וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגר כבר כאן: אלה הדברים שאתם חייבים בבית

6.1.2021 / 16:23

שוב נכנסים לסגר בן שבועיים לפחות, מיליוני אנשים לבד, ואם כבר לבד אז שיהיה עם דברים שינעימו להם את השהייה בבית. עשינו לכם רשימה מעניינת ומגוונת

בווידאו: נתניהו קורא לסגר הדוק ומיידי/צילום: לע"מ

ביום שלישי התקבלה החלטת ממשלה לצאת לסגר ההדוק השלישי שידעה מדינת ישראל בשנה האחרונה. הסגר, שייכנס לתוקפו מחר בחצות, הביא את הישראלים לעשות הכנות ולהצטייד במוצרי מזון הכרחיים, אך לא רק. אם יש משהו שלמדנו מהסגרים האחרונים, זה שיש להכין את גם את הבית עם אקססוריז שינעימו את האווירה, משחקים לשעות הפנאי וגאדג'טים שיעזור להעביר את הזמן בסגר הקרוב.

אז מה יעזור לנו להנעים את השבועיים הקרובים בבית? אספנו עבורכם המלצות על מספר מוצרים.

נרות ואווירה

SABON. רונן מנגן,
נרות ומפיצי ריח של SABON/רונן מנגן

רשת SABON מציעה קוקלציית טיפוח לבית המשלבת נרות ריחניים בשלל גדלים וסוגים העשויים משעווה איכותית המאפשרת זמן בעירה ממושך והפצת הניחוח לאורך זמן. ניתן למצוא מגוון ניחוחות. בנוסף, מציעה הרשת מבחר מפיצי ריח בבקבוק יוקרתי על בסיס תמציות ריח מובחרות לשימוש בחלל החדש, הארומה המרעננת מחזיקה 3 חודשים. בין הניחוחות: מים מסתוריים, פטשולי לבנדר וניל, לבנדר תפוח, מנגו קווי ועוד. מחירי הנרות מתחילים ב-29 שקלים ומפיצי הריח ב-45 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שמנים אתריים EVOK. יחצ,
שמנים אתריים EVOK של JEUNESSE GLOBAL/יחצ

ליין השמנים האתריים EVOK של חברת JEUNESSE GLOBAL פותחו במיוחד על בסיס ההבנה שניחוחות משפיעים על הרגשות שלנו ועל איך שאנו מרגישים. התרכובות אינן מכילות שמני בסיס ומבוססות על 100% מיצוי של צמחים שונים. מקורם של הצמחים השונים נבחר בקפידה על פני חמש יבשות ושילובי הצמחים בכל אחד מהניחוחות ייחודים ומתאימים לשימוש בחלל החדר.

סדרת השמנים האתריים EVOK כוללת 5 תרכובות שונות כאשר כל אחת מהן שונה וייחודית ובעלת השפעה שונה על הנוכחים ומומלץ להפיץ בחדר באמצעות מפיץ ריח ייעודי שפותח במיוחד לטובת סדרת התרכובות. הליין פותח על בסיס מחקרים רבים שבדקו את נושא הניחוחות והשפעתם על בני אדם , על כן תרכובות שמניים אתריים EVOK מעניקות למריחים אותם תחושה נעימה של ביטחון, מצב רוח טוב ורוגע כך שתוכלו להפיץ ריח טוב בבית שגם יעניק תחושה טובה.

מחיר מומלץ לצרכן לתרכובות: 760 שקל. למפיץ הריח: 228 שקל. להשיג אצל המפיצים המורשים.

למטבח

מסחטה של DAVO. יחצ,
מסחטה עם פתח רחב/יחצ

חברת OIG מציעה מסחטת מיצים פתח רחב 200H חדשה מבית HUROM, קפיצת דרגה בעולם הסחיטה עם מסננות בעיצוב חדש, ללא רשת. מסחטת HUROM H200, זוכת הפרס היוקרתי "פרס חדשנות למטבח 2020", מגיעה עם פתח רחב יותר, מגש הזנה שופע, הרכבה מהירה, ושקטה. בנוסף, בזמן שהמסחטה עובדת, ניתן להוסיף מרכיבים, בזמן הסחיטה המכונה מייצרת כמות מינימלית של חום חיכוך וחמצון לשמירה על טעם, צבע וחומרים מזינים.

המחיר הוא 3,990 שקל, וניתן להשיג ברשת אל"מ, חשמל נטו, וחנויות חשמל המובחרות.

מקרר של גורניה. יחצ,
מקרר יוקרתי של גורנייה/יחצ

הקורונה והסגרים האחרונים הביאו אותנו לבלות זמן רב יותר בבית ומכאן גם לבשל, לאפות ולעשות יותר קניות של מזון לבית. כך גדל באופן טבעי הצורך במקרר עם נפח גדול יותר לאחסון ונולד לו טרנד חדש "טרנד המקררים הגדולים".

מותג מוצרי החשמל היוקרתיים למטבח, גורניה, מציע מקררים גדולים במיוחד ברוחב 1.20 מטר , גובה 2 מטר ונפח 720 ליטר ברוטו. המקררים הינם בעלי טכנולוגיה מתקדמת עם מנוע עוצמתי ועיצוב יפהפה עם דירוג אנרגיה A אשר יעיל וחסכוני בצריכת חשמל. למקררים מערכת קירור מתקדמת למניעת הצטברות קרח וחסכון אנרגטי, ללא צורך בהמתנה ממשדכת להפשרה. למקרר ויסות טמפרטורה בכל מדף, טכנולוגיה ייחודית לשמירת טריות המוצרים. להשיג בחנות הקונספט של גורניה ואסקו (מדינת היהודים 60, הרצליה), בחנויות המטבחים והחשמל המורשות.

ערכת אביזרים לברמן הביתי. נועה רוזין,
ערכת אביזרים לברמן/נועה רוזין

כל היום סגורים בבית עם הילדים, עבודה או סתם חוסר מעש? PANECO אתר האיקומרס המוביל לממכר של אלכוהול ויין הוציאו את המוצר שיעזור לכולנו לשבור שגרה וליהנות מהסגר בבית. ערכת אביזרי הבר של "פינת הדרינק היומי" נולדה בעקבות הסטורי של נועה רוזין ואריאל לייזגולד בתקופת הסגרים בבית. היא מנחת טלוויזיה ויוצרת תוכן. הוא מסעדן והבעלים של הבלבוי, 223 ופנטסטיק. יחד הם בני זוג שיצרו פינה בה הם מלמדים את העוקבים להכין קוקטיילים מכל הבקבוקים שיש להם בבית. אחרי שכוס אספרסו החליפה את הג'יגר וצנצנת ריקה החליפה את השייקר, זה הזמן להנות מהערכה המושלמת להכנת קוקטיילים בבית - כי באמת כל אחד יכול.

הערכה מכילה שייקר טין טין (600+840 מ"ל), ג'יגר יפני, מסננת, כוס ערבוב מזכוכית קריסטל (730 מ"ל), כפית ערבוב. מחיר- 399 שקל, ניתן להשיג באתר ובאפליקציית Paneco.

תנור משולב של בקו. יחצ,
תנור משולב Split&Cook של BEKO/יחצ

BEKO, המותג הבינלאומי המתמחה במכשירי חשמל ביתיים, מציג בארץ טכנולוגיה חדשה של החברה, Split&Cook, בתנור בנוי "בילט-אין" עם תא אפייה רחב במיוחד (80 ליטר), המחולק לשניים ולמעשה מאפשר לבשל שתי מנות שונות, למשל מנה עיקרית וקינוח, בטמפרטורות שונות - עם הבדל משמעותי של עד 80 מעלות בין תא לתא, באותו הזמן ובתוך אותו התנור.

התנור מדגם BVR35500XMS בעל טכנולוגיה המאפשרת בנוסף לנוחות גם חיסכון משמעותי באנרגיה של עד 40%, למעלה מ-70 תוכניות בישול ואפייה מיוחדות, בקרת touch מלאה, תכונות ניקוי עצמי, וכן תכונות אוורור וקירור של חזית התנור, המאפשרות בין היתר הרכבה גם מתחת לשיש. התנור מגיע בצבע נירוסטה ובצבע שחור ובעל דירוג אנרגטי A.

מחיצת ההפרדה, שמפרידה בין שני תאי האפייה וגם ניתן להסירה במקרה הצורך, מנטרלת את ערבוב הריחות באופן מלא בין התאים בזמן הפעולה הכפולה של התנור. לתנור מסילות טלסקופיות המאפשרות גישה נוחה במיוחד, וכן תאורה פנימית חזקה בשני חלקי התנור - כך שניתן בקלות ובנוחות לאפות, לבשל ולצלות שתי מנות במקביל.

המחיר: 2,590 שקל.

חטיפי בי קיינד. יחצ,
חטיפי בי קיינד/יחצ

אכילת חטיפי בריאות יכולה להעניק אנרגיה שהגוף זקוק לה בין ארוחות, ואם כבר "לנשנש" משהו מתוק, כדאי שיהיה חטיף משביע, בעל ערכים תזונתיים. מותג BE KIND מייצר מגוון חטיפים טעימים מרכיבים איכותיים כמו אגוזים, שקדים (המהווים למעלה מ- 50% מהמוצר) ומציע מבחר חטיפים מאוזנים ובעלי ערכים תזונתיים, ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל ומכילים סיבים תזונתיים שמיטיבים עם הגוף ומזינים אותו.

חטיפי BE KIND מגיעים כחטיף בודד ובמאגדות. מחיר מומלץ לצרכן לחטיף בודד: 7.9 שקלים, ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק.

מכונת ורטו של נספרסו. יחצ,
מכונת ורטו של נספרסו/יחצ

Vertuo - מכונה וקפסולות להכנת קפה פרימיום בכוס גדולה של נספרסו. המערכת, שתפעל במקביל למערכת הקיימת של נספרסו, מציעה קפה ב 5 גדלים שונים בזכות טכנולוגיה חדשנית. 25 תערובות הקפה מגיעות בקפסולות ייחודיות עם ברקוד המאפשרות למכונה להתאים במדויק את הפרמטרים הנדרשים למיצוי מדויק של הקפה בהתאם לגודל הכוס בין המשקאות שיוצעו במערכת החדשה- אספרסו כפול ) 80 מ"ל( ומאג ) 230 מ"ל).

נספרסו, החברה שהובילה לשינוי בתרבות צריכת הקפה בישראל עומדת להרחיב את פעילותה ולהשיק מערכת חדשנית בשם Vertuo שתוביל קטגוריה חדשה- קפה פרימיום בכוס גדולה. המערכת החדשה תאפשר לנספרסו להגיע לקהל חדש של צרכנים המעדיפים לשתות קפה בכוס גדולה. על פי נתוני מחקר שערכה נספרסו, 65% מהישראלים מעדיפים לשתות קפה בכוס גדולה, במיוחד בשעות הבוקר.

המערכת החדשה Vertuo תפעל לצד המערכת הקיימת של נספרסו - Original. המערכת כוללת מכונה חדשנית בעלת טכנולוגיית מיצוי קפה ייחודית ומגוון של 25 קפסולות המחולקות ל 5 גדלי קפה- ואלטו ) 414 מ"ל(. מאג ) 230 מ"ל (גראן לונגו) 150 מ"ל (אספרסו כפול), 80 מ"ל, 40 מ"ל. בלחיצה על כפתור אחד בלבד יודעת המכונה לזהות איזו תערובת קפה נבחרה ומהם הפרמטרים המדויקים הנדרשים למיצוי קפה אידיאלי., וזאת הודות לברקוד ייחודי הנמצא על הקפסולות.

מחיר מבצע באתר נספרסו: מכונה + 5 שרוולי קפה ב-790 שקל.

בלנדר מוט של אלקטרולוקס. יחצ,
בלנדר מוט של אלקטרולוקס/יחצ

מיניליין יבואנית "אלקטרולוקס" משיקה מוצר חדש למטבח בלנדר מוט + מועך תפוחי אדמה עוצמתי המאפשר לבצע מספר פעולות במכשיר אחד : קוצץ, חותך, מקציף ביצים מסורתי, המכשיר כולל מיכל של 700 מ"ל והכי חשוב אינו תופס מקום. מחיר מומלץ 299 שקל, להשיג ברשתות החשמל, בחנויות החשמל המובחרות ובאתרי האינטרנט.

טיפוח

פן מבית קררה. יחצ,
פן מבית קררה/יחצ

רשת חשמל נטו מציעה מייבש שיער מקצועי מבית CARRERA, דגם AC HAIR DRYER NO0631. זהו מייבש שיער מקצועי באיכות של סלון יופי, מנוע AC עוצמתי, עם הספק של 2,400 וואט, אלמנטים ארגונומיים מגומי סביב הידית לשימוש קל ואחיזה צמודה ובטוחה, מגיע עם 3 רמות חימום, 2 רמות מהירות, ואפשרות זרם קר. בנוסף, זרם האוויר מועשר בשמן ארגן וקרטין, העוזרים לבסס את מבנה השיער, להגביר את האלסטיות ולהוסיף נפח.

מחיר : 699 שקל, ניתן להשיג ברשת חשמל נטו ברחבי הארץ.

מחליק שיער. יחצ,
מחליק שיער של Valera/יחצ

מחליק השיער brush & shine VALERA הינו שילוב מנצח של מחליק שיער וסופר מברשת המתלבשת על המחליק בעת הצורך ומשלבת סיבים מחומר טבעי, העוזרים בן היתר להתיר קשרים ולסדר את השיער לפני ההחלקה. המחליק מסייע להעניק לשיער ברק טבעי ופותח בטכנולוגיית פיזור חום אחיד לשמירה על בריאות השיער.

המחליק מאפשר 3 פעולות: מחליק, מסלסל ומסרק, ובנוסף משלב טכנולוגיית color care שפותחה על ידי חברת VALERA, על מנת לשמור על שיער צבוע ולמנוע דהייה של הצבע בעקבות ההחלקה.

מחיר: 490 שקל, ניתן להשיג בוואלה שופס, הייטקזון, אתר עזריאלי, רשת א.ל.מ, וחנויות חשמל נבחרות.

ד"ר עור לבני נוער. יחצ,
ד"ר עור לבני נוער/יחצ

הסגר מאלץ את בני הנוער לשבת בבית, והעובדה שהם צעירים ונאים לא אומרת שהם לא צריכים לשמור על עור הפנים שלהם. דוקטור עור young היא סדרה שפותחה בהתאמה לצרכי טיפוח הפנים של נערות עם רכיב הפיקוסכריד AC, המאזן את הפרשת השומן בעור, מטהר ומרגיע את העור ומשפר את מראהו. קצף לניקוי פנים של דוקטור עור YOUNG- קצף לניקוי עדין ויסודי לפנים לעור מעורב עד שמן, מבוסס על רכיב ותמצית שיבולת שועל. AC הפיקוסכריד הקצף מסיר ביעילות שאריות לכלוך, איפור ועודפי שומן.

מחיר מומלץ לצרכן: 64 שקל.

נעלי בית

נעלי בית TOGO. יחצ,
קליל ומפנק. נעלי בית של TOGO/יחצ

רשת נעלי TOGO מציעה קולקציות נעלי בית לנשים גברים וילדים. בקולקציית הנשים ניתן למצוא נעלי בית במראה פרוותי בשילוב פונפונים בשל צבעים, נעלי בית פתוחות מאחור לצד נעליים סגורות כך שכל אחת תוכל למצוא את הנעליים המתאימות עבודה. קולקציית הילדים מציעה נעלים במגוון דוגמאות ילדותיות ומתוקות ביניהן חדי קרן, ברבורים מנצנצים ודובונים במראה סרוג לבנות וכרישים ונמרים לבנים. בגזרת הגברים מציעה הקולקציה נעלי בית בצבעוניות חורפית של אפורים, כחולים וחומים במספר גוונים.

מחיר: החל מ-39 שקל.

נעלי בית Dearfoams. יחצ,
נעלי Dearfoams/יחצ

מותג נעלי הבית והנוחות המוביל DEARFOAMS משיק את קולקציית חורף 2020-2012 לנשים וגברים.
נעלי הבית והנוחות של המותג מיוצרות בטכנולוגיה המתקדמת ביותר - לאחר מספר פעמים של נעילת הנעליים הסוליה מקבלת התאמה אישית למבנה כף הרגל ובנוסף, הבדים מהן עשויות הנעליים בעלי יכולת נידוף נוזלים מהירה וישנה אפשרות לכבס את הנעליים תוך שמירת הצורה המקורית שלהן. סוליות הנעליים בעלות פטנט שמונע החלקה וכך הן מאפשרות הליכה בטוחה גם בבית וגם מחוץ לבית במהלך טיול עם הכלב או ירידה למכולת השכונתית. קולקציית חורף 2020-2021 לנשים וגברים מתבטאת בגוונים אחידים וקלאסיים כגון - שחור, אפור, ורוד בהיר ולבן . בדי הנעליים מגוונים כולל בדים סרוגים, קטיפה, בוקלה ופליז, לצד שילובי בדים והדפסים אתניים וחייתים והכל עם בטנה פרוותית ומפנקת הן בקולקציית הנשים והן בקולקציית הגברים.

טווח מחירים: החל מ-139 שקל.

לסלון

מקרן קול של singbar. יחצ,
Singbar מציגה: מקרן קול, קריוקי ורמקול נייד הכול באחד ב- 499 שקל/יחצ

שלושה מקרני קול שיהפכו את הבית שלכם לחדר בידור.

חברת סיריוס אלקטרוניקה, יבואנית של עשרות מותגי אודיו ואלקטרוניקה בינלאומיים מובילים, מציגה לראשונה בישראל את SingBar. מקרן קול לטלוויזיה המעניק חווית סאונד של קולנוע בייתי, בידורית קריוקי מהנה המגיעה עם שני מיקרופונים אלחוטיים ורמקול בלוטות' נייד, עוצמתי וקומפקטי- כולם במכשיר אחד!

מערכת קולנוע ביתית, רמקול נייד איכותי ובידורית, הם שלושה מכשירים המיועדים לשימושים שונים הנמצאים כיום כמעט בכל בית בישראל. ה-SingBar החדש משלב בחוכמה את כל אלו במכשיר איכותי ומולטי פונקציואנלי אחד החוסך מקום וכסף רב. מדובר ברמקול איכותי, קל משקל, הפועל בטכנולוגיית בלוטות', הניתן לנשיאה בקלות ממקום למקום. הרמקול מפיק רמת צליל של קולנוע ביתי מלא בעוצמה של W100, בעל יכולת להעצים את החלל בבס עשיר ואפקטים. ניתן לחברו באמצעות הבלוטות' לכל מקור שמע, מטלוויזיה, דרך טלפונים חכמים, מחשב, טאבלט ועוד. כמו כן, בעל כניסת כרטיס זיכרון USB המאפשרת ניגון מוזיקה וגישה מהירה ונוחה לקבצים ישירות מהכרטיס. הסאונד בר מגיע יחדיו עם שני רמקולים אלחוטיים בתדר UHF עם טווח שידור של 40 מטרים. אלו יכולים לשמש להרצאות, הדרכות וגם לקריוקי. לרמקול מעבד צליל DSP לעיבוד הצליל ואיכותו לשילוב של מוסיקה עם שירה. עוד מאובזר בתצוגת לד גדולה, המציגה את המוזיקה ברמקול ותחנות רדיו בתדר FM. כמו כן, בעל סוללת נטענת mAh4000 המאפשרת להשתמש בו באופן נייד ומספיקה לשעות רבות של ניגון והנאה. הסאונד בר נשלט באמצעות שלט רחוק המאפשר שליטה על כל הפונקציות. בעל יציאת LINE OUT לחיבור רמקול נוסף לאותו מקור שמע, וכניסת LINE IN (LP 3.5 מ"מ) המאפשרת חיבור חוטי של מקורות השמע במקרה הצורך. המחיר: 499 שקלים.

מותג הרמקולים האמריקאי המוביל POLK אורז את הסאונד העוצמתי וטכנולוגיה המתקדמת שבמקרני הקול הגדולים והמובילים בשוק, ומציג את Magnifi Mini, מקרן קול אולטרא קומפקטי בעל יכולות גבוהות במיוחד, המביא את חווית הסאונד הקולנועית במלוא הדרה גם לדירות וחללים קטנים.

נפלאות הטכנולוגיה מאפשרות כיום לארוז את היכולות, העוצמה והאיכות שברמקולים הגדולים לכדי מארזים קטנים וקומפקטיים בנראותם ובנפח אותו תופסים. את מערכות הסראונד הישנות שהצריכו פיזור רמקולים בחלל, החליפו מקרנים, המפיצים גלי קול שפוגעים באובייקטים שונים בחדר, כדוגמת קירות ורהיטים, מוחזרים אל המאזין מאחור ועל ידי כך מעניקים תחושה של צליל היקפי כמו בקולנוע. אם בעבר היו המקרנים מלבניים, גדולים וארוכים מאוד, הרי שבמותג המוביל הצליחו לשלב בהצלחה את הטכנולוגיה המתקדמת לתוך מקרן קטן מיימדים.

המקרן, המגיע עם רמקול סאב וופר נפרד, משולב טכנולוגיית בלוטות' אלחוטית וטכנולוגיית WIFI, המאפשרת לחברו לאפליקציות שונות כדוגמת יוטיוב וספוטיפיי. המקרן מגיע עם שלט אלחוטי המספק לו פיצ'רים רבים, בניהם התאמת תוכניות קול שונות בהתאם לסוג התוכן הנצפה, כדוגמת מוזיקה, ספורט או סרטים. פיצ'ר ייחודי נוסף הוא "מצב לילה", ההופך את הבאס לפחות דומיננטי בכדי לא להפריע לשכנים וליושבי הבית האחרים, מבלי לפגוע בשמע ובאיכות הצפייה. למרות גודלו הקטן, המקרן מאובזר בכל הכניסות הסטנדרטיות, ואף יכול לשמש כהאב למכשירים נוספים. המקרן מעניק סאונד השווה לפיזור חמישה רמקולים בחלל ומהווה פתרון מושלם למי שמעוניין באיכות שמע קולנועית גם בדירות קטנות, בהן סאונד בר רגיל יהיה גדול, מגושם ובעל עוצמת שמע לא פרופורציונאלית. יחד עם זאת, מדגישים בחברה כי מתאים גם לחללים גדולים. המחיר: 1,790- 1,890 שקלים (בהתאם לדגם).

מותגי האודיו הבינלאומי המוביל VIVITEK המיובא ארצה באופן בלעדי על ידי סיריוס אלקטרוניקה, הופך את חווית הצפייה הביתית לכזו קולנועית, באמצעות מקרן קולנוע בייתי משוכלל ברזולוציית K4 המתאים גם לחללים קטנים. למקרן עוצמת הארה של 2000 לומנס, יחס ניגודיות של 1:50,000 וטכנולוגיית הקרנה Single chip DLP שמספקים יחדיו תמונה בהירה ועשירה במיוחד. המקרן יכול להקרין על כל גודל מסך בגודל שבין 30 ל- 300 אינטש. זאת ועוד, תומך גם בשידורי תלת מימד. פעולת המקרן שקטה במיוחד והוא ניתן להצבה בחלל או לתלייה. משקלו קל במיוחד ועומד על 4.2 ק"ג. למקרן אחריות מלאה לשלוש שנים על ידי היבואן סיריוס אלקטרוניקה. מחירי מקרני המותג הינם החל מ-1,950 שקלים.

לבית

מגהץ סטימר. יחצ,
סטימר לגיהוץ מהיר/יחצ

רשת חשמל נטו מציעה את מגהץ STEAMERY, המהווה פיתרון קל לגיהוץ מהיר תוך 25 שניות, בעוד הבגד תלוי על הקולב, נוח לנסיעות קומפקטי ונגיש. מגהץ אנכי ידני, סטימר מבית STEAMERY STOCKHOLM דגם NO.2 CIRRUS בעיצוב מפואר וגימור מאט, המעניק לו מגע רך ונעים, וחזית העשויה פלדת אל חלד. המגהץ מתאים לנסיעות, מתחמם בתוך 25 שניות בלבד, ומאפשר מילוי מים בצורה נוחה מבלי לנתק את המגהץ מהחשמל, שוקל 590 גרם לנוחות מרבית. מתאים לגיהוץ חולצות, מכנסיים, וילונות, מצעים, ועוד. הסטימר מגיע במגוון צבעים - אדום, ורוד, לבן, שחור, כחול, אפור, ומנטה.

מחיר - 590 שקל, ניתן להשיג בבלעדיות בסניפי חשמל נטו ברחבי הארץ

מסנן אוויר דייסון. יחצ,
האוויר יותר נקי. מסנן של דייסון/יחצ

מסנני האוויר Dyson Pure Hot+Cool™ ו- Dyson Pure Cool™לוכדים 99.95% מן האלרגנים והמזהמים המזיקים בחללים סגורים, מסלקים חלקיקים עד לגודל של 0.1 מיקרון, ולאחר מכן מזרימים סירקולציה של אוויר מטוהר ומסונן לחלל החדר. על פי ההערכות השונות, האוויר בבית מזוהם עד פי 5 מהאוויר שבחוץ. בנוסף, אנחנו מבלים את רוב הזמן שלנו בחללים סגורים.

למסנני ה- Pure חיישנים חכמים, באמצעותם הם חשים בחלקיקים וגזים בחלל החדר, מדווחים עליהם בזמן אמת ופותרים את בעיית זיהום האוויר בחללים סגורים. מסנני דייסון מאפשרים שמירה על טמפרטורה נוחה במשך כל השנה, ניטור של איכות האוויר ושליטה עליה מכל מקום בו אתם נמצאים באמצעות אפליקציית Dyson Link. המסננים של Dyson מסלקים בין היתר אבקנים ואלרגנים, חיידקים ועובש, הפרשות של קרדית אבק, חומרים הנפלטים ממפעלי תעשייה ורכבים, ריחות ואדים ביתיים.

מסנני האוויר של דייסון פועלים באמצעות אלגוריתם ייחודי המעבד נתונים המגיעים משלושה חיישנים מובנים במכשיר, מאבחן את מדדי איכות האוויר, ומדווח עליהם בזמן אמת. מסנני פחמן פעילים אחראים ללכידת גזים, בעוד שמסנן ה- HEPA החדשני לוכד עד 99.95% מהחלקיקים העדינים, כגון אלרגנים ומזהמים. המסננים מהסדרה החדשה מתחברים לאפליקציית Dyson Link, המאפשרת בקרה ומעקב אחרי איכות האוויר בביתכם. המסך שעל המכשיר עצמו מספק מידע מפורט על המזהמים שנלכדו, כגון NO2, חלקיקי PM 2.5, PM10, חיידקים, פורמלדהיד, עובש ועוד. בנוסף, ניתן לשלוט על זווית התנודה ותזמון פעולת המכשיר- הכל דרך האפליקציה.

כחלק מפיתוח האפליקציה, דייסון שיתפה פעולה עם החברה הישראלית Breezometer, אשר פיתחה מערכת לניטור זיהום אוויר מחוץ לבית דרך שילוב בין תחנות מדידה בכל העולם, נתוני תחבורה ולוויינים, בכל רגע נתון. המערכת שולבה במסנני האוויר של דייסון, כאשר היא מודדת את רמת זיהום האוויר שבחוץ, בעוד החיישנים הנמצאים על המכשיר מזהים את רמת זיהום האוויר בבית. כך, ניתן לעקוב בזמן אמת אחרי השיפור באיכות האוויר. בנוסף, צבע המסך משתנה בין אדום לירוק בהתאם לרמת זיהום האוויר.

מחיר: למסנן עם קירור בלבד 2,490-2,790 שקל, למסנן שכולל גם חימום - 3,190 שקל.

שואב של ביסל. יחצ,
עושה הכול. ספוטקלין פרו של BISELL/יחצ

מותג הניקיון האמריקאי BISSELL משיק את SPOTCLEAN PRO, מכונת ניקוי שואבת ושוטפת חוטית, שתעניק לסלון ולשטיח זריקת החייאה ותשמור עליהם לאורך זמן. מכונת הניקוי האיכותית המתאימה גם לרכב, מיועדת לשאיבה, שטיפה וניקוי ספות, ריפודים, אריגים ושטיחים. המכונה המצוידת ביניקה עוצמתית להסרת כתמים ולכלוך עיקש, נועדה להסיר באופן יעיל חול, חצץ ולכלוך מהרכב או הספה.

ה-SPOTCLEAN PRO מאובזרת בידית אחיזה נוחה, שני מיכלי מילוי שטוחים בעלי קיבולת גדולה הנשלפים בקלות ומאפשרים מילוי מהיר וריקון פשוט. בנוסף, היא מגיעה עם כבל חשמל ארוך במיוחד בתוספת 2 מברשות להסרת כתמים.

את מוצרי BISSELL ניתן לרכוש באתר הרשמי וברשתות מחסני חשמל, KSP, אלם, הום סנטר, אייבורי, וואלה שופס, לאסט פרייס ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: 1290 שקל

שואב אבק מיני. יחצ,
שואב האבק של שיאומי מאפשר להגיע לכל נקודה בבית/יחצ

קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל משיקה שואב אלחוטי נייד שהופך את מלאכת הניקוי לפשוטה ונוחה במיוחד. השואב האלחוטי קטן ונייד, מתאים לניקוי ושאיבה של חללים קטנים, מסילות חלון, פנים הרכב, מחשבים ועוד. בנוסף, הוא בעל עוצמת שאיבה חזקה במיוחד ויש לו מנוע Brushless המגיע למהירות סיבוב של עד 88,000 סל"ד, עוצמת שאיבה של 13,000 Pa.

לחץ האוויר החזק מסייע לשואב להגיע ליניקה עוצמתית ואפקטיבית על פני מגוון משטחים. השואב מאובזר בסוללה עוצמתית בקיבולת של 2000mAh המאפשרת זמן עבודה של עד כ- 30 דקות במהירות הרגילה, ועד תשע דקות במהירות MAX.

מחיר: 249 שקל

מטליות לחות לניקוי חלונות. יח"צ ניקול,
מטליות לחות לניקוי חלונות של ניקול/יח"צ ניקול

ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון המוביל בישראל, מבית קימברלי קלארק, משיק מוצר חדש המרחיב את השימוש בקטגוריית המטליות הלחות לניקוי - מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות. המטליות הלחות מנקות ומבריקות משטחי זכוכית ומראות בדרך קלה, יעילה וחסכונית, מבלי להשאיר סימנים וסיבים. המטליות החדשות עשויות מבד ייחודי ואיכותי הספוג בנוזל המותאם לניקוי, הסרת אבק וכתמים והברקה של משטחי זכוכית ומותירות ניחוח בושם נעים.

להשיג ברשתות השיווק.

פנאי

טאבלט FIRE. יחצ,
טאבלט Fire לילדים/יחצ

הילדים בבית וצריך להעסיק אותם. אתר BuyAmerica המתמחה ביבוא אישי מארה"ב מקבוצת USHOPS, מדווח כי חלה עלייה מאתמול בבביקוש למוצרים המותאמים לסגר דוגמת: פאזלים, ערכות יצירה וגאדג'טים. בתמונה: טאבלט Fire, מהמוצרים המבוקשים לילדים, במחיר 399 שקלים. זמן משלוח: 10-15 ימי עסקים.

  • עוד באותו נושא:
  • סגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully