וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפיניטי מדיקל גייסה 40 מיליון שקל - וחתמה על שת"פ עם חברה סינית

31.12.2020 / 17:21

החברה הציבורית הסינית Strait Innovation תוביל את שיתוף הפעולה בסין במסגרתו תקדם טכנולוגיות של חברות פורטפוליו ישראליות מתחום הרפואה הדיגיטלית למרכזים רפואיים ובתי חולים במדינה.הפוטנציאל הכלכלי במעבר הדיגיטלי של בתי חולים הוא עצום

אמיר גל אור. יחצ,
מייסד אינפיניטי מדיקל אמיר גל אור/יחצ

חברת אי.אי.אם אינפינטי מדיקל (TASE:IMED), שותפות מו"פ מקבוצת אינפיניטי שהשלימה השבוע גיוס כולל בהיקף של 40.35 מיליון שקל לצורך השקעה בחברות מו"פ בתחום הרפואה הדיגיטלית והחלה להיסחר בבורסה, חתמה אמש על מזכר הבנות להפצת הטכנולוגיות של חברות ישראליות, עם החברה למערכות אינטרנט חכמות Strait Innovation הנסחרת בבורסת שנזן תחת הסימול 300300.SZ.

במסגרת ההסכם נקבע כי בכירי אינפיניטי מדיקל - Strait Innovation ירתמו את הידע, הניסיון והקשרים הענפים שלהם להקמת מרכזי מו"פ רפואיים, ותמיכה בחברות מחקר ופיתוח אשר משפרים את הנגשת השירותים הרפואיים אונליין, והטמעת טכנולוגיות מתקדמות במחלקות בתי החולים בישראל ובסין.

קבוצת Strait Innovation מפתחת מערכות אינטרנט חכמות ועוסקת בתכנון בתי חולים דיגיטליים. הקבוצה כוללת 35 חברות הפועלות בתחומי המסחר האלקטרוני, מערכות חכמות, רפואה דיגיטלית, והיא בעלת רשת הפצה נרחבת אותה היא תרתום לטובת הפצת הטכנולוגיות המתקדמות של החברות הישראליות. הצדדים חתמו כי הם רותמים באופן מלא את יתרונותיהם לקידום שיתוף הפעולה הרפואי הבינלאומי בין סין לישראל. עם החתימה ההסכם ייכנס לתוקפו לתקופה של חמש שנים, עם אופציה להארכת ההסכם לשנים נוספות עם הסכמה משותפת של שני הצדדים.

לדברי יוליו ז'או, מנהל פעילות סין של אינפיניטי מדיקל - "בכוונתנו לבנות גשר דיגיטלי אמין וחזק בין החברות הישראליות למהפכת הבריאות הדיגיטלית בסין".

seperator

בשבוע שעבר השלימה שותפות המו"פ את הנפקתה הראשונית בבורסה, עם גיוס כולל בהיקף של 40.35 מיליון שקל, לצורך השקעה בחברות מו"פ בתחום הרפואה הדיגיטלית במודל ייחודי ובמסגרת שת"פים אסטרטגיים. ההנפקה הציבורית הסתיימה עם ביקוש יתר של פי 2.5 במכרז הציבורי. בגיוס השתתפו גופים מוסדיים, לרבות בתי ההשקעות מהגדולים בישראל וחלקם, דוגמת אלטשולר-שחם ואיילון, שאף הפכו לבעלי עניין בשותפות. השותף הכללי ובעל השליטה בו השקיעו בשותפות כ-8 מיליון שקל. הגיוס בוצע בהובלת אפסילון חיתום והנפקות, איפקס הנפקות ופועלים אי.בי.אי. חיתום, ולווה על ידי עורכי הדין של השותפות - בן ליפץ וליעד יוסקוביץ ממשרד GKH. משקיעי עוגן הם פסגות דרך ארגוני הרופאים בישראל, והכשרה ביטוח.

צוות IMED כולל את אמיר גל-אור, מייסד ויו"ר ועדת השקעות של השותפות, עם ניסיון של כ-30 שנה בזירת ההון סיכון בישראל, הונג-קונג וסין. גל-אור הוא שותף מנהל בקרן אינפיניטי משנת 1999 וניהל השקעות בהיקף של כמיליארד וחצי דולר. בשנות פועלו הקים 4 קרנות הון סיכון בישראל ו-23 קרנות בסין. ד"ר יובל בלוך, המכהן כמנכ"ל השותפות, בעל ניסיון עשיר במגזר הציבורי והפרטי, מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בבתי החולים אסותא והדסה עין כרם והוא מומחה בהערכת טכנולוגיות רפואיות ובעל הבנה עמוקה של צרכי משתמשי הקצה. שוקי אברמוביץ מכהן כיו"ר דירקטוריון השותפות, פעיל בשוק ההון כ-30 שנה ומילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בקבוצת כלל ביטוח ופיננסים לרבות מנכ"ל כלל פיננסים, יו"ר כלל גמל, מנכ"ל בטוחה, סמנכ"ל כלל ביטוח ועוד. בעשור האחרון אברמוביץ' היה מעורב במספר מיזמים בתחומי הפינטק והאינטרנט, בתפקידי יו"ר דירקטוריון.
על דירקטוריון החברה נמנים אנשי השקעות וניהול בכירים. מר דן זיסקינד, סמנכ"ל כספים ודירקטור בחברת טבע במשך 31 שנה ובעל ניסיון עשיר בשוק ההון הישראלי והאמריקאי, מר ליאון רקנאטי, בעל ניסיון עתיר שנים בעולמות הבנקאות ההשקעות ומקים חברת ההשקעות גלנרוק. גב' עינב אדיב ברר, אשת עסקים, בעלת מרכז רפואי TLV Medical Center משקיעה ויזמת סדרתית, וכן פרופ' רבקה כרמי שכיהנה כנשיאת אוניברסיטת בן-גוריון בין 2018-2006, וקודם לכן כדיקן הפקולטה למדעי הבריאות.

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully