וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה אי פעם: ביטקוין חצה את 30 אלף הדולר

2.1.2021 / 20:54

הראלי של המטבע נמשך גם אחרי כניסת 2021, כשהשלים עלייה של יותר מ-70 אחוז בתוך חודש: "כמה שזה משמח לראות ביטקוין חזק, עצוב מנגד לראות את נפילתו של הדולר"

ShutterStock

ביטקוין מסרב להירגע. המטבע הווירטואלי, שזינק ברבעון האחרון של 2020, ממשיך לעלות והיום (שבת) חצה לראשונה את ה-30 אלף דולר כשהגיע לשווי של יותר מ-33 אלף דולר. בכך השלים נסיקה של יותר מ-70 אחוז בתוך חודש ויותר מ-500 אחוז בשנה אחת. גם האת'ר, מטבע הקריפטו השני בגודלו, עלה לגובה של 777 דולר ולשווי שיא.

שגיא בקשי, מנכ"ל חברת Coinmama, המספקת שירותי קנייה ומכירה של מטבעות קריפטו בעולם, מדגיש: "כפי שאמרנו בעבר, מחיר הביטקוין הוא לא הפרמטר הכי מעניין לעקוב אחריו, למרות שהוא תופס כותרות. מדובר במגמה מובהקת, בתהליך אימוץ הרעיון על ידי אינדיבידואלים, ועכשיו אותם אינדיבידואלים שחלק מהם גם מובילים תאגידי ענק רוכשים ביטקוין עבור חברות. כסף של אינדיבידואלים הביא את ביטקוין עד הלום, ועדיין ישנם רק כ-10-20 מיליון אנשים בעולם שמחזיקים יותר מ-100 דולר בביטקוין, זו קבוצה קטנה מאוד. מה שייקח את ביטקוין מכאן ועד להפיכתו להיות מטבע רזרבה עולמי - אלו הגופים המוסדיים, תאגידי הענק ואפילו מדינות שנכנסות לתחום. כמה שזה משמח לראות ביטקוין חזק, זה מאוד עצוב לראות את נפילתו של הדולר - וייתכן שהתהליך הזה יהיה הרסני עבור הרבה מדינות".

  • עוד באותו נושא:
  • ביטקוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully