וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: אף סגר לא יעצור את הרשת החדשה

רונית מטיאס

6.1.2021 / 12:31

וגם: חברה חדשה בבורסה הישראלית, תמיכה בספורטאית האולימפית, מדברים על אימוג'ים וכנס מיוחד בעולם העבודה

החיים הטובים של הותיקים

חיים איתני וניצן שקל. יח"צ,
חיים איתני וניצן שקל/יח"צ

הסגר לא עצר את משפחת איתני, בעלת קבוצת "כרמל גרופ", מלפתוח באזור התעשייה ראשל"צ את "גוד לייף" - רשת חדשה וראשונה מסוגה בעולם, המתמקדת בעולמות צרכי אוכלוסיית הגיל השלישי. חיים איתני בן ה-93, אב המשפחה, חנך את הסניף הראשון של הרשת שפתוחה גם בימי הסגר בשל היותה חיונית, ובכך הוא ממשיך ולא שובר את המסורת המשפחתית של פתיחת חנויות רשת בקבוצה, וקבע מזוזה.

ניצן שקל, מנכ"ל רשת "גוד לייף" סיפר שהם מביאים בשורה לציבור האזרחים הוותיקים שחלקה באוכלוסייה הולך וגדל ולא מקבל מענה ראוי שמותאם אישית לצרכיו. הרשת החדשה תעניק מענה מקיף, חדשני ומגוון תחת קורת גג אחת.

seperator

שותפים ופותחים

עינב  אדיב-ברר ושוקי אברמוביץ. אריק סולטן ואלכס בורנשטיין,
עינב אדיב-ברר ושוקי אברמוביץ/אריק סולטן ואלכס בורנשטיין

הנהלת שותפות המו"פ, אינפיניטי אינוניישן מדיקל פתחה אתמול את יום המסחר בבורסה לני"ע, לרגל רישומה בבורסה בתל אביב. איי.איי.אם (I.I.M.) עוסקת בתחום הרפואה הדיגיטלית, בדגש על טכנולוגיות מתקדמות ובריאות דיגיטלית. עם השלמת ההנפקה, השותפות כבר השקיעה כ-30% מהסכום שגייסה ב- GNX Data Systems העוסקת בפיתוח מערכת בינה מלאכותית לניתוח חכם ומהיר של בדיקות גנטיות ו- Biobeat Technologiesהעוסקת בפיתוח מכשור לביש-שעון ומדבקה לניטור רציף של סימנים רפואיים חיוניים.

השותפות גייסה כ-32 מיליון שקל במודל של הצעה לא אחידה-Book Building, למוסדיים ולציבור הרחב, כשהשותף הכללי ובעל השליטה בו השקיעו סכום נוסף של כ-8 מיליון שקל. יחידות ההשתתפות צפויות להיכנס בתחילת מרץ 2021 למדדים ת"א-צמיחה, גלובל בלוטק ות"א-טכנולוגיה.

שוקי אברמוביץ, מייסד ויו"ר ועדת השקעות אינפיניטי אינוניישן מדיקל אמר כי אינפיניטי אינוניישן מדיקל IMED גאה להצטרף לחברות הטכנולוגיה הנסחרות בבורסה, והם בטוחים בחשיבות חיבור עולם ההייטק לשווקי ההון בישראל וצופים הצלחה משמעותית למהלכים המתהווים, והוסיף כי תחום הבריאות הדיגיטלית הוא פורץ דרך וחשוב ברמה הלאומית והעסקית, והם יתרמו ככול יכולתם להצלחה.

מאיר יהודה, מנהל מדור שותפויות ביחידת ההנפקות בבורסה אמר כי השותפות הצטרפה ל-29 החברות החדשות שנרשמו בשנת 2020 בבורסה, בהן 19 חברות היי טק ושותפויות מו"פ, והם מאמינים כי גם ב-2021, יראו חברות הייטק ושותפויות מו"פ נוספות מצטרפות לבורסה בתל-אביב, כך שהיא תהווה גשר לחיבור בין ההיי טק הישראלי לשוק ההון לטובת ציבור המשקיעים והמשק הישראלי כולו.

seperator

תמיכה ספורטיבית

שמואל דונרשטיין קטי ספיצ'קוב. אביב חופי
שמואל דונרשטיין קטי ספיצ'קוב/אביב חופי

אין רגע דל בחברת רב-בריח, מהמובילות בישראל לייצור דלתות כניסה ופנים ופתרונות נעילה. החברה תעניק חסות ותתמוך בגולשת קטי ספיצ'קוב, סגנית אלופת אירופה 2020 וסגנית אלופת העולם 2019 שתייצג את ישראל בתחרות גלשני הרוח במשחקים האולימפיים ביולי הקרוב בטוקיו.

החברה חתמה על הסכם חסות רב-שנתי ותתמוך בספיצ'קוב גם בקמפיין לפריז 2024.

רב-בריח נחשבת לאחת מחברות התעשייה המובילות במשק הישראלי, המייצאת את מוצריה ליותר מ-50 מדינות בעולם, בחרה כחלק מתרומתה לקהילה וכחלק מהאסטרטגיה של החברה להעצמה נשית לסייע ולתרום לקידום הספורט ההישגי בישראל ולתמוך בספורטאיות.

שמואל דונרשטיין, יו"ר ובעלים קבוצת רב-בריח אמר כי דווקא בשעה זו, כשכל ענפי הספורט והספורט האולימפי בפרט חווים נזקים כלכליים בשל משבר הקורונה, הוא קורא לתעשיינים הישראלים לתמוך ולסייע כלכלית לספורט האולימפי בישראל שאינו משופע בתקציבים.

seperator

פוש לאימוג'י

אודליה שפיטלני. תומי הרפז,
אודליה שפיטלני/תומי הרפז

אודליה שפיטלני, מייסדת ויו"ר עמותת פוש המפעילה מתנדבים איכותיים למתן שעורי עזר לתלמידים ברחבי הארץ שידם אינה משגת, ארגנה אמש הרצאה מרתקת בזום למתנדבים ולתומכים על האימוג'י. שפיטלני ברכה את המשתתפים הרבים והנחתה את הערב שכלל את ההרצאה "שיח אימוג'י במבט מיופן" שהעבירה אפרת מצ'יקווה, מרצה לתרבויות וחינוך, שחיה שנים רבות בטוקיו שביפן. ההרצאה הדינמית כללה הצצה לאוצר התרבותי הגלום בתוך מכשירי הטלפון שלנו.

seperator

מפתחים מרחוק

אלונה פריד אייל. דוברות אינטל,
אלונה פריד אייל/דוברות אינטל

מעל 1,800 מנהלות ומנהלים באינטל ישראל השתתפו בכנס פיתוח מנהלים וירטואלי. במהלך שלושת ימי האירוע, התארחו עשרות מרצים מובילים מהתעשייה והאקדמיה, בכדי לנסות לפצח את עולם העבודה החדש, שנכפה בעקבות משבר הקורונה. את הכנס פתחו בוב סוואן, מנכ"ל אינטל העולמית, יניב גרטי, קרין אייבשיץ, דניאל בן-עטר, ואורי פרנק, מנהלי אינטל ישראל, והתארחו בו ד"ר מיקי הלברטל, ניב רסקין שראיין את דיוויד בלאט על ניהול וספורט, רוני קובן, שאול אמסטרדמסקי, פרופ' יאיר גלילי, ד"ר יובל קליש, ד"ר יעל אלרז שפירא, מלי אלקובי ועוד.

הכנס כלל תכנים וסדנאות מקצועיים בנושאי חיבור עובדים מרחוק, פרסונליזציה לעומת שייכות, נטוורקינג וירטואלי, ניהול זמן בעידן טשטוש גבולות, איזון בית-עבודה בעולם ללא משרד, בניית ויצירת אמון ואפתיה מרחוק. אלונה אייל פריד, סמנכ"לית משאבי אנוש אינטל ישראל אמרה כי העולם המשתנה והריחוק שנכפה על כולם הוא מאתגר וחשוב לשמור על המנהלים מחוברים אחד לשני, וציינה כי הצליחו באמצעות הרצאות לדבר על איך יוצרים מרחב בטוח, איך מתקשרים עם עובדים שאת חלקם מעולם לא פגשת, והם נדרשים להמציא את עצמם כל יום מחדש, גם מרחוק.

seperator

השגריר

גילי אלגבי.. דניאל אלסטר,
גילי אלגבי/דניאל אלסטר

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, יוצא לראשונה בשיתוף פעולה עם אמן איפור בכיר, וממנה את גילי אלגבי ליועץ וגורם מקצועי בתחום האיפור שייקח חלק פעיל בהסברה והשקת מוצרים במהלך 2021. אלגבי יהיה אחראי על יצירת מראות של המותג בישראל, יצירת תוכן וסרטוני הסברה דיגיטליים, ייעוץ והסברה לצרכניות על הטרנדים והמגמות בתחום האיפור ועוד. בשל מעורבותו הגבוהה עם סלבס ואושיות אופנה מהשורה הראשונה, הוא יאפר אותן לקמפיינים, אירועי "שטיח אדום" ועוד.

seperator

צילומים בלינק

רמה אורם שי מיקה ובנות הלהקה אנג'ל ברנס, עלמה ציון, טניה לאורן, וליה ציון. דודי אייזנטל,
רמה אורם, שי מיקה ובנות הלהקה אנג'ל ברנס, עלמה ציון, טניה לאורן, וליה ציון/דודי אייזנטל

רמה אורם, מנכ"לית מלון דן תל-אביב ומלון לינק בתל-אביב, ארחה במלון Link hotel & hub מרשת מלונות דן, את שי מיקה ואת חברות להקת פורמולה אנג'ל ברנס, טניה לאורן, עלמה ציון, וליה ציון, לצילומים לקולקציית הפליז של מותג האופנה GOUNDER מיקה הפרזנטורית של המותג ובנות הלהקה, הצטלמו בחדרי המלון, בבית הקפה ובחללים המעוצבים של המלון שנפתח במיוחד לכבוד ההפקה.

seperator

הכי נוח

אגם רודברג ונבו אלוני. יח"צ,
אגם רודברג ונבו אלוני/יח"צ

קמפיין #מרגישיםבנוח שמעודד משפחות להצטלם עם יקיריהן שעל הרצף האוטיסטי ולהעלות את התמונה לרשתות הושק בהשתתפות אגם רודברג ונבו אלוני, נער בן 14.5 שנמצא על הרצף. הקמפיין הוא יוזמה של עמותת Dreamers, הפועלת כבית הפקות להגשמת חלומות, בשיתוף עם סקטצ'רס שהתגייסו לסייע במשימה.

נבו ואגם נרתמו להעלות את המודעות ליום ההתרמה של אלו"ט ששם את הדגש ליחס הסביבה לאנשים ובני-נוער שנמצאים על הרצף. #מרגישיםבנוח צפוי להימשך בשבועות הקרובים במטרה לשים קץ לתחושת האי נוחות וההסתרה שיש לעיתים למשפחות של ילדים, בני-נוער ובוגרים שעל הרצף האוטיסטי.

seperator

יפה באופק

אופק זמיר. איילת ארד,
אופק זמיר/איילת ארד

אופק זמיר, בתה של אשת העסקים הילה זמיר, בעלת חברת ניהול ונסיעות בוטיק, הצטלמה לקמפיין של חברת האיפור MAC בישראל, בסוכנות יולי בה מיוצגת זמיר ג'וניור, סיפרו כי על אף שנת הקורונה, לזמיר הייתה שנה מוצלחת, ומאז חתמה בסוכנות יולי, החלה בקריירת דוגמנות משגשגת והצטלמה למותגים מובילים כשהאחרון שבהם הוא מותג הקוסמטיקה והאיפור MAC.

seperator

אנטי איגינג לטיסה

דוד דביר  ושרון שרון. ענת מחנאי,
דוד דביר ושרון שרון/ענת מחנאי

חברת מד-אופ הישראלית, עם הטכנולוגיה החדשנית שפיתחה בייצור כחול לבן, ארחה את גליה ודוד דביר, לסדרת טיפולי אנטי אייג'ינג, רגע לפני שטסו לבקר את הנכדים בארצות הברית.

seperator

יזמיות נשיות

הילה אוביל ברנר. יורם רשף,
הילה אוביל ברנר/יורם רשף

השבוע התקיים אירוע פתיחת שנת 2021 של הארגון "יזמיות"- ארגון ללא מטרות רווח הפועל לקידום יזמות נשית והגדלת מספר הנשים במיזמים בתחום ההייטק והטכנולוגיה. במהלך האירוע הדיגיטלי, נערכה תחרות במהלכה הוכתרו "היזמות המבטיחות" של ארגון "יזמיות" לשנת 2021, "היזמת המבטיחה הצעירה" ו"חביבת הקהילה".

הזוכות בתחרות, זכו במגוון פרסים באמצעותם יוכלו למקסם את עשייתן, בין הפרסים, פרס בסך 2021 שקל מבית "איי.בי.איי", פרס כספי זהה מעמותת 51 של היזמת החברתית חנה רדו, ומערכת "גוגל הום" מבית "גוגל למען סטארט-אפים", ערכה מבית סמסונג נקסט ועוד. לסיום נהנו המשתתפות ממופע סטנד אפ של הקומיקאית נגה דיאנג'לי יקירת הקהילה ששיתפה תובנות וסיפורים על תקופת הקורונה.

seperator

בקטנה

+לקראת הטור דה-פראנס ואולימפיאדת טוקיו, גיא שגיב ועומר שפירא, אלופי ישראל ברכיבה על אופני כביש, הגיעו למכון סילבן אדמס לספורט באוניברסיטת תל-אביב למבדקי יכולת ומאמץ. השניים ביצעו בדיקה אנטרופומטרית, תפקודי נשימה, מבחני הערכה תנועתית, אנאליזה של הפעילות השרירית ובדיקה פיזיולוגית במסגרתה בוצע מעקב אחר מדדים כמו רמת הלקטט, ספים נשימתיים, מטבוליזם של שומן בגוף וצריכת החמצן במאמץ.

שפירא נחשבת בעיני רבים למועמדת מובילה לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021 ושגיב, שרוכב גם בקבוצת Israel Start-Up Nation , שואף להתחרות בטור דה פרנס. מכון סילבן אדמס לספורט עוסק במחקר ובבדיקות של ספורטאי הישג וספורטאים אולימפיים ופאראלימפיים, במטרה לשפר את ביצועיהם ובכך להגדיל את הישגיה של מדינת ישראל במשחקים האולימפיים והפאראלימפיים.

+רשת "השטיח האדום" שסיכמה את שנת 2020 כאחת המוצלחות בתולדותיה, הכריזה על פתיחת סניף חדש, חודשים ספורים אחרי השקת אולם התצוגה באזור תעשיה פולג בנתניה. אלון בבג'ני, מנכ"ל ומבעלי הרשת, אמר כי יחד עם אתר הסחר החדשני והמתקדם שהם מפעילים, הרשת פועלת לספק ללקוחותיה חוויה צרכנית שתאפשר להם לחוש, לראות ולהתרשם מהשטיחים בפועל, לכן בחרו לפתוח בתחילת פברואר הקרוב סניף שלישי ברחוב לח"י בבני-ברק על שטח של כ-250 מ"ר ובהשקעה של כמיליון שקל. במקביל יוכלו הגולשים להשתמש בטכנולוגיה בלעדית באתר שמציגה הדמיה אישית של החלל שלהם בשילוב השטיח הנבחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully