וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: הטיול של בר רפאלי בכיכר עשה רק טוב

רונית מטיאס

3.1.2021 / 13:22

וגם: כך אפשר לתרום בקלות, מחברים ילדים למחשב, תומכים באמנות ומחסנים בכיכר העיר

בר בכיכר

קרן רבינוביץ, בר רפאלי  יותם ואילן רבינוביץ'. אוהד אדריאן,
קרן רבינוביץ, בר רפאלי יותם ואילן רבינוביץ'/אוהד אדריאן

בר רפאלי היא אחת מתוך 60 מובילי דעה שנבחרו להוביל את קמפיין #טוקטוק עבור מבצע ההתרמה הארצי לילדים ובוגרים עם אוטיזם של עמותת אלו"ט והעמותה לילדים בסיכון, שיחול מחר, יום שני, 4 בינואר. בר אומרת בסרטון כי הפעם לא פותחים את הדלת, כשהיא מטיילת בכיכר המדינה בתל-אביב יד ביד עם יותם וקרן, שניהם על רצף האוטיזם בתפקוד נמוך.

בין מובילי הדעה שהתנדבו לככב בקמפיין: רותם סלע, אסי עזר, שלומי שבת, גידי גוב, מירי מסיקה, הראל סקעת, שירי מימון, עברי לידר, עדן בן זקן, רן דנקר, עילי בוטנר, דורון מדלי, השף חיים כהן, דני קושמרו, דפנה ליאל, אטילה שומפלבי, אקי אבני, מיכל אנסקי, דני רופ, יובל שרף, עמוס תמם, יעל שלביה, אנחל בונני, חן אמסלם-זגורי, שגיא מוקי, אופירה אסייג, משי קלינשטיין, שלום מיכאלשווילי, איתי הרמן (הצ'ייסר) ועוד, שקוראים לציבור לתרום למען הילדים והבוגרים על הספקטרום.

את הקמפיין מוביל משרד goood המלווה את אלו"ט מזה 3 שנים לצד מהלכי מיתוג, שיווק ויזמות, את הקריאייטיב לרעיון הוביל אורי אוברוצקי.

בר רפאלי. אוהד אדריאן,
בר רפאלי/אוהד אדריאן

השנה, בגלל הקורונה, המבצע יתקיים באופן דיגיטלי בלבד והסלבס צירפו לינק אישי דרך הפרופילים שלהם ברשתות החברתיות. הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ', אביהם של קרן ויותם סיפר שיותם הכי אוהב לנסוע איתו ועם קרן ברכב ללא מטרה, תוך עצירה לסיבובי הליכה בכיכר המדינה. יום ההתרמה נערך השנה בסימן שילוב ילדים ובוגרים עם אוטיזם בקהילה, בתעסוקה ובחברה, באלו"ט מציינים שאחד מכל 100 תינוקות בישראל נולד עם אוטיזם, הגידול באבחונים בעשור האחרון מביא לביקוש רב למעונות יום, תעסוקה, בתים לחיים, קייטנות, מועדוניות ושירותים נוספים.

אלו"ט, אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, היא עמותת הורים המובילה את הטיפול באדם עם אוטיזם לאורך כל מעגלי חייו. ניתן לתרום ולשתף את הלינק: https://bit.ly/2WcUTA6

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
seperator

יופי של מסיבה

אורן רווח וערן קראוס. יח"צ,
אורן רווח וערן קראוס/יח"צ

אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, בשיתוף ערב טוב עם גיא פינס ודי גי איתי גלו, חגגו בליל חמישי במסיבת סילבסטר ענקית. אפשר בהחלט להירגע, הם לא הפרו את ההנחיות, המסיבה נערכה בלייב בפייסבוק.

בחוגגים: יובל רוזנשטיין, מנכ"ל אסתי לאודר ישראל; ערן קראוס, מנכ"ל קליניק ישראל; אלי גיספאן, מנכ"ל MAC ישראל; ורד בראון, דוברת החברה; בן זיני, עדן פינס, סטטיק, גיא פינס, דנה זרמון, אורטל עמר, מעיין אדם, סטפן, ליאור נרקיס, ליאל אלי ועוד.

seperator

מעגלים ותורמים

עינת אושרי, אלון אולמן. אסף לוי,
עינת אושרי, אלון אולמן/אסף לוי

איש העסקים ניר שמול, מייסד עמותת שניר למתן הזדמנות שווה, ועינת אושרי המנכ"לית, גייסו עשרות מובילי דעת קהל וסלבריטאים, לקמפיין דיגיטלי שיעלה השבוע בשיתוף עמותת עיגול לטובה, במסגרתו הצטלמו לסרטון בו הם קוראים לעוקבים שלהם להצטרף לפעילות עמותת עיגול לטובה ולתרום לעמותת שניר. במסגרת השת"פ, עמותת שניר ועיגול לטובה יערכו מבצע לגיוס כספים במסגרתו על כל קנייה בכרטיסי אשראי, סכום הקנייה יתעגל כלפי מעלה באגורות, כאשר סכום העיגול ייתרם לפעילות העמותות.

עינת אושרי, אורנה בנאי. אסף לוי,
עינת אושרי, אורנה בנאי/אסף לוי

שמול אמר כי מיום הקמתה, עמותת שניר שמה לה למטרה לסייע לשכבות החלשות בישראל במגוון תחומים כמו הזדמנות שווה בחינוך, סיוע כספי למעוטי יכולת לצורך תשלום עבור נושאים אלמנטריים כמו דמי שכירות, ארנונה ותשלומי חשמל, העברת סלי מזון למשפחות נזקקות ועוד. הצצה לקמפיין:

seperator

מחשבים לילדים

הלה רובך-רונן שררה ורום אפריים. יח"צ,
הלה רובך-רונן שררה ורום אפריים/יח"צ

חברת אלוני שחרטה על דגלה תרומה לקהילה ואחריות חברתית, תרמה עשרות ממחשבי החברה לטובת ילדי כפר הנוער מאיר שפיה, הסמוך לזיכרון יעקוב, באמצעות מיזם "מחברים את ילדי ישראל"- מיזם חברתי שמטרתו לחבר כמה שיותר נערות ונערים למחשבים.

רונן שררה, מנהל תחום תמיכה טכנית באלוני הגיע לכפר עם המתנדבים, ברך את התלמידים בשנה פוריה ומוצלחת, ואמר כי 2020 היתה מאתגרת מאוד, מה שלא פסח גם על התלמידים במוסדות החינוך, וצין כי אלוני רואה בתרומה לקהילה ערך מרכזי ושמחה לתמוך ולצייד את התלמידים במחשבים בתקווה שהשנה הקרובה שמתחילה לה עכשיו תהיה מבורכת ומוצלחת. מתנדבי שירות לאומי בכפר הנוער מאיר שפיה עזרו בהתקנת המחשבים בכיתות.

seperator

אמנות בצל קורונה

טניה כהן עוזיאלי ועירית רפפורט. יוסי מסה,
טניה כהן עוזיאלי ועירית רפפורט/יוסי מסה

קרן רפפורט ייסדה ב-2006 פרס שנתי המוענק לשני אמנים ישראלים. מדי שנה נפתחות במוזיאון תל-אביב לאמנות, תערוכות יחיד של זוכי הפרס. השנה החליטה הקרן מיסודם של רות וברוך רפפורט, מתוך מחויבות לקידום עולם התרבות, להגדיל את תמיכתה בקהילת האמנות בישראל.

בעקבות סגירת המוזיאונים, וקיומן של תערוכות במרחב הפיזי שנמצא בסימן שאלה, הוחלט לשנות את מתווה הפרס לשנת 2021 ולהתאימו לצורכי השעה. המתווה שגובש בשיתוף המוזיאון, מציע שני אפיקים לתמיכה באמנים מבטיחים ובכירים: רכישת עבודות לאוסף האמנות הישראלי ע"ש רות וברוך רפפורט במוזיאון תל-אביב לאמנות, ותערוכה במרחב הציבורי, שניהם יוצגו באתר המוזיאון. לאמנות.

seperator

מתחסנים ושומרים

שרה וננסי ברנדס. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
שרה וננסי ברנדס/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי לקח פסק זמן מהמרוץ לפוליטיקה וחנך את מרכז החיסונים מהגדולים במדינה שהוקם בכיכר רבין על-ידי עיריית תל אביב-יפו והמרכז הרפואי איכילוב. המרכז כולל אוהל חיסונים עם 20 עמדות חיסון המתופעלות על-ידי הצוות הסיעודי של בית החולים, הרישום לחיסונים פתוח לכלל תושבי המדינה בגילאי 60 ומעלה, והוא יפעל בימי א'-ה' בשעות 22:00-08:00 וביום שישי בשעות 15:00-08:00.

החיסונים יינתנו לפי ההנחיות שנקבעו על-ידי משרד הבריאות, כשבהמשך תישקל פתיחת המתחם גם בשבת.

רון חולדאי. כפיר סיוון,
רון חולדאי/כפיר סיוון

בסוף השבוע התייצבו במרכז הרפואי איכילוב שרה וננסי ברנדס, בחיים הם זוג גרוש אך את החיסון עברו ביחד. מוקד העירייה מפעילה בכיכר מזה מספר חודשים, גם מוקד בדיקות קורונה בשיתוף פיקוד העורף, הנותן מענה למעל 1,500 נבדקים ביום, שימשיך לפעול במקביל למרכז החיסונים.

חולדאי אמר כי מאז פרוץ משבר הקורונה העירייה מגויסת להגנה על בריאות התושבים ועל קיום שגרת חיים לצד הקורונה, והוקם משל"ט קורונה עירוני, מרכז חקר אפידמיולוגי עם מעל 100 חוקרים, מרכזי בדיקות נודדים בשכונות וכעת מרכז חיסונים ענק והבטיח לעמוד בחזית המאבק לטובת תושבי העיר וכלל אזרחי המדינה.

seperator

חיבוק לחורף

פרויקט "חיבוק לחורף" של ארגון "פתחון לב", עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון ושינוע חברתי, הגיע לשיאו כשנאספו מעל ל-20 אלף מעילים למבקשי סיוע ואוכלוסיות במצוקה ברחבי הארץ. במבצע נקראו אזרחים וארגונים לתרום מעילים שאינם בשימוש, במהלך חודשיים האחרונים נתרמו עשרות אלפי מעילים מעל ל-70 נקודות איסוף המיוחדות שנפתחו לטובת הפרויקט בישראל.

עידו לוטן, מנכ"ל עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון אמר כי מרגש לראות את ההירתמות והסולידריות של האזרחים ושל עשרות חברות עסקיות שרתמו את עובדיהן לתרום מעילים שיעזרו לעבור את החורף בשלום, הוא הודה לארגון פתחון לב ושינוע חברתי על שיתוף הפעולה המוצלח.

אלי כהן, מנכ"ל ארגון "פתחון לב" אמר כי מחמם את הלב לראות את הירתמות הציבור, הערבות ההדדית וערך הנתינה בזכותם 20 אלף מבקשי סיוע יזכו לחורף חם, והודה לשותפים לדרך ולציבור שנרתם למשימה ותרם באופן נרחב ויוצא דופן.

תומר שמש, מנכ"ל שינוע חברתי אמר כי הוא נפעם בכל פעם מחדש מהיכולת להשלים את החסר מתוך השפע הקיים במדינת ישראל, וציין כי במבצע הזה לא נרכש אפילו מעיל אחד, באמצעות פתרונות לוגיסטיים פשוטים והתגייסות יוצאת הדופן של המתנדבים הצליחו להשלים חוסר אמיתי עבור כל המגזרים בחברה הישראלית

seperator

שיא בויצמן

שמשון הראל, מבעלי אמריקה ישראל ויו"ר מועצת המנהלים של מכון ויצמן למדע, ויעל גורן-וגמן, מנכ"לית אגודת הידידים, ערכו מפגש סוף שנה ווירטואלי ל-300 מידידי ותורמי המכון, להרצאה של פרופ' אלון חן, נשיא מכון ויצמן למדע והאלוף עמיקם נורקין, מפקד חיל האוויר. חן שיתף אודות שנת הקורונה במכון ויצמן למדע ואמר כי בתחילת המגפה הייתה במכון קבוצת מחקר אחת ובטווח של ימים בודדים מההכרזה הרשמית על המגפה, הייתה התגייסות חסרת תקדים של מדעני המכון מתחומים שונים, במטרה לתרום למאמץ העולמי להבנת המגפה ולמיגורה.

25 אחוזים מכלל קבוצות המחקר במכון עסקו בהיבטים שונים של וירוס הקורונה, חן ציין כי היכולת של המדענים שלהם להיות נכונים לשינויים גדולה באופן משמעותי, ויש להם זן נדיר של מדענים בעלי גמישות מחשבתית ומדעית ביצועית והפילוסופיה המדעית במכון היא הדרך הנכונה.

נורקין אמר כי יש הזדמנות עצומה בהסכמים שנחתמו לאחרונה עם מדינות המפרץ, יש לזה משמעות אסטרטגית על האזור, ולא ירחק היום שנראה אימונים משותפים על חילות אוויר מהמפרץ. נורקין סיפר כי לפני שנה היה ביוון תרגיל טייס משותף עם טייסים של האמירויות, והכוח האווירי יחד, יהווה גשר לחיזוק היציבות האזורית ולשימור המעמד האסטרטגי של מדינת ישראל.

במאזינים: אלון קפלן, ערי סטימצקי, דיתה ויהודה ברוניצקי, סמי סגול, אתי פירק, עידו נחושתן, יעל ורמי אונגר, ישראל מקוב, יוני דניאלי, אוריאל לין, איציק ורונית גולדמן.

seperator

עושים כושר

קרן שתוי. יח"צ,
קרן שתוי/יח"צ

קבוצת הולמס פלייס נערכת לקראת היציאה מהסגר השלישי ופתיחת חדרי הכושר, ובהתאם לסיכום עם שר הבריאות יולי אדלשטיין הרשת המנהלת 50 מועדוני כושר ברחבי הארץ, תתקין במועדוניה מערכת טיהור אוויר של חברת GPS שיעילותן מול נגיף COVID19 הוכחה במעבדות מאושרות FDA בחללים סגורים ביעילות של 99.99% בתוך דקות.

החברה ביצעה פיילוט בשיתוף היבואנית הרשמית חברת ש.ה גורן במסגרתו הותקנה מערכת הטיהור ב-5 מועדונים ברחבי הארץ והציגה נתונים מרשימים. הפיילוט הוגדר כהצלחה והמערכת תותקן במועדונים נוספים של הקבוצה.

קרן שתוי מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס אמרה כי לקראת היציאה מהסגר השלישי ופתיחת חדרי הכושר, וכחלק מההיערכות, הם עושים את מירב המאמצים לייצר במועדונים חללים בריאים ונקיים מחיידקים ונגיפים עבור המתאמנים. המערכת מתוצרת חברת Global Plasma Solutions פותחה בארה"ב והינה בעלת תקנים בינלאומיים והיא נבדקה והוכחה מעבדתית ובניסוי שטח ליעילות גבוהה בנטרול וירוסים ומזהמים מסוגים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully