וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק עסקים יומי: בינת תקשורת ו-VMware מרחיבות את השת"פ

עודכן לאחרונה: 7.1.2021 / 9:02

מומחי בינת עברו את ההסמכות להטמעה ותמיכה ב-VMware. חברת האג-טק, המתמחה בחקלאות ורטיקלית, חתמה על הסכם עם אחת מחברות ההפצה החקלאיות הגדולות באוקראינה. חמישה עו"ד ישראליים נבחרו כמובילים בתחום המיזוגים והרכישות

בווידאו: נתניהו קורא לסגר הדוק ומיידי/צילום: לע"מ

ורטיקל פילד (www.verticalfield.com) , חברת האג-טק המתמחה בחקלאות ורטיקלית, חתמה על הסכם עם חברת מודרנטרנדו (Moderntrendo SRO) אחת מחברות ההפצה החקלאיות הגדולות ביותר באוקראינה, אשר תקדם פריסה ארצית של החוות החקלאיות הורטיקליות של ורטיקל פילד במדינה. פיילוט ראשוני יחל בתחילת 2021, ברשת המרכולים הגדולה ווארוס (Varus), המפעילה 95 חנויות ב -25 ערים בהם מבקרים כ -260,000 לקוחות מדי יום. בתום הפיילוט מתכוננות חוות נוספות ברחבי המדינה בחנויות רשת ווארוס.

ורטיקל פילד מפתחת חוות חקלאיות אורבניות, המאפשרות גידול ירקות באופן אנכי. הטכנולוגיה של ורטיקל פילד מאפשרת גידול על בסיס אדמה במכולות ממוחזרות. בחוות אלו ניתן לגדל מגוון רחב של ירקות טריים עבור מרכולים, מסעדות, שווקים עירוניים ומרכזי הפצה.

ורטיקל פילד פיתחה טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת גידול ירקות טריים במיוחד וללא חומרי הדברה. הטכנולוגיה של ורטיקל פילד יעילה יותר, ומאפשרת פחות בזבוז מזון מחקלאות קונבנציונלית, תוך שימוש במים בכמות הפחותה ב-90%, גידול כמויות מדויקות בסביבה מבוקרת ובמחזורי גידול קצרים יותר. החברה מאפשרת למעשה לגדל ירקות 365 ימים בשנה כשהם תמיד בעונה, ללא תלות בגאוגרפיה, מיקום פיזי, מזג אוויר ותנאי אקלים, לצד איכות מוצר גבוהה באופן קבוע. החוות מודולריות, ניתנות להרחבה וניידות, ומאפשרות ניהול גידולים אוטומטי לחלוטין וסביבה סטרילית הממזערת את המגע האנושי באופן משמעותי. הגידולים המוצעים כיום כוללים: חסות למניהן, בזיליקום, פטרוזיליה, קייל, נענע ועוד, הנמכרים במחירים תחרותיים ביותר.

גיא אליצור, מנכ"ל ורטיקל פילד: "אנו נלהבים מאוד מהשותפות שלנו עם מודרנטרנדו S.R.O, שהובילה לפיילוט עם Varus, ותוביל לפרויקטים נוספים בזמן הקרוב עם רשתות מגוונות באוקראינה. אחת התובנות שהוליד משבר הקורונה היתה הצורך בפיתוח פתרונות המעניקים לתושבים באזורים עירוניים גישה למזון בריא, תוך טיפול מינימלי וללא תלות בהובלה ובמשלוח ממקומות מרוחקים. אנו שמחים על יכולתנו לספק גישה לירקות בריאים ואיכותיים, הגדלים ממש מחוץ לדלתו של הצרכן".

בונדר דניס, מנהל Moderntrend SRO: "אנו שואפים להפוך את המוצרים שלנו לאמת המידה לאיכות. אנו מתנהלים על פי הצרכים והערכים של הלקוחות והשותפים שלנו, ומסתמכים על המקצועיות הגבוהה והפוטנציאל הרב של עובדינו, לצד דבקות בעקרונות הטכנולוגיים".

גיל אליצור. יחצ,
גיא אליצור/יחצ

לאור החלטת הממשלה להטיל סגר שלישי, נשיאות איגוד לשכות המסחר התכנסה לפני שעה קלה לדיון חירום במהלכו הטילה את מלוא האחריות של ההגעה לסגר על הממשלה וקבינט הקורונה. "אין כיום ברירה אלא להטיל סגר הרמטי ומוחלט על כלל המשק והאוכלוסייה. יחד עם זאת, ניתן היה להימנע מסגר אם אכן הממשלה, קבינט הקורונה ורשויות האכיפה היו מנהיגים מהלכים נכונים וממוקדים למניעת התפרצות נגיף הקורונה באותם מוקדים מיצרי קורונה, בהם עיקר התחלואה. העדר מדיניות נכונה והבחירה ללכת בדרך הקלה של סבבי סגר, במקום לתקוף ישירות מוקדים מיצרי קורונה, היא שהובילה לסגר הבלתי נמנע היום".

על מנת שלא נגיע לסגר רביעי, הנשיאות קוראת לממשלה לנקוט בשלושה מהלכים מרכזיים: הראשון, לוודא כי ההחלטה על סגר הרמטי ומוחלט אכן תבוצע ותיושם; השני, כי תקופת הסגר לא תעלה על שבועיים ימים כפי שנקבע; השלישי, קביעת אסטרטגיית יציאה מהסגר והנהגת דפוסי התנהגות בקרב כלל האוכלוסייה והמשק, שיבטיחו כי התחלואה לא תפרוץ מחדש. אם הממשלה לא תנקוט במהלכים אלה היא יישא באחריות ישירה שתוביל את המשק לסגר רביעי.

לדברי עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, "הנזק של סגר כללי והרמטי לתקופה קצובה הוא ברור ומוחלט. אלו נזקים אדירים למגזר העסקי, למערכת החינוך, לחברה ולכל המשק. קבינט הקורונה כשל בטיפול. אין די בהטלת סגר. צריך לדעת כיצד ליישמו ואף לקבוע אסטרטגיית יציאה מהסגר. יש לנהל מאבק חסר פשרות במוקדים מיצרי קורונה, ולשנות דפוסי התנהגות אחרי תום הסגר, כדי שלא נגרר לסגר רביעי".

על פי ניתוח של אגף כלכלה ומסים באיגוד לשכות המסחר, הטלת סגר על כלל ענפי המסחר והשירותים, (פרט לממכר מזון, פארם, דלק, אופטיקה, תקשורת ומוצרים חיוניים לבית) יגרום להפסד פדיון יומי של כ 1.8 מיליארד שקל בממוצע, כאשר הפסד פדיון של שבועיים יעמוד על כ 20 מיליארד ₪; וזאת כשהערכת הנזק מתייחסת לכך שהסגר יהיה תואם למודל שהוטמע בחגים (מרץ/אפריל, ספטמבר/אוקטובר).

מהניתוח עולה כי מגזר המסחר והשירותים, המהווה 69% מהתוצר העסקי, ומעסיק כ- 73% מהמועסקים במגזר העסקי, שהם כ 2 מיליון עובדות ועובדים, מרביתו צפוי להיפגע כתוצאה מהמשבר, לאור היקפו ואופי פעילותו. על פי הניתוח הכלכלי, הענפים העסקיים העיקריים שיפגעו מהסגר יהיו ענפי התיירות, שירותי אוכל ואירוח, שירותים כלליים וכמובן מסחר סיטונאי וקמעונאי. על פי ההערכה, ענפי האוכל והאירוח יספגו פגיעה של כ- 80%, מסחר סיטונאי וקמעונאי (Non Food) - פגיעה של 80%, וענפי השירותים - פגיעה של 85%.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוריאל לין. ענת לברון,
העתיד לא מבשר טובות. אוריאל לין/ענת לברון

יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, פנה בקריאה דחופה לרה"מ בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ: "אפשרו את כניסת העובדים הפלסטינים בענפים החיוניים כגון: בנייה, חקלאות ותעשייה בימי הסגר". בשיחות שקיים אמיתי עם גורמים במערכת הביטחון, נראה כי עמדתם המקצועית היא לאשר את כניסתם לארץ של העובדים החיוניים.

אמיתי הוסיף: "מניעת כניסתם של העובדים הפלסטינים לארץ בענפים החיוניים תפגע ביכולת אספקת המזון והמוצרים החיוניים הדרושים לציבור וכן בהמשך העבודה הרציפה והמשמעותית בענפים שהוגדרו חיוניים עבור מדינת ישראל כמו ענף הבנייה שיגרור איחורים ועיכובים במסירת דירות לרוכשים ובהשלמת פרוייקטי תשתית למשק ותותיר 300 אלף ישראלים בבית בחל"ת או פיטורין. בסגרים הקודמים שאפשרו את עבודתם, מדגיש אמיתי, היו אפס הדבקות".

seperator

בינת תקשורת מחשבים ו-VMware מכריזות היום על סגירת עסקאות ושיתופי פעולה בהיקף של עשרות מיליוני דולרים לשנים הקרובות בשורה של פרויקטים משמעותיים ללקוחות בינת.
בינת תקשורת השלימה בימים האחרונים את הדרישות הנוקשות של חברת VMware וקיבלה את הסמכת השירות היוקרתית של VMware Master Services Competency Network Virtualization.

הסמכת השותפות החדשה מאפשרת לבינת לקחת חלק בפרויקטים גדולים ומשמעותיים, הכוללים בין היתר מכרזים ממשלתיים וציבוריים מורכבים. פרויקטים אלה דורשים שילוב של מספר גבוה של מטמיעים מוסמכים, כמו גם רמת ניסיון וידע רב. כיום, בינת משווקת ומטמיעה את המוצרים של חברת VMware במגוון רחב של מערכות טכנולוגיות כגון HCI, VDI ,VRA, תקשורת ואבטחת מידע.

הפתרונות מאפשרים חיבור מהיר למערכות הארגוניות, זמן תגובה אפסי, גישה מאובטחת לכל המערכות הקריטיות של הארגון, שרות אחסון וירטואלי מרכז ועוד.

כך לדוגמה, במסגרת הזכייה של בינת כקבלן התקשוב של הנמל הימי החדש - נמל דרום, בינת תתכנן, תקים ותתחזק את כלל מערכות התקשוב בנמל. בשונה מנמלים קיימים, נמל דרום יהיה עשיר בפתרונות אוטומציה. מערכות התקשורת מבוססות טכנולוגיות HCI של חברת VMware הנקראות VSAN הוטמעו בנמל בכמה וכמה קלסתרים של טכנולוגיה זו.

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים: "הסמכת שותפות זו של VMware מביאה לידי ביטוי את החשיבות שאנו רואים למקצוענות ואת רמת הידע המצופה מאנשינו לטובת מתן מענה מיטבי בתכנון ישום ותמיכה בטכנולוגיות מתקדמות. בינת מחוייבת ללקוחותיה לרמת ההסמכות הגבוהה ביותר של כל יצרן ושותף שלנו על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה ויכולת לתמוך בטכנולוגיות מתקדמות גם בעתיד".

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל: "שיתוף הפעולה עם בינת וההכרזה על עסקאות משמעותיות, מעידים על הצלחת פתרונות VMware בשוק המקומי ועל היחסים ההדדיים בין שתי החברות. בזכות המחויבות של בינת לפתרונות VMware והרמה הגבוהה של שירות וידע טכנולוגי שהיא מייצגת, יכולנו לתת מענה לדרישות המורכבות של פרויקטים אלה".

אלון בן צור. ניב קנטור,
אלון בן צור/ניב קנטור

נובה (Nasdaq: NVMI) מציינת היום 20 שנה לנוכחותה בטייוואן עם פתיחת משרדיה החדשים, וזאת כחלק מהאסטרטגיה של החברה לחיזוק נוכחותה בשווקי היעד והרחבת יכולות התמיכה המקומיות.

נשיא ומנכ"ל נובה, איתן אופנהיים, השתתף בפתיחת המשרדים החדשים ב-Hsinchu וחנך את האתר החדש, שיתמוך בפעילות לקוחות נובה באסיה. האתר החדש הוקם כחלק מהתרחבות החברה בטאיוואן ושאיפותיה לשיפור היכולות המקומיות ותמיכה בצמיחת הלקוחות באזור. התשתיות החדשות כוללות גם חדר נקי שיאפשר לנובה לספק שירותים מהירים ומשופרים יותר ללקוחות בטאיוואן ולהציע כליי הדרכה והדגמה מתקדמים עבורם, תוך קיצור לוחות הזמנים.

בהתבסס על אסטרטגיית האחריות החברתית של החברה שהושקה לאחרונה, למעלה מ -50% מחומרי העיצוב בהם נעשה שימוש במשרדים החדשים מבוססים על חומרים ממוחזרים, ירוקים וללא כימיקלים. בנובה שמו דגש מיוחד על היבטים סביבתיים גם בהחלטה הנוגעת לבחירת הבניין בו ממוקמים המשרדים, שנבנה בסטנדרטים ירוקים שמאפשרים חסכון באנרגיה, מחזור חומרים, הפחתת פסולת ועמידה בתקנים סביבתיים.

נובה טייוואן הוקמה בשנת 2000 והיא מעסיקה כיום עובדים מקומיים בכל רחבי המדינה. לאחרונה קיבלה החברה את פרס סוחר הזהב (Golden Merchant Award) לשנת 2020 מטעם ממשלת טאיוואן, וזאת בשל תרומה יוצאת דופן בנושאי חדשנות טכנולוגית ואחריות חברתית.

"במהלך השנה האחרונה ובעקבות התפשטות נגיף הקורונה, הגדלנו את ההתמקדות שלנו בחיזוק המשרדים המקומיים במדינות השונות על מנת לשמור על השירות האיכותי הגבוה ביותר עבור לקוחותינו הגלובליים ולנצל באופן מיטבי הזדמנויות מכירה שונות", אמר איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה, "המשרדים החדשים שלנו בטאיוואן הם עדות למחויבות ארוכת הטווח שלנו כלפי לקוחותינו ושותפינו באזור. עבורי זהו כבוד גדול לחגוג 20 שנה לפעילות בטאיוואן עם פתיחת האתר החדש, המדגים את החשיבות שאנו רואים בתעשייה המקומית ובלקוחותינו המובילים בטריטוריה".

איתן אופנהיים במשרדי נובה. יחצ,
איתן אופנהיים במשרדי נובה החדשים/יחצ

כבוד ישראלי: מדריך הדירוג הבריטי היוקרתי Who's who legal) WWL), בחר בחמישה עורכי דין ישראליים כמובילים עולמיים בתחום המיזוגים והרכישות: עוה"ד שרון אמיר, שותף בכיר בנשיץ ברנדס אמיר, אשוק צ'נדרשיקר, שותף בגולדפרב זליגמן, קליפורד פליד ודן שמגר, שותפים במיתר וחיים פרידלנד, שותף במשרד גורניצקי ושות'. לדברי אמיר, המשמש עורך דין של קרן פימי ומתמחה בתחום המיזוגים והרכישות: "אם היו מציעים לי להמר בתחילת מרץ, כאשר עסקאות נעצרו, התבטלו ו/או נדחו בעקבות הקורונה, על הסיכוי שכמות המיזוגים והרכישות בשנת 2020 תהיה כפי שהיתה בפועל, לא הייתי נותן לזה סיכוי של 1:10. המציאות הוכיחה שקשה להתנבא כך שנותר רק לקוות שהשנה הקרובה לא תהיה גרועה יותר".

שרון אמיר. אייל פרידמן,
שרון אמיר/אייל פרידמן

הסטרטאפ הישראלי אורה אייר השלים פרויקט למיגון 400 אוטובוסים בבריטניה ואירלנד מפני וירוס הקורונה, וזאת באמצעות טכנולוגיה יחודית לטיהור אויר בחללים סגורים. המערכת הותקנה באוטובוסים תיירותיים, שהוסבו בחודשים האחרונים להסעה של עובדים חיוניים למקומות עבודתם בצורה בטוחה בכדי לא לסכן אותם בנסיעות בתחבורה הציבורית.

המערכת מבצעת ניטור של האויר בחלל האוטובוס כולל טמפרטורה, לחות, כמות פחמן דו חמצני גזים אורגנים ועוד ומשווה אותם את הנתונים לאויר החיצוני. בכל מקרה של חריגה, כולל סכנת שריפה או חדירה של גזים לתוך האוטובוס מקבל הנהג התראה מיידית. המתקן עובד כך שהוא מבצע חמש פעמים בשעה תחלופה מלאה של כל האויר באוטובוס. במחקר שנערך בבית החולים שיבא נקבע כי המערכת בעלת יכולת השמדה של חיידקים ונגיפים שונים כולל נגיף הקורונה בשיעור של 99.9%.

חברת Aura Air הוקמה על-ידי האחים אביעד ואלדר שניידרמן והשקיעו בה מרחביה אחזקות והשקעות, א.י אלקטרוניקה, שאחראית על ייצור המערכות באמצעות חברת שירהטק ביחד עם משקיעים נוספים. החברה מונה 14 עובדים, ומייצרת את המערכת בישראל בשיתוף תעשיות בית אל. מוצרי החברה נמכרים ללקוחות ארגוניים דוגמת בתי ספר, תחנות רכבת, משרדים וגופים גדולים בארץ, באירופה, ארה"ב ובמזרח הרחוק וכן לאנשים פרטיים באמצעות אתר החברה.

אוטובוס ממוגן קורונה בבריטניה. אורה אייר,
אוטובוס ממוגן בבריטניה/אורה אייר

לראשונה במערכת הבנקאית, לאומי החל לקיים פגישות ייעוץ השקעות ב-ZOOM, ללקוחות הנמנים עם שירותי הייעוץ בהשקעות של הבנק. פגישות הייעוץ ב-ZOOM, המתקיימות בשלב זה כפיילוט, מאפשרות מפגש עם הלקוחות המיועצים גם במרחב הוירטואלי, בתהליך פשוט, ידידותי ומאובטח, הכולל שיחת וידאו בין הלקוח ליועץ, כולל שיתוף מסך, זאת בנוסף לפגישות טלפוניות ופרונטליות.
שירות פגישות ייעוץ השקעות ב-ZOOM הוא חלק מהמגמה של הרחבת והעמקת השירותים והמוצרים הבנקאיים המוצעים בערוצים הדיגיטליים, אשר הואצה על רקע אילוצי משבר הקורונה, ביניהם ההקפדה על הנחיות הריחוק חברתי.

מהלך זה נוסף למהלכים קודמים המרחיבים את ערוצי הקשר עם הלקוחות ומאפשרים גמישות רבה, תוך שמירה על הקשר האישי וחווית הלקוח, ביניהם "משכנתא טוטאל דיגיטל"; המאפשרת לקיחת משכנתא ללא צורך בהגעה לסניף לאורך כל התהליך, ושירות "חתום דיגיטלית" באמצעותו שולחים הבנקאים והיועצים ללקוחות מסמכים לחתימה דיגיטלית בטלפון הנייד.

אריאל כהן, ראש אגף ייעוץ השקעות בלאומי: "מגפת הקורונה עודדה אותנו לייצר פתרונות חדשים עבור לקוחותינו, בהם פגישות הייעוץ ב-ZOOM. בימים אלו הלקוחות זקוקים יותר מתמיד לליווי האישי והמקצועי של יועצי ההשקעות בלאומי וחשוב לנו לאפשר להם את הליווי האישי גם בתנאי הריחוק החברתי. לצד זה, ישנה צמיחה משמעותית בשימוש בכלים דיגיטליים הניתנים במסגרת שירותי הייעוץ בהשקעות, כדוגמת LEUMI DIGITAL ADVICE, המנגישים ללקוחות מידע והמלצות השקעה המותאמות באופן אישי ומאפשרים יישום באופן מהיר וידידותי באתר או באפליקציה."

אריאל כהן. יחצ,
אריאל כהן/יחצ

חברת מיטווך השלימה לאחרונה פרויקט בחברת טלאול, שבמסגרתו הוחלפו מערכות ניהול ותפעול המוקדים הטלפוניים הישנות של טלאול לטכנולוגיות חדשות ומתקדמות של חברת Avaya, אשר משפרות האינטראקציות החיוביות עם הלקוח במגוון ערוצי התקשרות באמצעות שירות תלוי-הקשר (קונטקסטואלי), הנשען על המידע במערכת. בנוסף, בעידן הקורונה המערכת ומאפשרת למוקדנים של טלאול לראשונה לעבוד מן הבית באופן פשוט ומאובטח.

חברת טלאול מספקת כיום שירות מיקור חוץ לתפעול מאות מוקדים ושירותים רבים נוספים. החברה פועלת באמצעות 16 אתרים ברחבי ישראל ומעסיקה 2,000 עובדים.

עד לאחרונה פעלו בטלאול מערכות מדור ישן, אשר אפשרו לאנשי המוקד לעבוד מן המשרדים בלבד ללא אפשרות נוחה לעבודה מן הבית. השדרוג למערכות Avaya חדישות יאפשר הפעלת פונקציות רבות ומתקדמות, ובנוסף לכך יוכלו המוקדנים לעבוד מרחוק, תוך אפשרות ניהול, בקרה וניטור מרוחקים.

המערכת החדשה, מדגם :Avaya aura Contact Center משרתת כיום כ-1,000 עובדי מוקד, וכן את מנהלי המשמרת. בעתיד הקרוב צפויה הרחבה של המערכת למוקדי שירות נוספים. החיבור מהבית מבוצע ללא התקנה מיוחדת כלשהי באמצעות קו אינטרנט, מחשב או טאבלט, ודפדפן בלבד. המוקדנים והמנהלים מקבלים גישה מלאה מרחוק למערכות ניהול ותפעול המוקד. היקף העסקה מוערך ביותר ממיליון ש"ח.

רמי ערוסי. חן ניסן לידר,
רמי ערוסי מנכ"ל טלאול/חן ניסן לידר

שטראוס ישראל זכתה במקום הראשון בתחרות המצוינות 2020 של עמותת משאבי אנוש. הזכייה הינה בקטגוריית "יוזמות בעידן קורונה בארגונים גדולים".

בכנס הווירטואלי שהתקיים ביומיים האחרונים, ביוזמת העמותה למשאבי אנוש בראשותה של ד"ר שלומית קמינקא, נכחו מאות משתתפים מעשרות חברות וארגונים ממגוון ענפים וכן מובילים מהארץ ומהעולם בתחום ענף משאבי אנוש, שעבר בתקופת הקורונה תהפוכות ושינויים והפך לחוד חנית בכל הקשור להסתגלות והתמודדות עובדים לאתגרי התקופה.

חבר השופטים של העמותה בחר להעניק למשאבי אנוש בשטראוס ישראל את המקום הראשון מבין עשרות ארגונים גדולים שהגישו מועמדות, עבור העשייה של הארגון לאורך המשבר, תחת הכותרת: "המגדלור"- חווית עובד 360 בעידן של מגפה עולמית.

"כשמגיפת הקורונה פרצה לא היה לנו ספק שהתפקיד שלנו כמשאבי אנוש הוא להיות עוגן", אומרת אלונה מגור שוהם סמנכ"ל משאבי אנוש שטראוס ישראל, להמשיך לעשות טוב ולדאוג לעובדים שלנו, בכל מקום - בייצור, בשטח, באתרים, במשרדים וגם בבית. נדרשנו להעז, להיות אמיצים, חדשניים ויצירתיים ולתת מענה לכל מעגלי החיים, לא רק בהיבטי בריאות ובטיחות, אלא גם ביצירת יציבות תעסוקתית, בטחון אישי וכלכלי, תמיכה במשפחה המורחבת, שמירה על קשר ושגרות חברתיות, תקשורת שקופה ורציפה ועוד. אנו שמחים על קבלת הפרס".

במסגרת תוכנית ה"מגדלור" 360, שנוצרה בין לילה עקב נסיבות משבר הקורונה, חטיבת משאבי אנוש בשטראוס ישראל פעלה להעניק מענה מדויק לכל המעגלים בתוך ומחוץ לשטראוס. הדבר בא לידי ביטוי במגוון דרכים כגון: הענקת סיוע כלכלי למשפחות שנפגעו מהמשבר, חלוקת מענקים וחבילות מזון , רכישת ציוד לסביבת העבודה הביתית, יצירת תרבות פנאי והעשרה לכל בני המשפחה בזום, תמיכה בגמלאי הארגון שרובם נמנים על אוכלוסיות בסיכון, הרחבת התמיכה הרגשית והעסקית למשפחות בשטראוס, תקשורת רציפה בכל מקום וזמן ועוד פעילויות רבות נוספות.

אלונה מגור שהם. יחצ שטראוס,
אלונה מגור שהם/יחצ שטראוס
  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully