וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: קמפיין להשקה חדשה בישראל

רונית מטיאס

10.1.2021 / 13:27

וגם: אורח הכבוד של וולדורף אסטוריה, המחווה המרגשת של מעצב האופנה, ספר חדש לאדריכל והמסעדנית שהמציאה את עצמה מחדש

עולם מושלם

לילה מוס. מלני ברון,
לילה מוס/מלני ברון

מעצב העל מארק ג'ייקובס, בעל מותג הבישום MARCK JACOBS יצא בקמפיין מרגש לרגל השקת PERFECT ניחוח חדש שיצא במהדורה מוגבלת ומושק גם בישראל. ברוח המאפיינת את המגמה בעולם האופנה, את השקת הבושם החדש מלווה קמפיין שהוא מסע השראה של ג'ייקובס, הזדהות כוללת של אהבה עצמית ואותנטיות, אותו מובילה הדוגמנית הבריטית לילה מוס, בתה של דוגמנית העל קייט מוס, ונבחרת פרזנטוריות מגוונת הכוללת נשים מקשת הגילאים צבעי עור, ומשקל ונראות, כדי להראות שכולן מושלמות.

קמפיין פרפקט. מלני ברון,
קמפיין פרפקט/מלני ברון

ג'יקובס: "אני מושלם כמו שאני מארק ג'ייקובס, אני שם את זה להזכיר לי שכשאני מסתכל על עצמי ומבקש שאוכל להיות חזק יותר בדרך זו או יותר טוב, אני יכול רק לומר לא, אני בדיוק צריך להיות נכון עכשיו. כל-כך מושלם, PERFECT עוסק בחיקוי וביטוי העצמי האמיתי של האדם, סיפור צבעוני של ניגודים התואמים לסגנון הריח והעיצוב של מארק ג'ייקובס, הניחוח החדש משדר שמחה, אופטימיות, קבלה עצמית לפי ערכי המותג והקעקוע של מארק ג'ייקובס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
seperator

לילה חם

סטיבן מנוצ'ין ואבנר און. מלון וולדורף אסטוריה,
סטיבן מנוצ'ין ואבנר און/מלון וולדורף אסטוריה

אבנר און, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה בירושלים גייס צוות מצומצם של עובדי המלון לרגל ביקורו בישראל של שר האוצר האמריקאי סטיבן מנוצ'ין שהגיע לביקור בישראל. הצוות הכשיר במשך שעות קומה שלמה, הכוללת את הסוויטה הנשיאותית. עם הגעתם חברי המשלחת התחממו עם סחלב חם וכנאפה. בסוויטה המתינו למנוצ'ין זר פרחים בצבעי אדום לבן כחול, פירות ארץ ישראל, קערת תותים גדולה. פיצוחים, ובקבוק ירדן קברנה סוביניון 2012.

seperator

התגייסות אופנתית

נטלי דדון, עדי חן, גל אולמן. Refaeli bros,
נטלי דדון, עדי חן, גל אולמן/Refaeli bros

מעצב האופנה גל אולמן, בנם של אורטל והמנטור אלון אולמן, שמע לפני כחודשיים כי רדה חן, אמו של עדי, נער אוטיסט בן 21, כתבה פוסט בפייסבוק בו ביקשה כי בנה ישולב כדוגמן בקמפיין אופנה, וחיפשה מעצב שיאמין בפרויקט, ובעיקר חיפשה קשר לגל. אולמן הסתקרן והתרגש, יצר קשר עם חן שסיפרה לו על עדי ועל תחושותיה כאמא לנער אוטיסט, חוסר הקבלה שלו בחברה ומה שהיא חווה. אולמן התרגש, הבין שיש לו הזדמנות לייצר שינוי, וגייס גם את נטלי דדון לפרויקט.

seperator

רכטר חשוף

אמנון רכטר. אור קפלן,
אמנון רכטר/אור קפלן

האדריכל אמנון רכטר השיק את ספרו "חשוף", המספר את סיפור הקמת ובניית מגדל בית המשפט החדש בתל-אביב, ההיסטוריה שלו, והקשר שנוצר בינו לבין משפט וצדק ובמקביל תהליך האוצרות והיצירה של 6 עבודות אמנות ייחודיות שמוצבות בו.

הספר מתמקד בתהליכי היצירה והבנייה עצמם ובדילמות הקונספטואליות, הפרוגרמתיות והאורבניות הכרוכות בתהליכים ארוכים ומורכבים אלו. רכטר עומד למעלה מ-20 שנה בחזית האדריכלות הציבורית בישראל, בנייניו מנסחים מחדש את היחס החמקמק בין אמצעי ייצוג אדריכליים חדשניים המייצגים את תקופתנו לבין האדריכלות האייקונית של דור אדריכלי קום המדינה. עבודתו נעה בין השלמה ואיזון, להנגדה ואף התרסה של השפות השונות. ‏הספר כולל שיחות ומאמרים מאת אמנון רכטר, עמוס גיתאי, דנה גורדון ועדי אנגלמן.

seperator

יופי לה

שרה גץ. אינגה אבשלום,
שרה גץ/אינגה אבשלום

שרה גץ, קוסמטיקאית מוסמכת, הפנימה כי לכל סגר יש גם מוצאי סגר, ורגע לפני הסגר חידשה את הקליניקה לקראת היום שאחרי, ואף הכריזה על סייל של 48 שעות במהלכן תעניק 20% הנחה על מגוון רחב של מוצרים וטיפולים מהיום (ראשון) ועד יום שלישי בחצות (הטיפולים יסופקו אחרי הסגר, כמובן). גץ היא קוסמטיקאית מוסמכת P.M.E שחוקרת ומעמיקה בנושא בריאות העור, היא הקימה מרכז לטיפול בבעיות עור בהרצליה במטרה לתת מענה לקשת רחבה של בעיות עור, עם התמחות מיוחדת בפתרון בעיות פיגמנטציה ואנטיאייג'ינג. הטיפולים בקליניקה משלבים קוסמטיקה טבעית וקוסמטיקה קונבנציונלית, עם המכשור המתקדם ביותר ותכשירים מהשורה הראשונה. המנטרה שלה היא העור שלנו יודע מה לעשות, עלינו רק לעזור לו ולכוון אותו בעזרת הסימנים שהוא מאותת לנו.

seperator

שחר מתוק

שחר וקסלר. סתיו גוטליב,
שחר וקסלר/סתיו גוטליב

שחר וקסלר, 27, החליטה שסגירת המסעדות בעקבות משבר הקורונה לא תשאיר אותה מחוסרת עבודה ופרנסה, וקסלר החלה למכור עוגות ועוגיות שהיא אופה לבדה. לווקסלר שלמדה בבית ספר בישולים, הייתה מאז ומתמיד זיקה לאפייה והיא עבדה כקונדיטורית בקפה איטליה, במסעדת L28 ובעוד מסעדות יוקרה. כעת כמאמר הקלישאה, היא הפכה את הלימון ללימונדה, המציאה את עצמה מחדש, ואופה ומוכרת באופן פרטי מאפים מתוקים ומלוחים כשבין המוצרים שהפכו ללהיט.

קולקציית עוגיות של העסק "שושו" כוללת עוגיות שוקולד צ'יפס רגיל; עוגיות שוקולד לבן מקורמל עם מלח מעל שהיא מקרמלת לבדה; עוגיות פיסטוק ושוקולד חלב; עוגיות שוקולד צ'יפס טבעוניות וגם מגוון עוגות פאי.

seperator

יום מחויך

שרי בנילוש, ליאת אוסטין, אורטל ביסמוט, יעל טל אלגום, ילנה חייאייב. שני שם טוב,
שרי בנילוש, ליאת אוסטין, אורטל ביסמוט, יעל טל אלגום, ילנה חייאייב/שני שם טוב

לרגל יום חיידק השמחה שצוין ביום שישי, חברת Sodexo on site המספקת שירותי הסעדה ואחזקת מבנים למוסדות, חברות וארגונים, ציידה את עובדי החברה במסכות עם חיוך מצויר, וקישטה את המסעדות וחדרי האוכל עם סימן הסמיילי הצהוב.

seperator

בקטנה

בשבוע שעבר התקיים יריד התעסוקה של עיריית תל אביב יפו בשיתוף אולג'ובס במתכונת מקוונת, מטרת היריד היתה לסייע למפוטרי הקורונה ולצעירים במציאת עבודה. מעל ל-10000 משתתפים, בעיקר בגילאי 24 - 40, נרשמו ונהנו מ-100 הרצאות וסדנאות שונות באנגלית, עברית וערבית, כשקורות החיים תורגמו ללא עלות בשלושת השפות, במטרה להעניק ארגז כלים לחזרה לעולם העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully