וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק עסקים יומי: פסגות מאמינה בגירל פאוור

עודכן לאחרונה: 5.1.2021 / 17:29

בית ההשקעות הודיע כי יציב שיעור מינימלי של נשים בהרכב הדירקטוריון. וגם: בית חולים פרטי ראשון מציע מתחם חיסוני קורונה מושקע, שירות חדש של סלולר לעסקים, תקשורת מאובטחת לעסקים, שת"פ בין סיבוס ליאמי ומיזם של הליקון ו-Technoart יעזור לאמנים

גת מגידו. יחצ,
גת מגידו/יחצ

פסגות בית השקעות מודיע כי החל מינואר 2021, מדיניות ההצבעה באסיפות כלליות שלו תשתנה, ויתווסף קריטריון נוסף בבחינת הדירקטוריון בחברות בהן הוא משקיע: שיעור מינימאלי של נשים בהרכב הדירקטוריון. הקריטריון יהיה מדורג וייפרס על פני 3 שנים במטרה להגיע לשיוויון מגדרי בתום 3 שנים של התארגנות והתאמות בחברות.

על-פי המדיניות החדשה, אשר אושרה בוועדות ההשקעה של החברות בבית ההשקעות פסגות, בעת בחינת הרכב דירקטוריון בשנת 2021 יתנגד בית ההשקעות פסגות באופן גורף לכל מינוי דירקטור, בדירקטוריון שיש בו פחות מ- 20% נשים. בשנת 2022 שיעור זה יגדל לדרישת סף של לפחות 30%. בתום 3 שנים מהודעה זו, השאיפה כי הייצוג הנשי בדירקטוריונים יהיה שיוויוני. בכוונת פסגות להוביל את המדיניות החדשה בהדרגתיות ובצורה אחראית, באופן שלא יפגע בביצועיהן וברווחיותן של החברות, לאור השינויים הנדרשים בהרכב הדירקטוריון.

גת מגידו, מנהלת השקעות ראשית בפסגות, אמרה: "כגוף השקעות מוביל ומשפיע בשוק הישראלי, פסגות יחל להוביל שינוי הכרחי בשוק ההון, על מנת להגדיל את שיעור הנשים בהרכבי דירקטוריון בחברות ציבוריות -מתוך הכרה מבוססת מחקרים שלגיוון בדירקטוריון השפעה חיובית על הממשל התאגידי, על ציון ה- ESG ובחלק מהמחקרים על ביצועיה הפיננסים של החברה ובשל החשיבות לשיוויון מגדרי בנקודות השפעה במשק הישראלי. זהו צעד שבא לתקן עיוות ארוך שנים, ואנו גאים להיות מנהל נכסי הציבור הראשון אשר מיישם מדיניות זו. אנו מאמינים כי תוך שנים ספורות, ייחשב צעד זה כבנצ'מרק של דירקטוריונים בשוק ההון. אנו קוראים לחברות וגופי השקעה להצטרף ולהתגייס להעלאת שיעור הנשים בדירקטוריונים".

הרצליה מדיקל סנטר. יחצ,
הרצליה מדיקל סנטר/יחצ

בהרצליה מדיקל סנטר הוקם השבוע מתחם חיסוני קורונה מושקע במיוחד. המתחם מיועד לציבור מטופלי כללית וצוותים רפואיים, בתיאום תור שנקבע מראש בלבד. המתחם עובד 7 ימים בשבוע מהשעה 8:00 ועד 20:00 והוא ממוקם מול המדיקל סנטר הרצליה.

מדובר בבשורה של ממש, לראשונה בית חולים פרטי מתגייס במלוא המרץ למאבק בנגיף הקורונה ומגייס משאבים כבירים בכדי לעזור לחסן את האוכלוסיה שנמצאת בסיכון.

בית החולים גייס במהלך מהיר צוותים רפואיים סיעודיים ואדמיניסטרטיבים להפעלה של המתחם שהוקם למול בית החולים. המתחם, שפתוח שבוע ימים הספיק לחסן כבר כ-10,000 איש ע"פ הנחיות משה"ב וכבר ערוך לחסן עשרות אלפים בחודש. מתחם החיסונים בבית החולים ישמש כתחנת חיסון ראשית באיזור למבוטח כללית.

דני אנגל, מנכ"ל הרצליה מדיקל סנטר: "הרצליה מדיקל סנטר שהינו בית חולים פרטי רואה לעצמו זכות גדול להיות חלק מהמאמץ הלאומי למיגור הקורונה ומצטרף למבצע החיסונים הגדול 'לתת כתף'".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גולן אשטן. עדי זלק,
גולן אשטן, מנכ"ל Voicenter/עדי זלק

חברת MTS הפועלת מזה שנים רבות בשוק התקשורת בארץ ובעולם, בשיתוף פעולה עם חברת קסנייה לבס האיטלקית, ומשווקת בארץ את מערכת ניהול התקשורת אומניס, דיווחה באחרונה על ביקוש גובר למערכות ניהול מוקדים רב ערוצים, זאת בשל המעבר של חברות רבות לעבודה מהבית בשל משבר הקורונה.

מערכת הניהול אומניס (בלטינית "הכל"), מאפשרת לעסקים לספק שירות לקוחות איכותי ורב ערוצי. בעזרת המערכת, עובד החברה יכול לדבר בטלפון, להתכתב בוואטסאפ העסקי, לכתוב אימייל, לענות לפוסט בפייס ואפילו לשלוח פקס, ישירות מהמחשב ללא תלות במיקום ודרך ממשק אחיד פשוט ונוח לשימוש ולמידה.

מאחורי הממשק הפשוט של אומניס שמאפשר גם לעובדים וגם למנהלים לספק חווית לקוח אידיאלית מסתתרת מערכת טכנולוגית מהמתקדמות בשוק. המערכת משלבת כלי BI (תבונה עסקית), AI (אינטליגנציה מלכותית) ומנגנוני שליטה ובקרה נוספים.

מגפת הקורונה תפסה את השוק העסקי בהפתעה. מה שבעבר הקרוב היה פשוט וידוע, הפך מורכב ושונה. מפגשים פיזיים בן אנשים הומרו למפגשים וירטואליים באמצעות כלים שונים כדוגמת זום, וואטס אפ וכלים דיגיטליים נוספים שהפכו לשגרה יומית ומין הסתם ימשיכו אתנו גם כאשר החיסון יהיה זמין לכולנו והקורונה תהפוך לנחלת העבר הרחוק.

עסקים רבים הבינו שיש צורך בשינויים רבים ומהירים על מנת לאפשר המשך מתן שירותים ללא פגיעה בפעילות החברה כאשר האתגר הראשי הינו שמירת קשר ומתן שירות דרך ערוצי תקשורת נוספים ללא תלות במיקום המשתמש.

המערכת של אומניס מאפשרת לצד שיפור השירות ללקוח, גם ייעול העבודה בתוך הארגון תוך חיסכון בעלויות, צמצום כח האדם וזמן התגובה של נותני השירות.

היום עלותם של מרכזי שרות היא עלות כבדה ביותר בגוף שנותן שירותים, בין אם הוא גדול או קטן.
ארגונים שמקבלים אלפי ועשרות אלפי שיחות ביום, יכולים להגיע לעלויות של מיליוני שקלים בחודש.
מאידך, טיפול בשיחה דיגיטלית הוא זול באופן משמעותי (במיוחד בשיחות אסינכרוניות, כמו וואטסאפ, מייל, פייסבוק וסמס) ויכול לחתוך עלויות בחצי ואף יותר מהעלות של הערוץ הטלפוני הקלאסי, שכן נציג יכול לטפל במספר שיחות במקביל, הוא יכול לאפיין את הפניה ולהבטיח ללקוח שיחזור אליו במועד מאוחר יותר, שהרי הם בערוץ פתוח והלקוח לא חושש שהוא לא יהיה זמין. כך הנציג יכול לשטח פניות ולחזור במועד שהעומסים יורדים (עלות מרכז שרות נמדדת במספר הנציגים שצריך בזמן העומס).

חברת MTS החלה לשווק את אומניס בתחילת שנת 2020 ומשבר הקורונה האיץ את הביקוש למערכת. באחרונה הצטרפו אל מעגל הלקוחות של החברה, רשת החנויות אופיס דיפו, חברת ההשמה אדם מילוא וחברת הדלק יונה אברך, המפעילה כ-120 תחנות דלק ברחבי הארץ. בימים הקרובים צפויה גם אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בישראל, (שאת זהותה לא ניתן עדיין לפרסם) להטמיע את המערכת ולאפשר לנציגיה ולמנהליה עבודה יעילה יותר מרחוק.

seperator

קבוצת פרטנר ו-Voicenter, המתמחה בפתרונות תקשורת מבוססי ענן למגזר העסקי, השיקו שירות חדש המיועד לעסקים ולארגונים בגדלים שונים - שירות "סלולר לעסקים", המאפשר הרחבה של המרכזייה הארגונית לכל מקום באמצעות הטלפון הנייד או טלפון נייח מבוסס SIM.

באמצעות שירות "סלולר לעסקים", מתאפשר חיבור בין המערכות המתקדמות של Voicenter בעולם המרכזיות בענן לבין מערכת המתגים של פרטנר עסקים, ובכך הופך מכשיר הסלולר של העובד שנמצא בשטח או בבית, לחלק בלתי נפרד ממערך הטלפוניה הארגוני הרבה מעבר למה שניתן בשימוש הבסיסי של שיחה סלולרית בין שני צדדים.

החיבור לשירות "סלולר לעסקים" הוא פשוט ונח. אין צורך בהגדרות מיוחדות בתשתית האינטרנט כפי שנהוג במרכזייה בענן, אלא רק בחיבור פשוט של כרטיס ה-SIM לטלפון הנייד או לטלפון שולחני המופעל באמצעות כרטיס SIM. החיבור נעשה לפונקציות מגוונות כגון: הצגת פירוט שיחות ואחסון הקלטות במערכת הארגונית, ניטור ובקרה על השלוחות הסלולריות בזמן אמת מכל מקום באמצעות ממשק ניהול המציג נתונים ודו"חות, מה שמאפשר שליטה מלאה על הפעילות הטלפונית, ובאינטגרציה מלאה בין השלוחה הסלולרית למערכת ניהול הלקוחות בעבודה מול מחשב.

יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ"ל חטיבה עסקית ומכירות בקבוצת פרטנר: "העבודה ההיברידית היא חלק בלתי נפרד מהמציאות החדשה שלנו, ואין ספק כי גם ביום שאחרי הקורונה, מודל העבודה מהבית וחיבור לארגון מחוץ למשרד, יישארו אתנו באופן כזה או אחר. השירות החדש של פרטנר ו-Voicenter יוצר חיבור מלא לארגון, מכל מקום, ובאופן שמייצר את חוויית הלקוח הטובה ביותר לצד בקרה וזמינות מלאה של הידע והיכולות של המרכזייה והמערכות, בדיוק כמו מענה מהמשרד".

גולן אשטן, מנכ"ל Voicenter: "שיתוף הפעולה בין Voicenterלפרטנר מביא איתו בשורה אמיתית בעולם התקשורת. פתרון הטלפוניה הארגוני מעולם לא היה פשוט ויעיל יותר עם שלוחות סלולריות, שאינן דורשות תשתית אינטרנט וספק כדי להיות חלק מהמרכזייה והמוקד הארגוני מהמתקדמים בארץ ובעולם". השרות הכרחי בכל בית עסק בשגרה ובמיוחד בימים בהם יש צורך בגמישות של עבודה מהבית עם יכולת חיבור מיידית למרכזייה הארגונית. השירות פותח כך שיתאים לצרכים שנוצרו לאחרונה בשוק בעקבות משבר הקורונה. מדובר בטכנולוגיה חדשנית שתאפשר לבתי עסק לשפר את הפעילות העסקית שלהם אפילו עוד יותר מכפי שהייתה טרום המשבר".

seperator

חברת BBT.Live חתמה על הסכם אסטרטגי עם חברת בינת מקבוצת RAD, המתמחה באספקת שירותי תקשורת ואינטרנט לעסקים, למכירת תוכנת ה-SASE/SD-WAN לעסקים. ההסכם שנחתם מאפשר לחברות להציג את מוצריהן יחדיו ולהציע תשתית תמסורת מאובטחת על בסיס תשתיות ציבוריות ופרטיות, כדוגמת סלולר, VDSL ו- MPLS, ללקוחות. המהלך אמור להוזיל את מוצרי התקשורת המאובטחת לעסקים. הסכם זה הוא בהמשך להסכם שנחשף לאחרונה עם RAD, בו RAD משלבת את התוכנת ה SD-WAN של BBT.live במוצריה.

הפתרון של חברת BBT. live מאפשר יצירת פס רחב באמצעות פלטפורמה שפותחה על ידי החברה ומייעלת מספר רשתות תקשורת במקביל. למעשה הפלטפורמה הינה תוכנה המשלבת ניצול מספר רב של ערוצי תקשורת קווים ואלחוטיים, כדוגמת סלולר, ולמקסם את רוחב הפס ואבטחת המידע.

פלטפורמת התקשורת הניידת המיוצרת על ידי BBT משלבת שרת ויחידות קצה, משולבי תוכנת החברה, שהינם חלק ממשפחת מוצרים המבוססים על טכנולוגית ה- SD-WAN (Software-Defined Wide Area Network) שפותחה ע"י BBT ומאפשרת, בין היתר, העברת מידע, שמע ווידאו בשידור חי ובאיכות שידור גבוהה, כל זאת על גבי רשתות ציבוריות זמינות המאובטחות ע"י היחידה.

משה לוינסון, מנכ"ל חברת BBT: "אנו שמחים לחשוף את שיתוף הפעולה שלנו עם בינת, חברת האינטגרציה וספקית פתרונות הטלקומוניקציה הגדולה בישראל, המשמשת כאינטגרטור של כל משפחת מוצרי רשתות התקשורת של BBT.live בכלל ולפתרון חדשני זה בפרט ויחד עם שימוש ברשתות תקשורת מובילות, אנו מעניקים פתרון חדשני וייחודי לשוק הישראלי. בכך נוכל להציע את מגוון השירותים המתקדמים של החברה גם לעסקים קטנים יותר שעד כה נמנעו מקבלת שירותים אלה עקב עלויות התשתית הגבוהות שהיו כרוכות בכך. BBT.live מיוצגת בישראל על ידי חברת אקסל סולושנס הציבורית. שיתוף פעולה זה בין שלוש חברות מובילות יאפשר לנו לספק פתרון מושלם ללקוחות קצה, כאשר בינת תומכת בלקוחות אלה".

רונן שור, מנכ"ל אקסל סולושנס אומר: "ההסכם החדש מאפשר את כניסתו של מפעיל התשתית SD-WAN לתחום נוסף, דבר שיאפשר הוזלה משמעותית של מחירי התקשורת. מדובר במהפכה של ממש, המאפשרת לספק לעסקים תקשורת רחבה מאוד בעלות אטרקטיבית, כמו גם לנהל מרחוק את כל מערך המחשוב והתקשורת של העסק באמצעות פלטפורמות שירות מקצועיות. טכנולוגיית ה-SD-WAN היא בשורה לנו ולשוק התקשורת בכלל. הצלחתה נעוצה בהורדת החסמים - הן הטכנולוגי והן של העלות. אני מאמין שבאמצעות טכנולוגיה זו נוכל לקדם ביתר שאת, את השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו ולתמוך בהורדת מחירים לצרכן הקצה".

יאמי. יחצ,
שיתוף פעולה בין סיבוס ליאמי/יחצ

סיבוס ממשיכה להציע מענה נרחב ללקוחותיה ורק לאחרונה חברה לרשת דרך היין ומאפשרת רכישת יין ואלכוהול באמצעות תקציב הסיבוס ולעמותת ויגן פרנדלי, באמצעות סימון מסעדות ורשתות טבעוניות באתר ובאפליקציית סיבוס.

במסגרת שיתוף הפעולה, לקוחות סיבוס, יוכלו לרכוש באמצעות חשבון הסיבוס באתר יאמי המציע אוכל של בשלנים ביתיים שנבחרו בקפידה מכל רחבי הארץ וממגוון סגנונות: מטבח ערבי, טבעוני, מאכלי עדות, אוכל ישראלי ביתי, מטבח איטלקי ועוד.

לדברי קרן וייזמן, סמנכ"לית השיווק בחברת סיבוס: "שיתוף הפעולה עם אתר יאמי הוא צעד נוסף ביצירת מענה פרסונלי שלם למאות אלפי לקוחות החברה ומתאימות להעדפותיו של משתמש הקצה בתקופה זו- אם בהזמנת משלוח ממסעדות הביתה או למשרד, ברכישת שוברים לאחת מהרשתות המובילות: שופרסל, Be, ויקטורי, סופר יודה ו- am:pm. או ירקות ופירות משוקיט, מארזים ומנות מיוחדות ממכולת האחים, מנות טבעוניות ממגוון המסעדות והרשתות המוצעות אצלנו או תבשילים ביתיים המותאמים לצריכה משפחתית. אנו ממשיכים לפעול להרחבת סל השירותים והאפשרויות עבור לקוחותינו".

seperator

על רקע החשש מסגר מלא והרמטי, מחר תתכנס נשיאות איגוד לשכות המסחר לישיבת חירום.

לדברי עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, הנזק של סגר כללי והרמטי לתקופה קצובה הוא ברור ומוחלט. אלו נזקים אדירים למגזר העסקי, למערכת החינוך, לחברה ולכל האוכלוסיות החלשות. לעומת זאת, התועלת של סגר מוחלט מפוקפקת. אין שום ביטחון שזהו הפתרון. אם הממשלה לא תדע להפעיל את משאבי המדינה כדי להילחם במוקדים המייצרים את תחלואת הקורונה, אין שום ערך לסגר מוחלט. סגר הוא לא הפתרון. זוהי אשליה, משום שלאחר תום הסגר יחזרו כולם לאותם דפוסי התנהגות שיצרו את התחלואה.

לין מדגיש כי מסיבות אלה, במקום לגרום נזק מיותר לכלכלת המדינה ולחברה, עדיף להיאבק בדרך נכונה בהתפשטות התחלואה והיא מאבק חסרת פשרות במוקדים מייצרי קורונה.

שגריר. יחצ,
שגריר/יחצ

קבוצת שגריר שירותי רכב, ספקית מובילה במתן שירותים לחברות הביטוח ובעלת רשת המוסכים לתיקון רכבים לאחר תאונה מעניקה שירותי דרך וגרירה לכ- 1.4 מיליון מנויים ומתקנת אלפי רכבים אחרי תאונה בשנה מדווחת כי למרות 2 סגרים של כחודשים וסגר שלישי שהתחיל עוד בשנת 2020 וימשיך לשנת 2021, לא השתנתה מגמת צריכת שירותי הדרך והגרירות אשר החברה העניקה ללקוחות והיקפי הפעילות נשמרו דומים לשנת 2019.

התנעות רכבים: בחודשי הסגרים מספר שירותי התנעות הרכבים בבית הלקוח היה גבוה בכ- 100% יותר לעומת תקופות "רגילות" (ו- 20% שנתי) כתוצאה מחוסר תזוזת הרכבים בעקבות הגבלות התנועה הרבות. בתקופה זו נרתמה חברת שגריר לסיוע במשבר והעניקה לכל בעל רכב את שירותי התנעת הרכב ללא תשלום בין אם היו מנויי החברה ובין אם לא ואף אפשרה ללקוחות לקבל שירות של החלפת מצבר כאשר רוב המוסכים והחנויות היו סגורים.

גרירות: למרות ירידה בכמות תאונות הדרכים נשמר היקף הגרירות שביצעה החברה ללקוחותיה ביחס ל- 2019. דוד מיכאל, מנכ"ל שגריר, מציין כי "נתון זה מוסבר כתוצאה מחוסר טיפול ברכבים כאשר מתגלה בעיה מכאנית שולית אשר לבסוף בגלל דחיה מגיעה למצב בו יש צורך לגרור את הרכב. הדחיה נעשתה כתוצאה מחוסר רצון של להיות במגע עם אנשים אחרים וכן לדחיית התיקון בעקבות המשבר הכלכלי שפקד את המשק וכמות מחוסרי העבודה הגדולה".

הסיבה השנייה לעליה בכמות הגרירות עליה מצביע מיכאל הינה שינויי מזג האוויר הקיצוניים שחוותה המדינה ו"אירועי הגשם" הקיצוניים אשר מתרבים משנה לשנה אשר גרמו להצפות רבות של רכבים והשבתתם. תופעה זו משפיעה רבות על תחום נוסף בשגריר שהינו שירות הרכב החלופי בו ניתן לראות עליה משמעותית של 50% בשימוש בשירות אחרי אירועי גשם שכאלה, שיטפונות הצפות ושקיעות רכבים.

seperator

חברת התקליטים הליקון ו-TechnoArt יצאו בקול קורא לאמנים ישראלים לקראת אירוע השקת MARKERS, פלטפורמה ייחודית שתאפשר להם לקיים שיתופי פעולה עם גופים מסחריים, למסור חסויות ליצירות, להשתתף בקמפיינים פרסומיים - והכל בקשר ישיר עם החברות. מיזם זה חשוב במיוחד בעת הזו ובעיצומו של משבר הקורונה, שהשבית לחלוטין את תעשיית המוסיקה הישראלית והותיר מאות אמנים בבית, פלטפורמת Markers מעניקה מודל עסקי אלטרנטיבי למוסיקאים ואמנים, הפלטפורמה יוצאת לדרך בשיתוף מנהלי האמנים המובילים בארץ, בליוויו של חברת התקליטים "הליקון", מפעילת המיזם בארץ.

Markers פותחה בבית TechnoArt, קרן הון סיכון ישראלית המחברת בין עולמות הטכנולוגיה והאמנות, ועוסקת בקידום ופיתוח פתרונות טכנולוגיים חדשניים, המאפשרים מודלים עסקיים אלטרנטיביים בעולם האמנות והמוסיקה. אירוע ההשקה שיתקיים ב-10.1 יחשוף את Markers ליוצרים מקומיים ויאפשר להם לבנות הזדמנויות לקבלת חסות ולאתר מותגים מותאמים.

seperator

פוורפליט (נאסד"ק ותל אביב: PWFL), מובילה גלובלית וספקית פתרונות IoT אלחוטיים ופתרונות M2M למנויים, לאבטחה, שליטה, מעקב וניהול משאבים ניידים בעלי ערך לארגונים, כגון, משאיות מסחריות, משאיות משא, נגררים, מכולות וציי רכב, מדווחת כי נבחרה על ידי Nucor Tubular Products לשיפור הבטיחות, הציות להנחיות והיעילות שלה באמצעות פתרונות הטלמטיקה של פוורפליט.

Nucor Tubular Products שכרה את פוורפליט בכדי לשפר את הבטיחות בכלל מתקני החברה התפעוליים ומחסניה. לאחר פיילוט ניסיוני מקיף ואינטנסיבי, Nucor Tubular Products בחרה לפרוש את פתרונות הטלמטיקה של פוורפליט לעסקים בכלל צי משאיות ההנפה ועגורני התפעול שלה באתר נוסף, שני במספר, במהלך הרבעון הרביעי של 2020 ובששת האתרים הנותרים שלה במהלך המחצית הראשונה של 2021.

פוורפליט מקבעת את סטנדרט הבטיחות בתעשייה באמצעות פתרונות הטלמטיקה שלה, אשר מאפשרים יעילות משופרת בטיפול בחומרים, מפחיתים עלויות, ומספקים ביטחון באשר להימצאות הציוד במקום הנכון ובזמן הנכון. מוצרי החברה מספקים בטיחות משופרת תוך שמירה על ציות קפדני להנחיות והפחתת הפגיעה ביעילות העבודה אשר נגרמת עקב הדרישות לבדיקות ידניות.

VENN. יחצ,
VENN/יחצ

שיתוף פעולה ראשון מסוגו שנחתם בין אקרו נדל"ן לסטארט-אפ VENN, מהווה צעד משמעותי בדרך לחוויית מגורים חדשה ושונה מזו שהכרנו, כזו המעודדת חיבורים אנושיים בין הדיירים ומגבירה את תחושת השייכות למקום מגוריהם.

כיום, מערכת היחסים בין היזם לדיירים מסתיימת לרוב במעמד מסירת המפתח. אקרו נדל"ן מבקשת להגדיר מחדש את מערכת היחסים עם הדיירים, מתוך ראייה כי ליזם יש יכולת ומחויבות להשפיע לטובה על חיי היום-יום של הדיירים. הפלטפורמה של VENN תפגוש אותם כבר בשלב הרכישה, דרך מעבר הדירה ולאורך כל תקופת המגורים בפרויקט. בשלב הראשון תוצע הפלטפורמה ללא עלות כספית לדיירים במשך כשנה וחצי, בפרויקט גולף בשכונת נאות אפקה ובפרויקט TEL AVIV YARD בשכונת נווה שרת. שני הפרויקטים נמצאים בשלבי הקמה וכוללים ביחד 550 דירות למכירה. בהמשך, שיתוף הפעולה צפוי להתרחב גם לפרויקטים נוספים של אקרו.

דיירי הפרויקטים ייהנו מחוויית מגורים ייחודית הכוללת מפגשים וחיבורים עם השכנים, תמיכה ביוזמות קהילתיות של דיירים, מרחבים משותפים, אירועים, גישה למגוון שירותים מקומיים וממשק שירות מתקדם לניהול ואחזקה. החוויה הכוללת, אשר מנוהלת ע"י צוות הקהילה של Venn במתחם, מונגשת באמצעות אפליקציה חדשנית המהווה נקודת ממשק הוליסטית אחת עבור כל צרכי הדייר בבית, בבניין ובשכונה.

ליאן פולק דוד, סמנכ"לית פיתוח עסקי בVenn: "עידן הקורונה הפך את הדירה, הבניין והשכונה לבעלי חשיבות משמעותית יותר מבעבר. אנחנו צורכים את מרבית השירותים שלנו בבית, בקרבת הבית או עד הבית. הבניין והשכונה הפכו להיות גם מקום העבודה של רבים וגם מוקד הפנאי המרכזי. החוויה הקהילתית ותחושת השייכות היא שעומדת במרכז החיים שלנו, יותר מתמיד. הפלטפורמה הפיזית, הדיגיטלית והאנושית של Venn נותנת מענה לכל אלה, תוך שימת דגש על חיבורים אנושיים בין הדיירים עם שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים. אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם אקרו, שהם עבורנו שותף אידיאלי בעל תפיסה מתקדמת של חווית המגורים והבנה עמוקה של הלקוחות. באקרו מבינים שמה שחשוב לרוכשים כיום - לא פחות מארבע הקירות של הבית - הם החיים במתחם גם לאחר שהסתיימה המכירה".

נעמה פלד-רז, מנהלת שיווק אקרו נדל"ן: "תרבות המגורים עברה שינוי בשנים האחרונות, כאשר נושאי קהילה, פנאי וסביבה תופסים כיום נתח משמעותי מאוד בסל השיקולים של רוכשי דירות והקורונה אף חידדה זאת יותר. מתוך הבנה כי קניית דירה בימינו היא הרבה יותר מאשר רכישת נכס, החלטנו כי יש לנו אחריות ועניין להיות מעורבים בהתווית אופי חיי המגורים בפרויקטים שלנו, גם לאחר שיסתיים חלקנו הרשמי בתהליך. החיבור ל-VENN מאפשר לנו לממש את החזון הזה ולהעניק לדיירינו ערך מוסף אמיתי שהוא הרבה מעבר למפרט טכני או עיצוב ארכיטקטוני, באמצעות פלטפורמה טכנולוגית חדשנית ומתקדמת".

seperator

נייס (נאסדק: NICE) הודיעה היום כי פלטפורמת הענן שלה CXone, מהווה חלק פעיל ומשמעותי בהפצת חיסוני נגיף הקורונה. שרשרת אספקת החיסונים מורכבת משלושה גורמים קריטיים: יצרניות החיסונים, ארגונים ממשלתיים האחראים על ההפצה, וספקי שירותי הבריאות שמנהלים את מתן החיסונים לציבור. בזמן שמדינות ברחבי העולם עובדות ללא לאות לבנות ולהרחיב את שרשרת אספקת החיסונים, NICE CXone משחקת תפקיד קריטי בהסרת צווארי הבקבוק, בהבטחת תהליך חלק ותקשורת מושלמת וברורה לאורך כל התהליך.

ארגונים פועלים כעת לאספקה וניהול מהיר של עשרות מיליוני מנות חיסון ברחבי העולם על מנת להביא לסיומה של המגיפה העולמית. הם פועלים במהירות רבה על מנת לייצר, להפיץ ולתקשר אודות החיסונים והם זקוקים לפלטפורמה אמינה שתאפשר להם להצליח במשימה. לדוגמא, שתיים מהיצרניות המאושרות והמובילות לחיסון משתמשות כיום ב- CXone, עשרות ארגוני בריאות ממשלתיים מגדילים את היקף העבודה שלהם עם CXone כדי לעמוד בביקוש הצפוי, ורבים מספקי שירותי הבריאות ובתי המרקחת בעולם כבר עובדים עם CXone כדי לשדרג את השירות עבור ציבור המתחסנים.

"זהו רגע היסטורי ולמרכזי השירות יש תפקיד קריטי ביעילות ההפצה ובבניית אמון בחיסון נגד נגיף הקורונה", אמר פול ז'רמן, מנכ"ל NICE inContact. "ככל שהפצת החיסונים נמשכת, מרכזי השירות והמידע בתעשיית התרופות, מחלקות הבריאות, ארגונים ממשלתיים, חברות ההפצה ובתי המרקחת צריכים לתגבר את שירות הלקוחות במהירות ולפי הצורך. פלטפורמת CXone מציידת את כולם בטכנולוגיית ענן חדשנית שמשלבת גמישות, אמינות וזריזות מול מאמץ בקנה מידה גדול שכזה."

לאור הסיכון הגדול, זריזות, יכולות הרחבה ומהירות ההפעלה הם קריטיים היום יותר מתמיד, עבור מרכזי השירות והמידע של כל הגורמים המעורבים בהפצה, בניהול ובבקרה על הפצת החיסונים. כדי לאפשר את הזריזות הנדרשת, פלטפורמת חווית הלקוח בענן, CXone, מספקת פריסה מהירה הניתנת להרחבה, מאובטחת ואמינה לתמיכה בסוכנויות שמשרתות בחזית המאבק נגד המגיפה העולמית. נציגים רפואיים יכולים להגיב ביעילות לפניות בנוגע לחיסון ולשלוח באופן יזום מידע לאזרחים באמצעות הודעות טקסט או באמצעים דיגיטליים אחרים. יתר על כן, האימוץ ההולך וגובר של טכנולוגיות שירות עצמי והצ'ט בוט הדיגיטלי של CXone משפר משמעותית את איכות השירות ומפשט אותו לאור הגידול החד בנפחים.

  • עוד באותו נושא:
  • פסגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully