וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 שקל בלבד, משלוח תוך 4-6 שעות: המהפכה של Get Package

3.1.2021 / 11:25

חברת השליחויות משיקה שירות במסגרתו ייהנו עסקים וגורמים פרטיים מהמחיר המוזל: "היכולת לספק משלוחים בתוך זמן קצר ובמחיר נוח ואטרקטיבי צריכה להיות נגישה לכולם"

בווידאו: פורום ראשי המסחר קורא להטיל סגר מלא/מערכת וואלה! NEWS

שירות המשלוחים הפך לנחוץ מאוד, במיוחד בתקופת הסגר, אבל עבור לקוחות רבים, במיוחד במגזר הפרטי, הוא עדיין נחשב ליקר. ייתכן שהמהלך האחרון של Get Package ישנה את התמונה.

בחברה השיקו שירות משלוחים זול במיוחד ללקוחות פרטיים ועסקיים - 30 שקל ומשלוח בתוך 4-6 שעות. בחברה טוענים כי פיתחו אלגוריתם ייחודי הבונה מסלולי משלוחים על פי ביקושים בזמן אמת לפי אזורי הפעילות. בצורה זו ממקסמת החברה את זמן העבודה של השליח, כך שיוכל לבצע כמות משלוחים מירבית במהלך שעות הפעילות, מה שתורם להוזלת המחיר.

יש לציין כי לקוחות עסקיים נהנים ממחירים דומים ואף נמוכים יותר בהנחה שההסכם עם חברות המשלוחים כולל כמות גדולה יחסית, אולם לחברות קטנות שאינן מרבות לשלוח או לאנשים פרטיים מדובר בבשורה אמיתית, מאחר שהמחיר הופך את המשלוח לכדאי יותר.

get package. יחצ,
נשמע כמו עסקה טובה. Get Package/יחצ

פלטפורמת GetPackage פועלת באופן הבא: לקוח מזמין משלוח באמצעות ממשק לקוח, אפליקציה או API. המערכת מרכזת את כלל המשלוחים שנוצרו ומפעילה את האלגוריתם המייצר מסלולים אופטימליים. במקביל המערכת מאתרת את השליחים הקרובים ביותר לנקודת ההתחלה של כל מסלול ומציגה להם את ההצעות השונות. השליחים מבצעים את המשלוחים באמצעות אפליקציה ייעודית המשדרת ללקוחות את התקדמות השליח וסטטוס המשלוחים בזמן אמת.המשלוחים מבוצעים ע"י כ- 30,000 שליחים זמינים בכל הארץ.

ניר בנגל, מנכ"ל ומייסד GetPackage: "המטרה שלנו היא להנגיש שירות שלא היה נגיש עד כה לעסקים קטנים, בינוניים ואף לקוחות פרטיים. היכולת לספק משלוחים בתוך זמן קצר ובמחיר נוח ואטרקטיבי צריכה להיות נגישה לכולם, בעיקר בשל מציאות הקורונה המלווה אותנו בשנה האחרונה והסגר שמקשה על העסקים באופן משמעותי".

  • עוד באותו נושא:
  • משלוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully