וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת ACE בדרך להנפקה: קרן קדמה קפיטל תשלים את ההליך

3.1.2021 / 10:52

התהליך צפוי להיות מושלם בתחילת 2021. הכנסות ACE צפויות להסתכם ב-2020 בכ-660 מיליון שקל, בין היתר בעקבות התחזקות מערך האי-קומרס

איציק אוזנה. נמרוד גניש,
מנכ"ל ACE איציק אוזנה/נמרוד גניש

קבוצת ACE בדרך להנפקה: קרן ההשקעות קדמה קפיטל, שהינה הבעלים של חברת אייס קפיטל קמעונאות (2016) בע"מ אשר מנהלת את פעילות קבוצת ACE, צפויה להשלים את תהליך ההנפקה של החברה בבורסת תל אביב בתחילת 2021. חברת ACE פרסמה ביום ראשון (היום) טיוטת תשקיף שהוגשה לרשות לניירות ערך והיא נמצאת בימים אלה בסבב שיחות עם שורת גופים מוסדיים. ברק קפיטל חיתום מובילה את ההנפקה. על פי ההערכות בשוק, בכוונת החברה, הפועלת בתחום עיצוב הבית ותחזוקתו, מוצרים לרכב ומוצרי חשמל לבית, להנפיק לפי שווי מוערך של 400 מיליון שקל.

קבוצת ACE, אחת מהרשתות הקמעונאיות המובילות בשוק, מפעילה כיום כ-34 חנויות ברחבי הארץ (תחת המותגים אייס, אוטו דיפו ואייס אלקטריק) ומעסיקה כ- 1,000 עובדים. בשנים האחרונות עברה החברה, תחת הובלתו של איציק אוזנה, מנכ"ל החברה, מהפך עסקי הן במעבר לחברת OMNI-CHANNEL מובילה בישראל והן בפתרון הקשיים הלוגיסטיים שהחברה חוותה באמצעות מעבר לניהול עצמי של מערך הלוגיסטיקה של החברה והרחבתו ותוצאותיה הכספיות השתפרו משמעותית. טיוטת התשקיף המתפרסמת לקראת ההנפקה חושפת כי הכנסותיה השנתיות של החברה לשנת 2020 צפויות להסתכם בכ- 660 מיליון שקל, צמיחה של כ - 15% לעומת 2019, וכי הרווח הנקי שלה בשנת 2020 צפוי להסתכם בכ-36 מיליון שקל.

הנפקת החברה יצאה לדרך על רקע הגידול במכירות וברווחיות הסניפים לצד הצלחתו הרבה של אתר האי-קומרס שהחברה מפעילה. אתר האינטרנט של החברה הוגדר על ידי קדמה והנהלת החברה, לפני כשלוש שנים, כמנוע צמיחה עיקרי ומאז מראה צמיחה עקבית, עם עשרות אלפי רכישות מקוונות בכל חודש ומועדון לקוחות שגדל באופן עקבי והגיע לכדי 920 אלף חברי מועדון. המהפך העסקי במעבר לחברת OMNI-CHANNEL, באמצעות השילוב בין חנויות הרשת לאתר האי-קומרס, מעניק לחברה יתרון משמעותי ביחס לשחקנים אחרים בשוק, בכך שהוא מאפשר מערכת לוגיסטית חזקה של אחסון ושינוע ללקוחות לצד גמישות עסקית והקטנת הסיכון ביחס לתנודות במגמות צרכניות.

תקופת הקורונה חיזקה עוד יותר את פלטפורמת האי-קומרס בקרב לקוחות החברה והאיצה את מימוש חזון החברה להקמת פלטפורמה המתנהלת כ- Market place, ומציעה ללקוחותיה אלפי מוצרים מכל עולמות התוכן, גם כאלה שאינם מצויים ברצפת המכירה בחנויות הרשת. כחלק מחיזוק פלטפורמת האי קומרס השקיעה החברה רבות בפיתוח התשתיות הטכנולוגיות של האתר והרחבה של מוקד השירות התומך בו.

  • עוד באותו נושא:
  • אייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully