וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע

13.1.2021 / 0:43

בכיר חדש מצטרף למליסרון, היועצת המשפטית של חוצה ישראל עוזבת, מנהל אבטחה במיקרוסופט ועוד. כל המינויים של השבוע החולף בעולם העסקים

עו"ד טלי ירושלמי, היועצת המשפטית של חברת חוצה ישראל, הודיעה על כוונתה לסיים את תפקידה. עו"ד ירושלמי נמנית עם מייסדיה של החברה אשר הופקדה על הקמתו של הפרויקט הלאומי- כביש 6, כביש האגרה הראשון בישראל. במהלך השנים מונתה החברה לשמש רשות ממונה מטעם המדינה על כבישי אגרה נוספים ופיתחה מיומנות מיוחדת בליווי פרויקטי PPP מורכבים. במקביל הרחיבה החברה את פעילותה כזרוע ביצוע מובילה של הממשלה והיא מובילה כיום מיזמים ופרויקטי תשתית לאומיים, בפריסה ארצית ובראשם:הרכבת הקלה נופית (חיפה- נצרת), הרחבת חניון הנתיב המהיר בשפירים, המטרוניות במטרופולין חיפה, ועוד.

ירושלמי ליוותה את התפתחותה של החברה לאורך השנים וצברה מיומנות ומומחיות בשלל היבטי הפעילות של פרויקטי התשתית, בתחומי המשפט המנהלי והמסחרי. החטיבה המשפטית בראשותה, מלווה את הפרויקטים החל משלבי הייזום והתכנון, קידום חקיקה ותקנות, הליכי רכישת הקרקע, דרך מכרזים והתקשרויות, הליכים תחרותיים של מכרזים בינ"ל מורכבים, ועד להקמה ולהפעלה של המיזמים, תוך מתן מענה לשלל הסוגיות המשפטיות הנגזרות מאופי הפעילות המגוון והמורכב.

ירושלמי היא בעלת תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במשפט ציבורי בתכנית מנהלים של אוניברסיטת תל אביב ובי"ס למשפטים של אוניברסיטת נורת'ווסטרן, שיקגו.
ירושלמי מסרה היום: "לאחר 26 שנות עבודה מהנה, פורייה, מורכבת ומלאת אתגרים והישגים, החלטתי לסיים את עבודתי בחברה ולפנות לכיוונים חדשים. הייתה לי הזכות להימנות עם מייסדי החברה, לעסוק בפרויקטי תשתית לאומיים מורכבים ומרתקים, וללוות את התפתחותה של החברה לאורך השנים".

מנכ"ל החברה דן שנבך הודה לירושלמי ומסר: "במשך 26 שנים העמידה טלי את יכולותיה הגבוהות לרשות המדינה, ותרמה תרומה מכרעת לעבודת החברה ולחיזוק מעמדה כזרוע ביצוע מובילה ורשות ממונה על פרויקטי PPP. אני משוכנע שנהנה מפירות עמלה במשך שנים רבות בעתיד, ומאחל לה הצלחה רבה בכל אשר תפנה בהמשך דרכה האישית והמקצועית".

יו"ר החברה, חוסאם בשארה, מסר: " טלי לוותה את החברה ואת הדירקטוריון במקצוענות רבה לאורך שנים רבות ומאתגרות. אני מודה לטלי על תרומתה לחברה ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך הדרך".

עו"ד טלי ירושלמי צפויה לסיים את תפקידה לאחר שיאותר מחליף ראוי ותתבצע חפיפה כמקובל.

טלי ירושלמי. יחצ,
עו"ד טלי ירושלמי/יחצ

חברת מליסרון מודיעה על הצטרפותו של שי וינברג להנהלת החברה.

וינברג, אשר מכהן כמנכ"ל עופר השקעות, ימונה עם סיום תפקידו בעופר השקעות למשנה למנכ"ל החברה ומנכ"ל פעילות ייזום הנדל"ן והמשרדים. וינברג יהיה אחראי על פיתוח נכסי הנדל"ן של החברה, השבחתם והובלת מימוש אסטרטגית הצמיחה בתחום הנדל"ן. בנוסף וינברג ינהל את פעילות המשרדים הקיימים והמתוכננים של החברה בהיקף של מאות אלפי מ"ר.

וינברג בעל ניסיון עשיר בניהול חברות ציבוריות ופרויקטים בתחום הנדל"ן, כיהן בין היתר, כמנכ"ל אלייד נדל"ן וכמנכ"ל אלקטרה נדל"ן הינו בעל תואר שני במנהל עסקים בתוכנית קלוג-רקאנטי של אוניברסיטת תל אביב, תואר שני בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת קולומביה ותואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מ-NYU. שי נשוי ואב לארבעה.

מנכ"ל מליסרון, אופיר שריד, בירך על הצטרפותו של וינברג: "הנהלת החברה מתחזקת בתוספת איכותית ומשמעותית עם מינויו של שי אשר מביא עימו ניסיון רב בניהול, בייזום ובפיתוח נדל"ן ויתרום להמשך צמיחתה ופיתוח עסקיה של מליסרון גם בתקופה מאתגרת זו".

שי וינברג. סיון פרג',
שי וינברג/סיון פרג'

איסתא ממשיכה בשינויים האסטרטגיים כחלק מתכנית רב שנתית, שהחלה עוד לפני פרוץ משבר הקורונה, שכוללת גם שינוי במבנה הארגוני של החברה. כחלק מהתהליך, מונתה טלי נוי כסמנכ"לית המכירות והשיווק של איסתא ישראל. טלי תוביל יחד עם צוות ההנהלה את השינויים הטכנולוגיים והתשתיתיים שישפיעו על כלל ערוצי ההפצה, את מערך המכירות שכולל את מערך הסוכנים בסניפים הפרוסים ברחבי הארץ ובמוקדים ואת מערך השיווק של החברה, במסגרת התוכנית האסטרטגית שתתרכז בלקוח ובכלים דיגטליים שיאפשרו חווית omni channel בכל ערוצי הההפצה ואגרגציות חדשות לטיסות, מלונות וחבילות דינאמיות. כל אלה יאפשרו להציע מחירים אטרקטייבים ושילובים שיאפשרו יתרון ייחודי על פני אתרים בינלאומיים.

טלי החלה את הקריירה שלה בענף התיירות בחברת איסתא , ובתפקידה האחרון בחברה הייתה אחראית על שיווק הסניפים. לאחר מכן, פנתה טלי לעצמאות וניהלה עסק פרטי לניהול פרויקטים שיווקיים ומסחריים בתחומים שונים. בששת השנים האחרונות טלי ניהלה את MSC CRUISES ישראל בהצלחה מרובה והביאה את MSC לשיאים חדשים בשוק הקרוזים המתפתח בארץ. לפני כניסתה לעולם התיירות, עבדה טלי כמנהלת מותגים בחברת דנשר וניהלה בה את מותגי הנון פוד. טלי מתגוררת עם משפחתה בקריית אונו, בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול. נוי תיכנס לתפקידה, במהלך השבועות הקרובים ותיקח חלק פעיל בבניית התוכנית להתנעת הפעילות לקראת העונה של 2021.

טלי נוי. יחצ,
טלי נוי/יחצ

עינב אדיב-ברר, אשת העסקים והמשקיעה המוכרת מונתה לדירקטורית בשותפות המו"פ Imed להשקעה בחברות ברפואה דיגיטלית, הנסחרת בבורסה החל מתחילת החודש.

אדיב-ברר היא אשת עסקים, משקיעה ויזמת סדרתית. הקימה בשנת 2011 את מותג החיתולים "בייביסיטר" שנמכר לקבוצת ניופארם ב-100 מיליון שקל, ומשנת 2015 מנהלת את המרכז הרפואי TLV Medical Center בו פועלים כ-150 רופאים כירורגים. היא השתתפה כאחת מצוות המשקיעים בעונה הראשונה של תכנית הטלוויזיה "הכרישים" ששודרה בשנת 2018 בקשת 12.

הצוות המוביל בשותפות המו"פ Imed כולל את אמיר גל-אור, משקיע ותיק עם ניסיון של כ-25 שנה בזירת ההון סיכון בישראל, בהונג קונג, ובסין, שהקים 4 קרנות הון סיכון בישראל, ו-23 קרנות בסין. ד"ר לרפואת ילדים, יובל בלוך, מומחה בניהול מערכות בריאות, בעברו שימש כסגן מנהל הדסה עין כרם, ניהל שני מרכזים רפואיים של אסותא, וכיהן בהנהלת אסותא מרכזים, בשלוש השנים האחרונות הוביל הקמה של שני מרכזים רפואיים בסין.

עינת אדיב-ברר, נכנסת לתפקידה כדירקטורית לצד חברי הדירקטוריון המנוסים והמוכרים בשותפות: ליאון רקנאטי מגלנרוק, דן זיסקינד שכיהן במשך 31 שנים כסמנכ"ל כספים ודירקטור בחברת טבע, פרופ' רבקה כרמי, שכיהנה כנשיאת אוניברסיטת בן גוריון, וקודם לכן כדיקן הפקולטה לרפואה, ושוקי אברמוביץ' שכיהן בתפקידי ניהול בכירים בכלל ביטוח ופיננסים ופעיל בשוק ההון הישראלי במשך שלושים השנים האחרונות.

משותפות המו"פ Imed, נמסר: "עינב בעלת כישרון והבנה מעמיקה בעולם ההשקעות והיא מהווה תוספת חיונית לצוות וליכולת של איפיניטי מדיקל IMED להתמודד עם כל אתגר".

עינב אדיב-ברר: "בחמש השנים האחרונות אני פעילה בתחום הבריאות ונחשפת למיזמים וטכנולוגיות מרתקות. משבר הקורונה האיץ את הבריאות הדיגיטלית וחסך לפחות עשור של פיתוח. יחד עם היתרון היחסי שמספק אמיר גל אור בשוק הסיני, נוצרות הזדמנויות חסרת תקדים עבור סטארטאפים ישראלים. אני שמחה להיות חלק מהשותפות ובטוחה שיחד עם כל הצוות נצליח לייצר תשואות יפות למשקיעים".
הנהלת שותפות המו"פ Imed, פתחה בתחילת החודש את יום המסחר בבורסה לני"ע, לרגל רישומה בבורסה בתל אביב. Imed עוסקת בתחום הרפואה הדיגיטלית, בדגש על טכנולוגיות מתקדמות ובריאות דיגיטלית. עם השלמת ההנפקה, השותפות כבר השקיעה כ-30% מהסכום שגייסה בחברת Genoox העוסקת בפיתוח, שיווק והפצה של מערכת בינה מלאכותית מבוססת ענן לניתוח וניהול חכם ומהיר של בדיקות גנטיות, ובחברת BioBeat, אחת מהחברות המובילות בתחום המכשור הרפואי הלביש אשר עוסקת בפיתוח, שיווק והפצה של מכשור לביש לניטור רציף בזמן אמת של 16 פרמטרים רפואיים והעברת המידע באופן אוטומטי למערכת בינה מלאכותית רפואית בענן.

עינב אדיב ברר. אריק סולטן,
עינב אדיב ברר/אריק סולטן

מיקרוסופט ישראל הודיעה על מינויו של איציק צלף, למנהל אבטחת המידע הלאומית (National Security Officer). בתפקידו החדש, יהיה צלף אחראי על תחום אבטחת המידע כחלק מפעילות חטיבת המגזר הציבורי. מינוי זה הוא צעד נוסף כחלק מהמהלך האסטרטגי של מיקרוסופט העולמית, במסגרתו מקימה תשתית ענן חכם מקומית בישראל.

בתפקידו האחרון, שימש צלף כמומחה פתרונות סייבר בגוף שירותי האבטחה העולמי של מיקרוסופט והוביל מספר מהלכי טרנספורמציה דיגיטלית מונחות סייבר עבור לקוחות וארגונים גדולים בישראל, באירופה ובמזה"ת. בתפקידו הנוכחי, יתמקד צלף בהובלה, בחיזוק הקשר וביצירת שיתופי פעולה בתחומי אבטחת המידע והסייבר מול רשויות ממשלתיות, המגזר הציבורי והבטחוני, לקוחות רגולטורים ולקראת הקמת הענן הציבורי בישראל.

איציק צלף, (47), נשוי + 3, ממתמחה בתחומי אבטחת מידע וסייבר בתחומי הענן וסביבות היברידיות. נמצא במיקרוסופט כשבע שנים, במהלכן שימש במספר תפקידים בתחום הסייבר בחטיבת הייעוץ בישראל, באירופה, המזה"ת ואפריקה.

לדברי רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל: "אני מאחלת לאיציק צלף הצלחה בתפקידו החדש ומודה לו על תרומתו המשמעותית בחברה עד כה. שירותי הענן הם מנוע חדשנות וצמיחה של המשק הישראלי כולו. אני בטוחה כי מינויו של איציק לתפקיד מנהל אבטחת המידע הלאומית יסייע לנו להמשיך ולהוביל את התחום בישראל".

איציק צלף. מיקרוסופט,
איציק צלף/מיקרוסופט

חברת Corsight AI, תולדה של שיתוף פעולה בין חברת הבינה המלאכותית Cortica לקרן הבינלאומית Awz Ventures, מודיעה על הצטרפותו של האלוף (במיל') גיורא איילנד לבורד הנהלת החברה. הצטרפותו האסטרטגית של גיורא איילנד לדיקרטוריון החברה תתמוך בצמיחה של Corsight AI בשווקי ההומלנד סקיוריטי הבינלאומיים.

אלוף (במיל') גיורא איילנד כיהן כראש אגף המבצעים, בין השנים 1999-2001 וכראש אגף התכנון בצה"ל בין השנים 2001-2003, ואף עמד בראש המועצה לביטחון לאומי בין השנים 2004-2006. בשנת 2006 מונה איילנד מונה לנשיא חברת אס.די.אס (סטאר מערכות ביטחוניות) וכיהן בתפקיד עד שנת 2013. באוקטובר 2010 התמנה איילנד ליועץ חיצוני בשותפות חיפושי הנפט גבעות עולם, ב2014 מונה למנכ"ל זמני.

המערכת שפיתחה חברת Corsight AI מאפשרת זיהוי פנים של יחידים, ואף יכולת זיהוי פנים גם שהן מוסתרות מאחורי מסכת אף ופה, משקפי מגן ומשקף פלסטי המכסים את הפנים בו זמנית. כאשר רבים מאזרחי העולם מסתובבים בתקופה זו עם כיסוי פנים חלקי, הדבר מקשה על ממשלות וארגונים לזהות את האוכלוסייה על בסיס תווי פנים חלקיים, ועל צורך זה החברה נותנת מענה. המערכת שיפתחה החברה מאפשרת בתוך ריכוזי אוכלוסייה, תוך כדי התמודדות עם כיסויי פנים, קשיי תאורה, זיהוי מרחוק, זוויות מאתגרות ועוד. בין היתר, החברה מציעה גם מערכת לזיהוי פנים בזמן אמת ממידע הנקלט במצלמות וידאו, ברמות דיוק גבוהות ביותר הנותנת מענה גם לאתגרים סביבתיים משמעותיים.
מדברי יגאל רייחלגאוז, יו"ר ושותף מייסד בחברת קורטיקה: "אנו נרגשים לצרף את גיורא לבורד החברה, אנו סבורים שבעקבות נסיונו הנרחב בתחום הביטחון הלאומי קורסייט תמשיך לגדול גם לשווקים ומחוזות חדשים ולהוביל את שוק זיהוי הפנים בארץ ובעולם".

אלוף (במיל') גיורא איילנד: "החיבור ביני לבין קורסייט טבעי. מנסיוני בשוק הביטחון ובשוק הפרטי, המוצר שמציעה קורסייט, במיוחד בתקופה זו, הוא פתרון חסר תקדים לכל מדינה בעולם, ויכול להביא להשתלטות מהירה יותר על נגיף הקורונה. אני נרגש להצטרף לצוות הניהול המצוין של החברה ובטוח שנצליח בדרכנו המשותפת".

ירון אשכנזי, מייסד ומנהל שותף בקרן ההון סיכון Awz Ventures: "הצטרפותן של דמויות בכירות במשק מעידות על חוזקה של החברה. כמו ראש ארגון ה-CIA לשעבר, ג'יימס וולסי וסגן ראש ה-FBI לשעבר, אוליבר רוול, דמויות בכירות שכבר הצטרפו לחברה. אנו סבורים שבעזרתם ובעזרת חיזוק משמעותי כמו גיורא איילנד, חברת קורסייט תמשיך להוביל את תחום זיהוי הפנים בארץ ובעולם. גיורא הוא דמות עתירת ניסיון בתחום הניהול, האסטרטגיה והובלת תהליכים בגופים גדולים ומשמעותיים".

גיורא איילנד. יחצ,
גיורא איילנד/יחצ

בני לוי מונה לסמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל, המונה כ-700 סניפים וסוכנויות וכ-1,500 נציגי שירות. לוי, אשר ישמש כחבר הנהלה ויהיה כפוף למנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, מחליף את שמעון פסח, אשר מונה לאחרונה למנכ"ל חברת בת בקבוצת דנשר. הצטרפותו של לוי היא חלק מהאסטרטגיה שמוביל מנכ"ל דואר ישראל לשיפור השירות בסניפים, תוך הפיכת החטיבה הקמעונאית ליחידת רווח על בסיס רצפת המכירות הרחבה שיש לדואר.

בני לוי, בעל ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בתחום המכירות ומגיע מרשת 'ישרוטל', בה שימש עד לאחרונה במגוון תפקידים במשך כ-17 שנה. בעשור האחרון שימש כמנהל המכירות הגלובלי של רשת ישרוטל, והיה אחראי על הרחבת פעילות הרשת וניהול מערך המכירות של מלונות החברה מחוץ לישראל, כולל מדינות צפון אמריקה, ארה"ב, מערב ומזרח אירופה, מדינות ברית המועצות לשעבר ומדינות המזרח הרחוק.

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, בירך את בני לוי ואיחל לו הצלחה. לדברי גולדשטיין "דואר ישראל היא הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל עם כ-1,400 נקודות שירות ברחבי הארץ. הצטרפותו של בני לחברה משתלבת עם האסטרטגיה העסקית של הדואר לפיתוח תחום הקמעונאות, על בסיס פעילותנו בתחומי הסחר המקוון ובנק הדואר. בנוסף אנו מבצעים סדרת מהלכים לשיפור השירות, עם דגש על צמצום התורים וזמני ההמתנה בסניפים. רק לאחרונה הרחבנו את שירות זימון התורים מראש לכ-70 יחידות מתוך 700 יחידות הדואר, על מנת לווסת את העומסים ולשפר את חווית השירות".

עוד ציין גולדשטיין, "בשנים האחרונות ביצענו קפיצת מדרגה אדירה גם בתחום הקמעונאי, לאחר שזיהינו את הפוטנציאל העסקי הגלום ב-45 מיליון ביקורים בשנה במאות סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ. השנה התחלנו למכור סימים של גולן טלקום בסניפי הדואר, זאת בנוסף לשיתוף הפעולה עם מאות עסקים קטנים ורשתות למסירת חבילות כמו שופרסל, סופר-פארם, עזריאלי ועוד. בנוסף יצאנו במודל ריטייל של "סוכנות בתוך חנות", המציע מגוון שירותי דואר בתוך רשתות גדולות ובינוניות, כדוגמת ויקטורי, רמי לוי, יינות ביתן, צומת ספרים, קינג סטור, כפר השעשועים ועוד. שיתופי פעולה אלה מאפשרים לנו להמשיך ולהרחיב את פעילות הדואר, תוך שיפור השירות ללקוחות, ויצירת ערך, הן ללקוחות והן לאותם עסקים אליהם אנו חוברים, שנהנים מטראפיק אדיר ומלקוחות חדשים."

בני לוי, בן 47, נשוי ואב לשלושה תושב להבים, בעל תואר BA בניהול ומינהל עסקים מאוניברסיטת אילינוי, שיקגו.

בני לוי. יחצ,
בני לוי/יחצ

איציק עטר ימונה למנהל השיווק חברת עטרה גידול ושיווק פירות וירקות, וזאת בנוסף לתפקידו כמנהל פיתוח עסקי וחדשנות בחברה. בשנתיים האחרונות הוביל עטר, יחד עם מנכ"ל החברה עופר עטר, שינוי אסטרטגי משמעותי, כשלראשונה, לאחר 25 שנה בהן התמקדה רק בפעילות B2B, החליטה החברה שהיא פונה גם למכירה ישירה לצרכני הקצה (C2B). בתוך כך, ניהל איציק עטר את השקת רשת חנויות הפועלות תחת המותג "עטרה", ובמקביל פועל לחיזוק ערוץ האי-קומרס של החברה עם רכישת הפעילות העסקית של אתר Shookit ושיתוף הפעולה עם אתר ACE.

התנופה העסקית של חברת עטרה הצריכה שינוי באסטרטגית החברה, ופיתוח ערוצי שיווק ופרסום הייעודיים ללקוחות העסקיים והפרטיים של החברה. עטר יוביל את בניית המיתוג הציבורי של עטרה ויחזק את הסינרגיה בין כל ערוצי השיווק, ביניהם הקמת ערוצי הדיגיטל והסושיאל של החברה, שיתופי פעולה עם מובילי דעה, חיזוק מועדון הלקוחות ועוד.

עטר, בן 31, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה. במסגרת הלימודים השתתף בתוכנית חילופי סטודנטים ולמד סמסטר באוניברסיטת EDEM בוולנסיה בספרד, שם גם התמקצע בעולם הייבוא והייצוא, ופיתח קשרים בינלאומיים המשרתים את החברה עד היום.

חברת עטרה נחשבת היום לאחת מהחברות המובילות בתחום הפירות והירקות והיא מעסיקה כ- 200 עובדים. החברה מתמחה בגידול וקניית תוצרת ממאות חקלאים ישראליים, איתם היא נמצאת בהתקשרות מתמשכת, ושיווקם ללקוחות החברה, העסקיים והפרטיים. לפני כ- 5 שנים, הקימה החברה מרכז לוגיסטי גדול ומתקדם, מבוקר טמפרטורה הכולל צי של 20 משאיות חדשות. שטחו של המרלו"ג הוא 7,000 מ"ר, ובהקמתו הושקעו למעלה מ 20 מיליון ₪. פעילות המרלו"ג מאפשרת אספקה רציפה של כל התוצרת החקלאית לכל נקודות המכירה של הרשת, ועכשיו גם בפעילות האון ליין.

איציק עטר. יחצ,
איציק עטר/יחצ

לאחר 4 שנים בהן שימשה מלי ביצור פרנס כמנכ"לית קבוצת Tefen, היא מצטרפת כשותפה לקבוצה לצידו של איש העסקים והיזם איל זילברמן. ביצור פרנס משמשת בשנתיים האחרונות גם כיו"ר המכון ליצור מתקדם של משרד הכלכלה שמטרתו לחזק את התעשייה הישראלית.

Tefen היא חברת הייעוץ הישראלית הבינלאומית הגדולה והוותיקה ביותר, ויש לה למעלה מ- 4000 לקוחות ובהם: משרדי ממשלה, בתי וקופות חולים, בנקים, רשתות קמעונאיות, צה"ל, רשויות מקומיות ועוד. הקבוצה מעסיקה למעלה מ- 120 עובדים בארץ ובחו"ל. בשנתיים האחרונות היא רכשה ומיזגה חברות שמתמחות בטכנולוגיות חדשניות ובחיזוי עסקי, יש לה שלוחות באסיה ובארה"ב ובימים אלה היא מקימה חברת בת נוספת בדובאי.

מלי ביצור פרנס. ענת קזולה,
מלי ביצור פרנס/ענת קזולה

אייל בסרגליק לא נח לרגע: בסרגליק, מבכירי עורכי-הדין הפליליים וצווארון לבן בישראל, ומי שהיה גם בין המועמדים הבולטים לתפקיד פרקליט המדינה, מקים חברת יזמות חדשה.

בסרגליק, שרק לאחרונה הודיע על התרחבות משרדו, ממשיך בעשייה. כעת, הודיע מי שייסד ומנהל את משרד בסרגליק העוסק בתחומי המשפט הפלילי, צווארון לבן, צבאי, משמעתי, תעבורה ליטיגציה אזרחית ונדל"ן, ומשמש כיו"ר (משותף) של הפורום הפלילי הארצי בלשכת עורכי-הדין - על הקמתה של חברת היזמות "בסרגליק יזמות, השקעות, שיווק, ייעוץ אסטרטגי, ניהול פרוייקטים, הדרכה ונדל"ן". בין מטרות החברה, כבכל עסקיו של בסרגליק, גם עיסוק בפילנתרופיה שתמומן באמצעות חלק מרווחי החברה.

עוד נודע, כי בימים האחרונים השלים בסרגליק גיוסם של סמנכ"לית, סמנכ"ל תפעול, ועוזרת למנכ"ל החברה, מנהלת הדרכות, מנהלת נכסים ואחזקות וכן שירותי יח"צ. בסרגליק אף השלים את רכישתם של משרדים בגודל 750 מ"ר אשר ישמשו את החברה המוקמת בימים אלה. זאת, בנוסף ל310 מטרים אשר רכש בסרגליק לטובת חברת עורכי-הדין בראשה עומד במגדלי בסר סיטי פתח תקווה, אליהם אמורה פירמת עורכי-הדין לעבור בסוף שנת 2021. החברה אף רכשה מגרש שעליו קיים גן אשר ישמש מרכז להפעלת ילדים בשטח גדול בקרית אונו וכל זאת בשבועיים וחצי האחרונים.

עו"ד אייל בסרגליק. ליאת מנדל,
עו"ד אייל בסרגליק/ליאת מנדל

MeMed ממשיכה לצמוח: טל אבזיז מונה לתפקיד מנהל תחום ניהול מוצר ויוסי חורש לתפקיד מנהל מכירות ישראל.

לאבזיז, בעל תואר ראשון ושני בהנדסה ביו-רפואית מאונ' תל אביב, יש ניסיון של 14 שנה בתעשיית המכשור הרפואי. הוא שימש כ-Director of simulation imaging products ב-Simbionix ו-Clinical applications manager ב-IceCure Medical.

יוסי חורש מונה למנהל מכירות בישראל. במסגרת תפקידו זה יהיה אחראי על הפעילות המסחרית של החברה אל מול מוסדות רפואיים ולקוחות בתחום המדיקל בישראל. יוסי, בעל 12 שנות ניסיון בתחום המכירות וניהול מוצר בחברות פארמה ומכשור רפואי, בהן : Johnsons & Johnsons ו- TARA Strategic Consulting. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהאונ' העברית, ו-MBA בשיווק מאונ' תל אביב.

בחודש האחרון הצטרפה ל- MeMed ד"ר מורן ברק, שמונתה לתפקיד סמנכ"ל קליני ומינהל רפואי - במסגרת תפקידה זה מובילה ד"ר ברק את המערך הרפואי בחברה, ובתוך כך אחראית על הצוות הרפואי, האסטרטגיה הקלינית, ניהול המחקרים בחברה וכן על ניהול הקשר עם רופאים ומוסדות רפואיים בארץ ובעולם.

מינויים אלה מצטרפים לשורת גיוסים נוספים בחברה, אשר נמצאת בימים אלה בתהליך צמיחה מואץ בארץ ובעולם בצד מגיפת הקורונה.

יוסי חורש. יחצ,
יוסי חורש/יחצ
טל אבזיז. יחצ,
טל אבזיז/יחצ

עידו בדש מצטרף לקבוצת קלי וימונה לתפקיד סמנכ"ל לקוחות פרמיום. בדש יחליף בתפקידו את יובל לרר, הפורש מקבוצת קלי לאחר 15 שנה. בתפקידו, יהיה בדש אחראי על ניהול מערך לקוחות הפרמיום של קבוצת קלי - לקוחות עושר, הנהנים משירות הוליסטי כמקובל בבנקאות פרטית.

בדש (43), בוגר מנהל עסקים והתמחות במימון מהמרכז הבינתחומי, מחזיק ברישיון ניהול תיקים מרשות ניירות ערך ורישיון שיווק פנסיוני מרשות שוק ההון. לבדש וותק של 15 השנים בשוק ההון, כאשר בתפקידו האחרון שימש משנה למנכ"ל הפניקס אקסלנס פנסיה וגמל, ניהל את מערך המכירות, הפצה בנקאית ושימור לקוחות, והוביל את תהליך המיזוג להטמעת מוצרי אקסלנס בחיסכון לטווח ארוך של הפניקס.

אבי מור, מנכ"ל קבוצת קלי: "אני שמח על הצטרפותו של עידו בדש להנהלת הקבוצה. אני סמוך ובטוח שהניסיון המקצועי שעידו צבר לאורך השנים יתרום רבות להמשך הצמיחה של הקבוצה בפעילות הפיננסית, ולאסטרטגיה של קבוצת קלי לגוון את תחומי הפעילות המסורתיים בניהול הסדרים פנסיוניים, ולהעניק פתרונות פיננסים מגוונים יותר ללקוחות הפרטיים והעסקיים של הקבוצה."

עידו בדש. יחצ,
עידו בדש/יחצ

mce Systems, חברת הטכנולוגיה הישראלית המספקת מערכת לניהול מיטבי של מחזור חיי הסמארטפונים בחברות תקשורת בארץ ובעולם, מודיעה היום (ד') על מינוי סטיב אלטמן כנשיא המכירות בארה"ב. לפניו המעבר ל-mce, סטיב ניהל את Cellebrite Enterprise Solutions, מהחברות הישראליות המדוברות ביותר בעולם בעקבות עבודתה בתחום הזיהוי הפלילי הדיגיטלי. לפני כן היה סטיב מנהל המכירות הגלובליות של Mobilogy שנרכשה על-ידי ESW. כמו כן, ב-30 השנים האחרונות סטיב היה בתפקידי מפתח נוספים בעולם התקשורת כולל תפקידי מפתח בסמסונג ארה"ב, סמנכ"ל בכיר באריקסון ועוד.

"מאז שהוקמה, mce הייתה חברה מובילה בפתרונות טכנולוגיים לשוק הסלולר והיא שינתה את חוקי המשחק בשוק הטלקום העולמי עם טכנולוגיה פורצת דרך" אמר סטיב אלטמן עם מינויו. "לא יכולתי לבקש בית טוב יותר על מנת להשפיע על שוק התקשורת שמגלגל מיליארדי דולרים בשנה".

mce היא ספקית פתרונות מחזור חיים למפעילים סלולריים, המתמחה בטכנולוגיות חדשניות לזירת הטלקומוניקציה. הפתרונות של mce מאפשרים לבקר ולעקוב אחר מחזור חיי המכשירים, אופטימיזציה של ערך המכשיר, יעילות תפעולית ושיפור תהליך תיקון המכשירים תוך הפחתת עלויות ושיפור החוויה לצרכן. mce מציעה שילוב של טכנולוגיה, מוצרים, פתרונות ושירותי ייעוץ מומחים המסייעים בתכנון ויישום פרויקטים מוצלחים. הטכנולוגיה והפתרון מכסים את כל נקודות הממשק וכולל אפליקציה במכשיר הנייד, סיוע אינטרנטי, מוקד טלפוני, קמעונאות ולוגיסטיקה. mce עובדת עם חברות התקשורת הגדולות בעולם, ביניהן: AT&T, Vodafone ועוד.

סטיב אלטמן. יחצ,
סטיב אלטמן/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully