וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית אייקון גייסה כ-700 אלף דולר

7.1.2021 / 15:01

הסטארטאפ הישראלי מאפשר להיות חלק מצ'אטים של טאלנטים, מומחים ואח"מים מובילים בתחומם. הגיוס מפגסוס קפיטל, המשקיעה בסטארטאפים חדשניים: "שותפים לדרך מדהימה"

אפליקציית אייקון משלימה סבב גיוסי הון עם גיוס של כ-700,000 דולר מחברת פגסוס קפיטל שידועה כמשקיעה בסטרטראפים חדשניים וייחודיים. אפליקציית ICON APP היא סטרטאפ ישראלי חדשני המאפשר להיות חלק מצ'אטים של טאלנטים, מומחים ואח"מים מובילים בתחומם.

אנשי אפליקציית אייקון. יח"צ אייקון,
טקס אנשי השנה של אייקון/יח"צ אייקון

פיתוח ישראלי של למעלה משנה שעלה לאוויר לפני כחודשיים וצבר יותר מ-80,000 הורדות מאפשר לכל אחד מהמשתמשים לצפות בשיחות הכי מעניינות של האנשים הכי מעניינים 24/7. מדובר בקבוצות ללא מגבלה של משתתפים בהם נמצאים סלבס וכוכבי רשת מובילים, אנשי תקשורת, פעילים חברתיים ועוד. אותם המומחים, טאלנטים וכו' מכונים "אייקונים" והם אלו שמנהלים את הצ'אטים בעצמם, רשאים לשלוח הודעות ולאפשר מתי וכמה יגיבו הקהל שיכול עדיין בכל עת לצפות בשיח שמתנהל בין "האייקונים" בקבוצה. החברה מתכננת לצאת לארה"ב ביוני 2021 בין היתר באמצעות ההון שגוייס כעת.

מני אחיטוב, מנכ"ל אפליקציית אייקון: "אני מודה לחברת פגסוס קפיטל על האמון באפליקציה ועתידה ומברך על שיתוף הפעולה. אני רואה בפגסוס שותפים לדרך מדהימה."

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully