וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים ו-Digitalent מסייעים לעסקים בימי קורונה

10.1.2021 / 10:03

המרכז לצמיחה פיננסית של הנק חבר לבית הספר למקצועות הדיגיטל ויעניק בחינם לבעלי עסקים קטנים קורס בן שבוע שיסייע להם בקידום העסק שלהם בעולם הדיגיטל.. זהו הסבב השלישי של הקורס לאחר 2 סבבים מוצלחים בשנה שעברה

המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים מציע קורס הכשרה בעולמות הדיגיטל לבעלי עסקים קטנים שנפגעו במשבר הקורונה. המרכז לצמיחה פיננסית,
קורס שיווק לעסקים הקטנים/המרכז לצמיחה פיננסית

המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים ובית הספר Digitalent הודיעו כי על מנת סייע לעסקים קטנים שנפגעו ממשבר הקורונה הם מציעים קורס הכשרה מיוחד לשיווק דיגיטלי לבעלי העסקים. ההרשמה לקורס הינה ללא עלות והוא מוצע בחינם לבעלי עסקים קטנים מכל רחבי הארץ. הקורס יתקיים בתאריכים 10-14/1/2021, בין השעות: 16:00-20:00, הרשמה באתר המרכז לצמיחה פיננסית.

הקורס המקיף נועד לתת מענה לכלל בעלי העסקים בימים אלו. הוא כולל שבוע למידה של 5 סדנאות מעשיות ומותאמות לצרכים של עסקים קטנים, במטרה להעניק להם כלים מידיים לשיווק העסק באופן עצמאי ובכך לחסוך אלפי שקלים של העסקת גורם חיצוני. הקורס מועבר על ידי מומחי בית הספר Digitalent למקצועות הדיגיטל, בדגש על כלים פרקטיים וחשובים לשיווק דיגיטלי. משתתפי הקורס ייהנו מסדנאות במגוון נושאים: הקמת עמוד נחיתה, שיווק בפייסבוק ובאינסטגרם, שיווק בגוגל, כתיבה שיווקית, עיצוב גרפי ועוד. זהו הסבב השלישי של קורס זה לאחר שבמהלך 2020 הוא נערך פעמיים לשביעות רצונם של בעלי העסקים שהשתתפו בו.

מאשה דשקוב, מייסדת ומנכ"לית בית הספר Digitalent: "אנו שמחים לקחת חלק בפרויקט כה מבורך עם המרכז לצמיחה פיננסית. כבעלת עסק בעצמי אני מבינה את האתגרים הרבים הקיימים על מנת להצליח במיוחד בתקופת משבר כמו זו. שבוע הסדנאות שהקמנו נועד לעזור לבעלי עסקים ולהעניק להם כלים בהם יוכלו להשתמש מעבר לתקופה זו וכך להעלות את העסק שלהם רמה אחת יותר גבוה. המרצים שיעבירו את ההכשרות הם בין המוכשרים והמקצועיים ביותר המגיעים מהחברות הגדולות והמובילות בשוק הדיגיטל. מאחלים לכל בעלי העסקים בהצלחה".

קרין מאיר, מנהלת המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים: "על רקע משבר הקורונה, והמשבר הפיננסי שנוצר בקרב עסקים קטנים ועצמאיים, משקי בית שנותרו ללא מקור הכנסה במשך התקופה והצורך לידע בתחום החינוך הפיננסי, אנחנו במרכז לצמיחה פיננסית, פועלים על מנת להוות רשת תמיכה משמעותית ללמידה ולהתפתחות בהתנהלות הפיננסית, הן בתקופת המשבר והן בתקופה שלאחריו, אנחנו מנגישים את התכנים באופן שמותאם לתקופה - בהרצאות ובסדנאות בזום, בהיצע רחב של קורסים דיגיטליים באתר ועוד. אני מזמינה אתכם להיכנס לאתר המרכז לצמיחה פיננסית, ליהנות משלל התכנים העשירים שעומדים לרשותכם, להירשם להרצאות, ולקבל כלים להתנהלות פיננסית מושכלת שתוביל אתכם לצמיחה ולרווחה כלכלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully