וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שיחזיר את מכוני הכושר לפעילות? הפיתרון של הולמס פלייס

3.1.2021 / 11:05

רשת מכוני הכושר תתקין מערכת טיהור אוויר שיעילותה מול נגיף הקורונה הוכחה במעבדות מאושרות FDA: "ושים את מירב המאמצים על מנת לייצר במועדונים את החללים הבריאים ביותר והנקיים ביותר"

בווידאו: ועדת החוקה אישרה את תקנות הסגר שקבעה הממשלה/צילום: ערוץ הכנסת

במהלך החודש שעבר נפגשו ראשי מכוני הכושר עם שר הבריאות יולי אדלשטיין והגיעו להבנות ולהתניות באשר לפתיחה מחודשת של המכונים. מאז נכנסנו לסגר שלישי, עדיין לא חזרנו להתאמן - אבל בהולמס פלייס כבר מתכוננים ליום שאחרי.

גם מתוך מטרה לשמור על בריאות העובדים והמתאמנים וגם כהצהרת כוונות לפתיחה מחודשת ומזורזת, : הולמס פלייס, המנהלת 50 מועדוני כושר ברחבי הארץ, תתקין במועדוניה מערכת טיהור אוויר של חברת GPS שיעילותן מול נגיף COVID19 הוכחה במעבדות מאושרות FDA בחללים סגורים ביעילות של 99.99% בתוך דקות. החברה ביצעה פיילוט בשיתוף היבואנית הרשמית של המערכת - חברת ש.ה גורן, במסגרתו הותקנה מערכת הטיהור ב-5 מועדונים של הולמס פלייס ברחבי הארץ ומכיוון שהמערכת הציגה נתונים מרשימים והפיילוט הוגדר כהצלחה היא תותקן במועדונים נוספים של הקבוצה.

הולמס פלייס בתקופת הקורונה. יחצ,
עדיין ריק. הולמס פלייס בתקופת הסגר/יחצ

המערכת, תוצרת חברת Global Plasma Solutions פותחה בארה"ב והיא בעלת תקנים בינלאומיים והיא נבדקה והוכחה מעבדתית ובניסוי שטח ליעילות גבוה בנטרול וירוסים ומזהמים מסוגים שונים. המערכת פועלת בטכנולוגיה מוגנת בפטנט בשם NPBI (Needle Point Bi-Polar Ionization), אשר משחררת לחלל כמות אדירה של יונים טבעיים חיוביים ושליליים כגון אלו הנמצאים בחוף הים או מפלים בטבע. היונים מפרקים את מולקולת המימן על מעטפת הפתוגנים (וירוסים, חיידקים ובקטריות) ובדרך זו ממיתה אותם. המערכת מותקנת על גבי מערכת האוורור או המיזוג הקיימת באופן פשוט וקל והיא מגנה באופן אקטיבי על כלל החלל באופן קבוע. המערכת יודעת לטפל בווירוסים ובחיידקים הנישאים באוויר וכן בכאלו הנמצאים על גבי משטחים, על ידי כך המערכת מסייעת במניעת התפשטות מחלות.

מערכות הטיהור של GPS מותקנות במעל 300,000 בתי עסק ומוסדות בארה"ב, בניהם הבית הלבן, בתי חולים, אתרים ביטחוניים, בנקים, אתרי מסחר ומשרדים. בישראל המערכת כבר הותקנה במתקני צבא, משטרה, אוניברסיטאות, קליניקות בנקים ומבנים מסחריים רבים אחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

קרן שתוי מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס אמרה: "קבוצת הולמס פלייס נערכת בימים אלה לקראת היציאה מהסגר השלישי ופתיחת חדרי הכושר בהתאם לסיכום וההבטחה שקיבלנו משר הבריאות. כחלק מהיערכות זאת, אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לייצר במועדונים את החללים הבריאים ביותר והנקיים ביותר מחיידקים ונגיפים עבור המתאמנים שלנו. בחודשים האחרונים בחרתי מספר חלופות ולאחר שהשתכנעתי כי מערכת GPS תתן את המענה הטוב ביותר לטיהור האוויר והמשטחים במועדוני הכושר שלנו התחלנו בפיילוט ב-5 מועדונים ברחבי הארץ. תוצאות הפיילוט היו מדהימות לכן החלטתי כי המערכת תותקן במועדונים נוספים של הקבוצה לרווחתם של המתאמנים".

האם זה מה שישכנע את משרד הבריאות להחזיר את מכוני הכושר לפעילות? בשבועות הקרובים נקבל את התשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully