ומתרגשים מאד לארח את אליפות העולם בגיימינג לשנת 2021 בחודש נובמבר בעיר השמש הנצחית אילת. אני בטוח שזה יחזק את מעמדה של אילת כעיר תיירות וספורט בינלאומית ויחשוף בפני מאות הספורטאים מיותר מ- 50 מדינות בעולם ועשרות מיליוני הצופים בעולם את יופיה הנדיר של אילת! בהתאם למסורת ארוכת השנים של העיר זה יהיה אירוע בלתי נשכח".

עידו ברוש. אלינה החמן,
עידו ברוש/אלינה החמן

חברת "Upstep" שבבעלות האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז פתחה חברת בת באנגליה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. החברה תשווק לראשונה בשוק האנגלי מדרסים רפואיים מותאמים אישית באון ליין.

החברה הוקמה בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח, במהלך 3 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה Upstep לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים. לאחרונה הקימה החברה מפעל חדש בישראל לייצור המדרסים הצמוד למפעל שהוקם מלפני כ- 3 שנים בהשקעה של 5 מיליון שקל.

לימור כץ מנכ"לית Upstep: "המפעל החדש נחשב למתקדם ביותר בישראל לייצור מדרסים והוקם לאור העובדה שמשבר הקורונה בשנת 2020 הביא לגידול של 180% בפעילות החברה".

הזמנת המדרסים נעשית דרך ממשק אינטרנטי ידידותי. הלקוח ממלא שאלון מפורט על סגנון חייו, בעיות רפואיות והתחום אליו הוא נזקק למדרסים ומקבל אליו הביתה קופסת דריכה, מטביע את כפות רגליו ושולח למפעל שם מתאימים פודיאטרים מומחים מדרס מותאם אישית עבורו. אחרי כחודש מקבל הלקוח לביתו את המדרסים. עלות המדרסים המותאמים אישית של Upstep זולה בכ-50% מעלות מדרסים הנרכשים בצורה המסורתית.

אביעד רז, אורן רז ולימור כץ UPSTEP. יחצ,
אביעד רז, אורן רז ולימור כץ/יחצ

הסכם השלום עם איחוד האמירויות מגיע גם לתחום הכירורגיה הפלסטית. לראשונה פלסטיקאים ישראלים, הוזמנו באופן רשמי להשתתף בכנס רפואי בדובאי, שיתקיים בשבוע האחרון של חודש ינואר 2021. הפלסטיקאים יצאו לדובאי במשלחת רשמית של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, במטרה לקדם שיתופי פעולה והחלפת ידע בין המדינות. הכנס שיערך בכפוף לתקנות ההתקהלות בדובאי, יתמקד בשילוב בין מדע ואמנות בתחום הכירורגיה הפלסטית ויעסוק בשיחזור אסתטי ופריצות דרך בתחום. לראשונה בעולם, לצד המנתחים הפלסטיים מישראל ישתתפו בכנס גם רופאים מומחים מאיראן.

הכנס נערך ביוזמת האיגוד לכירורגיה פלסטית באיחוד האמירויות הערביות (The Emirates Plastic Surgery Society) וצפויים להשתתף בו באופן היברידי מרחוק עוד אלפי רופאים מומחים שיצפו בהרצאות בשידור חי מכל רחבי העולם.

בין הדוברים בכנס יהיו רופאים מומחים מארצות הברית, איטליה, בלגיה, טורקיה וכן ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית אשר מסר כי: "ההשתתפות שלנו בכנס תתרום לחיזוק התחום בשתי המדינות, תביא לחילופי ידע, מחקר וניסיון ואולי אף תתרום גם ליצירת הזדמנויות להשתלמויות ארוכות בחו"ל (פלושיפ) במהלך ההתמחות של דור העתיד של המומחים. מרתק לדעת כי למרות קוד הלבוש הצנוע במיוחד המכסה את כל הגוף, גם תושבי איחוד האמירויות בדומה לציבור בישראל מתעניינים מאוד בדרכים לשפר את המראה החיצוני ואת והביטחון העצמי ופונים לעזרת הכירורגיה הפלסטית והרפואה האסתטית. כך שככל הנראה כמו בכל מדינה מערבית, גם האמירתים עושים הגדלות חזה, שאיבות שומן, מתיחות פנים והזרקות".

ד"ר זוהיר אל פרדן, נשיא האיגוד לכירורגיה פלסטית באיחוד האמירויות ואחד המנתחים הפלסטיים הנחשבים באיחוד האמירויות מסר כי: "נארח בכנס כמה מהמוחות המבריקים ביותר בתחום הפלסטיקה, השיחזור והניתוחים האסתטיים אשר יתכנסו כדי לשתף, לדון ולדון בהתפתחויות, באפשרויות ובהמצאות החדשות בתחום. הכנס ימשך שלושה ימים ויציג מחקרים ועבודות שנעשו בכל רחבי העולם בתחומי הכירורגיה הפלסטית, השחזור והאסתטיקה. אני רוצה להודות מראש לכל הדוברים שיקדישו זמן להשתתף בחוויה החינוכית זו בדובאי. תודתי הכנה גם לכל הארגונים התומכים שלנו, השותפים המדעיים ושותפי התעשייה על תמיכתם ועל מאמציהם להצלחת הכנס. מאחל לכולנו חווית למידה נהדרת".

ד"ר זוהיר אל פרדן, ד"ר מאיר כהן. יחצ,
ד"ר זוהיר אל פרדן וד"ר מאיר כהן/יחצ

מותגים

ענקית הפיטנס Reebok, מציגה עיצוב חדש וידידותי לסביבה לשניים מהדגמים הקלאסיים שלה: דגם Legacy 83 ודגם- Classic leather legacy. עיצוב הדגמים משלב את סגנונות הרטרו וה- Street Wearעם מוטיבים חדשים תוך מחשבה על איכות הסביבה.

דגם Legacy 83 שואב השראה מדגמי AZTEC ו-Classic Leather-משנות ה-70 וה-80 ,כאשר הוא משלב את העיצוב המקורי של הדגם האייקוני עם נראות עדכנית וחומרים חדשניים וידידותיים לסביבה. גפת הנעל עשויה מ-30% חומרים ממוחזרים, בעוד השרוכים, התווית והלשונית עשויים מ-100% חומרים ממוחזרים. צבעוניות הנעל מתמקדת בגוונים ניטרליים מעולמות הטבע, בהשראת החיבור לערכי המחזור והשמירה על כדור הארץ.

דגם Classic Leather Legacy עוצב בהשראת החיבור שבין המורשת של המותג לעתיד. הדגם שואב השראה מדגמי הריצה האייקוניים של המותג משנות ה-70 וה-80 ומשלב את הנראות שלהם עם מוטיבים עדכניים מהשנים האחרונות וגפה אקולוגית העשויה מ-30% חומרים ממוחזרים. הסוליה הפנימית של הנעל בעלת נפח רב והעיצוב כולל קו חתך מודרני ועקב בעיצוב מנוגד. הדגם מוצע בקשת צבעים תכולה בשילוב נגיעות אדומות בשרוכים ובעקב.

ההשקה החדשה נועדה לחגוג את ערכי הקהילתיות ואת היכולת שלנו לייצר שינוי, לפעול עבור עתיד טוב יותר ולכתוב את המורשת האישית והקולקטיבית בעצמנו.

Classic leather legacy ו-Legacy 83
מחיר : 449.90 שקל, החל מה-1 בינואר באתר הסחר של Reebok ישראל, Terminal x, One project וסניפים נבחרים של footlocker

לגאסי של ריבוק. יחצ,
דגם לגאסי של ריבוק/יחצ

ברילה, מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, מציע לחורף 2021 סדרת ספגטי איכותית הכוללת שישה מוצרי ספגטי בעוביים שונים. הספגטי האיכותי, מצריך בישול קצר ושומר על המרקם והצורה במהלך הבישול, והתוצאה פסטה איכותית ומעולה.

הסדרה העשירה כוללת ששה מוצרים המחולקים לפי עובי הבצק החל מהספגטי הכי דק מספר 1 דרך: 3,5,7,9 ועד למספר 13 הכי עבה, המתאימים לכל העדפה ולכל מנה.

  • מס' 1 קפליני- הידוע גם בשם angel hair, עשוי מצינורות דקיקים ועדינים, משמעות השם באיטלקית הוא "שיער עדין" או "שיער של ילדים" והוא נקרא גם "שיערות מלאכים".
  • מס' 3 ספגטיני - צינורות ארוכים וצרים, ספגטיני צר יותר ב-2 מילימטר מבן הדוד המקובל, הספגטי, אך דומה לו בכל שאר התחומים. הוא נהדר כמעט בכל מנה של פסטה, מקבל באהבה רטבים מסוגים שונים ומוסיף טאץ' של עדינות גם לרטבים כבדים ועשירים.
  • מס' 5 ספגטי - צינורות דקים וחלולים שהפכו לשם נרדף לאוכל איטלקי. מקורו של הספגטי בדרום איטליה, השם בא מן המילה האיטלקית spaghi שמשמעותה מיתרים או חוטים ארוכים. זוהי צורת הפסטה האהובה והפופולארית ביותר בעולם. הספגטי שובה לב בזכות הלוק האלגנטי, הארוך והגמיש והאופן שבו הוא מתלפף מסבב למזלג.
  • מס' 7 ספגטוני - בין ספגטי לבוקטיני, הספגטוני הם צינורות פסטה ארוכים, מעט יותר עבים מספגטי ובעלי נוכחות יותר מורגשת בצלחת. הם הולכים נפלא כמעט עם כל רוטב.
  • מס' 9 בוקטיני - צינורות עבים וחלולים, עם נוכחות מרשימה בצלחת. הבוקטיני פופלארים במיוחד באזור רומא, שם הם מככבים באחת המנות המסורתיות של האזור "פסטה אמטריצ'אנה".
  • מס' 13 לינגוויני - חבלים ארוכים ושטוחים של פסטה, נקראים גם בבטה. מגיעים אלינו מאזור ג'נובה שבאיטליה. כמו הספגטי הפופולארי, גם הבבטה מתלפפת בשמחה על המזלג.
ברילה משיקה סדרת ספגטי. יחצ,
פסטה ברילה/יחצ

SUPHERB, משיקה תוסף חדש, ויטמיני C ו-D פלוס אבץ - הדרך הפשוטה, הקלה והנוחה ביותר לקבלת כל היתרונות של ויטמין C, ויטמין D, ואבץ בכמוסה אחת. מדובר בפורמולה חדשנית, ועדכנית, לתמיכה בהגנה הטבעית, המשלבת שלושה רכיבים אשר נחקרו ונמצאו כפועלים יחד לחיזוק מערכת החיסון.

המוצר של SUPHERB, הינו היחידי בשוק המשלב מינונים יומיים אופטימאליים בכמוסה אחת בלבד, ובמרכזם ויטמין D במינון של 1000 יחב"ל, בהתאם להמלצת משרד הבריאות. בנוסף, המוצר מגיע בכשרות בד"ץ העדה החרדית ומותאם לנטילה לטווח ארוך.

מחיר לצרכן 89.90 שקל, ניתן להשיג באריזות של 100 כמוסות, ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים.

סופהרב. יחצ,
סופהרב, המוצר החדש/יחצ

מותג לייף מבית סופר-פארם משיק N אדים, מטלית מיקרופייבר רב פעמית איכותית למניעת עיבוי אדים ולניקוי עדשות ומסכים, מתאימה במיוחד למי שמרכיב משקפיים וסובל מתופעת האדים בעת חבישת מסכה.

המטלית מכילה שכבת חומרים המסייעים במניעת הצטברות אדים, יעילה למספר חודשים בהתאם לתכיפות השימוש, ומתאימה לניקוי עדשות משקפיים, עדשות מצלמות, מראות, משקפות, משקפי צלילה, שמשות רכב ועוד. בשימוש בודד, המטלית מחזיקה כ-4 שעות ובלבד שהמשקפיים לא נוקו ע"י מטלית אחרת או חומר אחר שאינו מסיר אדים (מים וסבון, ספריי לניקוי משקפים, מגבונים לניקוי וכדו').

הוראות שימוש: טרם השימוש במטלית יש לוודא שהמשטח נקי מאבק ולכלוך כדי להימנע משריטות על העדשה. נושפים על עדשות המשקפיים משני הצדדים על מנת ליצור שכבת אדים, מנגבים בעזרת המטלית במשך כ- 15 שניות, עד להברקה. ניתן לחזור על הפעולה במידת הצורך. בתום השימוש, מאחסנים בשקית המקורית בלבד וסוגרים אותה היטב בעזרת הפסגור של השקית.

מחיר: 19.90 שקל. ניתן להשיג בסניפי סופר-פארם ובאתר סופר-פארם אונליין

seperator

העבודה, המסעדות, חדרי הכושר ואפילו ההופעות כולם עברו להיות מהבית. השהייה הממושכת בבית בימי הסגר הביאה לשינוי באורח החיים, סוג של שיגרה חדשה בה הכל מגיע הביתה. גם את הספא והמעסים המקצועיים החליפו מכשירי עיסוי ביתיים, מה שהביא לעלייה ניכרת במכירה של כורסאות ומכשירי העיסוי הביתיים, המעניקים פינוק ורוגע, שמגיעים לנו במיוחד בתקופה זו.

אמריקן קומפורט של עמינח מציעים מגוון כורסאות ומכשירי עיסוי ביתיים חדשים בטכנולוגיה המתקדמת וטובה ביותר.

  • כורסת אמרלד Emerald - כורסא חכמה, חדשנית, מעוצבת ומרווחת במיוחד המדמה מגע אנושי, מכף רגל ועד ראש, ומעניקה עיסוי לכל חלקי הגוף. פעולות העיסוי מפנקות ותורמות להפגת העייפות, מרגיעות ומעניקות הנאה מושלמת ומסאז' מרגיע ומפנק. לכורסא מגוון רחב של אפשרויות עיסוי, בקרה וזיהוי קולי חכם (באנגלית) עם ג'ויסטיק לשליטה על פעולות ותנוחות הכורסא. מחיר: 15,990 שקל.
  • כורסת סייג' SAGE - כורסת קימה המגיעה עם 3 או 4 מנועים (לבחירה) - כורסת הקימה מרופדת בבד איכותי במיוחד, עם אפשרות בחירה בין שני צבעים : אבן וטבעי. הכורסא מסייעת לקימה מלאה ומצוידת עם הדום נשלף, מרופד במלואו - FULL CHAISE למגוון זוויות ישיבה ושכיבה. כורסא סייג' הינה כורסא חכמה המשלבת בתוכה טכנולוגית Smart Support לתמיכה בגב התחתון ומנגנון Top Up לכוונון הראש והצוואר להתאמה אישית ,תמיכה ונוחות מירבית. בכורסא יש כיס לאכסון כללי ושלט ייחודי מואר עם תאורת לילה המאובזר ברכיב USB לטעינת מכשירים חשמליים. מחיר: 7,290 שקל לשלושה מנועים.
  • כורסת מינאס MINAS - כורסא מעוצבת וחדשנית בריפוד עור, ועיצוב בתפירת מעויינים, עם בסיס מסתובב ורגלי מתכת מודרנית בגוון ניקל. הכורסא מגיעה עם מנגנון חשמלי הכולל סוללה נטענת לשימוש בכורסא ללא חיבור לחשמל ונפתחת למצב ZERO GRAVITY המאפשר זרימת דם טובה יותר ומנוחה מושלמת לגוף ולרגליים. בנוסף לכורסא הדום נשלף ומתכוונן לרגליים למגוון זוויות ותנוחות. הכורסא כוללת מגנון TOP-UP לתמיכה לצוואר ולראש הניתן לתפעול באופן ידני באמצעות דחיפה קלה. לכורסא האופנתית עיצוב מיוחד בעור איכותי, בעל רכות, עמידות גבוהה והתאמה לאקלים הישראלי. מחיר מבצע 5,290 שקל.
  • כרית עיסוי שיאצו בעיצוב מודרני MG135. כרית עיסוי השיאצו חדשה בעיצוב מודרני המשתלב בצורה מושלמת על הספה בסלון. הכרית יכולה להעניק עיסוי מפנק בגב, בצוואר, בשכמות או ברגליים. תודות לגודל הכרית האוניברסלי, הכרית משמשת גם ככרית נוי מעוצבת. (ניתן להשתמש בכיסוי כריות זהות לאלו שיש בכריות הספה בסלון). מחיר: 399 שקל
  • חיפושית מפנקת לרגליים - מכשיר עיסוי מפנק לכפות הרגליים המדמה ע"י ראשי עיסוי, חום וכריות אוויר, פעולת עיסוי אנושית. העיסוי מעניק תחושה משחררת ומפנקת ומסייעת בהמרצת הדם והקלה על תסמיני רגליים ומפיג עייפות. מחיר: 890 שקל.
חיפושית מפנקת אמריקן קומפורט. יחצ,
חיפושית לרגליים של אמריקן קומפורט/יחצ

Adika פותחים את השנה האזרחית החדשה עם מבצע בלעדי באתר: 20% על כל הפריטים באתר - אופנה, תיקים, הנעלה, אביזרים וקולקציית העיצוב לבית Adika Living. המבצע לא כולל מותגים.

מעיל Adika. בר שריר,
Adika/בר שריר

לוריאל פריז- מותג האנטי-אייג'ינג מס' 1 בעולם, מרחיב את סדרת האנטיאייג'ינג רויטליפט פילר ומשיק לראשונה סרום טפטפת פילר, מועשר בחומצה היאלורונית - רכיב ידוע להגברת אגירת הלחות בעור.

נזקי הגיל, השמש וזיהום האוויר, עישון, החרדות והדאגות, נותנים אותותיהם בעור הפנים, שמאבד מגמישותו כך שמתקבל מראה עייף, יבש, דהוי עם מראה קמטים וקמטוטים. סרום רויטליפט פילר החדש מעשיר את העור בלחות מוגברת, תורם לגמישותו ומסייע להשבת הנפח לעור הפנים. הנוסחה פותחה על מנת להעניק מענה אפקטיבי לשיפור מראה הקמטים והשבת האלסטיות לעור.

סרום פילר לשיפור מראה הקמטים בעל 1.5% חומצה היאלורונית טהורה. מסייע לספיחת לחות ולהשבת הנפח, למראה עור צעיר ותחושת עור גמיש. מתאים לכל סוגי העור, בעל ספיגה מהירה ומרקם קליל. הסרום מוגש בצורת בקבוקון טפטפת יעיל ונוח לשימוש, המאפשר הוצאת כמות מדודה לשימוש, סטרילי ושומר על איכות הפורמולה בתוך הבקבוקון.

הוראות שימוש: יש לטפטף 2-3 טיפות על עור הפנים וצוואר נקיים מדי יום. לאחר מכן למרוח קרם פנים.

תכולה: 30 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 110 שקל.

סרום לוריאל פריז. יחצ,
סרום של לוריאל/יחצ

איידיגיטל ממשיכה לחדש והפעם מודיעה על פעילות טרייד אין אטרקטיבית במיוחד בסניפיה, כאשר הלקוחות מוזמנים להחזיר אייפון קודם במצב תקין ולקבל עבורו החזר בסכום גבוה במיוחד לרכישת אייפון 12 חדש.

איילת צרפתי - רוזן, מנכל"ית איידיגיטל: "לקוחות אידיגיטל מאופיינים בהיותם אוהבי המותג Apple ומאלו שאוהבים להתחדש כל שנה בדגם החדש. השנה, הצלחנו לייצר להם הצעת ערך יוצאת דופן בעולם הטרייד אין שהיא האטרקטיבית ביותר שהצענו אי פעם ומאפשרת שדרוג קל מתמיד לאייפון 12".

  • אייפון 11 פרו מקס 256 - החזר של 3000 שקל
  • אייפון 11 פרו 64 - החזר של 2000 שקל
  • אייפון XS Max 256 - החזר של 1700 שקל
  • אייפון XS Max 64 - החזר של 1400 שקל

ערים ונדל"ן

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה צפון, בראשות אוֹרי אילן, הפקידה שתי תוכניות מפורטות למתחמי מגורים חדשים בישוב מע'אר שבגליל.

מדובר במתחמים בדרום ומערב הישוב על שטח כולל של כ-320 דונם. התוכניות הן במתחמי פיתוח המאושרים בתוכנית המתאר, והן כוללות כ-1,200 יחידות דיור, שטחי ציבור וכן מערכת דרכים המחברות את המתחמים לשאר היישוב.

במערב הישוב, כוללת התוכנית 576 יחידות דיור בשטח של כ-170 דונם. הבנייה היא בצפיפות של 6 יחידות דיור לדונם. בדרום היישוב, התוכנית הינה על שטח של כ-148 דונם. התוכנית כוללת התוכנית 620 יחידות דיור, שייבנו גם הן בצפיפות של 6 יחידות דיור לדונם.

יו"ר הוועדה המחוזית צפון, אוֹרי אילן, ציין כי "התוכניות ביישוב מע'אר הן ביטוי נוסף ל'מהפכה התכנונית' ביישובי החברה הערבית והדרוזית בשנים האחרונות במחוז צפון. אין תקדים לכך שממשלה מממנת תכנון מפורט על קרקע בבעלות פרטית. שיתוף פעולה עם ראשי הרשויות והתושבים הינו חיוני להסדרת התכנון בכלל ובקרקעות פרטיות בפרט".

היישוב מע'אר נמצא בגליל, מזרחית לכרמיאל, ומונה כיום כ-23 אלף תושבים. ייחודו של היישוב הוא בכך, שחיים בו בשכנות טובה דרוזים, שהם כמחצית מתושביו, מוסלמים ונוצרים. בתוכניות הממשלה לסיוע ליישובי המיעוטים, מע'אר נהנה מתוכניות החומש ומהסיוע ליישובים הדרוזים בצפון.

לישוב מע'אר אושרו בשנת 2009 שתי תוכניות מתאר (לחלק הצפוני ולחלק הדרומי של הישוב) הכוללות סך של 5,815 יחידות דיור. במתחמי הפיתוח בתוכניות המתאר נקבעה צפיפות של 4 יחידות דיור לדונם. בשנים האחרונות מקודמות מס' תוכניות מפורטות למתחמים אלו וע"פ מדיניות הוועדה המחוזית צפון, צפיפות יחידות עלתה ל 6 יחידות דיור לדונם בקרקע פרטית, על מנת לתת פיתרון דיור מיטבי לזוגות הצעירים בישוב.

התוכניות הן במימון משרד הבינוי והשיכון מחוז חיפה, ביוזמת המועצה המקומית מע'אר, ונערכו בידי המתכנן חאכם דביאת, בליווי צמוד של צוות לשכת התכנון המחוזית צפון.

אורי אילן. יחצ,
אורי אילן/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully