וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: שיתוף פעולה בין Moroccanoil לטרמינל X

3.1.2021 / 16:17

חברת טיפוח השיער הבינלאומית ואתר האופנה המוביל מתחברים: "בשגרת הקורונה והסגרים עולה ביקוש רב בקרב לקוחותינו לרכישת המוצרים באתרי סחר, ואנחנו שמחים לתת מענה לצורך זה בצורה האיכותית ביותר"

מורוקנאויל משתפת פעולה עם טרמינל X/מורוקנאויל, טרמינל X

חברת טיפוח השיער הבינלאומית Moroccanoil ואתר האופנה המוביל בישראל Terminal X הכריזו על שיתוף פעולה ראשון. TERMINAL X מציע למעלה מ-100 מותגים מקומיים ובינלאומיים בקטגוריות אופנה, ביוטי, בית, ספורט ועוד, ומעתה יהיה ניתן להשיג את מוצרי Moroccanoil, מוצר הדגל השמן הטיפולי ועוד מגוון רחב של מוצרי טיפוח מובילים, המחולקים לסדרות הנותנות מענה לכל צורכי השיער, מוצרי עיצוב שיער בהם משתמשים מעצבי שיער מהמובילים בעולם, מארזים יוקרתיים, מארזי נסיעות ואת מכשירי העיצוב החשמליים שהושקו לאחרונה.

בימים אלה TERMINAL X מרחיבים את קטגוריית הביוטי, ועל כן את מגוון מוצרי Moroccanoil, ניתן להזמין ישירות מהאתר במשלוח מהיר עד בית הלקוח. Moroccanoil (מורוקנאויל) היא החברה החלוצה שהחלה את השימוש בשמן ארגן איכותי במוצריה לפני כ-13 שנים ומאז ועד היום הפכה את השימוש בו לאייקון בתעשיית האופנה והביוטי, עם פיתוח וייצור מוצרים המועשרים בשמן הארגן ומשווקים ליותר מ-67 מדינות בעולם. ההשראה במורוקנאויל הגיעה מהשינוי המהפכני שמחולל שמן ארגן לשיער ולגוף.

מ-Moroccanoil נמסר: "אנו ב- Moroccanoil שמחים על שיתוף הפעולה ורואים ב-Terminal X פלטפורמה איכותית ויוקרתית, יחד ננגיש את מגוון מוצרינו לקהל לקוחות רחב בזירת האונליין. בתקופה מאתגרת זו, של שגרת הקורונה והסגרים עולה ביקוש רב בקרב לקוחותינו לרכישת המוצרים באתרי סחר ואנחנו שמחים לתת מענה לצורך זה בצורה האיכותית ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully