וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר אורן נבחר ע"י איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש דצמבר

3.1.2021 / 11:47

סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת דור אלון, נבחר לאיש השיווק של חודש דצמבר 2020. בזכות המהלך השיווקי של הפיכת דור אלון מחנות נוחות למיני סופר אלונית במתחמי תדלוק ברחבי הארץ

שחר אורן. תמר מצפי,
שחר אורן/תמר מצפי

שחר אורן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של קבוצת דור אלון, נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש דצמבר.

דור אלון השיקה במתחמי התדלוק והמסחר שלה פורמט חדש של חנויות "מיני סופר אלונית" עם מגוון מורחב של אלפי מוצרים המציגים בפני קהל היעד חוויה צרכנית חדשה בקטגוריה לצד הצורך בקניות "על הדרך". כיום ישנם כ-50 סניפים פעילים בפורמט "מיני סופר", כשעד סוף השנה צפויים להיפתח עוד 10 סניפים. המהלך החל לפני כמעט שלוש שנים והגיע לשיאו בהשקת הפורמט באמצעות קמפיין פרסומי באוגוסט 2020.

מיני סופר אלונית לווה במהלך המבוסס על קריאייטיב ייחודי ובולט שליווה את המהלך השיווקי לספר את הסיפור של מיני סופר אלונית. לטובת כך בחרו את הדמות ראמזי (אמיר שורוש), גיבור סדרת הקאלט "קופה ראשית" וחברו לתאגיד השידור הציבורי כאן 11, וביחד עם הכותבים והבימאי של הסדרה יצרו סיפור חדש לאלונית. תוצאות הקמפיין לא איחרו להגיע עם תגובות חיוביות נרחבות, והוא הוכח כבולט, אפקטיבי ואהוב. הקמפיין זכה במקום השני במדד "הזכורות והאהובות" של גלובס, לתוצאות מרשימות בדיגיטל, ולמיליוני חשיפות ביוטיוב ובטיקטוק.

מנימוקי הוועדה: "המעבר שביצעה דור אלון מחנות נוחות למיני סופר, הוא תוצאה של התאמת האסטרטגיה השיווקית לשינויים בשוק הקמעונאי וגיבוש פורמט שמהווה חדשנות ובשורה אמיתית לצרכנים. דור אלון היא הראשונה להוביל תת קטגוריה חדשה - קמעונאות "על הדרך" - באמצעות שינוי תפיסתו של הצרכן בכל הנוגע לחנויות נוחות. זאת באמצעות בולטות וראשוניות עם תוצאות שלא משתמעות לשתי פנים".

  • עוד באותו נושא:
  • שיווק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully