וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג טיפוח ישווק מוצרים בבקבוקים העשויים 100 אחוז פלסטיק ממוחזר

10.1.2021 / 7:36

ecoLove, מותג הבית של חברת אורגניקזון, יחל לשווק את מוצריו בבקבוקים העשויים 100 אחוז פלסטיק ממוחזר: "תהליך מתמשך של חיפוש פתרונות ידידותיים לסביבה"

אקו לאב בקבוקים ממוחזרים. עדי גלעד,
בקבוקים מ-100 אחוז פלסטיק למיחזור של אקו לאב/עדי גלעד

ecoLove , מותג הבית של חברת אורגניקזון , המתמחה במוצרי טיפוח וקוסמטיקה אורגניים, הינו מותג הטיפוח הראשון בישראל שיחל בימים אלה לשווק את מוצריו בבקבוקים העשויים מ-100% פלסטיק ממוחזר. עד כה חברות ישראליות מתחומי המזון, משקאות, טיפוח, קוסמטיקה ואפור הצהירו על בקבוקי פלסטיק ממוחזר, אך מדובר בין 25% עד 70% בלבד.

מוצרי המותג עם הבקבוקים החדשים ישווקו ברשתות השיווק ובאתרי און ליין עם תווית לזיהוי שיסומנו באמצעות מדבקה עגולה בצבע ירוק המודבקת על פקק הבקבוק עם הכיתוב: " 100% פלסטיק ממוחזר".

כבר השבוע ישווקו המוצרים עם הבקבוקים החדשים, ביניהם: סבון גוף לעור יבש מאוד ושמפו לשיער צבוע ויבש מהקולקציה הסגולה, מרכך לכל סוגי השיער וסבון גוף מהקולקציה הכתומה. כל המוצרים מכילים תמציות צמחים או פירות וירקות אורגניים.

לדברי שרונה רומנו לזר, מנכ"ל חברת אורגניקזון ובעלת המותג ecoLove: "חשיבות חומר הגלם של האריזות חשוב לא פחות מחומרי הגלם מהם מיוצרים המוצרים. כבר לפני 3 שנים התחלנו בתהליך באמצעות ייצור שפורפרות באריזה העשויה מקנה סוכר ממקור טבעי ומתחדש לקרם הגוף, קרם הידיים, סבון פנים ומסיכת בוץ. כמו כן, אריזת הקרטון שלנו מאושרות בתקן לניהול יערות בר קיימא". לדבריה: "מדובר בתהליך מתמשך של חיפוש פתרונות ידידותיים לסביבה בכל חלק בתהליך הייצור כולל האריזות. אנו פועלות במרץ כך שעד סוף שנת 2021 צפויים כל מוצרי המותג להיות משווקים בבקבוקים העשויים מ 100% פלסטיק ממוחזר. אני קוראת לחברות בתחומי הזמון, טיפוח, איפור וקוסמטיקה להצטרף למהפכת המיחזור".

עוד מסרה רומנו-לזר: "הקמנו את החברה במטרה להנגיש לשוק הישראלי מותגים אורגניים, טבעיים, טבעוניים וידידותיים לסביבה, תוך שמירה על עקרונות אקולוגיים על כן עמלנו רבות להיות בין הראשונים שלוקחים צעד קדימה את נושא הקיימות ולהביא בשורה אמיתית בנושא. חשוב להדגיש כי תהליך ייצור של בקבוק הפלסטיק הממוחזר מבוצע במלואו במפעל ישראלי, עקרון נוסף שתומך באג'נדה של המותג".

  • עוד באותו נושא:
  • מיחזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully