וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם שם מחפשים עבודה: מסתבר שלא הכול נוצץ בהייטק

6.1.2021 / 9:22

12,000 משרות הוצעו ליותר מ-80,000 מבקרים במהלך הפיילוט התעסוקתי המקוון הראשון של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, שפותח ע"י זרוע העבודה של תשתית חברת טוויליו, המיוצגת בישראל ע"י Aman, כ-43% מהפונים למציאת עבודה ביריד הם מובטלי הייטק

בווידאו: נתניהו קורא לסגר הדוק ומיידי/צילום: לע"מ

משבר התעסוקה הוא אחד הנושאים הבוערים ביותר כחלק כנזקי הקורונה שפקדו אותנו בשנה החולפת. אחד הצעדים שנעשו כדי לשלב מובטלים רבים בשוק התעסוקה היה מיזם פופ-אפ ייחודי של משרד העבודה שהתקיים במהלך חודש דצמבר. מיזם התעסוקה החדשני פותח על בסיס הפלטפורמה הייחודית של חברת טוויליו, באמצעות קבוצת Aman - נציגתה הרשמית של החברה בישראל.

במשך כ-48 שעות בקרו במיזם הפופ-אפ המקוון למעלה מ-80 אלף דורשי עבודה, אשר נחשפו ל12,000 משרות אשר הונגשו במיוחד לכבוד האירוע. במסגרת המיזם השתתפו עשרות חברות, מהמובילות במשק, ביניהן: קוקה קולה, שיכון ובינוי, שטראוס, חברת החשמל, בנק הפועלים, פלאפון, ישראכרט, מיטב דש, חטיבת הסייבר של אלביט ועוד. בין המשרות שהוצעו: משרות תכנות, הנדסה, משרות בכירות בתחומי הייטק וקמעונאות, לרבות משרות של מנהל מערכות מידע CRM/ERP וגם משרות במפעלים של סודה סטרים ושל נטפים ותנובה בכל רחבי הארץ.

לרשות המשתתפים הועמדו למעלה מ- 250 מתנדבים, ביניהם יועצי קריירה בכירים, אנשי HR וגיוס, פסיכולוגים תעסוקתיים כמו גם נציגי מרכזי ההכוון התעסוקתי של מנהל תעסוקת אוכלוסיות בזרוע העבודה אשר סיפקו ייעוץ טלפוני והכוונה לכ-4,000 דורשי עבודה אשר פנו למערך הטלפוני של המיזם לקבלת סיוע וייעוץ בהליך חיפוש העבודה. המשרות כולן הוצגו באתר ייעודי שבו ניתן היה למצוא גם תכנים מקצועיים רלוונטיים כמו למשל כתיבה נכונה של קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה, בחירת מסלול קריירה, כיצד נכון לחפש משרה ועוד.

עובדת מקבלת מכתב פיטורים. ShutterStock
גם הייטקיסטים יושבים בבית/ShutterStock

אז מאילו ענפים הגיעו מחפשי העבודה? במקום הראשון ענף ההייטק עם 43.71% ממחפשי העבודה, במקום השני ענף התעשייה עם 26.84% מהפונים, במקום השלישי ענף הקמעונאות, השירותים ומוצרי הצריכה ממנו הגיעו 16.87% מהפונים ובמקום הרביעי והאחרון עם 12.57% מהפונים שהגיעו מהענף הפיננסי. עוד עולה מנתוני הסקר על המיזם כי 61% ממחפשי העבודה הם בני 18-35 ואילו כ-73% ממחפשי העבודה מתגוררים מחוץ לאזור המרכז.

59% אחוז מהפונים התחילו תהליך חיפוש עבודה בעקבות המיזם אולם 62% אחוז מהפונים הרגישו שהם צריכים סיוע נוסף. כאמור, בסך הכול המוקד והאתר הנגישו כ- 12,000 משרות והפעילו 250 מתנדבים שקיבלו כ-4,000 שיחות.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully