וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OPI חוגגת 40 תחת הסלוגן Color is the Answer

10.1.2021 / 12:01

שנת 2021 תוקדש ברחבי העולם לחגיגות 40 השנים למותג הלקים האהוב של כל הזמנים OPI , עם הסלוגן: Color is The Answer - OPI. הצבע מהווה מקור להשראה, גורם לתחושת עצמה, ממלא בשמחה ומעורר השראה

קולקציית לק OPI. יחצ,
גוונים של שמחה. OPI/יחצ

ב-11/1 ייצאו לדרך פעילויות חובקות עולם של מותג הלקים OPI, אשר יסכמו 40 שנים, עם 40 גוונים אייקוניים של המותג, ועם השקת 4 קולקציות חדשות. בניגוד לכל הקולקציות העונתיות של OPI, אשר לקחו השראות ממדינות וערים מסביב לעולם, הקולקציות החדשות לרגל 40 שנה, וברוח התקופה, יתבססו על המקום בו הכול התחיל, לוס אנג'לס, כי אין כמו בבית.

מדי חודש יוצג גיבור החודש, גוון אייקוני אהוב ומוכר של OPI, בליווי גוון שבועי מתחלף. את החגיגות ברשת יקדמו מובילי דעת קהל אשר נבחרו ע"י המותג. כחלק מהחגיגות, תערוך OPI תחרות חודשית בינלאומית נושאת פרסים, ובה הקהל הרחב מכל העולם מוזמן להשתתף ולקחת חלק. החגיגות ילוו במבצעים לצרכן לאורך השנה בליווי מארזי מתנה ייחודיים.

הגוון שפותח את חגיגות ה-40 המרגשות הוא רב המכר של OPI - ה-Bubble Bath, גוון ניוד ורדרד המעניק מראה קלאסי, עדין ורומנטי המתאים לכל גווני העור.

bubble bath של OPI. יחצ,
Bubble Bath של OPI במחיר של 65 שקל לבקבוקון/יחצ

OPI הוא מותג הלקים האמריקאי המוביל בעולם. סדרות הלקים של החברה עונתיות ומייצגות מגמות בעולם האופנה והזוהר, שכבר הפכו מזמן לחברות קבע בתצוגות האופנה המובילות בעולם. בשל מעורבותה בתעשייה ההוליוודית, הציגה החברה אינספור שיתופי פעולה עם האייקונים המובילים בעולם בתחום האופנה, המוסיקה, הקולנוע, הספורט, התרבות ועוד, כך שקולקציות במהדורה מוגבלות עם הטובים בסרטי דיסני, או ענקי המוסיקה והספורט, הפכו לדבר שבשגרה.

כוכבות הוליווד, סלבריטאים ומובילי דעה בכל העולם, מעדיפים מזה שנים את מוצרי החברה, הכוללים בעיקר לקים, ומוצרי טיפוח לכף היד והרגל. ג'וליה רוברטס, סקרלט ג'והנסון, שרון סטון, ויקטוריה בקהאם ומאות אחרות. OPI, היה הראשון בעולם להחליף את מספרי הגוונים שהיו נהוגים בעבר, בשמות מתוחכמים שחבוי בהם מסר והשראה מעולם התוכן של כל קולקציה.

הלקים של OPI מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק" ונמכרים במכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ. הלקים של OPI איכותיים ועשויים מחומרים ידידותיים וללא מרכיבים מזיקים הידועים בתעשייה (ללא Toluene, DBP או פורמולהיד). הם מצטיינים בעמידות יוצאת דופן, המרקם מושלם ונוח למשיחה ומברשת הפטנט הייחודית הרחבה מאפשרת דיוק אולטימטיבי.

  • עוד באותו נושא:
  • לק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully